Glede na to, da ima? 140 KM dizel, sklepam, da ima? novi model, pri katerem menda ni te?av s pove?evanjem nivoja olja. Mi ?e ni uspelo izvedet, ali je to rezultat novega SW ali pa ima ?e kaj druga?e narejeno. Ne vem... Kot sem ?e ve?krat rekel, jaz ne bom "diral lava dok spava". Se pa da marsikaj prispevat, da ni te?av (ne vozi se vsak dan n-krat na kratke razdalje, ne vozi po avtocesti v ?esti prestavi pri 1500 obratih itd.) Predvsem pa u?ivaj v vo?nji in se ne obremenjuj s tem. ?e bo stvar za?ela srat, lahko zaradi mene vse skupaj zamenjajo ali odstranijo, ampak avto bo tolko ?asa tam, da ne bo ve? problemov
V letu 2009 ob poplavi vse mogo?e cenovno dostopne opreme za prostoro?no telefoniranje ?e vedno redno videvam ljudi tudi v najdra?jih vozilih s telefonom v roki med vo?njo . Pa saj mobitel ni ve? nek luksuz, a ne? Kaj pravite?
in v soboto sem dal 100? za menjavo olja in en teden mimo cca.500km..90% AC..
in olje spet za centimeter nad maksimumom....
5 mesecev ?ofer mazde in razo?aran do konca....
?e sploh obstaja re?itev razen parkiranja na odpad...??
Kateri letnik ima?? Katero ma?ino?
To je podobno kot pri Btrafeli. Ni problem SW, ampak neki druzga ne dela. Kak?en senzor ali kaj drugega. Vztrajaj, da najdejo napako. Evo v?eraj sem govoril s ?efom enega ve?jega Oplovega servisa. Prej?nji teden so na eni Zafiri menjali cel sistem. Problemi so povsod... Jeb.. tehniko...
Kakor pri komu, pri meni na ?alost ne, niti pri fotrovem traktor?ku in niti pri mojem po?iralcu bencina. :ne vem:
Tist na POP-u sem tudi jaz videl, najbolj butasta je ta da so se po avtocesti vozili 100 km/h, mater kolk je omejitev ?
Samo res. 100km/h po avtocesti z osebnim avtom je ?e skoraj ogro?anje prometa. Vsaj tko so meni pred leti tupili v glavo v avto?oli... Se pa vse spreminja...
Tempomat NI ?parovna zadeva, vsaj po mojih testiranjih ne. :ne vem:
Zadnje ?ase uporabo tempomata priporo?ajo kot na?in var?evanja z gorivom. Motorevija, v?eraj na POP TV... Meni se ne da s tem ukvarjat, bi bilo pa logi?no, da elektronika zna stvar bolje uravnavat kot pa noga. :ne vem:
Vebasto porabe BC NE ka?e, smo toliko da ne bo kakih dezinformacij.
Je pa tista poraba zaradi tega ker motor ?e ni ogret in laufa ?e pod "zaugom", oziroma si daje malo ve? nafte da se hitreje segreje do delovne temperature, ker je znano da ?e pri motorju niso vsi parametri optimalni se zato hitreje segreje. Seveda pa tako ali tako v ?tartu rabi ve? goriva da sploh laufa.
OK. Se mi je zdel, da nismo sigurno ugotovil, ali BC ka?e porabo Webasta ali ne. Men se to zdi malo ?udno, pa dobr. Vseen je tista poraba zaradi segrevanja motorja in to je bistvo. ?e je res, da BC ne ka?e porabe Webasta, potem je jasno tudi, zakaj BC ka?e kak?na dva dcl manj kot poka?e "ro?ni izra?un" porabe.
OK! Hvala za odgovor. Me pa zanima, kaj je takrat ko BC kaze 0,5 - 0,7 litra porabe. A takrat dela regeneracijo samo na pol?
Ne, to dela takrat, ko motor ni ogret povsem do delovne temperature, in sicer je ta poraba zaradi webastovega dogrevanja. Ko se povsem ogreje, tega ni ve?.
Poznam enega res dobrega mojstra za avtoelektriko, avtoakustiko itd.
Je res v redu in se da normalno z njim zmenit tudi glede cene.
Ampak ko pa pride k njemu kak?en takle pacient in za?ne modrovat in cenkat, je pa vsaki?, ko odpre usta, 20 EUR dra?je.
Stvar menda funkcionira in ko se je mal razvedelo okrog, ima opravka le ?e z bolj ali manj normalnimi.
Druga? pa jaz svoje rabljene avte dam k enemu dobro preverjenemu komisijskemu prodajalcu, s katerim se ?e dolgo poznava, da on uredi vse. Samo pokli?e, ko ima ponudbo, in ?e se strinjamo, podpi?em papirje, pa ?ao... Se ne zezam s takimi idioti. Dam tiste par EUR, pa gotovo
ja to je to,k sm na za?etku pisala da mam novo mazdo,ki danes potuje nazaj na reklamacijo...zaradi zaro?enih sprednih lu?i...okoli vrat mi je popustila guma in ?el mi je zadni levi le?aj ali kon?nik pa komaj 3200 prevo?enih kilometrov...sei sm ustala brez besed za nov avto se to ne bi smelo narediti,kajne...
Nenormalno. Za zaro?ene lu?i in gumo na vratih ?e nekako razumem, ampak kon?nik oz. le?aj...
A si mogo?e zadela kak?en robnik, zapeljala v globoko luknjo... :ne vem: :ne vem:
Mi je prav zal, ampak moram vprasati. Kakorkoli se trudim, mi ne uspe najti "Bossovega testa". A mi lahko kdo pojasni kaj je to, ali pa da link kjer je napisan. Sem preiskal forum, kakor pac znam, pa mi ni ratalo najti.
?ivjo, bom najprej jaz pojasnil, ?eprav je Boss kot avtor seveda najbolj kvalificiran za to. Stvar je v tem, da si nastavi tipko za BC tako, da ti bo kazala trenutno porabo ali pa da ti bo trenutno porabo pokazala takoj, ko pritisne? tipko (tako imam jaz, ker imam tam na displayu raje uro kot pa trenutno porabo). Potem pa preveri BC, ko zavira? z motorjem (npr. pred domom, pred semaforjem...). Imej pri tem vsaj okrog 2000 obratov (kar je itak normalno). ?e se regeneracija ne vr?i, bo trenutna poraba po dveh ali treh sekundah zaviranja z motorjem padla na 0,0; ?e pa se vr?i, bo BC vedno kazal trenutno porabo najmanj 2,5 l/100 km.
Po vseh komedijah s tem DPF-om lahko oblikujemo en rek:
"Raj?i mam pol litra ve?jo porabo kot pa pol litra dizla v olju"
Samo mimogrede. Na moji ?estici (letnik oktober 2008) po dobrih 7000 prevo?enih kilometrih nivo olja ni narastel niti za milimeter. Poraba je okrog 7l/100km, vendar ob vsaj 30% mestne vo?nje. Svetujem uporabo "Bossovega testa". Je pa tako, da sem dosedaj moral narediti nekaj ekstra kilometrov le dvakrat. Sicer se pa rad vozim...
Test v Delu (Na kolesih) Volva V 70 (dizel, 185 konj) je pokazal povpre?no porabo preko 10. Tud niso bli ravno navdu?eni, ?eprav je "premijska znamka"...
Prvi podatki o porabi (z It.foruma) niso ni? kaj spodbudni glede novih motorjev 2.2 (184 konjev).
Po prevo?enih 700 km (sama avtocesta in po omejitvah,tam od 130-140/uro) je tipu popila povpre?no
7.7 l/100 in me?ani ciklus 8,8 l /100.Mogo?e je taka poraba,ker motor ?e ni ulaufan.Je pa prej imel tudi
faceliftano 6-ko z PDF-jem in je totalno razo?aran nad porabo.Mo?no je,da se bo z kilometri poraba kaj zmanj?ala. :ne vem:
Ma ja, lahko da se bo poraba ?e kak?en dcl zmanj?ala, ampak kaj dosti pod 8,5 l/100 km me?anega ciklusa ne bo ?lo. Saj to sicer ni tko slabo, ampak ?e zdale? pa ni to, kar obljubljajo. tale obljubljena poraba je pri Mazdi res utopija. Saj pri drugih ni kaj dost druga?e... :ne vem:
nemci so zakon (kot ljudstvo mislim) in so lahko drugim po svetu samo vzor...
Pro?la su ova vremena...
Aja, kateri pa so pravi Nemci? Turki, pol Balkana...
Jaz presojam vsakega ?loveka posebej, pa ni va?no, kaj je. Tiste pravljice o "narodnih" zna?ilnostih so zgodovina :ne vem: Tako pri ljudeh kot pri avtomobilih .
Ma v?eraj sem sam sebe zalotil pri razmi?ljajnju, saj vem da se ?udno sli?i, pa vseeno.
Nimam namena kaj pogrevat samo tako pa? je, kao premium znamke so predvsem nem?ka vozila, samo dajmo se vpra?at, so res toliko bolj?a kot so dra?ja od znamk iz drugje po svet(ne mislim japoncev ampak na splo?no), jaz osebno mislim da niso vredne ni? ve?, samo ker si lahko to na podlagi vcepljanja tega v glave ljudi, da ?vaba je pa Uber alles, tud ?e je 2X dra?ji od enga korejca, pa nima popolnoma ni? ve? samo ime.
Druga stvar, nih?e med nami(nisem 100%), ni pre?ivel 2. svetovne vojne, pa se ?lovek spet zamisli, kolk slovencev in ostalih ljudi so umorili, zdej jim pa ?e denar dajemo, ker se kupuje njihove avte. Vem da sem mogo?e preve? posplo?il pa vseeno, se je kdo kdaj vpra?al kaj takega ?
Vem tudi da je to bilo dolgo nazaj, samo vseeno pa je to 1X to bilo in jaz kot ?lovek ni NE odpu??a tako z lahkoto, jim pa? tega ne morem in ne bom pozabu.
Sem ?uden ?
S prvim delom tvojga razmi?ljanja se povsem strinjam. Vse je v glavah. Danes ni problem naredit dobrega avta za 50.000 EUR, problem pa ga je naredit za 25.000 EUR. Avto je pa? (sploh pri nas) ?e vedno tudi statusni simbol in nekateri ogromno dajo na to. Tudi veliko sestavnih delov je ?e "univerzalnih", tako da nem?ki avto ni ve? le nem?ki avto.
Dobro, tisto glede zgodovine te pa sicer razumem, ampak je pa? enkrat treba iti ?ez to. Dana?nja Nem?ija in njeni ljudje ve?inoma nimajo ve? ni? s tisto izpred ve? kot 60 let. Pa ?e tako je. Kriza njihove avtomobilske industrije neposredno vpliva na delovna mesta pri nas. V teh ?asih to zelo dobro vidimo. Jebiga, globalizacija pa?... :ne vem:
?e prav razumem, gre ?e za NCAP test po novih kriterijih, o katerih ste lahko brali pred kratkim v Delu in Motoreviji. O?itno je to eden prvih. Kriteriji so bistveno druga?ni in po novem ni ve? tako enostavno dobit petih zvezdic.
Ste me ?a malo prehitel, pa vseeno, da ne bo dvoma.
22/III Zakona o prekr?kih (ZP-1) dolo?a:
?e voznik v ?asu treh let dose?e ali prese?e 18 kazenskih to?k v cestnem prometu, mu sodi??e izre?e prenehanje veljavnosti vozni?kega dovoljenja za vse kategorije motornih vozil, za katere je storilec imel dovoljenje, ko je storil prekr?ek, s katerim je dosegel ?tevilo kazenskih to?k. Izrek sankcije prenehanja ni dopusten, ?e prete?eta dve leti od pravnomo?nosti odlo?be, s katero so bile izre?ene to?ke v cestnem prometu, zaradi katerih je storilec dosegel ?tevilo to?k, ki ima za posledico prenehanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Madona, saj bomo ?e doktoriral iz tega DPF
Glede na to, da ima? 140 KM dizel, sklepam, da ima? novi model, pri katerem menda ni te?av s pove?evanjem nivoja olja. Mi ?e ni uspelo izvedet, ali je to rezultat novega SW ali pa ima ?e kaj druga?e narejeno. Ne vem... Kot sem ?e ve?krat rekel, jaz ne bom "diral lava dok spava". Se pa da marsikaj prispevat, da ni te?av (ne vozi se vsak dan n-krat na kratke razdalje, ne vozi po avtocesti v ?esti prestavi pri 1500 obratih itd.) Predvsem pa u?ivaj v vo?nji in se ne obremenjuj s tem. ?e bo stvar za?ela srat, lahko zaradi mene vse skupaj zamenjajo ali odstranijo, ampak avto bo tolko ?asa tam, da ne bo ve? problemov
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani