Evo Labi, ti jaz povem, kako bi se (po moje) hitro promet umiril in bi se malo bolj "trezno" in trezno vozilo: policistov re?it odve?ne birokracije in vse na cesto. Ne odpustit, ampak s policijskimi avtomobili se udele?it prometa, vozit po pravilih (za policiste govorim, seveda) ter se postaviti na "svega in sva?ta" kraje: od bli?ine cestnin, v naseljih in glavnih vpadnicah na BUS postajah, na AC pri delu na cesti ... Samo primarno stat in opazovat promet, seveda v primeru konkretnih kr?itev ZVCP-ja tudi ukrepat.
Meni se zdi najve?ji problem pomanjkanje kontrole. Zato je folk tako razpu??en in si dovoli vse - ker ga nima kdo kaznovat, saj so policisti v pisarnah in kafi?ih na toplem (posplo?ujem, seveda). ?e bi na poti iz slu?be do doma opazil, na recimo 50km, 3 - 5 policijskih patrulj, ti ne ostane prav veliko prostora za (namenske) prekr?ke delat.
To je pa? moje mi?ljenje.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
?estitam ! zdaj pa na eno zimsko spanje in se zbudi? ko ti z Mazdo potrkajo na vrata
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Meni je nazadnje ratalo porabo enega tanka spravt na 8,123 l/100km. Najni?ja do sedaj v zgodovini moje makine. Vo?nja: skoraj vseh 731km relacija, hitrost 120 - 130 km/h.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Heh, ?e nekaj ?asa razmi?ljam, ?e je to dobra ideja in/ali bi se spla?ala:
Glede na to, da se vozim kar konkretno po omejitvah (ne samo hitrostnih, tudi po ostalih ZVCP pravilih. ?e se ?e ne, potem ne upo?tevam samo pravila ustavljanja pri STOP znaku) in opazujem promet (beri kaos) okoli sebe IN da mnogo premalo vidim prometne policije in njihove kontrole po cestah, sem razmi?ljal, ?e bi podal predlog Policiji, ?e imajo kak?no kamero (z visoko definicijo snemanja), pa da jo montirajo na moj avto, v notranjost, pod vetrobransko steklo, na sredino. Jaz bi recimo ob prevzemu in monta?i kamere podpisal dokument, ki bi me obvezoval, da se vozim strogo po omejitvah (kar mi ne bi bilo te?ko), v nasprotnem primeru pla?am za vse povzro?ene kazni (recimo), policija pa bi lahko s pomo?jo posnetega materiala lahko kaznovala vse posnete prekr?karje, ki so se pojavili v vidnem polju kamere in so dokazljivi (tu pride v po?tev kamera z visoko definicijo snemanja - da bi se lahko videle reg. tablice na bli?ini recimo 30m). Glede na to da sem od marca 2006 naredil 40k km, mislim, da kar veliko prevozim (vem, Labi je rekorder, he he). ?e bi pa padel ?e kak?en % od izterjanih kazni, se pa tudi ne bi ni? prito?eval.
En tak grob opis ideje. Kaj pravite? ?e posebej glede na stanje na slovenskih cestah.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
mene pa ?alosti to, da v ?asu dozorevanja mo?ta v vino nisem na slovenskih cestah ugledal nobenega policista. To potrjuje mojo teorijo o kaoti?nem prometu pri nas - ni kontrole.
sploh pa, Boss, kaj se ?udi?? saj imamo ?e himno pijansko, kako je potem ?ele z ljudstvom in odnosom dr?ave do alkohola.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
mislim ?e je kdo ?udn si to ti, kupi? avto GT ki po doma?e pomeni zverina in se ?e
ve? kot 130 nisi peljal ker so taki pa? predpisi.. :ne vem:
ne i??em konflikte, rad bi le povedal kaj je zakonsko in moralno normalno. Jaz sem in ti (?e vozi? prehitro oziroma preko omejitev) nisi. Sem peljal ?ez 130, vendar tam, kjer je to dovoljeno. Bo? ?e vedel, kje. Zakaj sem pa kupil GT, je pa ?e Symon povedal, sploh pa to ne vpliva na moj na?in vo?nje. Pribli?no enako hitro sem se vozil tudi ?e s prej?njim avtom (98 konjev manj).
?e malo karikiram (in omilim napeto pisanje), mi je vo?nja pri 130km/h v moji superduper makini v tak u?itek, da si ga ne upam ogro?ati s kakr?nim koli ogro?anjem. Ne sebe, ne ostalih. Upam, da bo trajal ve?no.
no ja, pa ?e to: res bi ?el enkrat na eno konkretno dirkali??e, da vidim ?esa vsega je moja Mazda sposobna.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
napi?em ?e 100krat in ?e sem zarad tega v tvojih o?eh "poseben" da ne ne izrazim gr?e mi totalno dol visi.
oprosti ampak marsikatera nesre?a se je in se ?e bo zgodila zaradi nestrpnosti v prometu pasivno povzro?enih ravno zaradi tak?nih ki s prepo?asno vo?njo ovirajo za seboj voze?a vozila.
mogo?e sem malo pretiraval ampak zato ker se po mariborski dvopasovnici kjer je omejitev 50
pa? te?ko pelje? toliko, sploh ?e je cesta dokaj prazna.
to pa ?e zdale? ne pomeni da sem divjak..
in ker mislijo kazni dvignit ?e za 100% se mi tema ni zdela nezanimiva..
in ?e se res dr?i? omejitev vedno in povsod si pa res zaslu?i? eno puso od prometnega ministra ker si res
pomoje eden redkih.
mislim, da ni potrebno nic dodajat temu postu. Kako ze pravijo? Ko ... svojo pamet na ogled postavi.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
post sem napisal zarad tega ker nismo vsi ovira na cesti in marsikdo ne samo na tem forumu boleha
za te?ko ozdravljivo boleznijo te?kih nog.
oprostite za OFF, ampak:
Dragi BrainY, o?itno nekaj s tvojo glavo ne more biti v redu. Zakaj? Napisal si, da ?e vozi? prehitro nisi ovira na cesti. Ali si prebral to svojo izjavo in jo lahko ?e enkrat takole napi?e?? ?e lahko, potem nisi pri sebi. Ravno s tem ko se ne dr?i? zakonsko uvljavljenih in dru?beno sprejetih pravil SI OVIRA NA CESTI.
OK, vozi prehitro (fizi?no te ni? ne omejuje, kaj pa moralno?!), vendar da ostale, ki vozimo po pravilih oziroma imamo "lahko nogo", imenuje? ovira na cesti, je pa vi?ek arogance (al ignorance al kakorkoli se ?e temu re?e). Pa ?e nekaj: a dejansko ve? po ?em spra?uje? v tej temi? O napravi, ki bi prikrila tvoje neprilagojeno dejanje. Tu pa ne bom ni? pisal, ampak si bom samo mslil svoje.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
in ?e pomislim, da sem si, preden sem kupil Mazdo 6, ogledoval tudi P307 SW :ne vem:
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Evo... jaz sem na svoj radio priklopil kabel za i-pod....
katerega? in kako si to izvedel? ravno kupujem iPoda, pa bi rad zvedel kako bi ga poslu?al v avtu.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
se odlo?im in bom probal neko temu vsaj napribli?no uredit in je potem narobe ker sem 100% off topic zbrisal, kar je bilo pa vsaj pribli?no v zvezi z temo pa ne (?e povzamem labijevo temo o servisu na 140k km). Potem sem pa pustil vse skupaj.
?e ho?ete pa se bo brisal vse, kar ni v zvezi z temo! Ne se potem prito?evat ?e bo po 3 nove objave na teden!
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
zemir ? a takole se ti poja? po svetovnih dirkali??ih in ni? ne pove??! v bistvu ti bo zdaj Raceland relaksacija, a ne
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Zdele se bo marsikdo vpra?al, a se je Boss-u rahlo zme?alo ker udriha po ljudeh, ki se trudijo, da bi pove?ali varnost.
kdo se trudi za varnost?
Ah kaj ?mo... na koncu se bodo vsi trkali po prsih in vsak ?lender bo pristavil svoj lon?ek k odli?no opravljeni 14 dnevni akciji ...
?e ?e, tale gospod, ki ga omenja?, pristavlja svoj lon?ek zaslugam, da pridemo v popoln kaos. In to je vse.
Dej dej dej, ?e je ?e zdaj, ne vem, 36 ve? mrtvih na cestah kot lani, pa ?e september ni. Manj kot odstop/odstavitev mu ne bi smel uiti, da ne govorim o kazenskem pregonu kot odgovornega za vse smrtne ponesre?ence v prometu (OK, malo pretiravam).
?e v?asih je bilo malo vpra?ujo?e glede tiste akcije -10%, kao a samo deset posto moramo zmanj?at ?tevilo smrti, ostali s pa v redu? Kaj pa ?e bi se ?li, da bi vsi udele?enci prometa pre?iveli, a to pa ni cilj al kako?
Druga?e pa raje vidim, da je vedno tako kot da je dr?avni udar (ogromno policije na vidiku), kot pa 1 mrtev.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
malo je problem taka postavitev, ker ima? fizi?no oviro nad GPS anteno na Garminu. razen ?e zre?e? predal ali naredi? kot je YavarYe napisal: CarPC, LCD in GPS anteno skupaj zve?e? v predal.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
tisto popravljanje ceste je ?isto normalno, le po omejitvi se mora? peljat in table gledat, ni? la?jega. pa potem ni katastrofa, katastrofa je to (kar si tudi ti napisal):
?e zadnji?, ko sem ?akal v koloni se je na nasprotni strani en A4 pri okoli 120 km/h skoraj zaletel v rit nekemu Cliotu (?e je ?el 60 km/h)
pizda, ?e pi?e 60, koliko se potem mora vozit? 80, 100, 130, 150? NE, ampak najve? 60!
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
moj dopust in obisk v MS mi je prinesel porabo ( ): 8,14 . "zmeden" pa zaradi tega, ker ponavadi lepo vozim tja do 3500 obratov, kar znese slabih 120 km/h. zdaj sem vozil 130 po GPS-u (slabih 140 po ?tevcu) in imam bolj?o/ni?jo porabo. kul, isn't it?
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
wireless LAN (Local Area Network) - brez?i?no omre?je za dostop do in terneta, po?iljanje mailov ...
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
nekje sem zadnji? prebral, da naj bi Avstrijske avtoceste naredile ob AC wlan, da se sopotniki ne bi dolgo?asili med vo?njo.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
meni je pa ?e tale v?e?en. zunanjost in notranjost. Volvo V50.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
v TOCA Racedriver 2* je prav fajn ?ez un ovinek vozit (?eprav ne z Mazdo).
*To je edina igrica, ki jo imam. In igram.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
moje izku?nje z vulkanizerji so izredno slabe: obakrat so mi po malem po?kodovali feltne. bila sta dva razli?na. saj ne vem, a jih bom moral sam menjat, al kaj ?
druga?e pa tele gume moje Bridgestone Potenza RE050 konkretno fajn dr?ijo cesto pod avtom. ko se vozim na relaciji Kalce, Podkraj, Col, Ajdov??ina (ali obratno), je pravi u?itek po ovinkih vozit (?e slu?ajno kdo ne vozi nasproti po mojem pasu - in teh je veliko)
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
mogo?e si imel pa tisti dan obrvi bolj po?esane in/ali ?ena je imela bolj aerodinami?no ?minko
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo Labi, ti jaz povem, kako bi se (po moje) hitro promet umiril in bi se malo bolj "trezno" in trezno vozilo: policistov re?it odve?ne birokracije in vse na cesto. Ne odpustit, ampak s policijskimi avtomobili se udele?it prometa, vozit po pravilih (za policiste govorim, seveda) ter se postaviti na "svega in sva?ta" kraje: od bli?ine cestnin, v naseljih in glavnih vpadnicah na BUS postajah, na AC pri delu na cesti ... Samo primarno stat in opazovat promet, seveda v primeru konkretnih kr?itev ZVCP-ja tudi ukrepat.
Meni se zdi najve?ji problem pomanjkanje kontrole. Zato je folk tako razpu??en in si dovoli vse - ker ga nima kdo kaznovat, saj so policisti v pisarnah in kafi?ih na toplem (posplo?ujem, seveda). ?e bi na poti iz slu?be do doma opazil, na recimo 50km, 3 - 5 policijskih patrulj, ti ne ostane prav veliko prostora za (namenske) prekr?ke delat.
To je pa? moje mi?ljenje.
Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani