Za 20 motoristov bos stal 5 min vec, v povprecju je pa celotna kolona hitrejsa.
Glej drugace, tudi pred teboj so bili motoristi ki so sli prej cez prehod in s tem skrajsali cas vsem za seboj.
V zadnjih treh letih na Slo/hr meji se niso naredili drugega kot mahali....
Sem ze veckrat pomislil, da ce bi bil tihotapec bi definitivno to delal z motorjem
Na balkanu pa sploh, malo je problem (zgodovina) ko se vracas iz Bosne ali Srbije na Hrvasko....juzneje pa ko vidijo slovenca in to na motorju...skor te izljubijo pa mahajo....(sam da mas zeleno karto )
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V?asih se vpra?am, ?e ne bi bilo bolje obvezno delati A + B izpit (ne glede za katerega se prijavi?), po moje bi bilo produktivno. Ker si veliko bolj?i opazovalec in voznik v tem primeru.
Pa DEFINITIVNO bi uvedel opravljanje izpita v ne-lokalnem mestu, primer si iz Lj, vozi? v Lj, zato ko se izpitnik na izpitni vsede v avto dolo?i ?ele takrat - no danes gremo relacijsko v MAribor, tam bomo naredili krog in nazaj (Ali pa Postojna, Koper, what ever).
Vsak ki dela vaje in izpit v svojem mestu je napiflan vsako kri?i??e in traso v naprej, potem pa zapusti svoje mesto ali ulico pa je bogi.
Zaradi gu?ve sem delal izpit za motor na Jesenicah, sem si res sam najprej mislil, cool 2 kri?i??a. Jebo te, kje me je vozil, nikoli ?e bil, in dejansko brez spremljanja okolice, znakov, pravil itd ni ?lo.
Pa ?e obenem se sploh nisem zavedal motorja in imel pogled vedno naprej, kar je pravilno.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nazadnje je bilo pri Vrhniki mesec nazaj v ogromnem monsumu, ce binse takrat ustavil, garant ne bi vec tukaj sodeloval....avti non stop bremzali, vecina brez zadnjihbluci seveda, in najbolje je bilo da sem z rahlo vecjo hitrostjo bil na levem (najhitrejsi celo) z dolgimi in meglenkami.
In evo par tednov nazaj v nemciji nekdo pokegljal 4 motoriste ki so se zaradi dezja ustavili na odstavnem.
Jaz v takih situacijah ne gledam na zakon ampak vzamem zadevo v svojo kontrolo oz tako da lahko kontroliram dejanja drugih z nacinom manevriranja in izogibanja (bremza je poguba)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ce sem ze omenil Pariz, tam je situacija drugacna, saj mesto nima vec prostora za parkiranje, zaro je motoristov vsaj enako ce ne ze vec v mestu. S tem naj bi vzpodbujali cistejse okolje in tudi dostopnost in produktivnost (cakas tudi 3 ure na cesti tam zjutraj)
Ok pustimo to da imajo tudi urejen javni promet....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Preden kdo pomisli, kaj je efekt in zakaj bi enosledna vozila imela tu prednost, ga vabim kot sopornika na motorju v petek ob 16h en krog po AC. Najprej strogo po pravilih gas bremza na enem pasu in potem med pasovoma.
Da smo si na jasnem - govorim v primeru zgostitve in zastojev! V primeru tekocega prometa smo vsi dolzni voziti enako.
Ima pa ta ukrep nezazelen oz negativen ucinek, ki lahko zelo poveca moznost nesrec motoristov - tistih ki to zacnejo izkoriscati, torej spet smo pri cloveskem faktorju.
Ko vozniki zacnejo upostevati dosledno to pravilo se na sredi ustvari mini avtocesta, in pride do prehitrih voznikov (motorjev!). Ta izkusnja je velik velik problem v Parizu, kjer ce ne gledas v spegu na Periferiqu (obvoznici) takoj snames scooter (tak ki leti vec kot 100).
Vsi upalijo 4 smernike in gas.....
Tezko je, ker glave voznikov niso na mestu, ki razmislja o vseh udelezencih, ampak samo o svoji situaciji.
To pisem kot izkusen motorist, ki potrebuje tak pas in kot zaveden voznik na 4 kolesih. Problem je na obeh straneh, pri avtomobilistih, ki za inat ne bodo dali prednosti, smernika itd ter cestnih Marquezih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
@Bossek: probi M3 sedan, vzadi ma dost ve? placa na vi?ino. Je pa res, da je odprtina kufra tak mala, da bom vrjetno ?e pivo mogu nehat pit, ker se gajbe ne bo dalo not dat xD
Ma pa cx vecjo nosilnost za pir
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
The manual transmission was discontinued for the 2019 model year, however Mazda has hinted that it might be available as a special-order option in the future.
Jaz bom tako rekel, jaz mam tega kot veste, belega. Zivim na makadamu, obcasno je cesta pognojena zato se zmes lima tud do oken, cesto mamo sfookano...in bi si mogoce zelel vec obrob. Torej funkcija avta vs. Lepota - kaj danes kupujemo, kaj ke danes dejanski namen avta?
Ce pa gledas kot avto za cesto, je pa tole na cx-30 res pretirano, dobesedno napihnjeno, a se s tem res prispara?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Joj Boss, kje si bil vceraj!!!!! Takoj sem nate pomislil.
Sel sem z mopedom v KG in moral slalomirati do izvoza za KG kar ene 4km med kolono za karavanke. Sami gasterbajtarji oz tujci.
Kar naenkrat pred menoj po sredini kabli.....se ustavim dobro pogledam, in res dva avta vzporedno, levi pas, desni pas, ta na desnem z odprto haubo, ta na levi z zaprto, izpod pokrova gledali ven kabli, priklopljeni na desnega....
Zraven pa nekdo stoji, ok si mislim crknil je ozivljajo ga, pocakam.
Pazi sedaj, desni je imel ocitno fuc aku ali alternator in vsakic ko je kolona se ustavila je crknil....ko so speljali je gospa odklopila kable sla poleg pes in jih priklopila ko se je kolona ustavila.....
Da sem sel mimo mi je morala odpreti kabelsko rampo :)
Dva 'nemca' oba mal zazgana z brado.
In ocitno tako mislita iti cez tunel, cez cestninsko pa ne vem kako bo slo..... In to je bilo za Petrolom.....
Po moje sta se nadejala da mu ga napolne do avstrije....sam da ostane v tunelu....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nej mi en pove - a v Italiji, je dovoljeno prirejati piknike na odstavnem pasu? Ker to je na na?ih AC-jih skoraj ?e pravilo. Pa ska?ejo naokoli in si sendvi?e ter sok talajo. Zraven pa avti 130 mim letijo, tako da ni variante niti da bi si ?ik pri?gali, ker jim veter ogenj uga?a.
V Italiji takoj fa?e? kazen, pri nas lahko piknikira? ure in ire....bi rekel problem / aktivnost policije prej...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zakaj potem dela na Suadu, in je delalo na Citroenu, ali imamo razli?ne baze za eno dr?avo?
A si slu?ajno blizu ITa ali AUT meje doma?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani