Vsekakor Gold. O delovanju si preberi na internetni strani ....si. To kar Boss navaja je samo indikator delovanja, glede drugih aditivov ne bom ni? zatrjeval, bodo pa ravni temu, ki ga jaz zagovarjam takrat, ko bodo tako uspe?no uporabljeni v najte?jih delovnih pogojih v velikih SLO podjetjih. Zakaj mariborska vzpenja?a ne more brez 007 masti?
Je pa treba poudariti, da so 007 artikli za preventivo- Pomagajo tudi, ko dela TOK,TOK, samo ne vedno tudi z vti?anjem. Stvar je predvsem v stopnji obrabe. Ko nekaj dela TOK-TOK je obraba ?e precej?nja. Mogo?e je TOK-TOK pri Labiju v pogonskem delu ?obe in ne v brizgalnem, ker bi po 60.000 km delala kot brizgalna in ne kot ?oba.
Osli so inteligentne (v nasprotju s prepri?anjem) in zdr?ljive ?ivali, ne marajo ho-ruk sistema, raje delajo po?asi, ko jih je volja (IQ W5-40). Pri zlorabi pa se uprejo.
Danke, zelo razumljivo
Kaj pa naj nalijem v kesl, da mal kanale in injektorje spuca?
sej so pogledali na servisu, diagnoza je, da soba tolce ampak razen zvoka je vse drugo ok (kar je res, ker od takrat je minilo vec kot 60.000km pa je vse ok)
aja, si ?e skontroliru ...no sej, tele ?obe so sploh "problemati?ne", pa ne sam pr Mazdah...
No no, tukaj zgleda da se pa ti ne znajde? najbol?.
Pri M6 se da kar lepo skombinirat su?enje ?ipe in ogrevanje sprednjih potnikov.
Re?i? tako, da vklopi? pihanje na ?ipo in v noge, al pa ?e zadostuje pihanje pod noge in hkrati v roke(telo). Mora? pa isto?asno imet vklopljeno ?e klimo, da ti lepo vlago v kabini su?i in potem ni problema. To lepo deluje, razen, ?e se vas v ?e mrzel avto nalo?i poln avto zasoplih in pre?vicanih potnikov.
Poleti pa jaz nikoli ne uporabljam avtomatske klime, ker avtomatika dela druga?e kot meni pa?e. Prestavim na ro?no in usmerim zrak v srenje ?obe, ki naj bi pihale v telo, vendar jih usmerim od sebe stran. Pri stari ?estici so tiste okrogle ?obe bolj?e, ker pihanje lahko usmeri? kamorkoli in stran od sebe, so bolj fleksibilne (pri novi M6 ne more? tega) potem pa fizika dela svoje, ker gre mrzel zrak zmeraj dol pod noge. Zato ne rabi? ohlajenega zraka usmerjat v noge ker bo ?e itak sam padel dol.
Pri vsaki ventilaciji in ogrevanju ali hlajenju je treba upo?tevat dejstvo, da topel zrak potuje gor, hladen pa dol in vedet je reba, da klima zrak su?i. ?e to ve?, se da kar lepo pomagat.
Thx za predloge
Sicer sm nekak ?e na?tudiru zadovoljivo re?itev, sam sm pa rabu en cajt. Tole s klimo pa ?e nism tolk probavu, ...jebal ga, pozim mi ni potegnal ravn, da bi klimo nonstop laufu
Ne bom delal reklame, sam sem tudi sam imel v prej?nji ?estki to zadevo ki, jo priporo?a Sirius (Metabond Gold) in lahko povem naslednje in to brez pretiravanja.
Samo ena stvar me je res navdu?ila in to je zagon avta, kjer zgleda, kot, da ne bi celo no? stal ampak, da je bil glih kar ustavljen in da je ?e vse podmazano. Tukaj bi se ustavil in tukaj bi blo zame dovolj. Poraba in ostale zadeve ne bi komentiral, ker ne morem oceniti... lahko, da je kaj manj ampak, to ni primarni vzrok zakaj bi ?lovek to vlival notri.
Za ?i??enje ?ob pa mislim da je Megasel (upam, da to ne pomeni MegaOsel ) pri katerem pa res ne bi vedel a deluje oziroma a obljublja to?no to za kar ga reklamirajo. To bi vedel le v primeru dveh identi?nih avtov in identi?nih tankanjih na istih pumpah isto?asno.
Thx, Boss,
no to je konktretn in tud za moje pojme pozitivn rezultat; prov to "zale?anje" motorja je razlog, zakaj sploh razmi?ljam o tem.
1. Aditivi, ki jih jaz zagovarjam ne povzro?ajo teh te?av, saj so namenjeni delovanju na kovino in ne "izbolj?avi" olja. V uporabi so ?e 18 let in ni bilo ?e reklamacije, razen pri enem Gorencu, ki se je pod izgovorom "slabega" delovanja posku?al izogniti pla?ilu aditivu, ki mu je bil v dobri veri po?tenega sodelovanja poslan na zaupanje. Dokaz u?inkovitega delovanja je uporaba le teh v slovenskih proizvodnih podjetjih s presenetljivimi rezultati. Res je, da Japonci nana?ajo na bate protiobrabna strdstav, ki pa se, kot je bilo ugotovljeno na supertestu Mazde MX5 po 100.000 obrabil, vendar to je vse kar je za??iteno, ostalo pa je prepu??eno olju. Zakaj bi aditiv, ki ne zmanj?uje tolerance med drsnimi povr?inami in deluje s kemi?no vezavo na njih bil priporo?ljiv ?ele potem, ko nastopi dolo?ena obraba? :ne vem:
2. Zanimivo je, da lastniki Mazd z DPF tolerirajo dizel "aditiv", ki ne?eljeno prodre v karter, ne bi pa preiskusili aditiv, ki bi jih obrani pred, tudi zaradi tega pove?ano obrabo. Bodite prepri?ani, da se nafta in Gold v olju ne moreta primerjati po delovanju. Junaka ?e ?akam.
3. Glasnost dizlov pri zagonu pod 0, tudi modernih, je pa? pogojena s konstrukcijo le teh poleg tega, da je ?e vse od ventilov in drsnih povr?in slabo podmazano zaradi gostote olja, je tudi samov?ig v cilindrih nekoliko bolj neenakomeren in zato glasen, se pa zvok do kobine na -10 °C la?je prena?a in tudi zato ve? decibelov, pa tudi ?obe so bolj glasne dokler se ne ogrejejo. Sicer tudi bencinci niso imuni na glasne?e delovanje po zimi, le da je to precej man opazno, kot pri dizlih.
Sirius,
Katera produkta potem svetuje? (predvidevam, da Metabond) za mojega dizla s 135k km, ki bi recimo da malo bolj za??itil/nagladil kovino v motorju in pa za preventivno ?i??enje ?ob? A lahko ti kaj zrihta??
V ?em se tehnologija Metabonda razlikuje od ostalih (QMI...)
Moj je sedaj ok, prej sem poizkusal tisto +/- 5%, 10%, 15% a ne prides na cisto. Vsaj pri dizlih ne ker so bili totalno off.
Za ta majhna odstopanja bi pa slo verjetno
Ene par dni se ?e ?pilam in opa?am, da je tale BC na M6 CD bolj tko-tko. Obi?ajno mi uspe (sedaj, ko se ?pilam) manevrerat z gasom za + - 5km/ (pri npr. hitrosti 120kmh) in da se pri tem trenutna BC poraba NI? ne spremeni!!!
Smatram, da je ?e to (od?itavanje trenutne porabe) razlog za napako pri izra?unu povpre?ne porabe BC-ja.
Lahko, pa ni v tem poanta, pa? pa bi ene bolj pripru, da bi drugje bolj pihalo. Sam z ventilatorjem ne mor? tega dose?. Da pa ?ist zaprem loputo, pa tud ni ravno ?elja. Je pa res, za dizajn je treba tud potrpet
Tole z ventilacijo in klimo je pa itak bol v piz*i pr M6. Bi ?lovk pri?akval, da bojo mal bolj ?ivljensko naredl zadevo.
Pozim me predvsem pizdi, ker ne morm ogrevat so?asno vseh treh "zadev": noge, roke, ?ipe; slednje se takoj zarosijo, ?e dam na pihanje v noge in roke, vse troje pa ne potegne Pol pa nonstop prekljaplat med dvema kombinacijama...
Polet pa obi?ajno, ?e nastavim nekje na zmerno hlajhenje, mi za?ne v noge ?e toplo pihat, ko zgorn del ?e hladi - bedarija v glavnem, sej lahk ?lovk pihanje v noge izklopi, ?e no?e ke pihaja Nism ?e vidu, da bi kater rad v faco hladil, pa v noge grel!!
Aja, ?e to, posameznih ?ob, ki pihajo v roke, ne more? kontrolirati - pr novi M6 jim je le kapnal, da bi bilo to primerno v takem avtu ... piz*a, ?e moj ta star fi?o ma to
Jaz imam tud OMV-ja notri trenutno in pri -12 sem rabil kar kak?no sekundo do dve dlje verglat, da je v?gal. Pol pa je imel ?ist traktorski zvok, do AC. Res pa da je avto stal skoraj tri dni tako, da je mo?no tudi to.
Naslednjo zimo bo ?el notri ?e kak?en nano premaz (QMI, Metabond, ipd) pa obvezno spet nadgradnja za Webasto in daljinca.
Zgleda, da nas globalno segrevanja tako segreva, da nas bo zebl k svina
O?itno tale traktor simptom pri -10 niti ni ni? posebnega, ?e je pri novih ma?inah enako
Sem mislil, da sem izjema, pa je o?itno to kr "normalno"
Imam noter OMW in zjutraj je bilo pri nas -7°C .
Da ki globalno segrevanje-mogo?e na soncu ja.Upalil iz prve,kot raketa(nov 100 Ah aku ),malo po traktorsko zaropotal in po 500 m ?e nesli?en.Mislim,da ko je tak ali ?e ve?ji mraz nima veze,kak?no diesel gorivo ima? noter-vse je isto ali malo slab?e.Kaj ?mo-globalno segrevanje pa?.
Aja,dodal nek dodatek za pozimi v rezervoar.Ne vem,?e kaj pomaga ali ne.
Moj bo po?as 4 leta star, 135.000, 1. akumulatro, pa ?e ni ve?jih problemov, razn da pri -10 mal bl po?as zavergla. Tle bi pa celo mogo?e res lahko probal s kak?nim "premazom" za bate
A je kdo napisal kak?no pametno razlago zakaj bi ?kodovalo ?e vsak, ki je o tem pisal je nekaj motovilil, ker tukaj je idealno podro?je za drek zme?at pa da ve?ina ne opazi BS-ja.
Meni je bilo najbolj v?e? to, da motor ni nikoli ve? zalaufal na "suho". Se pravi, da je ta nanos vedno dr?al kovinske dele namazane. Zanimivo koliko manj mo?i je bilo potrebno, da je ?tarter zalaufal motor. Sem najprej mislil zamenjati akumulator potem sem pa to not vlil in sem podalj?al delovni vek akumulatorja ?e za leto in pol od tistga, k so rekli na servisu, da bi blo po?as za zamenjat, ker pozimi ne bo ve? v?gal.
Boss, jst bi reku (nekje sm pred ?asom sli?u te utemeljitve), da v nov avto / motor nima? kaj vlivat, razen odgovarjajo?ega (po vseh specifikacijah) kvalitetnega olja!
Pol ko enkrat pride? na 100.000 in ve?, pa mogo?e lahko s ?im poskusi?.
Konkretno sem videl slike nekaterih produktov, ki so dejansko zapacale cel motor, ventile ali pa oil pumpo, nevem, nekaj je bilo problem zaradi interakcij vseh snovi (olje + dodatek + gorivo) in dolo?ene temperature. Slike niso bile lepe!!!
Pri vsem tem pozabljamo na akomulatorje, verjetno imamo vsi dodatno v avto malo morje stromarije, ki se vkljuci ob vzigu, pa se te proklete dnevne lu?i. Sedaj ob zelo nizkih temperaturah pa jim je v?ig toliko te?ji
Meni je danes ?e 3i? crknil akomulator in spet kabli, ampak problem je da mi je mulo pustil lu?ko pa dvd not ?pilat, in se mi je 3 tedne nazaj cist spraznil, od takrat ga ne morem k seb spravt.
Kaj ho?em povedat - no akomulator je bil res bogi in v?ig je tud trajal sekundo ali dve. danes sem ga zamenjal kon?no ker je bil verjeli ali ne na Petrolu tezko dobit minimum 75Ah akomulator....
No sedaj vzge se preden obrnem gumb do konca zjutri pri > -10 .....ob istem petrolovem dizlu...
Originalni (1.) dr?i ?e 4. leto, kot pravim
Kdaj pa sem napisal, da ga ni notri V vsaki dieselski ?estki je Webasto predgrelec vendar nima obvodne ?rpalke tako, da deluje le, ko motor laufa.
Za izkoristit vseh dobrobiti webasta pa je treba dogradit obvodno napeljavo in dodatno ?rpalko ter elektroniko, da lahko na tajmer v?iga gretje in ?tarata ventilatorje za ogrevanje kabine. Daljinec je ?e ena stopnja ve? in ti omogo?a pa? vklopi iz varnega tplega zavetja doma. Opcija pa je tud priklop preko GSM-ja.
Tle imam eno vpra?anje: ali JE ali NI obvodna pumpa v teh "default" in?talacijah Webasta na M6 CD??? Kdo 110% ve?
Ker zadeva deluje tudi ?e po tem, ko avto ugasne? (in mislim, da obto?na pumpa na webastu... nisem pa ziher, ampak tako izgleda)!!!
Namre?, gledam za nadgradnjami, ki bi vklju?evale daljinski vklop, pa 1. te?k najdit odgovarjajo?o zadevo, 2. niti ti?no ne vem, kako vse to zgleda/kaj vsebuje.
Mislim, da je Sebastjan iz CE rekel, ko je vgradil timer, da je ?e bil obvod in pumpa vgrajena!
Jah men so jo zrihtal - res da je bila na servisu 14 dni ampak jim je ratalo (predvsem da je elektronika sprejela), pla?al sem 180?.....sedaj imam na GSM.
kar se ti?e zavarovalnc, bi naj ?lovk imel agenta, pa naj potem on rihta stvati... ?e si ga poklicu, pa mu posu zrihtu, ko si delu zavarovanje, pol ima, da te tud v ?kodnem primeru zastopa.... ?e ne pa ?ao, pa pot pod noge k drugmu.
sicer pa, ?e druga ne, ma ZM res ugodne cene ...pri Triglavu se pa butaste delajo, ko popust omenim... upam, da sam ne bom mel prev? komplikacij z ZM, ?e bo kdaj kak crash.... sicer pa lahk z vsakmu nategav??ino
Misli? natan?en.Ker pri na?ih starih 6-kah sploh ni niti blizu natan?nosti.Vsaj pri meni ne.
Glede tele zadeve o to?nosti - preostalih km po board compu (in posledi?no izra?unani porabi);
a je ?e kdo probu imet ve?ino ?asa nastavljeno na prikazu PREOSTALIH KM in ne na povpre?ni/trenutni porabi??
Namre?, zadnjih nekaj tankov (ne glede, kje tankam) imam na prikazu preostlih km in vsakokrat sem pri?el do vrednosti pod "50KM REMNG", po katerih pa itak sploh ne ka?e ve? ni? (oz. ?rtice - - - -).
Aja, enkrat sem potem testeral do kraja in dejansko naredil ?e 50+ km po tem, predn sm obstal!
Povpre?no porabo pa mi zdej ka?e tam okol do 0.2l/100km manj, kot je dejanska.
Po moje pred 10.000 ne mor? delat realnih izra?unov. Je pa lahko tud vo?nja po avtocesti kr potratna + ta nova mazda je ?e mal te?ja in mo?nej?a, mal ve? pokuri, je pa verjetn Board Comp. bolj natan?n.
Problem je v tem, da se mu lahko ?e "jutri" ponovi zadeva, tak?ne sre?e kot je...
Jst nebi daju tolk za noben avto, pa nej ga kr majo + vse probleme z njimi, ki jih lahk ma? ravno tako pri novem
Boss, kaj pa ?e mal pogleda? ?ez mejo, zdej bi se moral dat najt za ugodnej?o ceno kej, ker bo konc sezone... Sam bi se v 2. tud spravu do kake avtohi?e ?ez mejo, sploh ?e bi obvladu njihovo ?vekanje in ker vem, da jih na?i trajbajo sem krepko pod 10.000? + stro?ki + davek. Nekateri so relativno dobro ohranjeni...
sem kupila avto pri selmarju in bila tudi na prvem servisu 3000 km....nimam pripobm..ful prijazni....ko sem kupla nov avto so mi ga ?e na ful natankal in se bom iz oaze alp vozila tja na servis...lepo enkrat na leto na izlet...pa ?e v ?oping grem fino potem, je zraven tu? in ?par center - in je la?je po?aktat...
jasno, da so prijazni, ko prodajajo/slu?ijo
da ti pa subvencionirajo nekaj takega, kot poln tank za 70? pri tistmu, kar so pokasiral, to jih pa res velik ko?ta
Ujej, boga Mazdica ?e moje so?alje, Boss! Kot pravjo, najva?neje, da si jo ti cel odnesu!
Verjamem pa, da je te?ko v taki situaciji , sploh tistim, ki smo bolj navezani na na?e avtomobil?ke
Sicer pa predlog: ?e bo situacija izpadla taka, da se bo ?e spla?al popravljat (magari z deli od drugih karamboliranih M6 - platika, vezne, nosilci ipd.), si v vmesnem ?asu res nabav za drobi? eno prevozno sredstvo, Mazdico pa po?as popravli brez hitenja, ?e se da.
Nevem, jst bi verjetno tko naredu, ?e bi tolk poznal svoj avto in nebi blo problemov z njim (sam sicer ?e mam starega avteka, za rezervo).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danke, zelo razumljivo
Kaj pa naj nalijem v kesl, da mal kanale in injektorje spuca?
Lp,
D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani