Kvaliteta barvanja je odvisna od cene (med drugim). Za 1000 in 800 bo? dobil nekvalitetno - po moji oceni
No...sicer je tut vlka razlika, kaj se barva. In ?e bo avto iste barve. ?e ve?je vpra?anje pa je kaj je s podnom. Tak da....jst vem, da ?e bom kdaj sestavljal en spodoben avto, ki bo imel bodykit in bo cel ?trihan, mislim, da ne bo ?trihanje pod 2000?, prej 3000?. Kvaliteten material je tut drag in ga ne gre ravno malo.
Odvisn katere mape ima?. Jaz sem s tem aparatom ful zadovljen - prve mape so bile 1.6 al neki takega in imajo dost bugov, 1.8 so ?e ful dobre. Mislim, da so sedaj 2.0 in so odli?ne. Uporabljam pa to slu?beno ko delam pr enmu dostave, tak da je preizku?eno na dost naslovih.
Tisti beli turbo voz ma moj biv?i motor notr! Ima pa zamenjane teflone kolker jest vem, tak da mislim, da je motor ?e bolj?i kot je bil. Turbina mislim, da je serijska, tlak pa dvignjen iz 0.5 na 0.8. Avto leti k....piiiip!
Je pa narejena iz 1.3 navadne.
So pa mel probleme s kuplungo. Ne vem...al so zrihtal al ne. Sicer pa ne vem ka so mu?kali s kuplungo ker men je skoz delala ful dobr.
Upam, da tip ni obupal nad avtom pa zato prodaja...
Nakup se vsekakor spla?a (?e bi ga dal ?e mal cenej)
Sicer ne mislim razlagat vse filozofije tele porabe itd...ampak verjemite da ni tak velik.
Al pa recimo...dajmo.
Primerjajmo VW 1,9 TDI, ?kodo Ocativo 2.0 benz in 2.5 V6 avto.
Ob po?asni vo?nji pije dizel 6, Octavia 7,5 ter V6 okoli 9 litrov.
Ob priganjanju pa seveda toliko ve? kot npr. Dizel 8, Oktavia 10, 2.5 pa seveda 12. Poleg tega, da bo 2.5 najbolj letel, 1.9 TDI malo manj, 2.0 pa ostane zelo zadaj.
?e druga fora...to ne smemo primerjat s 2.5 V6 motorji. To moramo primerjat z novodobnimi turbo bencin motorji ala 1.4 GT motor s VW hi?e s 170 KM (kompresor + turbina). Ker tisti motor delu 5x bolje od TDI motorjev in tudi poraba ob po?asni vo?nji je nekje 6 litrov.
V ?em je fora?!
Moje osebno mnenje...
1. Nafta ima v sebi MANJ energije kot bencin
2. Diesel motorji imajo ve?ji izkoristek kot bencinski
4. Zadnje desetletje se je delalo SAMO na turbo diesel motorjih.
Kar pomeni...da ?e vzame?, da sta oba SODOBNA turbo motorja (diesel in bencin) pa? oba temu primerno manj pijeta. Ter imata oba velik razpon porabe (zaradi turbine). Mo? ne nestane iz ni?esar! Kolk ho?e?, tolk tanka?! Bolj brezglavo ti??i? (sploh pri tak te?kih avtih kot so ti terenci) ve? pije...
Ne moremo zej primerjat 2.5 V6 motorja razvitega leta 90 in TDI letnik 2000. Sicer pa primerjajte 2.5 TDI, ki da podobno mo? in tudi pri podobni mo?i pije pa? tista 2Litra manj.
Sicer pa jst gledam na to druga?e. Dolo?eni motorji ne crkujejo, drugi zelo radi. Tak pa? je. In ?e si prera?una? vzdr?evanje tehle ?ungalunga motorjev (VW TDI, HDI, bla bla)... vsi rabijo olje po min 20 ali ve? ? na liter...pa to je drago, pa ono. Poleg tega da rada turbina spusti itd...
Na konc si na nuli.
Najve?jo razliko naredi, koliko kilometrov dela? ter KAKO se vozi?!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ne rabi te prehitet. Lahk te od daljave spremlja pa te potem prehiti in ustavi. Preverjeno decembra lani
Povezava za deljenje
Deli na druge strani