se pa bojim ker to je bil komaj začetek poti proti Toskani, pa potem čez 3 tedne še enkrat do Gardalanda. In če mi bodo pošiljali kazen za vsaka 2 km prekoračitve bo me Italija drago stala.
Trojka je dobra naslednica 323 Mazda, ki je preživela vsaj 5 generacij, kolikor se spomnim, jaz sem namreč prvo imel letnik 1982, pa potem 1991 in sedaj spet 1990.
Jaz imam CD 184 na cx5 in letnik 2019. Prevoženih 151.000 km in zaenkrat brez težav, je pa vzdrževana in olje menjavo na 12-15.000 km, ker kilometri pač letijo.
(2) Kolesarski pas na cestah v naselju, ki je od prometnega pasu ločen s prekinjeno vzdolžno označbo, je poleg prometu iz prejšnjega odstavka namenjen tudi prometu drugih vozil.
Ja tukaj ni ravno določeno, da se moraš peljat po njem. Ali jaz čudno razmišljam?
Glede na to, da sem peljal že kar nekaj mazd, bi jih uvrstil nekako takole - iz vidika prožnosti motorja in pospeševanja (!!!) - kar se mi zdi za udobnost vožje med bolj pomembnimi faktorji: 1. M6 G192 AT 2. M6 CD150 Ročni AWD, CX-5 G194 AT (tudi AWD) 3. M3 (pred 2018) G120 Ročni, CX-3 G120 Ročni 4. CX-30 G150 AT, M6 G165 Ročni 5. CX-30 G150 Ročni 6. M3 (2019) G122 AT, M2 G75 Ročni
Želim si peljat še M6 CD184 AT in M3 X186 AT.
Po mojem mnenju je 3ka hatchback najboljša izbira v srednjem segmentu (med trenutno vsemi avtomobili na trgu).
Če bi moral kupit suva, bi raje vzel CX-30 kot CX-5.
Tudi moje cx-5 184 d, AT, AWD še nisi probal, danes bom presegel garancijo na poti iz Nemčije
To je se najmanj, ker gre avto na temeljito čiščenje. Bolj me skrbijo podatki, ki jih imam sedaj kjer je pri ene letu bilo več pločevinasti delov zamenjanih drugače pa zelo vzorčno delano na servisu
verjetno še ni bil odjavljen ker kamera gleda ravno v to smer. Sem se peljal parkrat mimo po regionalni cesti (pa ne iz radovednosti) in so še pozno zvečer imeli vse avte na poziciji iz raziskovali kaj se je zgodilo.
V ponedeljek je bila zaradi hude prometne nesreče skoraj štiri ure zaprta podravska avtocesta. Policisti so ugotovili, da je 61-letna voznica po avtocesti peljala vzvratno, ko je v njeno vozilo od zadaj s svojim...
Tako ta mercedes je bil takoj rezerviran in ni več na voljo. Drugi so ali privat osebe ali ročni menjalnik ali predragi. Sem pa sedaj predaltal nazaj na Californio gledam enega z 110 kW motorjem in dsg. Za motorje berem da so velike težave z močnejšim biturbo 150 kW motorjem, tukaj pa pač klasika kot pri vseh dieslih.
Carvertical ni našel nič pametnega so mi še denar so vrnili ker niso dali pametnega poročila. CarDNA je pa imel tudi slike in dva datuma vpisana.
Dajmo še komentarje slike prilepim, ko bodo dobili avto v Avtohisa predvidoma konec tedna.
Jah, naj ti ga da na dvigalo pa sname plastiko in poslika od spodaj (če ga ne bo prej obrisal). Če ga bo pa hitro/slabo obrisal, se bo pa itak videlo, da je mastno (ali sveže brisano).
Pol imaš pa še tale seznam:
Owners of OM651 engines commonly report problems with different coolant leaks. One of the more common ones, even at low mileage, is a coolant leak at the O-ring sealed pipe junction that is located at the bottom of the diesel fuel filter.
Other standard coolant leak locations you should be aware of include:
Heater matrix
Water pump housing
Thermostat housing
Pipes and fittings around the fuel filter
Plastic elbow on the pipe that leads to the heater
EGR valve seals
Radiator
If you own or plan on buying a used car with the OM651 diesel engine make sure you check for any leaks on the floor where the car is standing. You should also check the coolant level and monitor it regularly if you decide to buy the car. If you Google “OM651 coolant leak” you can have fun for hours.
Sem našel To stran in prebral vse to kaj me bega da hkrati piše da je to najbolj zanesljiv motor za kupit
Conclusion
So, should you buy a used Mercedes with the OM651 diesel engine? We would, definitely. But as always, under one condition; a FULL-service history where it is evident that all the common issues were taken care of as soon as they appeared.
You do not want a 5-6-year-old car that did not have anything replaced or fixed, because what you have then is a hot mess on your hands. You can expect to have a number of small (and big) things to fix in the coming years so avoid cars like that. Good Luck!
@mazdaman: Sicer se ne spoznam kaj dosti na MB, a že parminutno Googlanje mi nažene strah v kosti zaradi motorja ... Puščanje olja, odpovedi turbine, oljne črpalke, AdBlue težave. Tale OM651 res ni nek biser.
Drugače pa zgleda lepo ohranjen in tudi prodajalec ok.
Samo da se v Nemčijo zapelješ snet plastiko pod motorjem in pogledat, koliko je masten, je pa tudi sranje ...
alternativa mi je pa California, ki je pa dražja motorji pa tudi vprašljivi. Kje bi naj spuščal motor, da mi ga slika.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
meni pa ne 🤑,
se pa bojim ker to je bil komaj začetek poti proti Toskani, pa potem čez 3 tedne še enkrat do Gardalanda. In če mi bodo pošiljali kazen za vsaka 2 km prekoračitve bo me Italija drago stala.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani