rabim pa 2nd car... nekaj uporabnega, pogoj 5 vrat in klima, velikost "clio" do "golf"
v o?ji izbor so pri?li (najraje od letnika 2000 naprej pa nekje do 1.5 MIO) 323F , Almera , Ibiza , golf IV , Focus
Prosim za objektivne odgovore, pa ne da je 323F najbolj?a izbira... ker enostavno NI bo treba kompromis
avto bo v glavnem za mestno in primestno vo?njo , naj bi bil pa primeren tud zdr?at pot npr. na morje
mogo?e ?e kaj pa nimam ideje, ?e je kdorkoli imel kaj takega, naj napi?e svoje izku?nje, lahko je tudi DIZL ! evo... razpi?ite se ( sam ne chatat prosim )
Dobro jutro...jah Golfa za tak?no ceno bo? bolj te?ko dobil;vsak kupljenega v Sloveniji in z realnimi km;?e bi par mesecev prej rekel je moj foter prodajal svojega Golfa IV, letnik 99 je ?el za 1.7 milj. Z njim ni imel nobenih problemov razen rednih servisov, tako,da ti Golfa recimo kar priporo?am;cenovno bo 323F ter Almera ?e najbolj?a izbira saj sta najve? izgubile na ceni,mogo?e tudi stari model Ibize.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
poleti & pozimi mam pribli?no isto porabo,pozimi mam o?je gume ter vklapljam pogosto Webasto, poleti pa ?ir?e gume,klima & e?ka noga naredita svoje. Porabe mam pa nekje med 6 in 7 litri.
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
hmm...ves, da vecina ti ne bo povedala...tko pac je...pa se itak majo vsi stevce nazaj prevrtene da je groza...
se prodaja ena fiesta, ki ima 67k km pa je volan cel oguljen do amena...ne recem pri 120k ali pri 150...ma pri 67k je malo prezgodaj...ane?
Boss...mi je vsec octavia, prav ful...sam prevelik avto...pa motor 1.6, ani mal prevec pozresen? 1.8 pa je itak sam hudic od motorja...sploh ni racunice z njim razen ce ni turbo...
Sem pa gledal Fabie pa se bojim servisov...imam obcutek, da je vw koncern najdrazji glede tega al se motim?
VW ni ni? kaj dra?ji glede servisov,?e celo cenej?e servise ima kot Mazda.
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
O lahko, lahko saj se preko akumolatorja napajajo ventilator in obto?na pumpa. Kar ra?uni, da ti tole laufa cca 30minut (default nastavitev) potem se pa vozi? recimo samo 10/15minut do slu?be. to ponovi? ?e popoldne za nazaj in bo? imel v povpre?ju ve?ji "odhodek" elektrike kot "prihodek" preko alternatorja med samo vo?njo. V parih dneh to ?e ne bo problem ampak po kak?nem tednu pa bi ?e znal akumolator po?asi pe?ati :ne vem:
Jaz mam tak?no razliko med prihodkom & odhodkom elektrike(1/2 ure laufa Webasto,vozim se pa 15-20 minut) pa zaenkrat ?e ni nobenih problemov,pa Webasto vklapljam vsaj dvakrat dnevno,v?asih ?e ve?krat...neko pravilo pa bi naj bilo tak?no,da bi naj Webasto laufal toliko ?asa, kolikor ?asa traja vo?nja.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Se mi zdi, da ko se enkrat okusi? z Webastom le-ta postane del obvezne opreme v avtomobilu. Nekje sem zasledil, da pokuri okoli decilitra goriva na uro.
Zanima pa me tole: ali veljajo iste cene, ?e dalinca kupi? pri Mazdi kot pri Webastu?
Webasto porabi cca. pol litra na uro.
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Ne.... zanima me kako, kje je vgrajena..... bla bla bla u know what i mean....
v motornem prostoru je grelec,gorivo vle?e iz tanka avta...kako je pa montiran in podobne zadeve pa tudi jaz pojma nimam;vem samo,da so pri meni delali zadevo cca. 9 ur.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Ampak vseeno je daljinec drag za to kar ponuja;vklop z GSM telefonom te stane cca. 30.000 SIT,pa na vsake tri mesece je potrebno napolniti prepaid kartico.
Je pa zadeva homemade in zato znatno polj poceni kot originalna, deluje pa odli?no ?e na ve? avtih,med drugim tudi na 6ki.
Zda se ?e samo navadi? na njegove ?udne zvoke,sosede pa prepri?a?,da avto ne gori ampak ma? vklopljen Webasto;namre? Webasto ima tudi svoj izpuh in se iz njega tudi kadi, v mojem primeru pod levim kolesom.Namre? direktor AS Velenja mi je razlagal,da se je pri njih doma oglasla soseda,?e?,da gori avto,prav tako kot pri meni,ko sem ?e stanoval v bloku.
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Jaz mam v Premacy-ju ?e od za?etka vgrajen Webasto grelec(cca. 2,5 let) ;odli?na zadeva...sam nimam daljinca ampak vklapljam zadevo preko GSM telefona, kar mi pa?e ko imam recimo avto pred firmo,se pa slu?beno vra?am npr. iz LJ in me avto pri?aka ?e ogret.
Jaz sem za cel sistem takrat dal 210.000 SIT (vgradili & prodali so mi ga pri AS Velenje )
@boss - kolko si pa dal za daljinca?? Poleti pa Webasto ni tako uporabna zadeva, kot se ti zdi trenutno, se ti bolj spla?a za 2 minuti odpret vrata & tako prezra?it avto.
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Sem sicer nova na tem foromu, vendar sem z vami ?e od vsega za?etka, tudi na sre?anjih.
Vsak se ima za izvrstnega voznika, ?e posebaj tisti, ki imajo mo?nej?e avtomobile. Ko pa gre za parkiranje ali manivriranje pa se lahko skrijejo.
Vsak bi moral po par letih spet na CPP. To sem sama videla, ko sem delala izpit za A-kat., ker ve?inoma tako ali tako pozabi na nekatere finte.
Gd?. Megumi, dobrodo?la na forumu...jap, osve?itev CPP pa je tudi meni prijala .
@all - Je pa res,da naj vsak najprej pomete pred svojim pragom;tudi sam priznam,da v?asih naredim kak?no potezo,ki se drugim udele?encem v tistem momentu zdi nevarna in predrzna in mogo?e tudi je.Pa? nisem perfetkten ?lovek in ne 'igram' se vedno by the book.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Ravno v?eraj sem opravil prvih 1000km. V glavnem sem se vozil v slu?bo (10km s hriba in v hrib) kak?nih 300km pa sem naredil po avtocesti. Ker je avto nov ga nisem posebno priganjal. Pribli?no 600km sem naredil s polnim avtomobilom (dru?ina ). In poraba po ra?unalniku je 10litrov/ 100km. V teh dneh bom opravil prvi servis in ra?unam, da se bo poraba ustalila nekje okrog 9 litrov.
Pred mazdo sem imel opel vectro 1.8 in moram priznati, da malo pogre?am ?ivahnost vectre. Je pa res, da se more avto ?e ute?i. Moje prve izku?nje pa so naslednje. Motor je skoraj nesli?en in ?e utihne ?e avtoradio, potem pred semaforjem pomisli?, da je avto ugasnil. Na avtocesti pa se nad 120 oglasi veter (zrak). O?itno je presek le ve?ji kot pri vectri. Vo?nja je udobna in pravi u?itek je malo vi?ji pogled, ?e posebej v kak?nih kri?i??ih ali kro?i??ih. Zamera le velja brisalcu na sopotnikovem koncu, ki pusti kar velik trikotnik nepobrisan. Stvar postane zoprna v teh zimskih dneh, ko se na steklu nabere umazanija, ki bistveno vpliva na preglednost v desnem kotu. Del desnega kota zakriva tudi vzratno ogledalo. V pravo pomo? so zunanja vzratna ogledala, ki so velika, kot na avtobusu in omogo?ajo zelo dober pregled. Avto je tudi zelo okreten na parkiri??ih in ima dober "an?lak". Zato ni skrbi zaradi dol?ine. Tudi ne?nej?i spol ne bo imel te?av s parkiranjem. Menjalnik je ob?asno trd, kar pa pripisujem predvsem majhnemu ?tevilu kilometrov in sibirskemu mrazu v teh dneh. Najve?ji upor se pojavi pri prestavljanju iz ?etrte v peto.
Ker sem bil preje navajen na nizko sedenje me sedaj zmoti ve?je nagibanje, ampak to so samo subjektivni ob?utki. Druga?e je lepo vodljiv in tudi vo?nja je udobna zaradi velike medosne razdalje. Vzmetenje pa je tr?e kot sem ga bil navajen pri vectri.
V nedeljo je ?la cela dru?ina smu?ati. V 10 minutah sem zlo?il tri pare smu?i, bord, palice, pancerje v notranjost avtomobila in usposobil en sede? v drugi vrsti in ?e en sede? v tretji vrsti. Prostora je res veliko in kdor se rad igra z lego kockami je Mazda5 pravi avto zanj. Nad sede?i sta navdu?ena ?e posebej otroka, ki lahko kombinirata najrazli?nej?e polo?aje sede?ev. Preizkusili smo tudi vo?njo na zadnjih sede?ih, tretja vrsta, pa je zadeva ?isto zadovoljiva, ?e posebej, ?e na sede?e posedite otroke. Na?i merijo ?e krepke preko 1,50m pa niso imeli nobenih te?ah s sedenjem. Samo pri sedmih sede?ih ni prostora za prtljago.
Tudi drsna vrata so nadvse prakti?na ?e posebej na parkri??ih smu?arskih sredi?? ali nakupovalnih centrov. Glede izdelave nima pripomb. Se pa vidi splo?en trend optimizacije in pocenitve od plastike armaturen plo??e do sede?ev in plasti?nih zadnjih vrat. V avtomobilu pa je nenormalno veliko prostora za odlaganje plo?evink ali steklenic, tako, da sem prepri?an, da so na?rtovalci imeli v mislih preva?anje slovenskih prostovoljnih gasilcev. Misli, da po vseh razpolo?ljivih luknjah lahko razporedi? vsaj eno gajbo pira.
Uf sem se razpisal. Upam, da bo komu koristilo.
LP
Super,tnx...no recimo temu podobne probleme z nagoabnjem sem imel tudi sam,ko sem presedlal na Premacy-ja. In ker ka?e da se bo Premacy verjetno ?e letos poslovil od hi?e,se malo razgledujem okoli. Meni se recimo zdi 5ka skoraj prevelik avto za moje potrebe.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Kot sta ?e Kaalman & Boss napisala se pri VAG koncernih bolj ob?uti tisto 'limanje' na sede? ko turbina prime;podobno limanje lahko ob?uti? tudi pri mojem Premacy-ju,ko recimo v 1 &2 prestavi pri obratih ko turbina prime mu dokaj hitro zdrsijo kolesa.
Sam avto pa ni ni? kaj bolj hitrej?i ali po?asnej?i. Pa? odvisno od karakteristike motorja ter kdaj dobi turbina polni tlak.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Blendam vedno,ko vidim policaje oz. radar ali pa maham ?e sem na mopedu, pa? te eni malo ?udno gledajo takrat.Pa seveda pokli?em na lokalno radijsko postajo da obvestim kje stoji radar.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prakti?no ni? kontra, razen mogo?e cene rezrvnih delov;?t. km je ok,1. lastnik je tudi plus,za tvojo bolj?o polovico ?isto ok avtek.
lp vuk
Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani