Če bo koga zanimalo, imam nekaj izkušenj z zgoraj omenjenim vmesnikom Carsifi.
Na kratko: Zadeva deluje dobro. Priporočam. Pri Mazdi (verjetno pa še pri katerem drugem avtu) priporočam izključitev možnosti "Intercept AA protocol" še preden se začnete povezovati. Bo šlo hitreje. Malo bolj na dolgo:Zapis na blogu (v angleščini).
Za začetek lepo napolni po predpisih (po možnosti bolj hladne). Nato sedi v avto, daj kontakr in drži tisto tipko SET za tlak v pnevmatikah. Toliko, da zapiska, če se ne motim.
Potem pa boš videl - če se ti še kaj pojavi, bo treba bolj resen pristop.
Zvečer sem naročil Carsifi. Če bi bile dobave normalne, bi verjetno vzel Motorolo MA1 ali pa AA Wireless. Kolega (s Toyoto) je prejšnji teden dobil Carsifi in pravi, da je zadovoljen. Bomo videli.
Nasprotno, veliko hitreje natipkas na telefonu, kot s tistim vrtljivim gumbom.
Ja, to sigurno. Mislil sem, da bi bil hitrejši s tipkanjem po zaslonu avtoradia (če bi to omogočal) kot s tistim vrtečim gumbom. Telefon je pa seveda hitrejši.
Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉
Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno.
In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.
Pri mojem touch ne dela niti takrat, ko avto miruje. In mislim, da je to normalno pri Mazdi. Govorim seveda za Android Auto, ne za Mazda Connect (ali karkoli je že). Pri Mazda Connectu pa touch deluje, če avto miruje.
Imaš pa verjetno prav in ima tip mogoče tisti shackan FW (Mazda AIO Tweaks).
UPDATE: Za potrditev mojega prvega stavka dodajam še tole: Android Auto does not support hybrid touchscreen. It can't accept touchscreen inputs at some times and accept rotary control dials at other times. So because of that and what I explained above, for models that do have touchscreen support, Mazda chose to not allow touchscreen at all, the alternative would have been to allow only touchscreen input, all the time.
SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju? Povezava na YT
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?
Sicer ne razumem čisto. Zadeva v osnovi deluje takole: v tisto USB vtičnico v avtu, ki podpira Android Auto, vstaviš tale adapter (recimo AA Wireless). Potem se s tem adapterjem tvoj telefon prvič poveže preko Bluetootha, tam vzpostavita svojo Wifi komunikacijo in potem deluje preko Wifija.
Kje bi ti vstavil tisti USB Bluetooth vmesnik?
Ja, moj je pa 2016. Mislim, da je MZD Connect. Enkrat sem videl en pregled teh Mazdinih sistemov, pa ga na hitro ne najdem.
Tale moja ima še tisti AHA in STITCHER, mislim, da novejši sistemi tega nimajo več.
Po drugi strani pa vem, da so bili pred mojim še drugi sistemi. Pizda, ne najdem zdele tega pregleda sistemov.
Ali kdo od forumašev to uporablja?
Že dlje časa me mika tale dodatek - Motorola MA1 ali kaj alternativnega. Android Auto relativno dosti uporabljam, čeprav je poln hroščev in nedoslednosti. Upam sicer, da bo prihajajoča verzija boljša - novi CoolWalk in ostalo.
Zakaj še nisem naročil tega brezžičnega vtičnika? Ker se malo bojim, da je pri Mazdi (letnik 2016) zadeva (pre)počasna? Zato sprašujem, če kdo to uporablja.
Kolega ima to na novi Corolli in pravi, da se zadeva vzpostavi po približno 30 sekundah. Glede na to, da je infotainment pri moji Mazdi precej počasen, se bojim, da bo stvar milo rečeno počasna.
Mazdina avtomatika za klimo res rada izbere notranje kroženje zraka. Daleč najbolj od vseh, ki sem jih doslej vozil. Se sicer čez precej časa tudi odloči, da bo vrnila na zajem zraka od zunaj, ampak zunaj ne sme biti preveč vroče, sicer zlepa ne gre nazaj. In verjamem, da greš lahko tudi na morje, pa si še vedno ne bo premislila.
Po mojih izkušnjah ni ravno biser, je pa nekako v zlati sredini pri delovanju.
Hja, oni je verjetno imel nastavljene fiksne intervale na 20kkm, pa še te je vlekel krepko čez.
Glede podložk pa nvm, kaj so uredili, ker je težava z skurjenimi podložkami bila že na večih novejših mazdah.
Te kur... podložke stanejo 3€/kom, pa če še za delo plačaš 100€ (kar je itak preveč), si na 112€ stroška na vsake 80-100kkm, nvm no komu je to preveč🥴🙄
Glede tega če ti kaj crknilo, je pa tak vedno lahko kaj crkne, pač nič ni večno. Je pa razlika če ti zaradi slabega vzdrževanja zariba motor.
Glede tvoje vožnje pa kakor ti paše, ni pa tudi nič narobe če ga kdaj poženeš v malo višje obrate, pod pogojem da je motor ogret na delovno temperaturo.
Ja, se strinjam. Saj pravim, jaz sem podložke zamenjal. In se spomnim, da je bilo pri enem injektorju kar precej gareža. Torej je bila podložka slaba.
Na servisu so nekaj omenjali, da je pri 2016 že uporabljen drugačen material, pa mislim, da so nekaj drugače zategovali. Nekaj na to temo. Koliko to pomaga, pa ne vem.
Ja, tudi glede vožnje. Načeloma res vozim z zelo nizkimi obrati. Včasih sem delal blizu 50 kkm, sedaj kakšnih 25 kkm. In drži tudi, da ga sem in tja tudi malo bolj poženem, čeprav je to res redko.
Bomo videli. Trkam po leseni mizi, da ne bo težav.
Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj.
Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita.
Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo.
Hojla - hitro vprašanje. Sodelavec bo v naslednjih dneh dobil CX-30. Pa sva gledala po slikah notranjosti in nisva čisto ugotovila, kako se upravlja s tistimi režami za pihanje zraka?
Se jih lahko zapre? Je vse skupaj prilagodljivo, da ne piha sopotniku v peso?
Pri CX-5 lahko zaprem posamezne reže.
Mazdaši - gledam različne strani in videe, pa sem sedaj bolj zmeden kot prej. Od prejšnjega avta imam prečne palice (po mojem tole). Prejšnji avtomobili so imeli strešne nosilce, Mazda CX-5 (letnik 2016) pa ima na strehi neko plastično letvico, ki jo (kot vidim) lahko na štirih delih nekako dvigneš (še nisem poskušal). Tam notri je potem verjetno luknja za vijak? Katera zadeva mi torej manjka, da gre na eni strani v streho Mazde, na drugi pa drži tiste prečne palice?
Je to Thule 753?
Drugo vprašanje pa povezano z vlečno kljuko. Na strehi bi pač vozil navadna kolesa. Sedaj pa imam tudi e-MTB kolo. Zaradi tega seveda razmišljam tudi o vlečni kljuki (in nosilcu za kolesa na kljuki). Katero kljuko predlagate? Prikolice nimam, posebnih zahtev tudi ne.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če bo koga zanimalo, imam nekaj izkušenj z zgoraj omenjenim vmesnikom Carsifi.
Na kratko: Zadeva deluje dobro. Priporočam. Pri Mazdi (verjetno pa še pri katerem drugem avtu) priporočam izključitev možnosti "Intercept AA protocol" še preden se začnete povezovati. Bo šlo hitreje.
Malo bolj na dolgo: Zapis na blogu (v angleščini).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani