Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

@JestNo primerjava 15 ali več let starejše Mazde 5 z novo full option CX-5 glih ni na mestu!

Če bi zdaj izdelali novo Mazdo 5 bi bila primerjava primerna, ker bi verjetno imela enake motorje in enako dodatno opremo. Tako pa star avto z verjetno osnovno opremo primerjat z novim z max. opremo, nvm no.🤔

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

@Janez007Ja žal je pri vseh novejših avtih podobna zgodba glede olja in težav z Eko bombončki. Je pa pri bmw ju še verižica ena zelo velika šibka točka. EGR, DPF in SCR ji so žal nuja za doseganje Eko standardov današnjega časa.

Se pa vsi ti eko candyji v motorju poznajo na dolgi rok ko se vse skupaj zabaše in ne deluje 100%, in težave se pokažejo.

 

@SpEkTrNa onem tvojem linku od Softwara, nisem našel nič glede EGRja, sicer je software za "čipirat" Mazdine ECUje, ampak to samo za bencinarje. 🤔

Glede tega diagrama med različnima firmware, pa zgleda res da je na L.22 EGR dalj časa odprt, to je itak zaradi ekologije da so lahko zmanjšali emisije.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

@SpEkTrČe je EGR odprt gre več izpušnih plinov in saj spet v sesalni kolektor in naprej v valje. Če je pa zaprt pa ne gre nič izpušnih plinov nazaj v valje ,ampak vleče samo svež zrak iz zračnega filtra.

Če ga blindiraš, je enako kot da je cel čas zaprt. 

DPF pa bo prej poln z odprtim EGRjem, ker v valje pride onesnažen zrak (saje) in s tem slabše zgorevanje;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Daj mi pošlji link od tega na ZS, pa bom pogledal. 

Se pa strinjam da EGR zelo vpliva na regeneracije, če ga npr odpira za pol manj, bo povečalo razdaljo med regeneracijami. 

Lahko bi ga blindiral, vendar ga pol moraš še odstranit iz softwara. 

Ena varianta pa je da ga delno blindiraš. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

@Aless pozdravljen, zanime me, kako si se lotil dezinfekcije klime in s čim? Si šel neposredno do kondenzatorja in kako? lp

 

Ja tako je, odmontiral sem ventilator in ročno počistil škatlo ventilatorja, pravtako sem opral sam ventilator. 

Z sprejem ki ga imam za dezinfekcijo hišne klime, sem nasprejal še kondenzator. Nato vseskulaj sestavil z novim filtrom klime, in vklopil klimo na max za 15min, da prekroži zrak in da se spere kondenzator. 

IMG_20220612_154416.jpg

IMG_20200412_133740.jpg

IMG_20200412_135409.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ja vrata po zvočni izolaciji postanejo konkretno težja in se čuti pri odpiranju/zapiranju. 

Pri moji M6 so sprednja vrata težja za 2kg na vrata, zadnja pa 1,6kg, več nisem upal dat zaradi tečajev vrat in možnega povesa vrat. 

Se pa pozna na manj motečega zvoka okolice in tudi zvok radija je boljši. 

https://www.mazda-si.net/topic/14888-aless-m3-m6/page/4/#comments

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
dne 11. 3. 2022 ob 16:32 je SpEkTr napisal:

Katero zavorno olje pa je dobro? Gledam na auto doc.

 

Zavorna olja so vsa ok, katerokoli znamko izbereš ne moreš zgrešit. 

Bolj je pomembno se držat menjave olja na 2leti oz. pri zelo športni vožnji kar vsako leto. 

Drgač pa jaz večinoma uporabljam ATE-jevo olje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Evo, takole ti vpišejo v kartonček dodatno dimenzijo. 

Za 17" nimam še vpisanih. To moram rešit pred zimo. 😊

Jaz sem dal za 4 gume, Good year Eagle F1, assimetric 5, dim. 245/40r19 točno 560€, kar se mi ne zdi ravno toliko dražje kot 17". Samo poiskati je treba malo. 

Imam pa original vpisane samo 17" in 19".

IMG_20210824_082355__01.jpg

 

 

 

Hmh, malo šlampasti so bili tile pri homologaciji, vpisali so ti ET4/5 namesto 45🙄

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Vprašanje za poznavalce:

Za Mazdo 6 so predvidena platišča:

- za gume 225/45R19 ... 7,5Jx19, ET 45 mm
- za gume 225/55R17 ... 7,5Jx17, ET 50 mm
 

Če za gume 225/55 R17 uporabim platišča od CX-5, to so 7,0Jx17, ET 45 mm, bo v redu ali ne? Zakaj?

 

Načeloma bo vredu.

225 je max širina gume za 7J platišče, ni idealno, ampak znotraj mej. ET45 pa pomeni da pride platišče bolj ven, ampak kolikor se spomnim ima tudi @Alex ET45 17col in ok.

https://www.tyresizecalculator.com/charts/tire-width-for-a-wheel-rim-size-chart

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

To da odpiraš več enakih tem je brezveze🙄

Če bo kdo odgovoril bo že odgovoril v tisti prvi temi😉

P. S. : Tudi odgovore na tvoja vprašanja se da najti na forumu, za avtomatika sem že enkrat objavil koliko navora zdži, zato se pri čipanju drži da ostaneš pod tem navorom če nočeš težav. 😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 6 urami je scania napisal:

@Aless sem šel prav gledat pepela je 0,09 vec kot v mazda olju, kar po mojem amaterskem znanju ne vpliva? . Je pa TBN in TAN velikooo boljši, TBN mazda olje 6,7 mobil 8,6 TAN mazda olje 2,35 mobil 1,48. Tudi ostali paket aditivov se mi zdi boljši saj vsebuje novejše aditive Mo, B, Ca

( @Aless Zastrupil si me z olji, si ze sestavljam tabele v exelu 🙂 )

 

 

👍 Nimam več kaj dosti za dodati razen da ima Mobil1 kvalitetnejšo bazno-osnovno olje, Mobil1 ima namreč mešanico GTL, PAO in Estra, kar se odraža v dobri lastnostih olja Flashpoint 242C, Pourpoint -50C. Mazdino olje ima osnovno olje HC (FP 234C, PP -36C).

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

@AlexKolikor mi je znano pri starem 2.2 R2 dizlu ni bilo problema z odmičnimi.

Problemi z odmičnimi so bili samo pri prvi serije Skyactive-D 2.2 SH motorju, zaradi slabega materiala, nato so menjali dobavitelja odmičnih in menjavali problematične odmične pod garancijo.

 

Pri @Mda je pa zgleda bil problem prevelika količina goriva v olju in posledično ogromna obraba motorja. Predvidevam tudi da je motor kuril tudi olje, zato ni opazil naraščanja olja in se vozil XX km z zelo razredčenim oljem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

@Mda Ufff, grda. Kaj na šipki za olje pa nisi opazil da je preveč nafte v olju??

Se ti nivo olja ni dvignil? 

Hmh, edino če je motor pil tudi olje, pol niti ne opaziš da ti meša nafto zraven. 

P.S.: zato pa jaz reskiram tisti 40€ pa dam olje na analizo, in vem pri čem sem, kaka je obraba kovin, gorivo... 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.