Ni to neka zlo uporabna zadeva, so bli pa popularni na starih hro??ih in kak?nih 1.0-1.2 motorjih.
Okvirno lahko primerja? z MP62, ki ima 1l pretoka na obrat in doda 1.6 motorju nekaj ?ez 100 konj, MP45 ima 0,75l pretoka na obrat in doda 50-60 konj, ta igra?ka s pretokom 0,5l (zato tud ime amr500-500cc)na obrat bi bla pa pridobitev mogo?e 25-30ih konj, odvisno od razmerja jermenice. Predelava je pa pri vseh kompresorjih skoraj identi?na, se prav se za?ne pri 2-3k? in gre na gor.
Se ?e bol spla?a kak?en Rotrex
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ni za kej, v zakup vzami da je v NB seriji najmanj prostora, tko da ?e najde? kak?no NA ali poceni NC in ni predale?, ne bi ?kodval tudi tam testno sedeti ali odpeljati kak?n krog.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ma ne zdj me ne mika ve? tolk, sm ?e tolk stvari naredu na viper projektu tam je pa prakti?no vse z nule za zrihtat. Pa tud manj delov se dobi, ker ni najbol popularen avto za tuning.
?e bi se pa dejansko kak?na FD pojavla..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To 7ico sem videval na avtonetu kak?no leto, potem je lani zginla za nekaj ?asa, zdj je pa z dosti slab?imi fotkami zopet gor tko da predvidevam, da se je lastnik zamenjal in prodaja dalje. Vpra?anje zakaj, ampak men je huda in ?e ne bi ?e imel enga topless dvoseda z zadnjim pogonom, bi hitro presko?ila iskrica s tole 200konjsko turbo zadevo
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer n? ne pi?e kaj je s podvozjem in notranjostjo, ampak predvidevam da je vse original in je nekdo sam vse vn vrgu, parkrat nekam butnu in ga zdj prodaja kot drift avto mal dnarja, mal muske ampak za vadit in razbit idealen
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ko bom kje blizu avta bom preveril kje je ta oznaka e*, ker te najbr? edino to bremza, da nima? nikjer zabele?ene in zato tam vpra?aj?
Uvoznik te?ko da bi izdal kak?no tako potrdilo glede dolo?enih dimenzij felten, ?e pa bo, ga bo? mogo?e dobil ?e enkrat leta 2022..
edit: na?el oznako in sicer v alineji K, pri tebi pa vidim da tega sploh ni vpisanega in bi moral komu zate?it da ti to manjka in zahtevat nov homologacijski karton, tam kjer so ga izdali-torej spet LPP.
edit2: mogo?e bi ti pa vseen lahko uvoznik pomagal in sicer s potrjevanjem te homologacijske oznake glede na ?tevilko ?asijo. Ne glede na to iz kje je uvo?en avto, ista serija avta oz. razpon ?t. ?asije ima hkrati tudi isto homologacijsko oznako po celem svetu, vsaj logi?no bi blo.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ah kak?na rusija, to imata tastaredva za po istri Ob?asno sicer je kak?na dalj?a tura, ampak glavna prednost te kombinacije pred prikoli?arsko je, da nekje postavi?-zasidra? in si z avtom mobilen tudi po mestu, kar je z avtodomom misija nemogo?e, ?ez dan ali dva pa nazaj nalo?i? nahrbtnik in drugam naprej ali pa za vikend hodi? na vedno drugo lokacijo, kar pa bi s prkolico tud malo te?je. Neko tako teorije mi je razlo?u, je bla pa pred tem kar nekaj let prikolica v akciji, kasnej pa avtodom in naj bi bla to zdj idealna re?itev, res pa da kot pravi? ni poceni
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Na sre?o mi ni treba vozit takih necestnih stvorov, ker ovinke pelje ko avtobus kljub zra?nih vzmetenju zadaj pa ubistvu ima klop, ampak placa ni na pretek, pa vrata so suicide-rx8 scena.
Ker pa nimamo takih hribov in opravil kot pri vas, ga tud tastar bol mal uporablja in je primerno namenjen tovorjenju tega mobilnega hotela
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni to neka zlo uporabna zadeva, so bli pa popularni na starih hro??ih in kak?nih 1.0-1.2 motorjih.
Okvirno lahko primerja? z MP62, ki ima 1l pretoka na obrat in doda 1.6 motorju nekaj ?ez 100 konj, MP45 ima 0,75l pretoka na obrat in doda 50-60 konj, ta igra?ka s pretokom 0,5l (zato tud ime amr500-500cc)na obrat bi bla pa pridobitev mogo?e 25-30ih konj, odvisno od razmerja jermenice. Predelava je pa pri vseh kompresorjih skoraj identi?na, se prav se za?ne pri 2-3k? in gre na gor.
Se ?e bol spla?a kak?en Rotrex
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani