Skoči na vsebino
Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši
Napisano

Avtomatsko aktivni so bili edino ob pogoju, da si dal v rikverc (takrat so se aktivirali sprednji in zadnji) Za vse ostalo je bil potreben pritisk na gumb: ?tart motorja, speljevanje naprej ali pa druga situacija: parkiranje z nosom naprej. In ja, original senzorji, del serijske opreme, kot sem ?e napisal zgoraj. O?itno so ?li popravljat na slab?e pri 3. gen.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši
Napisano

AWD je na voljo tudi v sestici... Glede prednjih senzorjev... Si imel serisjko senzorje ali nadknadno vgrajene... Ker ce me spomin ne vara, se je to pri moji prejsnji sestici (letnik 2013) samodejno aktiviralo... in mislim, da tudi ze pri predprejsnji (letnik 2008)... So bili pa serijsko vgrajeni senzorji...

Jih je sedaj ze toliko na cesti, da se folk ne obraca vec... Ko sem jo jaz imel, je bila pa res dokaj redka... ;) a da bi se obracali za njo? Kaj pa vem... nisem tega opzail... mogoce me pa niti ni zanimalo  :rolleyes: ... 

 

AWD je na voljo v ?estici, a ne pri prvih letnikih in ne pri bencinarjih, zato sem pisal o "ve? opcij motor + awd" pri cx-5. ;)

 

Pri obeh je bil PDC spredaj in zadaj serijsko, a sta bili obe MT, lahko je pri AT ?e od za?etka bilo tako kot mora biti.

 

Avtor sicer ?e ni napisal ali i??e nov avto ali rabljen, benz ali dizel, zato sem malo ?ir?e odgovoril. :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši
Napisano

Pri 6 je dalj?i nakladalni prostor (?e to sploh rabi?), bolje se pelje po ovinkih, manj porabi (aerodinamika). S Cx5 si bolj v trendu, ve? opcij motor + awd, ?e ga seveda rabi?. Kateri je varnej?i je relativno, oba avta imata dobre ocene testnih tr?enj, suv ima tendenco, da se prej prevrne. Je pa 6 precej nepregledna, sprednja havba je zelo dolga. Izgleda lepo (in dovolj prostora za kak?en V8 swap :) ), ampak uporabno ni ravno. V kombinaciji z butastimi prednjimi senzorji, ki se ne aktivirajo avtomatsko so na za?etku lastni?tva izpolnjeni idealni pogoji za kak?no lepotno napako na prednjem odbija?u. Upam, da so to s prenovo 2018 re?ili? Pri 2013 in 2016 je bilo vedno potrebno pritiskati na gumb za aktivacijo senzorjev. Ne poznam drugega avta, kjer bi to bilo treba pritiskat, na?eloma je avtomatska aktivacija, kot gre? po?asneje od recimo 10 na uro.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Se strinjam. Samo tresenje je ?e najmanj?i problem, pa? moti, ?e opazi? take stvari (90 % voznikov verjetno niti ne opazi tega), pa recimo ve?ja obraba nosilcev motorja (teoreti?no).

 

Za take, ki pa ve?ino ?asa prevozijo po regionalkah z majhno obremenitvijo in ve?ino ?asa torej dva cilindra izklopljena... sam vem bi prodal tak avto takoj po izteku garancije.

 

Na tujih forumih berem, da so nekaterim menjali motorje, ?e je odtrgalo vzvod ventilov ali ve? njih in je odtrgan vzvod nato zadel "ostale komponente motorja". To je bil tudi razlog za vpoklice in ne tresenje samo po sebi, ki naj bi pa? bilo stanje tehnike. ?e so bili vzvodi na svojem mestu, je bil baje SW popravek ECU zadosti, saj naj bi spremenil na?in in ?asovnico, ko dva izklopljena cilinda ponovno prideta online. Samo ?as bo pokazal, ?e je taka re?itev (samo SW popravek) dobra.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Nisem lastnik, a na testni vo?nji 3 G122 me je to zelo motilo. Po spominu je bil vpoklic je bil glede tega. Ali je narejen pri tvojem avtu (ne gleda na to da je avto povsem nov).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Kako pa ve?, koliko bi ti pil sedan z tem motorjem not?

Pusti primerjavo ta karavan vs. prej?nji 2.0 dizel.

Se da tudi ta karavan vozit hitro z majhno porabo.

Lani sem jaz naredil rekord, ko smo smo ?li na smu?anje in je bila poraba, realna ne BC, na koncu 4,7.Resda nisem vozil ve? kot 130 na avtocesti pa tudi po Italiji ni na avtocesti nekih takih klance kot pri nas. In na strehi ?e thule, ki bi moral po vseh pravilih dvigniti porabo za kak liter. Res je tudi, da sem takrat tankal super duper omv nafto, kjer poraba pade. :)

Sedaj sem jo tudi tankal, ker grem kmalu na smu?anje pa bomo videli, kako bo.

Pa 20 km gradbi??a v Ita z omejitvijo 80-100. Tudi meni je na poti dol tam nekje kazalo 5,2 povpre?ja po 200 km vo?nje.:)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Dobro, min. porabo je nesmiselno pisat, G145 (optimirana na 165) jo je tudi lahko imela 5,6, ampak to so izredne razmere (relacija, ve?inoma regionalke, ni? mesta in 120 km/h po AC). Realno je liter do liter in pol ve?., pozimi lahko tudi 2.


... in benzinarju pod 8,5,?e si seveda ne izmisli?. :)

Pri 2.5 AT zagotovo, G165 ro?ni skoraj liter manj, G145 pa ?e dobrega pol litra manj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ogromna poraba olja zaradi prevelike tolerance batov, izguba kompresije, velikokrat je potrebna menjava motorja, ker bati pofrezajo ALU motorni blok, ki je sicer posebej obdelan (z namenom manj?ega trenja batov) in menjava batov posledi?no z nadmero bojda ni mogo?a:

 

Nekaj linkov:

 

https://autofahrerseite.eu/recht/garantie/163-hoher-oelverbrauch-mangel-bei-audi-2-0-tfsi-motoren.html

 

https://www.motor-talk.de/forum/2-0-tfsi-thread-t5192787.html

 

?e citat iz prvega linka:

 

Die Motorkennbuchstaben von EA888-Motoren, die in diesem Zeitraum verbaut wurden lauten: CABA, CABB, CAEA, CADA, CABD, CAWB, CCZA, CCZB, CDAA, CDAB, CDEB, CDHA, CDHB, CDZA, CHHB, CNBC, CNCB, und CPMA.

 

Betroffen sind die Modelle:

  • Audi A3, A4, A5, A6, Q5 und TT
  • Seat Altea, Alhambra, Exeo, Leon
  • Skoda Octavia, Superb, Yeti
  • Volkswagen Golf, Sharan

Torej raje prste stran.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.