Še nekaj moram dodati,kar sem pozabil omeniti,in me je zelooo motilo.
Črički vsepovsod in nonstop. Kot da se cela šasija skoz zvija in od vsepovsod škripa...da znoriš...res "kanta od kante"👎
Ni lih taprava tema,pa k sem lih tukaj napisal...ne bom več smetil.
Kaj si pa pričakoval od češke kopije z tako majhno kubaturo?
Si vedel da je Fabia mestni avtomobilček in da T-ROC ni pravi terenec ter da je oboje skupaj samo šminka?
pred 6 urami je skritikrt napisal:
Spet...WTF😬
Tega je tudi pri nas vedno več.
Se ne čudim ko mi je znanec govoril da zadnji teden pri njih v garažni hiši za Bežigradom zelo smrdi. Ne ni to legendarni pregovor o Bežismradu ampak počasi bo kateri od EV-jev zagorel in bo hudič
Jaz se jih že izogibam...sem že pisal o tem...parkiram tam,kjer si vozniki EVjev ne upajo...najboljše razne rampe in brežine...lih fajn,k imam na šihtu lih to😃
S mogoče pomislil,da so ti ga namenoma pobunkali🙄
Dobra ideja.
Pred eno uro je g.Wankel napisal:
Kar bi bilo v bistvu dost žalostno, ampak čist normalno glede na nivo slovenceljnev.
EV lastniki če si opazil tudi v prometu namerno provocirajo in poizkušajo šparati baterijo ter delajo ostale udeležence živčne, da o zastojih ne govorimo.
In kaj se čudite če so odpadi iz dneva v dan bolj polni?
Vedite da odpadi niso bili nikoli tako polni kot so zadnjih 20let, sploh pa zadnji 2leti ko večina forsira prehod na EV kateri pa seveda nikoli ne bo uspel.
Tesle in podobne neumnosti se prodajajo kot rabljene, ampak cene bodo padale ker jih kupuje le še manjšina oziroma tisti kateri so ozaveščeni, večina pa bo še vedno kupovala dizle in bencinarje.
Saj vidite da je plinski projekt popolnoma zgrešen, kaj bo šele z ostalimi.
Mah to prelagajo odgovornost iz enega na drugega, nihče pa ne-ve-da imaš po pogodbi videno kupljeno uradno 3 mesece garancije oziroma uveljavljanja pravic.
Na nemški sveti trojici najbolj goljufajo, če si pameten kupiš japonca v čim boljšem stanju in se izpogajaš za ceno pri fizični osebi ali pa na pooblaščenem servisu.
uvožena iz Italije, dal sem jo pregledati tako kleparju, kot mehaniku (Pelko) - kilometri so se ujemali s "delovnim časom" avtomobila, par prask, pač rabljen avto. Se pa spomnim je bila zglancana v nulo, zdej ne vem al majo kakšenga "detail-erja" tam da jim čisti avtomobile, noter in zunaj se je svetila bolj kot nova.
Kupil sem jo s 60k kilometrov, novembra 2019, dal sem takrat 17k (vse bi dal da bi se vrnili v čase normalnih cen avtomobilov).
Nudijo zavarovanje vitalnih delov za 1 leto (no takrat so), ne vem, meni avto laufa že 5 let, potrkam po lesu.
Jaz jih ne bi s prve metal v koš, saj lepo piše, lahko pelješ avto k svojemu mehaniku na pregled.
Očitno jo vozijo na kemično čiščenje v pralnico na Lavrico, ostalo pa rihtajo pri Žgajnerju ; pri obeh je stalno gužva.
Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...
Saj pravim, če poznate koga, da ima izrabljen EV, ni važna degradacija baterije, mi povejte. Ga z veseljem odpeljem.
Da jih ne bodo Romunom dajali ...
Aja? Kaj boš pa naredil z izrabljeno baterijo? Imaš viš€k za restavracijo vozila in menjavo baterije katere se ne dobi več?
Lahko povem zadevo glede mojega prvega telefona Alcatel One Touch Easy 301 ; letos bo minilo 20let od konca proizvodnje, original baterije pa se žal ne dobi več, ljubitelji jih uporabljajo za spominke in podobno.
Za Nokio 3310 se pa brez težav dobi vse dele, tako kot za Yugo-ta
Vprašanje kaj bo pa čez 10, 20let ko bodo kontejnerji in deponije polne teh pametnih telefonov ; podoben primer je s skiroji katere puščajo po ulicah.
Te dni sta starša menjavala indukcijski štedilnik in nemogoče je bilo dobiti rezervne dele za trenutnega tako da sta naročila novega ; crknil je namreč samo napajalnik za kuhalno ploščo, a rezervnega dela ni mogoče več dobiti oziroma ni dobavljiv, hkrati pa tudi ni več mogoče nikakršna improvizacija. In peljem jaz ploščo na odpad pa so jo sprejeli le na Viru pri Domžalah zaradi neumnih ekoloških zahtev ; odpad na Škofljici je bil zaprt, v Grosupljem pa ne sprejemajo baterij in indukcijskih izdelkov. Kdo je sedaj tu nor?
Ne še. Emira je tapravi ICE, samo Lotus ve, da se to ne bo tok prodajalo kot EV SUVi.
Aja? A je delana v BiH?
Esprita je imel Jonas, ta pa se nahaja v Ribnici
dne 6. 8. 2024 ob 7:19 je dvorjan napisal:
Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.
Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.
Kam pa boš z viškom baterij? Boš odprl svoj odpad? Že sedaj jih na odpadih nočejo in folk jih vozi v Romunijo in Bolgarijo.
dne 6. 8. 2024 ob 7:22 je Slivka napisal:
Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...
Kdaj in kako si pa to ugotovil?
dne 6. 8. 2024 ob 7:29 je dvorjan napisal:
Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...
Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...
Japonci bodo vedno zanimivi ker se ne kvarijo, samo miselnost folka je že zmeraj da je švabska sveta trojica najboljša
dne 6. 8. 2024 ob 7:37 je Slivka napisal:
Tu se pa povsem strinjam s teboj.
Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč.
Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...
Lada, UAZ in ostale slovanske legende vse prenesejo.
dne 6. 8. 2024 ob 8:37 je Bini napisal:
Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉
To so mokre sanje, tako hibridašev kot elektrašev
pred 13 urami je Mraušk Mčk napisal:
Se pravi... ne bodo nam všeč
Obstajajo standardi, ne vidim problema.
In to še posebej pri dizlih je izolacija na žicah že po ene 100Kkm čist znucana ker je toliko več vibracij kot pri bencinarjih ane.
Sploh če je eko-bio in ti jo kune čez noč požrejo.
pred 27 minutami je Agerg napisal:
Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.
Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi.
Če bi res zdržala 2.000.000km potem bi to dokazal tudi z dokumentacijo in računi, tako pa mu ne verjamem popolnoma nič,
Drugam kot za na asfalt to ni, s tem še na robniku nemoreš parkirati. Povsem neuporabna zadeva za vlečt prikolice in ostale zadeve ; ni za kaj drugega kot frajarjenje po mestu.
Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.
Kaj se sedaj EV entuzijasti tolažijo s temi podatki?
Da raznese 12V aku, to sem bil že prisoten pri takšni eksploziji - vzrok je bil kratek stik. Aku ne gori, to pa zagotovo ne. Edino gorljivo je za en prdec vodika v akuju.
Tudi jaz sem bil že prisoten pri omenjenem dogodku in sicer je bil akumulator dotrajan. Včasih je akumulator zdržal 10 let oziroma smo rekli da je zdržal kompletno življenjsko dobo vozila, danes pa če zdrži 3 leta pa je že veliko, saj ga dosti požrejo oziroma izpraznijo porabniki v mirovanju ter pogosta vožnja na kratkih mestnih relacijah. Najbolj pa ga uničuje današnji start&stop sistem ter ostali nepotrebni porabniki in prepogosta preparkiranja vozil.
Problem je ker imaš danes komplet elektroniko in opremo stlačeno na malo amperažo ; samo poglej, sosedova 626, letnik 2001 ima 50Ah, današnja 6ica dizel pa skoraj 100Ah ; si se vprašal zakaj in kako je temu?
EV pa čedalje težje prenašajo izziv oziroma obremenitve z tokom ter ostalimi zadevami. Saj vidite kako je z pametnimi mobiteli, kajne?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To pa imajo v Srbiji
Povezava za deljenje
Deli na druge strani