Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 26 minutami je skritikrt napisal:

Res,da po testih nikoli niso bile med najboljšimi 4-5 tipi,predvsem zaradi povečane obrabe.

So pa za to špica po vodljivost,oprijemu itd...o ceni pa mislim,da ne rabim razlagati.

Res,da za večino voznikov niso dobra izbira,za "norce",ki delajo malo kilometrov pa lih taprave😄

Če hočeš vozit kot po tirnicah, so za  to prave gume Good Year F1, assimetric 6. Po suhem in mokrem voziš lahko enako divje in varno. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 41 minutami je Boss napisal:

 

3D so bile slabe, WS4, kot naslednica so bile pa super. WS5 pa tud nisem imel pripomb.

Ampak

Ampak..?? 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano
pred 40 minutami je Janez007 napisal:

Da nadaljujem glede napake RCM B1001 (sistem za nalet pešca). Danes je bila M6 pri lokalnem avtoelektričarju. Razlog napake je bil pregnit kabel na sprednjem odbijaču - zamenjal je odsek kabla.

 

Na dvorišču je bilo še kar nekaj Mazd - tudi ena CX-3 iz Kopra, ker na pooblaščencu niso mogli ugotoviti, zakaj zafrkava električna ročna zavora .... 

Nič čudnega. Tam znajo v večini primerov narediti le redni servis, to ti mastno zaračunati in to je to. Ko se pojavi kak resen problem (ček) na avtu  je pa konec veselja. 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 4 urami je skritikrt napisal:

Letne pa še bolj👍

Za C-Maxa SportMaxx RT-adijo pamet😍...za CX-5 pa sedaj tudi obstaja SUW verzija RT-2...v bistvu komaj čakam,da tovarniške Toyo "zdrajsam"😄

Letne Dunlop trenutno ne briljirajo.

Neka srednja žalost. So pa bile včasih vrhunske. Zimske so pa bole in do že vedno top gume. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Tako, zimske gume Dunlop winter sport 5 dimenzije 225 40 18 za ProCeeda kuplene. Upam, da so res tako dobre kot jih eni hvalijo.🤔

Cena cca125€ kos.kar se mi zdi dobra cena :prstgor:

So sigurno. Dunlop so bile vedno top zimske gume. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 17 urami je Bossek napisal:

Opravljen 4 redni servis.

Olje + filter + zavorno olje + kabinski filter + prednje zavorne plossice ... 590 eur 😱

 

Se je pa ugotovilo, da je puscal hladilnik in je bil menjan pod garancijo.

 

Navadna kraja na uradnih servisih. 

To vse skupaj bi bilo realno nekje 200€ skupaj z delom. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 5 urami je NevLado napisal:

X186 ima popravljen kompresor in drugačne nastavitve računalnika. Jaz bi raje vzel "popravljeno" verzijo. 

Jaz tudi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 5 urami je Bini napisal:

Super, da je tako👌 Bi res rad enkrat preizkusil ta X180 motor, da vidim če je spoh kaj razlike🤔

Sem ga enkrat vozil kot nadomestni avto in mi je bil super, zato sem tudi kasneje kupil CX-30 z X motorjem..... 😉

Po moje neke bistvene razlike ni. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 1 uro je Robert napisal:

 

Imam CX-30 (X180) od konca leta 2019, zelo zadovoljen, zaenkrat brez težav, samo redni servisi in bencin....

Se pravi, da so  tudi X 180 vrhunski Motorji? Lepo. 👍

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Pri dizlu smo s cenami že skoraj skupaj z Italijani. Benzin je tam kar dražji. Pred letom je nila najcenejša nafta  pri njih 1,85€ sedaj sem tankal že po 1.64€.

Pa, bi se našlo še ceneje, če bi prav iskal. Seveda to ni cena na avtocesti. 

Skoraj povsod po Evropi  je šlo gorivo kar nekaj dol, le naši golobnjaki veselo nabijajo trošarino. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koristni nasveti
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Enako. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 1 uro je Boss napisal:

Napisal sem "podoben" in ne enak. Hočem samo povedat, da bo navora tukaj bistveno več kot pri kakem Skyactiv-G 2.0 za katerega so končno ugotovili, da je neposrečen motor. Še tukaj se vedno rahlo skregamo, ko razlagamo, da je skoraj nepremičnna in popolnoma anemičen. Še 1.8 iz začetka 2000 ima več življenja v sebi.

Aha potem pa ja. Ampak navora bo pa imel le nekaj konjičev več kot X 186 motor. 

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tudi če ne. Že v naprej vemo kakšen bo rezultat objektivno subjektivnega testa.  

Jaz tudi. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

A takrat, ko pa jih pa Rent-a-car al kako?

 

Men je bilo zanimivo to, da sem v soboto na AC od Lj-do Sl. konjic in del AC nazaj videl zgolj in samo 4 EV, od tega en ZOE od Avant2GO, pa dve Tesli in Ioniq. Le ena Tesla je bila Poljskih registrskih ostali trije SLO tablic pri tem, da sem v eni drugi temi napisal, da sva jih s tamalo štela in je bilo 22% Slovencev takrat na tej relaciji in 78% tujcev.

Ne vem, če bi gledal tko na povprek bi rekel, ali da lastniki EV-jev nimajo za dopust al pa bolj verjetno si za dopust omislijo ICE avto. Al majo svojega, al si sposodijo od kolegov al pa rent-a-car ni niti tolk bistveno. Bi pa rekel, da sem dve leti nazaj videl na takih relacijah bistveno več EV-jev kot danes. Zakaj?

Vidiš, jaz sem pa na poti v Verono in nazaj videl res veliko Tesel in ostalih električarjev. Bolj bo verjetno dejstvo, da se turisti  z zahoda vse bolj izogibajo (pre) dragi Sloveniji in hrčkom. 

Prav tako je na Danskem, kjer je vsak drugi avto električen. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.

Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen. 

Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Ja pol si zgolj povprečnež 😜

Se pravi, da so tukaj oni, ki imajo dinozavre v prednosti. Imajo Velike. 

Porabe seveda. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
Pravkar je Jest napisal:


 

Noja… nevem, če to drži… ali pa namerno preskočiš tiste, ki napišejo, da imajo nizjo porabo… 

 

Pri meni ima recimo dinozaverski motor porabo 1,5l/100 km… pri mojem režimu vožnje 🤪

No ja, ti si izjema, ker imaš pol električarja. 😉Ta kombinacija še nekako pije vodo in je sprejemljiva. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Evo, se je zopet  potrdilo, kar sem govoril. 

Z MOL gorivom (E10) je bila na isti poti (KP-Verona-KP) poraba za 0,4 dcl večja kot z Shell-om (E10). Gume napumpane obakrat na 2.6 bar 

Enaka hitrost - 130/uro avtocesta, ostalo po predpisih. Temperatura približno enaka (32-33°C)

Nobenih zastojev nikjer. Torej z Shellom 5,9/100,  Mol 6,3l/100.

Ne vem, ali je to slučaj a je razlika kar precejšnja. Bom še spremljal. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 2 urama je vzupan3 napisal:

Point od NevLado je, citiram: "ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasn".

 

Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat. 

pred 1 uro je NevLado napisal:

Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC

 

Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše

Očitno se da te dizle vozit z gasom

"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉

 

WWW.RTVSLO.SI

Vozniki mazde 6 so postavili nov svetovni rekord v 24-urni najvišji povprečni hitrosti serijskega...

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 33 minutami je APoplas napisal:

Pozdravljeni,

se na forum obračam še z drugačnim vprašanjem. Sicer sem nedavno objavil, da iščem bencinsko Mazdo, pa me je situacija malenkost prisilila k razmisleku o tej odločitvi. 😅

 

Me pa zatorej zanima sledeče: katere so najpogostejše napake/tegnobe/nepravilnosti, ki se jih lahko pričakuje pri Mazdinih avtomobilih z dizelskim motorjem? Trenutno imam nagledana dva modela: Mazda 6 2.2 CD (2014) z blizu 250.000 prevoženimi kilometri ter Mazda CX-5 2.2 (2012) z 230.000 prevoženimi kilometri. Sta omenjena dizelska modela nagnjena k kakšnim težavam?

 

Najlepša hvala že vnaprej za vsako informacijo! :) 

Če imata toliko kilometrov, pomeni, da sta "pridrsala" do lepega števila kilometrov. Ne poslušati nekaterih članov foruma, ki niso niti sedeli v dizelcah. Tej ti bodo vsiljevali požrešne, dinozavrske, zastarele 2.5 motorje

Glej, da menja# olje na vsakih 10-12 tisoč kilometrov, pustiš, da se regeneracije  končajo in pri tem ne vgašašmotorja. Ostalo imaš pa v temi "vzdrževanje skayactiv motorjev". 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 57 minutami je ignacij napisal:

2.5l motor je bulletproof stroj, kupil ga bo tisti, ki mu je pomembno, da mehanika vidi samo ob rednem servisu.

 

Ta motor bo pil preveč. Večina bo veliko raje kupila odličen x186 motor, ki pije približno toliko, kot dizel motorji. 

Res ne vem, zakaj bi kdo kupil dinozavra za tako sofisticirano vozilo, kot je cx30. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.