Ti sicer si kandidat za diesla tud z DPF filtrom ne bi smel imeti nobenih te?av, ampak tud tole s plinom je dobra izbira. Moj namig i??i raje 2.3 motor, da bo zadovoljstvo popolno.
Kak?na pa je razlika pri vzdr?evanju mazde z DPF in brez? Ne spoznam se dobro, sam ko vpi?em v google mazda dpf, se mi javi en kup zadetkov z problemi, ki jih imajo. Kako se pa izka?e v praksi z novim SW?
Ta je ?e z DPF. A ma? ve?ino kratke vo?nje, da te je DPF-ja strah? Z izbolj?anim SW so ve?ino te?av odpravili in ?e ima? dnevne relacije dalj?e od 15km v kosu ne bi smelo biti te?av.
imam dnevno 100km avtoceste in cca 15 km mestne vo?nje. Ne bi si preve? life kompliciral s kak?nimi dragimi servisi, pove?evanjem nivoja olja, ?i??enjem filtra, morenjem motorja.... I??em zanesljivega karavana z majhno porabo, ?im manj?imi stro?ki in pod 100k prevo?enih. Najraje bi imel bencin 1.8 ali pa 2.0 + vgradnja plina, samo ni velike izbire med rabljenimi.
( za GTC vem, da so zelo zvo?eni koliko sem gledal enkrat)
Prosim za mnenja.
Mene tudi zanima glede teh trgovcev, ?e najbolj kako dr?i glede prevo?enih km, nekateri jih garantirajo. Ima mazda za novej?e avtomobile kak?no elektronsko knjigo vodenja servisov, da bi se dalo km preverit?
Kastrol ?e ni naredil primernega olja za mazde(starej?e modele), to je odgovor od stru?kota iz bli?ine kamnika.
Katero olje pa je v redu?
evolih vceri, ko so mulci praznoval roj dan hcerke kolega ki vozi sedaj X6 sem jo mal odprl...vse na max kar se ti?e teko?in, v?ge hitreje kot cx-7...
Zre mu 8-9,5 (prav ni vazn kje se vozm, tok zre)
meni tudi zre med 8 in 9, ne glede na to kako in kje vozim
hvala za odgovore,kot sem povedal jo bom kupo sredine aprila tak ka esko te ce bos se mel ti sporocim me zelo mika v6 trnutno ih je 10 na auto netu kaksnih 5 stalnih.auto sem sprobal pri prijatlju in me je fejs navdusil po voznih lasnosti in udobju skrbi me edino masina kak bo zdrzala pleh pa za 10 let star auto nemrem glih cudezov cakat se enkrat hvala za izkusnje in nasvete bom se vedno spremlja forum p.s. edino ka pogresam so x9 njih nega nic na pogled
?e bi jaz ?e enkrat kupoval, bi kupil V6 in dal notri plin. ?eprav 1.6 tudi potegne, da se peljat 180 po avtocesti brez problema
Hja, pri meni je poraba olja dosti odvisna od na?ina vo?nje. Vi?ji obrati = ve? popitega olja.
Toma?, kak?no olje uporablja?? 5W 40 full synthetic?
Meni je en mehanik predlagal, naj dam noter 10W 40 pol sintetiko, in naj bi avto manj olja kuril. No, moj mehanik se ni strinjal z njim, in tko ?e naprej lepo olje ?ekiram na vsakih 3000 km in dolivam po potrebi
uporabljam 5W 40 (Castrol TXT), sem probal celo 5W 30, pa ni nobene razlike. Sicer ga pa zadnje ?ase vozim 90% po avtocesti.
moj je 1.6, letnik 1998, imam ga dobrih pet let. Ko sem ga kupil je imel 98000km, sedaj ima 208000km. Edini problem je poraba olja, ?e odkar ga imam spije cca 1l na 2000 do 3000km. Drugih problemov nisem imel, rjavi ne, vozi se lepo, ima dobro lego... Skratka sami plusi, razen porabe olja.
O porabi olja smo na tem forumu ?e razpravljali. Na eni spletni strani sem na?el najmanj 40 razlogov za to. V slu?ajih, ki se omenjajo v tej temi, pa gre verjetno za dolo?eno stopnjo obrabe in za stil vo?nje. Tisti, ki stalno vrti motor okoli blokade ne more pri?akovati, da ne bo z nekaj olja mazal tudi izpu?ni sistem. Poraba 3-4 litre na 10.000 km pa je za dana?njo stopnjo razvoja motorjev nekoliko prevelika. Zamenjava olja z ve?jim gradacijskim razponom W, bi znala biti slaba poteza. Poskusite z uporabo speciala iz Bondove ergele. Nekaterim je precej zmanj?ala porabo olja, ne vsem, ve?ini pa.
Samo ?udno je to, da je bila moja Mazda vedno lepo vo?ena - na relacije, avtocesta ponavadi okrog 140 km/h, to ni ravno do blokade. No v?asih tudi pritisnem, da se malo prepuca
Imam mazdo xedos 6 let.1997 prostornina 1,6 79kw z avtom sem zelo zadovoljen samo precej mi olja ?ge.Svetovali so mi naj zamenjam motor ?e? da to nih?e ve? ne popravlja.Zanima pa me ?e kdo ve ali je kak drug motor npr. od mazde 323 oz.626 .... primeren , ker xedos modelov res ni veliko???
oz. ?e kdo ve ali bi bil motor 323f tip Z5 primeren???
jaz imam letnik 98 enak motor, 120000 km prevo?enih pa mi pije 3-4l olja na 10000 km, kolegu isto. Zgleda, da je to hiba teh motorjev.
Danes probal aceton tudi v briggs&stratton 5.5KS ma?ini v kombinaciji s Husqvarna "?portno ma?ino" za trate. Namen preizkusa je zgolj, ali ma?ina lepo deluje, ali ni pojavov samov?iga, saj porabo na takem stroju in v pogojih njene uporabe ni mo?no testirati. Nobenih negativbih pojavov nisem opazil, ?eprav sem dal v bencin ve?jo koli?ino od tiste, ki sem jo omenil kot priporo?ljivo.
Tako, junaki, na vas je, da tudi vi preizkusite ....
No ja,zakaj pa teh stvari ne dodajajo ?e serijsko,?e so tako u?inkovite????
?e bi ga dodajal serijsko, bi imelo pol avtomobilov raz?rto barvo. Edino na kar je potrebno paziti je, da se ne polije po barvi. Jaz sem ga ?e 2-krat natankal in nimam nobenih problemov, le manj?o porabo. Sicer pa si preberi tukaj, tukaj, tukaj pa ima? forum razpravo. Vsi linki so v angle??ini, v Sloveniji ?e nih?e ne pozna te zadeve.
Preberte, na linku vse pi?e, ni nevarnosti za po?kodbe. Edino na kar je treba paziti je, da ga ne polije? po barvi, ker jo raz?re. Za bencinarja ga nalije? 2,3 ml na 10 litrov bencina (za dcl izra?una?: ?t.litrov * 0,023) , za dizla pa 1,5 ml na 10l nafte. Jaz sem probal na Xedosu 1,6. letnik 98. Nobenih problemov, bolj?e v?iga, kuri vsaj 1l manj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani