Si napisal kot, da nebi še boljših gum vozil a vem da ni tako....
Tudi jaz sem na službenem imel v preteklosti že nekaj blesavih kitajskih gum a so kmalu šle adijo.
Ene so imele veliko obrabo in posledično tresle, druge pretrde in po snegu zanič, tretje kar vredu, jim je pa robe pobralo itd. 🥴 Je pa res, da delam veliko km in se zelo hitro opazi kake so gume....
Napisal sem v smislu, da ne odstopajo od big brandov. 'do sedaj' pa sem predvsem mislil kilometražo. PRedal sem jih z avtom, na seb so imele vsaj 60.000 pa so bile še za natakniti. Mi pa vulkanizer vsako leto pravilno obrača (in hrani) gume. Mam za sabo že ene 30 let dela, ki je vedno povezano z mobilnostjo avto pa moped, če vzamem res konzervativnih 20.000 na leto, je to 600.000km (pa je res konzervativno). Lahko rečem, da nisem imel nikoli slabe izkušnje z gumam, name ali no name, pa sem kar nekaj takih 'prepovedanih' gum nataknu, tud za dolge kilometrine, v vročini in mrazu...., pa še za sabo velikokrat vlečem kaj, upam da se nisem jinxal sedaj.
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko sem šel po tarraca v slovenj gradec (tam je bil na zalogi), je imel seveda kot nov model spet malce posebno dimenzijo, zimskih gum niso imeli nikjer samo na gumaxu. Bil sem 2 dni pred potjo (rabil takoj) in na voljo sem imel pri njih samo Gripmax. Nikad čuo ali nema drugo.
Mogoče najboljša guma, ki sem jo kdaj imel pozimi, pol te sezone in še druge 4 sezone potem (zahvaljujoč zamudi toyote) gume odlične, skupaj cca 50-60.000km...
Sem pisal da so mi pozabili povedati da zamenjan model rav4 ki mi ga bodo dobavili nima 18 ampak 19 colskih gum, jaz doma že imel 18, sem spet na hitro kupil tokrat Sailun trailblazer al nekaj takega. Še danes so gor imajo ene 25.000 zimskih, in delajo 1A
Za Fiata sem pred to zimo šel res na najcenejše možne zimske ker je mulc treniral in čakal za izpit. Našel sem Nordexx WinterSafe 2 FR 3PMFS. Sva šla v tisti sneg ki je bil, bilo je mrzlo, šel sem celo v Bologno s ta malim, vozim se več kot sem si mislil. Guma dela, pa je vsa teža spredaj tega avta, zadek držal. Res je da malce bolj vibrirajo na AC ampak za zimo za tak avto 1A
Zdaj se fiat seli v nemčijo, ima letne continental s katerimi je bil kupljen, zgledajo kot nove, s celim profilom ampak DOT2015 in bom spet šel na neki no name ROTALLA Setula E-Race RH01 DOT2025 samo zato ker menim da je bolje nova no name kot starejsa name...
Zgolj moje osebno mnenje, ja sem verjetno drugačen, ampak gume so tudi počasi stvar marketinške presoje. Receptura in izdelava se itak seli vsa tja kamor vsi vemo....Poglejte kaj je naredil Mitas na moto segmentu, pa so bili predkratkim označeni kot čehi, kitajci....kaj je Nexen naredil na avto segmentu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Discover Japan's renewable energy breakthrough with the first titanium solar panel—1000...
Rimac dela avte samo za marketing. Njegov glavni biznis so baterijske resitve za manjsa vozila ala bicikli, invalidski vozicki, skratka razni pogonski sklopi za elektro mobilnost.
Ampak ne avti, avti nikoli niso bili in ne bodo niša. Ponesli so pa njegovo ime, torej namen uspel
Tole je 90% rimacevega posla, vodi ga pa tmau Rimac, Mate skrbi za ime
Sele zdaj sem opazil da so tablo za prednostno premaknili pred prehod,vcasih je bila za, pa da je tam tabla Medvode....zakaj ze ce je ze prej mal za Ancko?
Res skoraj vsak dan grem k našim ko sem doma, pa nisem videl
So mi pa ukradli 'rodno' Presko
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
No avstrijci majo naslednje, klikneš na netu v asfinag štacuni - sem podjetnik 8namesto sem fizična) in začne veljat takoj....neke vrste opcija da se strinajš da nimaš več odstopnih pravic.
Volk sit in koza na poti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hajbrid japanac ima 2000km več kot prejšnji teden. Zanimivo, po omejitvah + 150 bahn na uro kjer ni omejitev, poraba 6,7. Ni slabo, cca pola litra manj od tarraca dizla, ki pa je bil vsaj 500kg tezji
Cene tle gor pa uh la la (tromeja z belgijo in nizozemsko). Kar pozitivno presenečen, nisem se cjazil, eno tankanje, ena kava na celi poti v eno smer, STAUi seveda so bili, ampak nežni hibrid jih dejansko ima rad, ker se regenerira in gre na štrom, na zimakih seveda.
benz € 2.x, LPG 1.x, ampak razmerje je v bistvu boljse kot pri nas (1,5 vs 0,7)
Naslednja fura bo pa zaplinjena
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Predstavljajte si to na AC, avto dela regeneracijo na kozini, zadaj pa fantomski zastoj do postojne
To je res idiotsko, verjetno pa v brosuri pise F1 kers sistem
Ce sodim po moji joti se regeneracija dela tudi ko imas presezek moci bencinskega motorja, ne samo z bremzo. Nikoli na dol ali pri 'lift and coast' ne bremza pa regenerira
A hyundai pol vrsic na dol prepelje s neprekinjeno stoplampo?
Pa se crni humor: mas pa dnevne luci zadaj
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Anglija in Irska (vsaj navedeno) po tem je hitrost spet taka oz odvisna od tega kje si (v mestu, izven, ac...)
Nekako logicno in skorajda pomeni enako kot nase pravilo za kriziscem, samo da je bolj jasno kdaj. Pri nas se vcasih vprašaš a je dovozna cesta ali priklop dovolj za 'preklic' omejitve
Stop ali semafor je dejansko 100% neke vrste krizisce
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tako je v vecini evropskih mest. Tle je zakon Barca. Skoraj 100.000 brezplacnih parkirnih mest za motorje / skuterje
Navadna avto parkirna mesta so razpolovili, podaljsali plocnik tud za e zadeve, in preostanek pustili za mopede.
Je pa zjutraj ko je cajt za siht ko moto kvalifikacije ampak stvar deluje. Avtomobili so zmininizirani, itak ga pa kot turist nimas kam dat, je vse rezidencno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
MG je naredil velik korak v Italiji, polno jih je, ampak fajn bi bil podatek o tezi s tako baterijo
Pa 40k+ ni ravno poceni, spet si nekako na ravni ICE dolgorocno.
Je pa vsekakor razlika s tem kar mamo danes
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani