Ampak, to so zahtevali lastniki trajektnih firm od vlade, da je spravila to čez. V praksi to pomeni, da dejasnko imajo zdaj možnost nekoga zavrnit, če jim paše. Drugega efekta pa verjetno ni.
Danes je dal AMZS opozorilo na mail, da naj bodo lastniki EV-jev pozori na nov zakon v Grčiji in tudi na Hrvaškem znajo biti neki problemi, če nimaš sreče... V tej gužvi se pa zdaj verjetno res nihče ne bo s tem ukvarjal. Do prvega resnega problema, ki je v gužvi še bolj poudarjen. 😁😅 Imamo 90% možnosti, da se tole naučimo kot ponavadi - na grdi način.
Kaj torej priporočate, da se preventivno naredi na podvozju, če bi rad Mazdo 6 letnik 2019 še imel nekaj časa brez večjega rjavenja? Pri Meganu sem opazil, da je karoserija prav lepo rjavela tam, kjer so bile zaščitne folije nalepljene, zato mi to ni več všeč, ker ima paradoksalni učinek. Enako pri raznih plastičnih obrobah avtov, ki so neka kvazi off-road izvedba. Najraje tam zadaj za tisto plastiko rjavi vse skupaj, pa še vidiš ne.
Zdaj pri Mazdi, ki je že 5 let stara, ni nikakršnih znakov rjavenja zunaj, za podvozje sem pa pripravljen kaj narediti, če imate kakšen prakičen nasvet.
Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno).
Kar si napisal, je danes definicija izkušenega podjetnika, ni to za nas navadne ljudi, moraš imeti lajtunge v glavi malo čudno zvezane. 😁 V večini primerov. Kot tudi to, da je k sebi potegnil sposobne ljudi in da je mojster PR izjav, za kar mu pa danes nasproti hodijo socialna omrežja, ki jih včasih ni bilo. Zakaj so tam, pa sami vedo. Verjetno se jih da kupiti s tem, da dobijo kaj zanimivega za početi, ne pa samo delati naprej, kar delajo ta stari že 100 let. Meni so tudi te stvari malo uganka in jih z zanimanjem spremljam. Seveda bodo pa najprej nafilali sebi žepe. Kam bodo pa potem dali denar, je pa njihova stvar. Večina mahinira in krade pa ni potem nič od njih. Kakor vem, tudi Rimaca ne bi bilo, če ne bi bil stari nek tajkun. Za neko zgodbo rabiš vedno neko ozadje - ali ti ta stari k riti prinesejo, ali ukradeš, ali greš na banko pa ti posodijo kar so oni ukradli. Še vedno lahko pa potem s tem nekaj narediš. Ta zgodba - sem vse ustvaril sam, brez pomoči - gre samo do s.p-ja, potem pa se pravila spremenijo. Pa še pri s.p.-ju se velikokrat podre.
Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun
Tole:
Kar jaz uspem poslušati raznih intervjujev je tehnični pristop nekaj kar večini ne uspeva in mi je blizu, ker sem sam konstrukter in se dnevno ukvarjam s snovanjem izdelkov za svetovni trg. Nov pristop k snovanju avtomobilov, vesoljskih vozil, itd. Poglej te velike ala Ford, VW, spijo na tem kar so 30 do 50 let nazaj poštudirali, pa tudi če damo ves električni pogon na stran. Avto je še vse kaj drugega, kot samo pogonski sklop, malo si poglej pristop zasnove šasije, kaj jim naredi italijanska IDRA. Potem hitrost iteracij pri SpaceX-u, to lahko večina samo sanja. Prednost velikih je v večini samo, da jih težko premakneš zaradi mase ljudi, ki je zaposlena v njih - če je to prednost?. Poglej si VW in dieselgate afero, govorilo se je kaj vse bo, ampak je VW na žalost prevelik zaposlovalec v Nemčiji, da bi ga pustili počepniti. Če si kakšen manjši privošči takšno blamažo, se zgodba hitro konča. Lahko vidiš na raznih primerih podjetij, ki igrajo na tem tveganju na začetku. Če jih najdejo, je konec, če uspejo zrasti do prave velikosti, brez da jim kaj takšnega obesijo vmes, so izven nevarnosti.
Kakor pa zgoraj piše je pa še druga plat zgodbe zadaj. Musk je pač izkušen podjetnik (lahko rečeš tudi nategun, če želiš), ki bo za svoje cilje naredil in rekel v nekem trenutku vse, da svoje sledilce porine v pravo smer. Saj ni samo on tak, že jaz sem jih en kup srečal na naši slovenski grudi. Tisti trenutek rečejo vse, da se ti približajo, ker v svojem vidnem polju imajo samo cilj, kakšne so vmes posledice jih pa malo briga.
Ni prvi, takšnih je bilo v zgodovini že en kup. Seveda se jih danes spomnete samo po eni plati zgodbe. Drugi, ki pa malo zgodovino takšnih ljudi izbrskamo in beremo, pa vemo malo več. Ampak, ko na koncu črto potegneš je treba za hiter napredek požreti nekaj žrtev, kakršne koli so že.
Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.
Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.
Pred eno uro je Janez007 napisal:
V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...
Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.
Glede na to, da lepo debatiramo in sem ravno z malice in trenutno nisem preveč naveličan, bom še dodal:
- Res mi je jasno, da je treba hrano nekje pridelati, ampak stvari, ki jih pomagam delati drugim jaz je tudi treba nekje narediti, pa me tudi nihče ne vpraša kje jih bomo, pa imajo vsi korist od tega. Imam pa tudi sam nekaj vrta doma. Ne pretiravam, nekaj stvari pa zraste. Je pa s krompirjem že preveč dela, ker mi potem vrt zraste za 2x ali pa še malo več za 4 člansko družino. Pa še shraniti ga moram nekje, itd. Tako da lovim neko ravnotežje med vsem tem. Pa od kmetov meso kupujem, če je možno, itd.
- Problem Slovenije je tudi, da v osnovi ni pravih kmetijskih površin. Nekaj se najde v Prekmurju, pa od Ljubljane do Kranja, drugo so pa hribi (beri jeba za pridelavo) in pa polovica države je kraški teren (beri jeba za namakanje, ker voda ponikne in težek teren za obdelavo). Ne da se ne da, je pa sigurno treba več truda in težko dosežeš tržne cene, bi rekel pri današnjih standardih kapitalizma.
- Problem je tudi trpeč odnos kmetov, ki nekako bolj jamrajo kot pa da bi kaj naredili. Da bi se pa kdo resno tržno-ekonomsko lotil kmetije, pa ne oz. jih je zelo malo. Jaz bi tudi malo na šiht za hobi hodil, potem pa imel še razne stranske dejavnosti za zraven, da zvozim čez življenje. Pa da ne govorimo, da jim preko subvencij kupujemo veliko opreme. Potem pa lahko imamo tudi kaj od tega.
- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.
- Te prevoze na delo iz hribov bi lahko tudi podjetja rešila, če bi jim bilo kaj do kadra. V Avstriji je ogromno alpskih kmetij. Vem za podjetja, ki zjutraj po kmetijah ljudi s kombiji poberejo in jih potem odpeljejo nazaj. To je neko sožitje, ki funkcionira.
Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?
Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
Ja, pa saj vas nihče ne sili, da živite v hribih. Jaz sem se tudi odločal par let nazaj, kje bom živel, samo meni osebno je že vukojebina, če nimam 15 minut peš do osnovnih javnih storitev (občina, šola, vrtec, itd.) ali pa 15 minut z avtom do kina v sosednjem mestu. Priznam, pač mi malo ustreza moderno potrošniško življenje, pa da lahko delam in grem kamor se mi zazdi, pa vseeno na koncu z avtom naredim pod 10.000 km na leto, pa še sam si vse prispevke plačujem in plačo izplačam ob vsem tem. Vsakemu svoje.
Lopata? Tisto prišparaj, na moji trmi in zagulenosti se bo zvila...
Tole še objavim, včeraj gledal, po moje spada sem in je zanimiv povzetek kako se je dizel privlekel med uporabnike v EU. Potem pa se mi ne ljubi tipkati več danes. Grem na svinčnik in papir...
- Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre na rovaš mojega prostega časa.
- Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta.
- Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce
- Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.
Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov...
Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.
Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.
Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.
Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih v Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
Za plačo se je treba zbuniti, pa bo... Kaj se ti pa lahko hudega zgodi, če rečeš da bi imel jurja neto več na mesec?😁
Drugače pa kako bi jaz rešil s trošarinami in cenami bencina, pa ne rabimo več nobene politične stranke:
- Dal bi ljudem alternativo z dobrim javnim transportom, za vsakdanje migracije na šiht in nazaj. Za Slovenijo to večinoma pomeni da morajo vlaki skoraj iz vseh koncev zjutraj šibati iz periferije proti parim večjim mestom in popoldne nazaj. Za vikend še vedno ostanejo opcije uživanja z avtom.
- V domačih krajih urediti varstvo za male otroke, kot se spodobi, ne pa da ljudje divjajo vsak dan iz Ljubljane domov in ne vejo, če so jim otroke že pred vrtec postavili. Pa vsak dan na teh relacijah enaki zastoji.
- Ukinil bi plačilo cestnin, vinjet in vsega sranja. Za tujce bi vinjeto obdržal, ker jim pripada, da plačajo če se peljejo po naših cestah in jih uničujejo.
- Vsa ta plačila za vzdrževanje cest bi prenesel v trošarino goriv. Zakaj? Ker je tako najbolj fer. Tisti ki veliko vozi, več uničuje ceste in naj za to tudi plača, kar se najbolj enostavno naredi preko plačila goriva. Večji avto, tovoranjak, večja poraba? Nič hudega, bolj uničuješ ceste, plačaj več.
To je res. Prva stvar, ki jo vidiš v Porsche muzeju v Stuttgartu, ko prideš po štengah gor je eden izmed njegovih začetnih razvojnih projektov - avto z elektromotorji v vsakem od štirih koles.
Drugače, kot že stokrat povedano. Če odrežeš pri bateriji in infrastrukturi, ki sta glavni problem, je elektromotor superioren iz tehničnega vidika. Izkoristek okrog 90% in en premikajoč (vrteč) del. To se ne sme zanikati v kolikor je tehnika in fizika kaj jasna. Enostavne stvari vedno zmagajo. Tako pač je. Ampak težave so drugje kot v elektromotorju...
No recimo že če bi delal popis izjav serviserjev, bi dobil nesmiselne zapise totalka.
S spiranjem se ga menja samo v primeru, če res želiš vse olje spravit ven, tudi iz wandlerja
Če prebereš ta forum, boš našel izjave, da se s spiranjem menjalnik uniči, tako da imaš povsod vsega in svašta. Je pa verjetno zaključek s postopkom, ki je opisan tu na forumu res najbolj enostaven in trotlzihr.
Kar sem jaz uspel raziskati okrog tega menjalnika je absolutno, da je mnenj kolikor je ljudi, ki ga uporablja 😁. Najbolj pametno je za dolgi rok brez problemov verjetno upoštevati nasvet menjave kot je napisan tu na forumu pod oddelkom avtomatski menjalniki.
Drugače pa imaš verjetno en kup ljudi, ki ga nikoli ne zamenja in nima problema. Nekateri ga spirajo in imajo probleme, drugi jih nimajo. Na forumu se verjetno znajdejo večinoma tisti, ki imajo probleme in tisti, ki za te avte nadpovprečno skrbijo - če malo upoštevamo statistiko.
Na uradnem servisu v Celju mi je bilo rečeno, da ne menjajo, delajo kontrolo in preverijo če je olje skurjeno zaradi čudnega načina vožnje. Tudi omenjeno mi je bilo da se olje menja samo s spiranjem za kar pa nimajo opreme. Ko se bom v kratkem lotil menjave po postopku, ki je opisan tu, sporočim, če se mi bo uspelo zmeniti, da naredijo tako. Bi menjal sam, pa se mi vseeno ni za valjati pod avtom, dvigala pa nimam.
No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč...
Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to.
V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
Ne bo po se ponovilo, so se banke izučile in imajo inflacijo vključeno 😉
Vem, da je izven teme, vendar kje? Jaz tega nimam, sem pa pred obdobji borb (beri pogajanj, barantanj, ker banke so kot tržnica) z bankami prav tako to poslušal. V nobeni pogodbi še nisem tega zasledil, da bi banka korigirala kredit glede na inflacijo. Vsaj ne pri kreditih s fiksno obrestno mero. Kar se zmeniš je to to...
Preračunajte inflacijo za izbrano obdobje ali pa izračunajte vrednost zneska iz preteklega obdobja na izbrani dan.
Ta zadnji hribček res ni nič. Po drugi strani pa tisto obdobje od 92 do 22 ima tudi svoje slabosti. 1 do 2% inflacije se nihče skoraj ne zaveda, razen ljudi, ki vedo nekaj o denarju. Obrestno obrestni račun pa v 30 letih marsikaj pokaže. Raja se pa sprašuje zakaj ne more več enakega avta kupiti, lahko kupi manj v trgovini, gre manj na dopust, itd.
Po moje kar nekaj prinesejo inflatorni pritiski zadnjih nekaj let. Plače in prihodki ljudi pa enostavno niso sledile temu. Tudi če gledam prihodke marsikaterega podjetja, ni niti približno sledilo temu. Recimo, če je bilo prihodkov v nekem podjetju pred parimi leti 500 k€, jih bi danes moralo biti skoraj blizu miljona, da so sploh na istem. Seveda bodo vsi mislili, da si dvakrat na boljšem in imaš dvakrat več denarja, ker večina ljudi nima pojma o osnovah ekonomije. Vse ostalo je larifari in iskanje nižanja stroškov, kar pa ne gre v neskončnost, ker se ustavi pri limiti stroškov, kot so plače zaposlenih (ki spet hočejo da rastejo, da sploh ostanejo na istem), storitve (spet hočejo rasti), itd.
V glavnem je vse skupaj posledica tega v veliki meri in posledično pride zraven nestabilno obdobje po takšnih izzivih. Saj verjetno je bilo podobno po razpadu prejšnje države in enormni inflaciji takrat. Sicer se je rešilo s svojo državo, valuto in nekaj časa. Samo večina ljudi se tega ne spomni več...
Pa to sodite po samih enakih relacijah? Jaz jih nimam čisto nič in težko sklepam. Sem pa včasih naredil tudi 40.000 km na leto in tam bi bilo mogoče lažje sklepati. Sem pa vedno točil na MOLu, takrat še dizel...
Jaz sem vprašal in me še vedno zanima. V kolikor kdo pozna koga, naj napiše. Lahko pa se kakšna namenska bolj opazna tema odpre, kjer se zbirajo kontakti, kot je za servisne napotke Skyactiv motorjev. Da ne bo razmetano po vseh teh temah, kjer ni mogoče najti, če res ne iščeš...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes je dal AMZS opozorilo na mail, da naj bodo lastniki EV-jev pozori na nov zakon v Grčiji in tudi na Hrvaškem znajo biti neki problemi, če nimaš sreče... V tej gužvi se pa zdaj verjetno res nihče ne bo s tem ukvarjal. Do prvega resnega problema, ki je v gužvi še bolj poudarjen. 😁😅 Imamo 90% možnosti, da se tole naučimo kot ponavadi - na grdi način.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani