Dobro da je zmagal golf, bomo vsaj lahko na?e mazde s ?im primerjali.
Popularnost mazde pa zaradi tega tudi ne bo padla.
?e bo? koga vpra?al keri avto je najlep?i, bodo vsi rekli mazda 6, ali pa honda accord. VW-jev ?e dolgo ne uvr??ajo med lepotce.
VW se nikoli ni uvr??al med lepotce, vsaj po mojem spominu ne. Primerjat oblikovno M6 in golfa je malce hecno, to se vsi strinjamo.
?e pred tem pa jih bo kar nekaj reklo da jim je zelo lep novi C5, ki se sploh ni uvrstil v finale, kar je ?e en dokaz ve?, kako je vse podkupljeno. Roko na srce, letos je najve?ji napredek pokazala prav Citroenov C5.
Jaz lahko z mirno vestjo re?em, da mi je C5 mogo?e malce bolj?i kot nova Mazda 6, pa mi je nova 6tka prav prirasla k srcu. Mazda je sicer zaradi ?portnosti bolj veselo za vozit, po drugi strani pa je zaradi te ?pornosti hendikepirana napram C5, kjer pa je dejansko vse skupaj tako, kot bi bil v oblakih. Zvo?no je res C5 precej bolj?e zatesnjena, slabih cest sploh ne ?uti? itd, ampak tukaj je C5 zmagovalka pred vsemi, ne samo pred Mazdo.Hidravlika je pa? zakon pri udobju in tukaj ni ?ans, da se kdo lahko primerja z njo.
Po drugi strani pa sam bog ve kdaj se bodo pokazale otro?ke napakice in napake. Tukaj je Mazda verjetno v prednosti, ?eprav ga roko na srce tudi biksajo. Aja, oba sem vozil cca 500 do 1000 km, tako da ni veliko, ni pa tudi ne tako malo.
?e bi se moral zdajle odlo?it med M6 in C5 ... ne vem kaj bi vzel, res ne. Oba dva sta zelo dobra, z dobro ceno, tako da ...
Danes sem bral v neki hrva?ki reviji(ne vem ve? to?no kateri) in so ocenjevali majhne avtomobile.
V konkurenci so bili-?koda fabia,Ford Fiesta ,Clio,Yaris ...Mazda 2.
In so pametovali,da ki Mazda 2 nima nobenega konforta,da je slabo sestavljena in zavore da so zani?.
In je zmagala ?koda,Mazda 2 pa je "zasedla" ?ele 8. mesto od desetih avtov.
Malo ?udno mi je bilo to vse skupaj...
Po drugi strani pa je M2 "car of the year 2008". Jaz osebno ne zaupam nobenemu proizvajalcu, nobenemu testu v revijah. Probam sam in vidim kar je dobro in kar mi je slabo. Seveda moje dobro je lahko za nekoga slabo in obratno.
Ve?je in tako o?itne "kuhinje" kot je bila leto?nja izbira avta leta ne more biti.
Da pa nebi zgledalo, da je nem?ki koncern podkupil novinarje, so postavili Audia Q5 na zadnje mesto.
Dejstvo je, da je avto leta v Sloveniji postal avto, ki je pri?el na slovnsko tr?i??e en mesec pred koncem leta. Da pa ?isto vsi novinarji postavijo Golfa na 1. mesto pa tudi pove nekaj o kuhinje ali pa njihovi (ne) strokovnosti.
Kar se tice forda, vedi da ga ima Mazda 20% v lasti (ceprav zeli prodati delez) in so si vsi modeli zelo sestrski...Mazda 5 ima podaljsano podvozje C-Maxa. nova fiesta je v bistvu Mazda 2 z malo sprememb itd itd...
Ti povem se en banalen primer - prtljaznik za mojo CX-7 ki je mucho poseben patent z nekimi navojnimi palicami in distan?niki pa?e le ?e na Forda....
?e sem jaz prav razumel je ravno obratno. Forda ima 20% Mazde, ki ga je kupil, ko je bila Mazda v krizi. Zdaj so si opomogli o?itno, Fordu pa gre slabo in baje naj bi japonci odkupili njegov dele?
Dober link, hvala. ?e pred 2 mesecema sem govoril z kolegom, ki dela na Mazdi in mi je tudi on povedal, da osnova motorja izvira iz PSAja. Saj ni tako pomembno, jaz bi bil ?isto zadovoljen, ?e bi bil od PSAja, zelo dobre izku?nje pa?.
tudi opel vectra (2.0i 16v) iz leta 1995 ima 86x86 in 1998 in 100kW...in po tej logiki je ta mazdin tud?
mazdin dizel iz nasih 6 je samo mazdin (je prakticno isti motor kot prejsnji ditd)
Kolikor sem jaz zasledil je osnova motorja PSA-in Hdi. Mazda ga je malo dodelala sebi primerno in je potem kot paket "Mazdin". Saj kje pa Ford dobiva dizelsko tehnologijo ... PSA seveda, tako da bo to kar dr?alo.
nima veze z optiko...podvozje avta je tako. Ti bo vleklo glede na ceste...
se moras navadit na to
Sem prebral, da je nekaj bilo na M6, ampak pri moji ta??i ne vle?e tako opazno v desno. Pri meni pa vidim, da je volan zamaknjen v desno in ko ga poravnam v sredino gre avto rahklo levo.
Kar pa se nove M6 ti?e in vle?enja v desno je isto kot pri ta??ini M6 Mk1, povsem enako.
No jaz sem danes peljal mojo M6 143 nazaj na A-Cosmos, ker sumim, da nima zadnjega SW in so zato problemi z BC, porabo itd. To so mi tudi potrdili, ker je avto stal nekaj ?asa in niso redno upgrade-ali SW. Moti me tudi vle?enje avta v desno (o?itno slabo narejena optika) in pa to, da se zadnja vrata prtlja?nika ne zapirajo lepo.
Sem pa dobil novo M6 Mk2 z 140KM, vozil jo bom kak?en dan ali dva pa potem povem mnenje. Zaenkrat kar opa?am je ?e bolj trdo vzmetenje kot na mojo M6 Mk1, je pa fajn ?portna . Je bolj?e zadu?ena oziroma zatasnjena. Super je tudi gretje sede?evJe pa precej manj pregledna kot stara. Tudi notranjost razen fancy sexi merilnikov v modro rde?i barvi mi ni tako v?e? kot pri stari, ker imam ob?utek utesnjenosti.
Hja problemi so pri vseh avtomobilih, vendar kot si napisal, se mi zdi rja na avtomobilu letnika 2004 sramota.
Trenutno imam Audi A3 letnik 2001 (130 PS - 6 prestav). Zato gledam le 100kW motorje (hja na slab?e it je sranje). Kar se ti?e trdote podvozje imam na?elo tr?e je, bolj?e je. Vsaj sedaj, ko sem ?e mlad. Opazil sem, da imaje te mazde sorazmerno kar visoko porabo. Na svoji A3 imam povpre?je pod 6 l (cca. 5,8) pa ima avto skoraj 1,4 tone. Avto mi dobro slu?i, vendar ima svoje bolezni (najdra?je je bila menjava sklopke ter vztrajnika). Ima 195.000 kilometrov in bi sedaj ?e kolikor toliko dobil za njega. ?e ga bom vozil ?e eno leto, bo imel avto 240.000 in bo vreden prakti?no ni?... Sem v dilemah...
Popolnoma isto je bilo pri meni in Xanitiji, ki jo vseeno ?e imam. Avto ima 320.000 km. Ampak ker avto rabim (vozim se 80km v slu?bo) se pa? zavedam, da so to kilometri, ko gre lahko kaj narobe in takrat bom pod prisili moral kupiti nekaj, kar mi ne bo odgovarjalo. Zato sem vzel to M6, dobil nanjo ?e 3 leta garancije in servise do 100.000 km zastonj
Povsem verjetno je, da bom po 3 letih ?el nazaj na hidravliko (?e posebej ?e bodo problemi z Mazdo) in na novega C5, ?eprav se zavedam tega, da brez te?av tako kot pri Xantiji zagotovo ne bo ?lo. Nova M6 mi namre? ni tako v?e? kot stara. ?e bi lahko bi takoj kupil novo Xantijo, pa ?e tudi bi stala 30.000 ?
Avto sem vzel zaradi racionalnega razmi?ljanja in upam, da bo vse OK (no MORA biti vse OK!) Jaz sem vedno bil prepri?an, da je Mazda tisti zadnji oto?ek zanesljivosti, ampak
Mogo?e pa bil bilo dobro, da pogleda? za M6 letnik 2007, samo ne kupit iz uvoza. Baje je kar precej napak bilo odpravljenih.
Pa ?e glede porabe ... tudi tukaj se strinjam s teboj. Meni je in ?e Xantija pije manj kot M6, ampak razlika v konjih le naredi svoje. K temu mora? dodati tudi malce vi?jo porabo pozimi zaradi Webasta ampak to se vsaj spla?a.
V osnovi pa ni slab avto, je zelo v?e?en za vozit, ?e posebej ker si rekel, da ima? rad malo bolj ?portno dinamiko in tukaj pri M6 jo je kar precej
Kot novi lastnik Mazde 6 sicer letnik 2007 in 143 konjski dizel ti lahko povem:
- ma?ina je sicer OK, brutalno vle?e ampak je pri tem tudi konkretno glasna (Hdi v Xantiji je prava ti?ina in japonci se bodo morali ?e veliko nau?iti kar se zadu?enosti ti?e)
- menjalnik je ena bolj?ih zadev tega avta zelo tih in natan?en (?e bolj?i kot v Xantiji Hdi)
- vzmetenje sicer trdo, dobro zadu?eno vendar jaz tukaj ne morem biti pravo merilo, ker sem vozil vedno
hidravlji?no vzmetenje
- zelo dobra dinamika vo?nje
- priro?nost v kabini zelo dobra, lepa armaturka in vse na svojem mestu
- mogo?e sem pri?akoval malce bolj tiho vo?njo pri 150 km/h
- webasto je ZAKON, tukaj same pohvale Mazdi
- dobro dr?i ceno (rabljen)
To so moji osebni prvi vtisi
Ostalo, kar mora? paziti in kar sem jaz prebral tukaj:
- po?en intercooler
- napa?en prikaz porabe na BC (ni? kriti?nega)
- rja je SRAMOTA za Mazdo in ko pogleda? spodaj podvozje vidi?, da to deli, ki niso popolnoma ni? izolirani z
kak?nim premazom, kar je vsaj zame nedopustno in ?lamparije ter bolano ?paranje tam kjer ni potrebe.
- slab lak in zelo hitro se poznajo posledica kamen?kov
Ostalo pa mislim da kakor naleti?. Lahko bo vse dobro, lahko pa bo? imel tak?ne probleme, da se ti bo Mazda verjetno zasrala za celo ?ivljenje. Jaz sem se nekako s tem sprijaznil, da tudi Mazda ni ve? kar je bila (tako kot vsi ostali) in ?e ne bo OK, jo bom pa? po izteku garancije prodal. Problem nastane samo, da vsaj jaz dejansko nimam ve? alternative, ker edino novim Mazdam sem zaupal, pa bomo videli ?e upravi?eno.
Naslednjo zimo bo ?el notri ?e kak?en nano premaz (QMI, Metabond, ipd) pa obvezno spet nadgradnja za Webasto in daljinca.
Pa so ti premazi pametna izbira? Jaz sem kar precej bral o tem, da to ni dobro, da na dolgi rok ?koduje motorju itd. Sam nimam izku?enj ampak spra?ujem kaj je res dobro.
BC pri prejsnji generaciji sestice je dokaj nenatancen,... pri novi sestici pa se mi zdi, da so to precej porpavili... saj ne odstopa prav veliko od realne izracunane porabe...
V mojem primeru v Mazdi6 Mk1 pa kot si videl ka?e celo malo ve?, kot je v resnici
Imam pa ?e eno vpra?anje.
Kaj je za Mazdo 6 z 143 konji normalno grgranje motorja pri pospe?evanju? Vem, da je to kar nekaj mo?i, vendar se mi zdi to neobi?ajno. Pri Hdijevem 110KM je zvok precej bolj zadu?en tudi pri polnem pospe?evanju prakti?no nesli?en v primerjavi s tem v Mazdi.
Realno porabo si bos tako izracunal sele lahko po nekaj polnjenjih... Se pa tudi meni zdi preko 8 litrov kar precej... Sam imam porabo dobrih 7 litrov na 100 prevozenih km... pa vem, da se da doseci tudi manj...
Da hitro poro?am ...
?el tankat, poraba na BC 7,6 litra, na roko ra?unano pa to?no 7.0. Sem se kar odahnil
?e se res dr?i? tega kar si napisal je to absolutno preve?. Vsaj dva litra manj bi morala biti povpre?na poraba. A si to zra?unal "na roko" al gleda? po BC-ju?
Pa ?e nekaj ... uporabljaj ?esto prestavo ?e ma? konstantno vo?njo (brez silovitih pospe?evanj) po lokalnih cestah, ne rabi?, da se ti motor vrti nad 2.000 obratov. Diesla ne vozi tako kot recimo vozi? bencinarja... ne rabi? visokih obratov ampak izkori??aj navor, ki ga je najve? ravno pri 2.000 obratih.
Ja, saj to me mori. Dizla vozim zadnjih 6 let, naredil z njim 250.000 km in vem kako se ga vozi. Poraba na ravnini pri 140km/h v 6 prestavi 9,2 litra. Dvomim, da bi se spet vklipla regeneracija filtra. Gledano je vse po BCju.
Eno mogo?e neumestno vpra?anje, ali nova mazda 6 (mo?no face-liftana in prenovljena 2008) v (novem?) motorju CD140 uporablja za prenos med gredi, zobat jermen ali verigo? Ker konkurenca Toyota D-4D, Honda Accord, BMW 5 so ?e na verigah, kar pomeni samo mali servisi.
Glede porabe M6 143 konjev:
Tudi jaz sem negativno presene?en nad njeno porabo. Jaz se vozim 70% AC (130-140), 30 % pa klasi?nih cest po omejitvah in kot zgleda sedaj ne vem ?e bom pri?el pod 8.5 litra, kar je zelo slabo. Pa resni?no imam pri M6 zelo ne?no nogo, ampak
Samo za primerjavo, stari Hdi z 110KM in preceeej kilometri za seboj je z lahkoto pri?el na 6,3 litra, pa je bila hitrost na AC okrog 150km, je pa res, da ima M6 le ve? konjenice pod sabo!
Ne vem mogo?e sem ?uden, ampak ob tak?nem navoru in tak?no zalogo mo?i je ta poraba vseeno prevelika ali ne?
Ima mogo?e ?e kdo tak?ne "te?ave" in morebitno re?itev? Je mogo?e zani? kak?en izmed sensorjev?
Teoreti?no jo sicer ?e nimam in grem jutri ponjo. Bom potem malo poslikal makino in objavim.
Sem pa dobil nadomestno vozilo ?isto novo Mazdo5, tako prve osebne izku?nje z Mazdo 5 imam. Avto sploh ni slab za vozit, jaz sem pri?akoval bolj "kobijevsko" vo?njo, ampak sem se motil.
Moja bolj?a polovica ?e nekaj fantazira, da ?e nebi kupila M6, da bi vzela pa kar M5, ker ima tako velikoooo prostora In ko vpra?am zakaj, ?e tega ne rabimo mi re?e, da bi lahko vzeli ve? stvari za malega ko gremo kam na obisk ali dopust
Imel prej HDI 2.0 (res da peugeot) problems, problems, problems.
Me zanima kaj bos porekel o mazdi, ker PSA avti so mehki in plavajo, zici mehki da se zasedis in rabis odmore, medtem ko je mazda totalna kontra. Kompaktno podvozje ze lep primer
Se vidi kako smo ljudje razli?ni ...
Zanimivo moje izku?nje ravno obratne ... Hdi 320.000 km in ?e vedno dela kot urca. V teh kilometrih je bila izredna le okvara jermenice (90.000km) in pa ?rpalka nafte v tanku goriva (160.000). Oboje je serijska napaka, ki pa jo PSA seveda ne prizna . Druga?e pa je bila menjana sklopka, diski, olje in enkrat zadnji levi le?aj. Doma pa je ?e en avto z hidravliko in ima za seboj 450.000 km ampak se sedaj ne vozi, ker ga bom imel za "du?o".
Ampak se zavedam kilometrina, ki jih ima avto za seboj in ker se je ponudila prilika sem seveda vzel M6.
Meni pa recimo mehkoba podvozja izredno odgovarja, sede?i so bili gleda na ostalo franzoce trdi in jaz sem resni?no brez problema naredil preko 1000km na poti in pri?el ven ?isto ni? utrujen. Lahko pa samo pritrdim tvojemu mnenju glede M6 in po?utja. Ta??a je imela prej Primero in je bila precej bolj mehka kot M6 in jo to sicer moti,mi je pa zadnji? priznala, da jo je v Primeru za?el boleti kri?, tukaj pa s tem nima ve? te?av
Kompaktno podvozje pri M6 pa ni tako grobo trdo, da bi bilo mote?e in se ga ?lovek navadi.
Verjamem to, razen tega, da bom vedno pogre?al hidravli?no vzmetenje. Tisti, ki ga ni imel mogo?e ne razume tega, ampak do sedaj ?e nisem sre?al osebo, ki bi imela v preteklosti hidravliko in bi rekel, da to fantasti?no vzmetenje ni? ne pogre?a. Poznam pa precej ljudi, ki so bili zaradi takega ali druga?nega razloga jezni na Citroen in so ?li na drugo znamko in so potem samo zaradi hidravlike pri?li nazaj na Citroen.
Jaz sem realen ?lovek in se zavedam tega, da ima vsaka tovarna svoje prednosti in slabosti. Nikoli nisem in nikoli ne bom slepo zagovarjal eno znamko, zato sem tudi sedaj vzel Mazdo. Citroen ima svoje prednosti, Mazda svoje in gradita imid? na vsak svojem podro?ju in prav je tako.
Citroen C5 2.0 16v EXCLUSIVE, ampak je bila cena ve?ja kot za Mazdo6.
Prisegam absolutno na hidravliko in Hdi motorje (zelo dobre osebne izku?nje), ampak vedno mi je bila M6 zelo v?e? in ker sem dobil garancijo na avto, ni bilo ve? dvoma. Bomo "potrpeli" trdoto
Me je pa negativno presenetilo pisanje tukaj na forumu o Mazdi in rjavenju. Za mene je bila Mazda ?e tisti zadnji japonski zanesljive?, pa ?a? ni ve? tako. No. saj tudi C5 ni ve? tisto kar je bila v?asih Xantija, tako da je vse skupaj ve? ali manj isto.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
VW se nikoli ni uvr??al med lepotce, vsaj po mojem spominu ne. Primerjat oblikovno M6 in golfa je malce hecno, to se vsi strinjamo.
?e pred tem pa jih bo kar nekaj reklo da jim je zelo lep novi C5, ki se sploh ni uvrstil v finale, kar je ?e en dokaz ve?, kako je vse podkupljeno. Roko na srce, letos je najve?ji napredek pokazala prav Citroenov C5.
Jaz lahko z mirno vestjo re?em, da mi je C5 mogo?e malce bolj?i kot nova Mazda 6, pa mi je nova 6tka prav prirasla k srcu. Mazda je sicer zaradi ?portnosti bolj veselo za vozit, po drugi strani pa je zaradi te ?pornosti hendikepirana napram C5, kjer pa je dejansko vse skupaj tako, kot bi bil v oblakih. Zvo?no je res C5 precej bolj?e zatesnjena, slabih cest sploh ne ?uti? itd, ampak tukaj je C5 zmagovalka pred vsemi, ne samo pred Mazdo.Hidravlika je pa? zakon pri udobju in tukaj ni ?ans, da se kdo lahko primerja z njo.
Po drugi strani pa sam bog ve kdaj se bodo pokazale otro?ke napakice in napake. Tukaj je Mazda verjetno v prednosti, ?eprav ga roko na srce tudi biksajo. Aja, oba sem vozil cca 500 do 1000 km, tako da ni veliko, ni pa tudi ne tako malo.
?e bi se moral zdajle odlo?it med M6 in C5 ... ne vem kaj bi vzel, res ne. Oba dva sta zelo dobra, z dobro ceno, tako da ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani