kak?na je razlika med zasebno sporo?ilo in zasebno?
kak?en pa je 350Z - ?portni, je ta, ki ga je kaalman prilepil;
Kaalman, ?e primerjam sliko, ki si jo prilepil s sliko tvojega avtomobila, sta skoraj identi?na le z nekaj izbolj?ave, bolj ga nisi zadel ali pa (je mogo?e to tvoj naslednji avto?)
Tudi sedaj pri servisu in dodatni opremi vedno dobim popust, brez da bi si ga moral izpogajati; pa pri terminih mi gredo vedno na roke, tako da mi ni treba avta pu??at tam, pa kak?no malenkost mi naredijo tudi zastonj itd.
Jaz imam pa? take izku?nje, da se na koncu vse tako ali druga?e povrne.
z njihvo kartico ugodnosti imam sedaj tudi jaz popust, vendar ?ele po nakupu avtomobila, zastonj je pa samo pranje avtomobila
Se sn reko,da se je ?e sprijaznila z avtom,to pomeni tudi z stro?ki! Seveda ji takih stvari kot pravi dedec ne morem zamol?at! Avtek pa tudi ji je ?e v?e?,?e bolj pa ji bo!
uporabi namesto besede "sprijaznila" navdu?ena tako z avtom, da tudi ?e omenja? stro?ke jih verjetno trenutno ni preve? registrirala, mogo?e pozneje, ko bo treba peneze od?tet
Pa ?e kako se da zbijat ceno tudi pri novem - ?e jo ne zbije? vsaj 5-6% si slab pogajalec vsaj kar se ti?e kupovanja Japoncev.
a kako sem se odlo?il za Mazdo? Kako si se pa ti odlo?ila zanjo? Verjetno obstaja neki vzorec zakaj se odlo?i? za neko znamko in ne za neko drugo. Veliko stvari je pomembno pri izbiri: v?e?nost oblike, zmogljivosti, velikost, ekonomi?nost, zanesljivost in pa seveda cena oz. bolje re?eno price/performance.
Glede tega se je Mazda 6 v dru?bi Peugeota 407, ?kode Octavie, Kie Cerato in Hyundai Elantre izkazala najbolje navkljub temu, da je recimo 2 milijona dra?ja od Hyunjadija. Cena Pugija je bila enaka ampak kljub temu, da je imel ve? opreme od Mazde je pa? prevladal parameter zanesljivosti. In ko zbere? vse pluse in minuse se odlo?i?.
Kako pa ti avto kupuje??
ob vsej ponudbi na tr?i??u, se ?lovek ne more odlo?iti, kaj bi kupil. kot si rekel, vpliva veliko dejavnikovi pri izbiri. Na koncu sem se odlo?ala za japonske modele in sicer za hondo in toyoto, vendar takrat nisem pomislila tudi na mazdo. ?isto slu?ajno sem opazovala promet po cesti in med njimi se je pojavil avto, ki mi je bil po obliki v?e?. Po znaku sem spoznala mazdo... za?ela primerjati ?e ta model z ostalimi (seveda so vplivale vse stvari, ki si jih na?tel zgoraj) in s?asoma poiskala njihovo ?tevilko.... nato pa ?e ve?.. ( problem je bil samo ali 3 ali 6, ker 6 je bila samo ?e mo?nej?a dizelska izvedba, bencinske so takrat ?e vse prodali - in ker druge poslu?a?, da je dizelska izvedba slab?a (ne vem zakaj potem dra?ji atvomobili) mi ni najbolj odgovarjal - na koncu pa sem se odlo?ila ravno zanj... ni mi ?al glede na vsa pota in "razburjenja", ki sem jih opravila, ker mi je sedaj 1000 x povrnjeno
in tudi ni? ne ka?e da bom menjala kak?no drugo znamko
za zbijanje dodatne cene novega avtomobila, poleg popustov, ki ti jih ?e sami nudijo pa nisem vedela, tako, da je bilo moje zbijanje 0%
No,da povem ?e moje prvo mnenje o vo?nji RX 8! To ni avto,to je STROJ!!!! Kaj dela motor nad 5-5500 obrati???? NORO!!! Sicer tudi prej ni podhranjen,samo od tu naprej se pa dobesedno raztrga!! Govora pa je o mo?nej?i razli?ici z 232 KM! Skratka,upam,da ?imprej pride za stalno k meni!
nekaj pa le dr?i vza RX-8:
Razvpiti kupe RX-8 je po drugi platii
bencinsko za?eljen in prepri?ljiv
predvsem v obmo?ju najvi?jih
"vrtljaj?kov", ko sloviti wankel diha
na polno.
kateri razlog je prevladal, da si se odlo?il zanjo?
Ma zaj se je ?e sprijaznila,?e ve?,celo v?e? ji je ?e tale avtek! Samo,da sn ji zagarantiral,da gre otro?ki sede? not,pa nekaj prtljage od zadi pa je vse cool!
poky, verjamem, da je tvoja bolj?a polovica bolj "zvita", kot ti; kake neumnosti pa ji tvezi? z otro?kim sede?em, pa prtljago, ali si jo vpra?al?
He he,se strinjam! happy0158.gif Glede piskanja pa,piskat za?ne pri 8500 obratih,pol pa vedno glasneje,?e se ne motim! whatever.gif
zate bo najbolj?e, ?e dirka? samo po na?ih dirkali??ih, asvalt je sicer bolj slab, pa vseeno bolj?e ?e gredo gume, kot pa avto in ti
namenjen u?ivanju voznika. Kdor ho?e ?parat pa? ne bo izbral tega, ker var?evanje in visoke zmogljivosti se med seboj izklju?ujejo. Tudi ?e bi bil HighPower diesel z 260 konji bi bila poraba ?e vedno samo kake dva litra manj?a od bencinarja, kar pa pri povpre?ni porabi okoli 11-13 litrov ni tak?na bistvena razlika, da bi upravi?ilo uporabo diesla v ?istokrvnem ?portniku.
za kaj je namenjen ta avto res ne potrebuje? produkt 2x2.
dizelska izvedba ne pomeni, da "?param" pri porabi, ker velja pravilo, da za mal dnarja in goriva mal muzike, oz. mo?an motor in majhno porabo ?e niso izumili; enostavo mi je dizel bolj v?e?.
?e s to mazdico u?iva? tako kot jaz, potem ve? kaj si predstavljam pod mazdico 6 2.3 i MPS
se pa RAZPI?I in hvali na vse pretege, ko jo BO? IMEL in ne pozabi napisati tudi SLABOSTI
sva s prodajalcem lepo barantala tako, da sem zbil ceno za 350.000 sit a sem tudi jaz malce popustil in del tega popusta porabil z nakupom zimskih gum in plati?? (katere bi itak moral kupiti )
Druga?e se pa pred vsakim nakupom pozanimam na Internetu in preberem na desetine testov v revijah in spletu zato je zame prodajalec zgolj orodje za doseganje ?im ve?jega popusta
spet nekaj novega zame, al si kupoval rabljenega ali novega? (ker pri novem prvi? sli?im, za kakr?enkoli dodatni popust)
avto bo "popoln, ko bo dizelska izvedba in s tem manj?a poraba goriva ter prednja sede?a z bolj?im bo?nim oprijemom ter dodelanim informacijskem sistem
me pa zanima, kak?ne vzmeti so uporabili za "zni?anje avtomobila" - ni?je pnevmatike?
perokalimero
na servise verjetno vpliva mo? motorja, ?e je v istem kot moj, ti lahko povem, koliko me je stal prvi servis, samo vzdr?evanje pa je verjetno ?e nekoliko dra?je.
druga?e pa laho kaj ve? pove tisti, kateri ta avto ?e ima
V vseh petih obiskanih prodajnih salonih nas prav nih?e ni posebej povabil za volan razstavljenega vozila niti pokazal prtlja?nega prostora ali enostavnega zlaganja zadnje klopi po sistemu karakuri. Morda je razumljivo, da trgovci ne premorejo testne mazde6 z mo?nej?im turbodizelskim strojem, a je manj razumljivo to, da so le redki lahko omogo?ili testno vo?njo v ?asu na?ega obiska. Ve?ina je namre? ponudila testno vo?njo po predhodno dogovorjenem terminu, kar pa je za kupca zagotovo mote?e. In ?e so Mazdini prodajalci prepri?ali s prijaznostjo, so po drugi strani razo?arali pri strokovnosti, ki bi si jo zaslu?il tako kupec kot tudi avtomobil tega razreda.
A Cosmos, Ljubljana
Videz in urejenost prodajnega salona: ?tiri in pol
Do dobro vidnega prodajnega salona na Celov?ki cesti je dostop dokaj enostaven, parkiri??e pa dovolj prostorno. ?as dopustov je tudi ?as pomanjkanja kadra v salonih, ?etudi se je zasedenemu prodajalcu kasneje pridru?il ?e njegov sodelavec - le za delovno mizo. Zato sem skoraj desetminutno ?akanje vzel v zakup, ?etudi sem okoli mazde6 hodil kot ma?ek okoli vrele ka?e. Dokaj korektno je pristopil prej zasedeni trgovec in mi avtomobil predstavil primerno delovni vnemi za visoke zunanje temperature, ampak kaj, ko v salonu ni bilo niti pribli?no tako vro?e. Neznanka je ostala kratica DSC oziroma delovanje elektronskega stabilnostnega sistema, kjer je moral na pomo? prisko?iti sodelavec, ki ima o?itno ve? tehni?ne podlage. Kon?ni vtis je ostal zelo bled, ?etudi je prodajalec pobrskal v ra?unalniku o zalogi iskanega avtomobila.
Odnos in strokovnost prodajalca: dve in pol
Med vsemi ocenjevanimi saloni je ljubljanski najve?ji in tudi najbolje dostopen. Velik parkirni prostor za stranke, urejena notranjost in razstavljeni skoraj vsi Mazdini modeli obetajo bolj?i kon?ni rezultat.
Takoj po vstopu v salon je ustre?ljiva in prijazna prodajalka razkazala ?eleni avtomobil in ga ve? kot dostojno predstavila. Zataknilo se je le pri poznavanju kratice DSC, zato je za pomo? prosila do takrat zaposlenega sodelavca in se vljudno opravi?ila z obrazlo?itvijo, da je njeno delo logistika in ne prodaja avtomobilov. Prodajalec mi je razkazal ?eljeni avtomobil na parkiri??u pred salonom in tudi razlaga sistema DSC bi bila zadovoljiva, ?e le ne bi uporabljal izrazov, ki sodijo bolj v gostilno kot v prodajni salon, kot je na primer "pecikl" namesto kolo."
Na ta ?lanek lahko komentiram samo za Ljubljano in ker je veliko resnice v njem, lahko re?em, da je verjetno velja tudi za druge salone po Sloveniji
Moram poudariti, da sem velika ljubiteljica mazd, da pa upo?tevam tudi morebitne kakr?nekoli slabosti.
Ker sem kupovala novo mo?nej?o mazdo dizel 6 s kovinsko barvo, ni pa GT izvedba, lahko podam tudi svoj komentar.
?e vzamem povzetek, iz ?lanka splo?ni vtis:
za volane razstavnih avtomobilov sem se ponudila kar sama, prtlja?nika mi nobeden ni razkazal, ker trgovcaza to nisem prosila
kar se ti?e testne vo?je je res, da se mora? dan, dva prej naro?it in se zgodi, da avta ?e ne dobi? ob tisti uri - veliko razo?aranje pri RX8, za mazdo 6 pa je nisem rabila, ker me je avto ?e ?akal.
trgovci ful prijazni, vendar da bi sami od sebe karkoli povedali o avtomobilu, ?al ne. Vpra?anja, ki jih poznam, ne spra?ujem, ?e pa nekaj ne ve?, pa niti vpra?ati ne zna??! In ker ni strokovne razlage, sem hodila na servis za stvari, ki bi ti lahko nekdo pokazal ?e ob nakupu, npr. kdaj se ra?unalnik resetira, ker tega ni niti v servisni knji?ici. Parkiri??e se mi je zdel ok., ampak, ko kupujem avtomobil, me parkirni plac tolik ne zanima, razen, ?e nimam kje parkirati.
Kar se pa ti?e DSC in TSC pa verjamem, da tudi novinar ravno ne ve, kako deluje oz. se je pred ?lankom pozanimal, kako bo prodajalce "privil" in pa tudi beseda ni "pecikel", ampak je "becikel".
Joj pa sem mislil ravnokar menjat za MPS, pa razmi?ljam le kje bom rabu vso to konjenico?!!
ti jo kar menjaj, do takrat, ko bo zadeva v veljavi, bo? lahko zamenjal za kaj ?vohnej?ega
sicer pa, zakaj pa imamo Bostija, ?e imamo po njegovi zaslugi Mazdo forum, nam bo pa ?e "blokiral ...." , saj veste, da se elektronsko vse da tudi v kontro smer
druga?e pa bomo ?akali poleti v vro?ini, pozimi pa v mrazu, da se nas bo po kak?ni uri in pol "usmilil"
Mo?nost nevidnega nadzora se bo sedaj raz?iril ?e na osebni avto in na ceste.
Zagovorniki varnosti prometne varnosti razmi?ljajo o ?tevilnih mo?nostih, s katerimi bi lahko nadgradili satelitsko spremljanje vozil. Najbolj vabljiva se jim zdi vgradnja avtomobilskega policaja, ki bi na podlagi podatkov o gibanju vozila in cestninskih odsekov takoj ugotovil, da voznik pelje prehitro ali je prevozil oran?no lu? na semaforju. Kazni za manj?e prekr?ke bi vozniki poravnali vsak mesec (kako?), ob te?jih pa bi neusmiljeni tehnopolicist samodejno zapeljal na rob ceste, zaklenil vrata vozila, oddal elektronsko prijavo in "pridr?al" nevestnega voznika do prihoda prave policije. (kot v kak?ni kriminalki)Obljube so velike in hvalevredne: udobna vo?nja brez gne?e, pravi?no pla?ilo cestnin in zmanj?anje ?tevila prometnih nesre? zaradi u?inkovitega preganjanja kr?iteljev. Zato je na pojme, kot so poseganje v zasebnost, omejevanje svobode gibanja in popoln nadzor dr?avljanov, skorajda nehavle?no pomisliti.
?e gre v gortnjem primeru ?e za razmi?ljanja, pa je sistem izklju?no elektronskega (satelitskega) cestninjenja v Sloveniji le ?e vpra?anje ?asa: vlada je pred kratkim sprejela akcijski na?rt njegove uvedbe leta 2008 oz. leta 2011. Poleg tega bodo zdru?ili tudi vse evidence kr?iteljev, tako da se res "po?asi" pripravlja na kaj takega.
Slovita mazda v roadsterski razli?ici in s platneno streho dr?i pomemben rekord - je najbolj prodajani tovrstni avto na Obli. Moda in kupci se spreminjajo in sedaj se to dogaja mazdi MX-5, saj je dobila kovinsko zlo?ljivo streho. Je "najhitrej?a", kar pomeni, da se zlo?i ali razpne v 12 sek. Pri tem se prtlja?nik ni ni? zmanj?al, je pa jeklena konstrukcija pove?ala te?o za 37 kg. Motorja sta dva (1,8 in dva litra s 93 oziroma 118 kW). Pri nas naj bi se Mazdo coupe roadster prodajal spomladi leta 2007.
Sicer naj pa Wildcat (divja ma?ka na plo?evinasti strehi) mal ve? komentira.
MPS ima pogon je speljan na sprednja kolesa, dokler ni te?av, ko pa sistem zazna zdrs se prenese najve? polovica mo?i ?e na zadnji kolesi, kar stabilizira vozilo. Je pa res, da lahko zaradi tega na spolzkih podlagah in ob konkretno v tla zabitem plinu spravi? zadek v adrenalinsko drsenje.
V petih letih odkar ameri?ka dru?ba J.D. Power & Associater v Nem?iji raziskuje zadovoljstvo kupev z avtomobili, se najbolj?e japonske znamke niso pustile vre?i s prestola.
?tudija ki jo pripravlja s sodelovanjem z revijama Auto Motor und Sport ter Auto Strassenverkehr, zajema mnjnje 22 tiso? nem?kih lastnikov dve leti strih avtomobilov, ki v poslanih vpra?alnikih ocenjujejo razli?ne dejavnike. K skupni oceni najve? prispeva kakovost in zanesljivost 30%, privla?nost vozila 25%, zadovoljstvo in servisna dejavnost 23% ter stro?ki lastni?tva 22%. Za skupno oceno indeksa zadovoljstva strank SDI izra?unajo tako za znamke kot za posamezne modele. Med znamkami je na vrhu Toyota 851 to?k, da drugem mestu je Honca 851 to?k, na tretjem mestu pa je Mazda (?al zdrsnila iz drugega na tretje mesto)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a bo za 1. al ne, najbolj? da napi?e? na tablico HELLISH, ?e je pa preve? ?rk pa HELI?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani