Kar se ti?e porabe, po prvih 1000 km je ta po BC 5,5 litra/100km, vo?nja pa cca. 70% avtoceste, 20% mesto in 10% relacije. Sicer jasno da avta nisem priganjal, po jajcih pa tud nisem vozil (avtocesta npr. 120-130 km/h). Kasneje, ko bo motor ute?en in s tem hitrej?i tempo pri?akujem porabo okoli 6 litrov, deci gor ali dol. Za primerjavo, z 2.0 dizlom pri Ceed-u sem imel 3-letno povpre?je cca. 6,7 litra.
Olje si meril, ko je avto ohlajen stal na mestu ali po kaki vo?nji?
Ja, tu je bila razlika. Po vo?nji ga je bilo res malenkost nad min., kasneje, ko je avto nekaj ?asa miroval pa ga je bilo na cca. eni tretjini. Se pravi bo ok. Verjetno ga bom pa tako ali tako menjal.
Katero olje se pa priporo?a (to?ne specifikacije) in kje bi ga kupil v SLO? Na servisu imajo verjetno Dexelio pa sigurno je drago...
Naslednje vpra?anje: Servis na 1500 km - DA ali NE? Vem, da ni nujen, je pa baje priporo?ljiv... In ali se tu menja samo olje ali tudi oljni filter?
?e eno vpra?anje: Pri nultem servisu so o?itno zelo ?paral (jasno, ko sem jih pa privil pri nakupu ) in nalili minimalno olja, da je nivo tega malenkost nad L-jem. Je to hudo narobe ali je v redu? Koliko so vam pa kaj na splo?no va?e Mazde porabile olja na za?etku? Predvsem tistim, ki imate enak motor...
Avto se za moje pojme pelje fenomenalno. ?e takoj ven iz salona po prvem odvo?enem ovinku, se mi je razlezel nasmeh do u?es. Kar se ti?e motorja, meni zadostuje. Seveda ga ?e sedaj no?em gnat v obrate, ?e srednje mo?no pospe?evanje v 3. prestavi do cca. 2600 obratov mimo cestnine pa se mi je zdelo dovolj suvereno za te konje. Kio sem pa kot re?eno dal staro za novo, ceno ki so mi jo ponudili je bila mogo?e le malenkost ni?ja od tistega kar sem pri?akoval, ?e bi avto prodajal sam.
Imam pa ?e prvo vpra?anje: Ali je prav, da ob pri?ganih lu?eh (se pravi, ko je stikalo na pozicijskih ali pa zasen?enih lu?eh), indikator za lu?i na armaturi ne gori? Ker v navodilih za uporabo je prikazano, da naj bi lu?ka gorela. V mislih imam tisto zeleno lu?ko, ki sicer ozna?uje pozicijske lu?i (desno zgoraj):
Slike pa sledijo, samo da si najdem malo ?asa za poslikat.
Sem prebral par zadnjih strani in hm,... zgleda da sem eden redkih, ki se ne le strinja ampak ima podobno filozofijo kot @Boss. Sem pa? mal ?uden in za razliko od ve?ine ?ivim po principu "najprej pla?aj, potem u?ivaj" in ne obratno. Enako nikoli nisem za avto vzel kredit, kupil sem ga po svojih zmo?nostih. In nazadnje je bila to ravno KIA, ki jo imam raj?i kot pa nekega rabljenega "doj?ewagna" sumljivega porekla ter vpra?ljivih kilometrov za enak denar. In enako ne tro?im za stvari kot so cigareti, kavice, gostilne in ostali "luksuz". Pa se je v 3 letih nabral za novo M6 oz. za dopla?ilo le te (razlika od rabljene KIE). Je pa res, da dobi? novo ?estko sedaj z vsemi popusti (in pogajanji) za cca. 22k eur, 2-3 leta rabljene so pa 17-20k eur in sploh ni ra?unice, da dam ve? kot 3/4 vrednosti od nove, za rabljeno. S tem, da znam v ?ivljenju tudi u?ivat (morje, smu?anje, izleti,...) in si ne trgam od ust za avto.
Sem ?e testiral - ?e da? gume 205/55-16 namesto 205/60-16 je obseg gume precej manj?i - avto je cca 2 cm ni?ji ?tevec pa ?e dodatno ka?e vi?jo hitrost od dejanske za cca + 5km/h pa tudi ?tetje razdalje malo spremenjeno - ?tevec ka?e ve? kilometrov prevo?enoih kot dejansko. Zaradi tega se poraba ?ude?no zmanj?a. Odlo?itev je tvoja
LP
Av?, Mazde so ?e tako in tako original precej nizke, tako da tole res ne bo dobro. ?e s staro M6 sem na vikendu od star?ev od moje skoraj vedno rahlo podrajsal s spodnjim delom odbija?a na klan?ini pred hi?o, tako da tole ne pride v po?tev. Bom kar kupil nov komplet. Hvala vsem za info.
Ok, potem o?itno jeklena plati??a na katerih imam zimake na Proceed-u, ne bodo povsem ustrezala - ali pa?? Imajo ET 51 in oznako 6Jx6.0 ali nekaj takega. Kolk bi blo narobe, ?e bi vseeno dal ta plati??a na novo M6?
Pa ?e nekaj naglas razmi?ljam: Kolk bi blo narobe (razen tega, da dimenzija ni homologirana), ?e bi dal gor kar vse skupaj kar trenutno imam, se pravi gume dimenzij 205/55/16 na novo M6?
P.S. Verjetno bo najbolj?, ?e nabavim cel nov komplet...
Mi lahko kdo prosim pove, kak ET je potreben pri novi M6 za pnevmatike 205/60/16? Vem, da je razmak med vijaki 5x114,3, samo za ta ET nikjer ne najdem podatka...
Sam bom moral enako kupit gume za novo M6. Torej kolikor sem preletel teste, ne zgre?i? niti z dunlop 3D/4D ali goodyearom UG 8+. Sam bom vzel tiste, ki bodo cenej?e. BTW, kje bi se dobile ugodno pa da bi bil DOT ?im novej?ega datuma?
V bistvu ?e imam dunlopke 3D (16"/205/55) na Proceed-u, vo?ene 2 sezoni, samo na ?alost ne bodo pasale na novo M6, tako da jih bom moral prodat (moram pa ?e preverit, ?e bi feltne pasale na novo M6 - KIE in Mazde imajo namre? enak razmak med vijaki (5x114,3), nevem edino kako je ET-jem). ?koda, ker so zelo lepo ohranjene pa tudi sicer so se obnesle odli?no.
Na stari M6 sem imel pa Eskimo S3. V snegu so bile ?e ok, na suhi in predvsem mokri cesti pa bolj tako, tako. No ja, za driftat so bile v redu.
Sam bi gledal v tej smeri in ?im manj kake stare nemce, francoze ipd., ki bodo skoraj sigurno bolj crkoval. Pravzaprav ?e sam premi?ljujem ali bi si za leto?njo zimo za na ?iht kupil kaj takega na zimskih gumah ali bi ?el v nakup zimskih gum s plati??i za bodo?o M6, kar bo sigurno dra?je (seveda ob predpostavki, da s takim avtom ni dodatnih stro?kov)...
Na totem koncu v MB, kjer so se kot re?eno bili pripravljeni najbolj "stegnit". Pa tudi sicer so bili zelo ustre?ljivi ter imeli najbolj profesionalen odnos (upam, da tako ostane tudi do prevzema avta). Tudi sedanji avto so mi kar dobro ocenili, tako da bom v bistvu dopla?al samo razliko. Skratka spla?a se hodit od salona do salona in se pogajat, sploh pa v teh ?asih, ko je prodaja avtov precej padla.
Tako, odlo?itev je padla, izbral sem najbolj?o ponudbo in vpla?al aro. Tudi pri Mazdi (kot pri ve?ini ostalih znamk) se je ponovno izkazalo, da se da s pogajanjem izborit kar lepe ekstra popuste in gratis dodatno opremo.
Avto dobim konec oktobra, bo pa to?no takele barve:
Razlike med novim in testnim je nekje 2 jurja eur pa ?e to, ?e... Sprobat ga pa ne more? zato, ker so pove?ini odjavljeni iz prometa. Meni se zdi to premalo (?eprav tudi 2 jurja vsekakor ni malo denarja), zato se bolj nagibam kar k nakupu novega, sploh pa zdaj, ko so lepi popusti. Verjetno bom ?el ta vikend malo po salonih izven LJ, da vidimo kaj se da iztr?it.
Ja sej to tud mene skrbi, kako so vo?ena testna vozila. Je ?e res, da je tu garancija in vse pa vendar ti ne bi bilo v?e?, ?e bi zvedel, da je bil avto ti??an na mrzlo. Druga stvar so pa kake skrite napake, kot npr. da je zaradi objestne vo?nje kaj skrivljeno na podvozju ipd. - tega ti pa tudi garancija ne krije. Avta kot takega pa se ne da preizkusit oz. re?eno je bilo samo po dvori??u gor in dol, kar pa zame niti slu?ajno ni dovolj. Vem, da te tu do dolo?ene mere ??iti zakon (skrite napake pa to) ampak spet nimam ne ?asa, ne ?ivcev skakat okoli serviserjev, se kregat itd. Prepri?al bi me le konkreten spust cen vozil, ki sem jih podal v zgornjih linkih, ?e ne bom raje vzel kar novega, ker ni take razlike.
Torej ?e letos nameravam menjat avto in po vsej verjetnosti se bom vrnil na Mazdo (M6 CD129 TE 5 vrat), ki sem jo neko? ?e imel (Mazda 6 1.8, letnik '02). V bistvu imam avto kot tak na?tudiran v nulo, seznanjen sem z opremo in motorjem, torej to?no vem kaj kupujem in do tu vse lepo in prav.
Vpra?anje je pa KJE kupiti? Oglasil sem se v A-Cosmosu na Celov?ki, kjer v bistvu nisem izvedel kaj dosti novega razen tega, da bi se dalo dobit ?e kako malenkost na popuste, ki jih imajo v ?tartu (pri ?estici 3500 eur). Koliko, mi niso hotel povedat ?e?, da bodo takrat, ko bom od kje drugje pri?el s kako ponudbo. Nameravam obiskat ?e ostale salone in vzeti pa? avto tam, kjer mi bodo sestavili najbolj?o ponudbo. ?e bo to v Ljubljani, Murski Soboti ali pa v Kopru, nima veze. Kateri salon bi predlagali vi oz. s katerim imate pozitivne izku?nje pri kupovanju katerekoli Mazde?
Druga stvar so pa jesenski popusti, ki sem jih prvi? zasledil v?eraj. Sedaj ponujajo popust v protivrednosti do 4800 eur, notri so pa vklju?ene razli?ne stvari: http://www.mazdaxperience.net/si_jesenska_ponudba/
Se spla?a vzet to kar paket vsebuje ali se zdilat za teh 4800 eur v obliki gotovinskega popusta (v kolikor je to mo?no)?
Tretja stvar o kateri pa tudi razmi?ljam, je nakup malo rabljenega avta, do katerih pa imam dolo?ene pomisleke (testni avti pa to + ni tako velike razlike v ceni napram novemu). 2 primera iz avto.net-a:
Mene pa zanima, koliko v povpre?ju pride redni servis pri novi Mazdi 6 2.2 dizel (lahko napi?ete tudi za motor 2.0 CD140) na uradnem servisu? So res servisi tako dragi kot nekateri govorijo, da so tudi po 2x dra?ji od VAG grupe?
A nimajo mazdini 2.2 dizli ?e tretjo generacijo DPF filtra, kjer so regeneracije precej kraj?e ter manj pogoste in ki ni ve? tako ob?utljiv na kratke relacije? Osebno ?e nisem zasledil, da bi imel kdo probleme s tem motorjem, nasprotno pa sem ?e sli?al za probleme pri TDI-ju s temi filtri, predvsem za 1.6 tdi... :ne vem:
Mazda 6 je pa ?e tako ali tako kar nizek avto. Na svoji stari M6 sem imel original fedre in vse pa sem moral na vikendu od star?ev od moje, pripeljati pod to?no dolo?enim kotom ter zelo previdno in po?asi, ?e nisem hotel podrsat po tleh. Pa je asfalt in vse lepo narejeno. Ni ?ans, da bi pri?el tam s tako zni?ano M6, kot je na zgornji sliki, bi vse dol odtrgal.
Upam, da avtor teme ne bo jezen, ?e si jo ?e naprej malo izposojam.
Pred kratkim sem ?el na testno vo?njo z Mazdo 6 CD129. Ker je to edina razli?ica dizelsko gnane M6, ki sem jo dosedaj vozil, je na ?alost ne morem primerjat z ostalimi, lahko pa podam primerjavo s svojim Pro_ceedom 2.0 dizel (140km):
Kot sem nekako pri?akoval, je mazdin motor zaradi obilnega navora (340 Nm) ter navedb tovarne, da so pri faceliftani M6 izbolj?ali turbo polnilnik, odli?en in suveren v spodnjem obmo?ju vrtljajev. Turbo luknje prakti?no ni, enako tudi ni "turbo lag-a", na polno vle?e ?e skoraj iz '?tandgasa'. Se pa veselje kon?a pri cca. 3.000 obratih, kjer vsaj po ob?utku za?ne krivulja navora strmo padat, zato vsaj jaz nisem videl smisla, da bi silil motor preko teh obratov. Ampak kot re?eno, to sem pri temu motorju pri?akoval, zato pomanjkanja veselja do vrtenja ne jemljem kot graje.
Za primerjavo, kiin motor bolj enakomerno vle?e ?ez celoten razpon obratov in to vse do 4.000 obratov, ima torej ve? veselja do vrtenja, zato pa ima na drugi strani rahlo bolj opazno turbo luknjo, ?e bolj mote? pa je "turbo lag" - po doma?e povedano, ko pohodi? plin do konca, rabi motor cca. 1 sekundo, da "pogrunta", da si pohodil gas . Tega recimo pri Mazdi ni. Je pa mazdin motor tudi za kake 2-3 deci manj ?ejen. Povpre?na poraba testnega avta je bila namre? okrog 6,5 litra.
Edina stvar, ki pa me je malo zmotila pri Mazdi ali pa je recimo temu nisem pri?akoval, je bil ?ri?ek v predelu sovoznikovih vrat in to tam v tistem "trikotniku", kjer se nahaja visokotonec. Avto je imel pa komaj nekaj ?ez 3k prevo?enih km. Zdaj ne vem ali je bil to zgolj slu?aj konkretnega avta ali ima ?e kdo kake probleme s ?ri?ki pri aktualni ?estici? Ker na raznih testih so ravno pohvalili kvaliteto izdelave, poleg tega npr. moja stara M6 tudi po 100k prevo?enih km ni imela enega samega ?ri?ka. :ne vem:
Baje so pri faceliftani M6 izbolj?ali tudi potovalni ra?unalnik, ki je bil dele?en marsikatere kritike pri avtomobilskih testih. Kdo kaj ve ve? o tem ter kaj je sploh "narobe" s potovalnim ra?. pri aktualni M6?
?e primerjam prva dva, razlika v navoru ni velika, v konjih pa kar precej?nja. Kaj to pomeni v praksi? Da ?ibkej?emu poide sapa prej kot mo?nej?emu ter da se mo?nej?i hitreje zvrti do max. obratov?
Potem je pa tu ?e malo starej?i 2.0 CD140, ki ima pa 330 Nm, zmogljivosti na papirju pa precej podobne CD129, ?eprav ima 11 konjev manj, a za 10 Nm navora ve?. ?lovk bi moral vse sprobat, da bi videl kaj te ?tevilke pomenijo v praksi... :ne vem:
Kaj pa je kdo ?e vozil Mazdo 6 CD129? S faceliftom je naj?ibkej?i 2.2 dizel pridobil 4 konje, kar je pa dobro je pa to, da si ?e vedno v razredu pod 100kw. Me zanima, kako se pelje s tem motorjem, zelo vzpodbuden je namre? navor s kar 340 Nm. Prihodnje leto bom morda menjal avto pa je M6 med top favoriti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo slikice so tule: http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=9081
Kar se ti?e porabe, po prvih 1000 km je ta po BC 5,5 litra/100km, vo?nja pa cca. 70% avtoceste, 20% mesto in 10% relacije. Sicer jasno da avta nisem priganjal, po jajcih pa tud nisem vozil (avtocesta npr. 120-130 km/h). Kasneje, ko bo motor ute?en in s tem hitrej?i tempo pri?akujem porabo okoli 6 litrov, deci gor ali dol. Za primerjavo, z 2.0 dizlom pri Ceed-u sem imel 3-letno povpre?je cca. 6,7 litra.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani