Da nadaljujem glede napake RCM B1001 (sistem za nalet pešca). Danes je bila M6 pri lokalnem avtoelektričarju. Razlog napake je bil pregnit kabel na sprednjem odbijaču - zamenjal je odsek kabla.
Na dvorišču je bilo še kar nekaj Mazd - tudi ena CX-3 iz Kopra, ker na pooblaščencu niso mogli ugotoviti, zakaj zafrkava električna ročna zavora ....
Nič čudnega. Tam znajo v večini primerov narediti le redni servis, to ti mastno zaračunati in to je to. Ko se pojavi kak resen problem (ček) na avtu je pa konec veselja.
Pri dizlu smo s cenami že skoraj skupaj z Italijani. Benzin je tam kar dražji. Pred letom je nila najcenejša nafta pri njih 1,85€ sedaj sem tankal že po 1.64€.
Pa, bi se našlo še ceneje, če bi prav iskal. Seveda to ni cena na avtocesti.
Skoraj povsod po Evropi je šlo gorivo kar nekaj dol, le naši golobnjaki veselo nabijajo trošarino.
Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.
Aha potem pa ja. Ampak navora bo pa imel le nekaj konjičev več kot X 186 motor.
pred 1 uro je Janez007 napisal:
Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa.
Men je bilo zanimivo to, da sem v soboto na AC od Lj-do Sl. konjic in del AC nazaj videl zgolj in samo 4 EV, od tega en ZOE od Avant2GO, pa dve Tesli in Ioniq. Le ena Tesla je bila Poljskih registrskih ostali trije SLO tablic pri tem, da sem v eni drugi temi napisal, da sva jih s tamalo štela in je bilo 22% Slovencev takrat na tej relaciji in 78% tujcev.
Ne vem, če bi gledal tko na povprek bi rekel, ali da lastniki EV-jev nimajo za dopust al pa bolj verjetno si za dopust omislijo ICE avto. Al majo svojega, al si sposodijo od kolegov al pa rent-a-car ni niti tolk bistveno. Bi pa rekel, da sem dve leti nazaj videl na takih relacijah bistveno več EV-jev kot danes. Zakaj?
Vidiš, jaz sem pa na poti v Verono in nazaj videl res veliko Tesel in ostalih električarjev. Bolj bo verjetno dejstvo, da se turisti z zahoda vse bolj izogibajo (pre) dragi Sloveniji in hrčkom.
Prav tako je na Danskem, kjer je vsak drugi avto električen.
Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.
Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen.
Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem.
Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊
Point od NevLado je, citiram: "ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasn".
Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat.
.
pred 1 uro je NevLado napisal:
Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC
Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše
Očitno se da te dizle vozit z gasom
"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉
Res je, vsak se sam odloči, kaj bo na koncu kupil.
Če bi sam kupoval ponovno 6-ko, bi zopet kupil dizelco. Karavana. Škoda le, da je 175 konjska le v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Z ročnim jih je bilo prodano le za vzorec.
se na forum obračam še z drugačnim vprašanjem. Sicer sem nedavno objavil, da iščem bencinsko Mazdo, pa me je situacija malenkost prisilila k razmisleku o tej odločitvi. 😅
Me pa zatorej zanima sledeče: katere so najpogostejše napake/tegnobe/nepravilnosti, ki se jih lahko pričakuje pri Mazdinih avtomobilih z dizelskim motorjem? Trenutno imam nagledana dva modela: Mazda 6 2.2 CD (2014) z blizu 250.000 prevoženimi kilometri ter Mazda CX-5 2.2 (2012) z 230.000 prevoženimi kilometri. Sta omenjena dizelska modela nagnjena k kakšnim težavam?
Najlepša hvala že vnaprej za vsako informacijo!
Če imata toliko kilometrov, pomeni, da sta "pridrsala" do lepega števila kilometrov. Ne poslušati nekaterih članov foruma, ki niso niti sedeli v dizelcah. Tej ti bodo vsiljevali požrešne, dinozavrske, zastarele 2.5 motorje
Glej, da menja# olje na vsakih 10-12 tisoč kilometrov, pustiš, da se regeneracije končajo in pri tem ne vgašašmotorja. Ostalo imaš pa v temi "vzdrževanje skayactiv motorjev".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če hočeš vozit kot po tirnicah, so za to prave gume Good Year F1, assimetric 6. Po suhem in mokrem voziš lahko enako divje in varno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani