Kar se ti?e pa flashluba sem pa iz zanesljivih virov izvedel da je natego. Jaz ga sicer imam namontiranega v avtu vendar ne bom vel zlival olja notri ko mi ga zmanjka.
Informacija o tem je pri?la od japoncev, ko so delali teste in ugotovili da je larifari.
Jaz ?e nisem menjal filtra pa imam LPG skoraj dve leti. Ker nimam injektorjev moram zamenjati le filter na uparjalniku - a se ta menja ali ?isti Bo?tjan?
P.S. Ja so podra?il na Verov?kovi na 67 centov Jaz sem tud v ponedeljek tankal...Borut ne vem ... zgleda, da tebe pumpa na Verov?kovi res ne mara
Tko je najbolj? ra?unat na trenutne cene in v navedenem primeru je s plinom +1l bencina/100km prihranka pri 15.000km na leto cca 350?. Pol si pa prera?unite ?ez kolk let se instalacija povrne.
Vsak sam najbolje ve kako se ve?inoma vozi (mesto, relacija, avtocesta). Na dalj?ih relacijah je poraba bencina prakti?no zanemarljiva (le za v?ig). Po mestu gre na ra?un ve? v?igov ve? benza obenem pa manj plina. ?e si iz LJ ali dela? v LJ to?is na Verov?kovi po 0,62? (vedno so cenej?i od petrola za cca 6-8 centov)...pri ra?unanju povra?ila investicije je potrebno upo?tevati, da ima avto s plinsko instalacijo vi?jo vrednost...potem se 'boss-ov izra?un' ob?utno spremeni v prid plina.
potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....
Jaz imam 'doma' varianto za 410? (vakumsko) pa mi na LPG gre manj pa ve? ?re je pa cca 40% ceneje kot, ?e bi se vozil na benz
Sem pa na primer opazil, da na dolo?enih (Petrolovih) pumpah nato?im manj (ca. 10 l), kot je volumen rezervarja (recimo na Kajuhovi v LJ). Po mojem nimajo dobro na?telan povratni ventil... V Dom?alah je pa vedno ok.
Ma jaz vedno tankam na Verov?kovi - povpre?no 35-36l. Parkrat sem bil na Petrolu Barje (smer morje) pa je ?lo not vsaki? cca 38l (tank ima 41,5l) malo mi je sumljiv njihov ?tevec...
Glad to see the LPG is taking off there too.. A lot of friends of mine are making very good power with LPG as it has a higher Octane than normal fuel and burns cooler. Have a friend thats making 560kw at the wheels in his car (approx 750hp) and drives it everyday.
Awsome...It would be nice to see some pic of your cars
Vozil sem 1.6 bencinarja na plin in se pelje krasno. Tudi lastnik je zelo zadovoljen in ni nikoli pojamral, da mu manjka mo?i ali navora. Moja sestra ima 1.4 Hondo s 1200kg in 81 KM pa ni nikoli pojamrala, da nima dovolj mo?i. Res je krasno imeti V6 pa LPG. Vendar, ?e bi moja MX3 imela 1.6 motor bi pravtako vgradil LPG in sem prepri?an, da bi bil povsem zadovoljen. Vozniki smo si zelo razli?ni in ve?ini je 100 KM pod pokrovom povsem dovolj za svoje potrebe. Kar naenkrat pa 1.8 in 2.0 motorji niso dovolj mo?ni za LPG. Take nasvete okol dajat se mi zdi ?ist neumestno, ?e ne pozna? voznika in njegove potrebe.
Dejstvo je, da se z LPG vozi? ceneje in ?isteje.
Dejstvo je, da so bencinarji zanesljivej?i.
Dejstvo je, da so novi traktorji tako komplicirani, da stalno neki ?trajkajo.
Dejstvo je, da je servisiranje traktorjev dra?je kot bencinarjev.
Dejstvo je, da so traktorji dra?ji kot bencinarji (novi ravno za ceno LPG instalacije).
Dejstvo je, da ima bencinar z LPG vi?jo ceno kot brez (kar pri povra?ilu investicije vsi pozabljate).
Dejstvo je, da LPG zmanj?a prtlja?ni prostor in nekaj mo?i.
Dejstvo je, da ima traktor bolj?i navor in gre bolje v klanec.
Dejstvo je, da traktor bolje pospe?uje pri prehitevanju.
?e vozniku ve? pomenijo zgornja dejstva je zanj LPG prava izbira.
?e vozniku ve? pomenijo spodnja dejstva je zanj traktor prava izbira.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani