Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?
Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja hot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti).
Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?
?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a.
Mater to so bli casi, ko je vsak proizvajalec inel 2.5 V6 na vrhu
Nekako je slo 1.6 1.8 2.0 in 2.5
2.0 Trenutno ?loveku, ki ima rad kaj takeg ostane samo ?e Mazda, ki proizvaja 2,0 naturalca (pa ne mislim Skyactiv-X ampak ?e G122 in G165). No pa Toyotin 2,0 hibrid deluje obetaven. Vsi ostali bi pa radi prodali nekje od 1,0 do 1,4 turbo. To me moti nekako tako kot Bossa, da se ne dobi ve? sedana. V ?udnih ?asih ?ivimo.
Dobro, glede parkiranja, okretnosti in hitrej?e premagovanje zastojev, ja, prav. Ampak glede porabe pa... Mazda 5 ima povpre?no porabo 6,3 litra na 100 km (pri meni, kjer ve?ino ?asa vozi po hribih). V mestu ima najverjetneje kak?en liter ve?. Kaj misli?, da motor se pa vozi s porabo 3 litre na 100 km? Ja, ?e gre za 125 kubi?njaka, ?e je pa 650ka, pa porabi kar 5 litrov na 100 km.
Saj za 125 ccm govorim ja. Z njim gre? lahko recimo 80, tudi 100 ob res majhni porabi. Moj 660 ima pa porabo od kar ga imam 4,5 l/100km
Tako je re?eno v Avstriji. Izpit za avto + 6 ur teorije in prakse, pa lahko vozi? 125 ccm. Ena prvih stvari, ki sem si jih uredil gor. Ni bolj?ega, kot z motorjem v slu?bo, zakaj bi se ?e vozil s tono in pol do dvema pleha sam v avtu?
Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas. Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.
Sivka to te razumem. Ampak, ?e na meji med Albanijo in ?rno goro in Bosno in Hrva?ko so samo pogledali osebno pa pomahali naj grem naprej. Je pa sodelavec zatelovadil, da ob nesre?ah bi motoristi ?li naprej po re?evalnem pasu in poleti bi pred nesre?o stalo 20 motoristov, ki bi zaprli pot re?evalcem. Mu nisem mogel razlo?iti, da tudi 20 motoristov bi se stla?ilo med avtomobile, ko bi videli, da prihaja zadaj re?evalec. Ampak OK, pa? ni bil nikoli na motorju in nima ob?utka za to, kako la?je se motorist umakne (v primerjavi z avtom) ko je treba in mu ne zamerim.
Tu se da brez te?av varovalko, da se lahko prehiteva le z XY vi?jo hitrostjo, vkolikor seveda ta XY hitrost ne presega omejitve. To s kolesarji pa nisem niti pomislil (da se postavi na semaforju spredaj), verjetno se premalo vozim po takih lokacijah, kjer bi imel te?ave z njimi.
?Sicer pa ja, proti Juresu nimam ?etrt toliko izku?enj ampak vseeno lahko re?em, da mi v?asih postane vro?e, ko naletim na kako kolono in v ogledalu gledam, kako se mi z dokaj veliko hitrostjo pribli?uje avto zadaj.
?To o motorjih v mestih, izbolj?ani mobilnosti in manj?emu onesna?evanju sem ?e ve?krat razmi?ljal. Nekje bi rabli nekoga, ki bi dal to naprej v EU parlamentu. Da bi vozniki B kategorije le s 5-10 urami, CPPjem in glavno vo?njo dobili A1 kategorijo. Z 125 ccm bi se ?e marsikdo lahko dostojno pripeljal v slu?bo, porabil bi manj goriva in manj parkiri??. Saj dobimo z izpitom za avto tudi izpit za moped ampak roko na srce, s 50 ccm in omejitvijo do 45 km/h si ?e na Celov?ki v napoto avtom. Polna usta so jih o ekologiji in izbolj?ani mobilnosti, pa nih?e ne naredi ni? konkretnega (e-skiroji in sanjanje, da bo ?lo ?isto vse na elektriko je po mojem mnenju bedarija).
??e kak motorist ali kolesar ?e ni podpisal. Hvala. Dodano: Gre se za to, da bomo lastniki enoslednih vozil lahko legalno ?li mimo kolon. To se sicer ?e dostikrat prakticira, v enih dr?avah je pa legalno. S tem se zmanj?ajo kolone, pa tudi varnost je bolj?a (v primeru naleta motorist najebe bistveno bolj, kot voznik v avtomobilu). Tudi stanje na meji eno uro v polni motoristi?ni opremi je izredno neugodno in ljudje v avtih s klimo to v?asih te?ko razumejo.
?eprav.. V petek sem ?el do Verone. Prometa tja in dol ni bilo veliko. Nazaj grede sem imel 2 butasti situaciji. Prvi? nekje na sredini, kjer je bilo delo na cesti in sta bila 2 pasa namesto treh in ni? pospe?evalnega. Vame je ena Mazda 6 (gen.1) s Celjskimi tablicami zapeljala kot, da me ni tam. Drugi? je pa en z LJ tablicami zapeljal iz prehitevalnega na voznega direkt pred mene. ne vem a je ?elel pokazati, da ima isto LJ tablico ampak sko?il je tako blizu, da bi mu skoraj lahko ?e osebno izkaznico prebral, ?e bi jo imel na zadnji ?ipi.
Yep, usnje ob strani, manj prahu, po sredini sem mel Alcantaro pri enem avtu. Najbolj?a kombinacija. Sedaj imam ?e drug avto z usnjem, je pa tko no. Pozimi mal zazebe, ampak poleti je pa gretje sede?ev vedno zalaufano. Je pa lepo, pa hvale?no za ?i??enje.
Se pravi vidi? pijano osebo na biciklu in bi ga z veseljem zbil. Ker ti to ni uspelo, bi ga najraje s topim predmetom iz avta prefukal? Ja kul, a taki ljudje se furajo po na?ih cestah? O?itno bo treba za?eti imeti najmanj solzivec vedno v avtu ker nikoli ne ve? kdaj bom storil kaj kar bo nekoga (s slabim dnevom in sovra?tvom vsega kar ni on in s ?imer se on ne ukvarja) zmotilo in bo imel ?eljo po fizi?nem obra?unu z menoj. ?e bi bil ti pameten bi poklical policijo,povedal situacijo in bi ?loveku dal lekcijo.
Sicer pa tale 1,4 tfsi je itak strel v koleno. Vem za primer, ko je ?lovek ?e zamenjal ketno, turbino, injektorje in ventile. Aja in z ventili je bilo treba tudi glavo ravnati. Druga?e je pa ok avto.
Brez okvar, z majhno porabo,... ?e jaz pohvalim bencinarja, potem ve?, da je RES dober.
Zato ker je ?e iz 90ih, skoraj prepri?an sem, da je D14 osnova?
Dr?i. Tudi clio RS recimo na 60k, vsaj v clio 2... verjetno zato, ker se ve, da se takih avtov ne bo?a.
Jap, pa spotoma smo mogli menjati ?e VVL jermenico ker je dobivala luft. Saj tudi Clio 3 je imel manj garancije (80.000km) kot navaden Clio (120.000?). Ravno prav, da mi je sinhron ?el pri 81.000 km
Kar se motor?kov ti?e(disel) pa 1.6 HDI Citroen zmaga! ?e z dvema 450k brez problema z rednimi servisi in dvema velikima s. Tretji z istim motorjem pa ravno drugi veliki s.in 370k. Nobenih problemov,poraba pa 4-5 lit.
Skoraj lahko potrdim. Sosed ima Xsaso Picaso in laufa brez te?av ?e zelo dolgo.
Nikoli mi ni bilo jasno, zakaj tolikokrat pride do tega, da se jermen strga. Kaj je res tako te?ko mehaniku odvit recimo 5 vijakov in vzeti pokrov jermena dol ter preveriti jermen. To komot naredi? medtem, ko ?aka? da se olje odcedi iz motorja...
Jaz pa poznam kontra zgodbe. Ko ljudje niso zamenjali in je bil jermen dolgo preko predvidene menjave ?e OK. Tu je pomoje vse odvisno od materiala. Ljudem je utrgalo jermen tudi pred predvideno menjavo.
V bistvu res, v zadnjih dveh desetletjih. Kia 1,4, ketna. Refault 1,4 jajc. VAG grupa 1,4 TFSI, katastrofa... :ne vem: V 90ih je bilo par dobrih 1,4 nazadnje. OK la?em, upam, da bo Suzuki 1,4 turbo v Swiftu sport dober, ker ga je ?koda, da bi crkoval.
Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...
Almere 1,5 bencinarji (QG15, QG18) so imeli te?ave z raztegnjenimi ketnami, Prej?nje Almere 1,4 so stari tipi GA16 motorjev. Renault ni delal ni? na osnovi QG motorjev iz Almere. 1,4 turbo je bil Nissanov HR motor. https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_HR_engine
https://paultan.org/2008/09/10/renault-nissan-turbocharged-14-liter-h4jt-engine/ Pa ?e se ne motim ni imel dolge ?ivljenjske dobe. Upam, da bo tudi 1,2 tce imel ?im kraj?o ker se ?e pojavljajo (resne) te?ave v obeh koncernih. Nissan juke 1,6 digt (turbo) je sicer super motor a je imel tudi nekaj te?av s ketnami, ko so jih dali v Clia RS (in ostale modele) so to ?e odpravili.
Ketne so nasploh zadnje ?ase prvi ogromno proizvajalcih (BMW 2,0d naprimer, pa Kia proceed bencinar prve generacije) kretenizem. Ali jih naredite dobre kot v?asih, ali pa dajte jermen in je ?e vseeno cenej?a menjava. Problem je ker avte danes delajo ekonomisti in ne in?enirji. "Aha, tole stane toliko? Dajte zmanj?at ceno za 10% pa se bomo pogovarjali". In?enir odvzame nekaj materiala tu, doda nekaj cenej?ega materiala tu. Ekonomist vesel, da lahko naslednjo generacijo njihovega modela izdela za nekaj procentov manj denarja in po navadi prodaja za nekaj procentov ve? kot prej?njo generacijo. Dobi?ek, juhej. Stranka pa dvakrat pla?a njihov izdelek (naprimer ketno, novo ma?ino itd..).
Malo zamujam v to temo. Ampak to o pregrevanju bencinske ?rpalke ni iz trte izvito. Konkretno, pri mojem biv?em motorju je bila to pogosta okvara. ?e so se ljudje vozili na vro? dan s praznim rezervoarjem se je lahko pregrela in crknila. Pri avtu je sicer v tanku bistveno hladneje ampak sam sistem (potopljena ?rpalka v gorivu) je pa isti. Prvi? pa sli?im, da bi crknila zaradi tega. Je pa ?e parim crknila, ?e je zmanjkalo dizla in je potegnilo zrak.
Najbolj varno bi bilo iti z biciklom po stranski cesti. Al bodite popolni ali pa ne vozite avta. Konc debate fantje!
?e tovornjakar ni opazil avtomobila, a mislite da bi opazil trikotnik? ?e bi opazil tista 2 metra pred avtom osebo v brezrokavniku, a bi se ustavil? In resni?no dvomim, da so tile dolgo stali tamle. Samo mesto je namre? tako, da bi prej ali slej en po?il vanj. Nasploh mi deluje, da je tip ?el ravno zato zadaj za avto ker je ravno pri?el iz avtomobila. Otrok v lupinici je pa o?itno najbolj varno mesto, glede na to, da ni bilo nobenih resnih po?kodb. Konec dobro, vse dobro. Tudi to, da se je ?lovek uspe?no losal skreta od Renaulta in dr?im pesti, da bo zdaj kupil kaj bolj zanesljivega...
?akaj, po novem bo za vsak nov avto, ki ima preko 96g CO2 kazen? In ja, itak bojo to prelo?ili na kupce. Upam, da gre ta vi?ek denarja za zeleno tehnologijo, ne za TE? itd..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja hot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti).
Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?
?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani