Menjal olje + oljni filter, ter olje v menjalniku. Filter se mi zdi izjemno umazan za menjavo po 11k km... (1.6 dizel, Mazda 5). Seveda, če je bil sploh menjan, .... Kot sem zapisal slabe izkušnje z mehanikom...
Mogoče je pa bil ekstra filter ko je že nov črn, da se ve da je za dizla 😉😂
Ekola, malo izsekov iz moje knjige o hibridnih vozilih. Kaj se dogaja s časom v bateriji. Torej SOC (state of charge) v posamezni celici pada. In ko celica z najnižjo vrednostjo doseže minimalno vrednost se začne polnjenje, kljub temu da ostale celice niso dosegle minimalne vrednosti. Ko se prične polnjenje se pa polni dokler celica z maksimalno vrednostjo ne doseže maksimalne vrednosti polnjenja, čeprav še ostale celice niso napolnjenje. Baterijo se uravnoteži s testerjem, sedaj novejše baterije imajo že samostojno uravnoteženje ko vrednost med celicami preseže 5% in sicer s kurjenjem energije z namenom balansiranja ali pa z usmerjanjem toka skozi upor med polnjenjem da se posameznem blok počasneje polni z namenom balansiranja.
Pri toyoti bi naj baterije zdržale okrog 300000km, težava je samo hlajenje baterije, če bi bilo vodno hlajenje bi bilo dosti boljeee, vendar lahko sami pripomoremo tako da pred vklopom prezračimo avto in s tem znižamo temepraturo potem zaženeš klimo in počakaš malo da se kabina ohladi. Najbolj obremnejen baterijski modul pri toyoti yaris je srednji modul baterijskega sklopa zaradi izvedbe hlajenja. Je pa tudi fajn pri toyotah redno odstranit bočni filter zadaj levo in ga spihat. Glede življenjske dobe baterije je pa pomemben SOH (state of health), ko le ta doseže 70% je baterija zrela za menjavo, lahko pa pri vsakem servisu dobiš izpis vrednosti SOH.
Ok zdaj pa spodaj par slikic z moje knjige, kjer je zraven tudi mala razlaga. Upam, da je zanimivo
Ma, baterije v teh Toyota hibridih so ponavadi fuč med 100.000 in 150.000 km (odvisno kako pogosto je priganjan in stoji na vročem soncu), samo avto tega takrat ne javi. Dobra stvar je, da ne gorijo in da so popravljive.
Kako veš, da je baterija fuč? Poraba znatno naraste (ker ni toliko pomoči elektrike). Kako je s prepričevanjem prodajalca/uvoznika, da baterija ni več okej, če avto ne pokaže napake, pa ne bi vedel. Verjetno je bolj podobno boju z mlini na veter.
Baterija ni fuč po 150000km, treba je naredit umerjanje baterije vsak drug servis in je to to. V nasprotnem primeru se laksna celica prej izprazni ali napopni kot druge zato ima omejeno kapaciteto. Glede garancije pa je toyota top, res brez skrbi.
Wankel, praktično vedno zaidemo v stranske tematike na vseh forumih.
Drugače pa vidim da je v tej debati vaga prevešena na obe strani ; japonci so pač za nas tradicionaliste in tiste kateri iščemo kvaliteto ter dolgotrajnost, ne pa šminko in bahanje.
Mazda je pač glede opreme v prednosti, v komfortu pa Toyota ; danes je žal večina kopij oziroma badge copy tako da pravih pristašev znamk ni več. Zanimivo da so tudi prenehali izdelovati 3-vratne verzije ter da pri nas ponujajo samo 5-vratno, ostalih pa žal ne.
S starimi škatlami si lahko prišel povsod, z temi novodobnimi pa si bolj utesnjen in so namenjene samo šminkiranju tako kot večina današnjih vozov.
Daj vsedi se v yarisa pa se pelji, ne nabijaj na pamet. Imam 110kg pa komot sedim v yarisu, dolge ture gredo komot skoz. Glede porabe pa si zračunaj z 31 litri sem naredil 862km.
Ti nekaj vprasas, mnenje tako al tako ze imas ustvarjeno in isces potrditve svojega mnenja na forumu. Če si fiksen da je to poden po tvoje pol ne sprašuj. V letu in 4mesecih smo naredili z njim 39000km, tako da avtek gre in je top.
Drugace pa ce ti je premali glej corollo al pa corollo cross, al pa highlanderja ce pa je se to premalo ima pa setra tudi nekaj opcij 😉
Pri nas imamo 2022 letnik yaris hybrid in 2017 chr hybrid in je v glasnosti menjalnika velika razlika, 2022 je doooosti tišji, je tehnologija 5 generacije in jma čist drugo olje in pa boljšo izolacijo.
Glede mestnih voženj ni res, smo bili dve lani v Belgiji in Nizozemski, letos pa secerni in zahodni del Francije, voznja po avtocestah in je vrhunski, poraba lani 3,6 letos 3,7.
Glede cen mazda z vstopnim modelom pure je primerljiva z toyoto stella. Mazda je okrog 2200€ toyota 21400€, pa še garancija mislim da ima mazda 6let ali 150000km, toyota pa 10let ali 185000km. Pa garancija pri toyoti zgleda brez prepricevanja in prosjačenja ter dokazovanja kot velikokrat pri mazdi.
Pri tem modelu yaris ali 2 hybrid mislim da yaris zmaga, čeprav mi je mazda zelooo pri srcu.
@scania, kolikokrat si že zamenjal diske na svoji 6-ki in kdaj prvič? Ko so se zvili ali kot bi rekel @Bini, da bolj mirno spiš? Kdaj po menjavah so se začele pojavljati težave? Po nekaj 1.000 km? Lahko kaj več napišeš?
Zdaj v soboto bom menjaval 5. Prvič so mi v garanciji menjali do mislim da nekje 25000km - 30000km dva krat, potem sem jim napisal da bom sam kupil zimmermanove in so mi držali do 100000km, zdaj sem menjal spet z zimmermanovimi in ekola zvito, včeraj domov privlekel textar, zdaj še nabavim nova vodila bremzcilinder pasto in silikonsko mast za vodila, pa da vidim kaj bo.
Danes pa ni bil mazda dan. Na poti s Poreča v Vrhniškem klancu dve mazdi 6 v okvari ena karavan druga limuzina, pri Slovenski Bistrici pa v okvari cx5. Čudnoo
Včeraj semm natankal obe mazdi do vrha. Če bo šlo tako naprej z golobnjakovimi podražitvami, bo res potrebno nabavit električarja. Aja, pa dobro muziko bo dobro imeti v avtu.
Da bomo lepo plesali na črpalki. 😊
Malo za hec, saj bomo meli čas plesat kr bomo čakali v vrsti da bomo lahko štrom polnili
Na ev clinici v Zagrebu je bila ena tesla z Dunaja s 600000km original baterija soh je imela 89% . Motor je pa mela menjan na 500000km. Tesla res zna z električnimi.
Jaz na tvojem mestu nebi prodajal, motor se je komaj prav zalaufal. Servisiral bi pri nepooblaščenem servisu. Pomoč na cestu pa če že nimaš vključiš zraven zavarovanja.
Te 1.2 motorji so super, pri 50kkm ga lahko vržeš stran in po novega. Imajo težave z razpadanjem pogonskega jermena v olje, kar pa rezultira v krizo, mogoče ima @scania pri roki kakšno sliko.
Ne najdem slik, sem pa enkrat že objavil nekje na forumu. Vglavnem tega mlinčka jaz nebi imel niti za motorček za brisalce.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Textar pro+ in zaenkrat po 400km je vse ok. Tak da za 400km ti lahko garantiram 😂. Upam da bom zdaj mel mir (trkam na les in spet plačujem mašo)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani