Skoči na vsebino
Mazda 2 vs. Toyota Yaris
Napisano

Cene so nerealno poskočile, vse kar ni SUV klasa oziroma kvazi terenec pa je praktično izumrlo.

 

Če se mene vpraša bi moralo biti pri nas več japonske in ameriške ponudbe in manj teh novodobnih EV jajc

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 7 urami je skritikrt napisal:

Še nekaj moram dodati,kar sem pozabil omeniti,in me je zelooo motilo.

Črički vsepovsod in nonstop. Kot da se cela šasija skoz zvija in od vsepovsod škripa...da znoriš...res "kanta od kante"👎 

 

Ni lih taprava tema,pa k sem lih tukaj napisal...ne bom več smetil.

Kaj si pa pričakoval od češke kopije z tako majhno kubaturo?

Si vedel da je Fabia mestni avtomobilček in da T-ROC ni pravi terenec ter da je oboje skupaj samo šminka?

 

pred 6 urami je skritikrt napisal:

Spet...WTF😬

Tega je tudi pri nas vedno več.

Se ne čudim ko mi je znanec govoril da zadnji teden pri njih v garažni hiši za Bežigradom zelo smrdi. Ne ni to legendarni pregovor o Bežismradu ampak počasi bo kateri od EV-jev zagorel in bo hudič

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 minutama je Shrek napisal:

Nedolgo nazaj sem tu napisal, da z avtobusom na avtocesti prehitevalnem EV... Avtobus ne gre več kot 100...

Poznano.

Prehiteval je kamion ali pa drugi avtobus oziroma sta tekmovala med seboj.

A je bil tisti električni Scania Higer ki vozi na relaciji LJ-MB ?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je skritikrt napisal:

Jaz se jih že izogibam...sem že pisal o tem...parkiram tam,kjer si vozniki EVjev ne upajo...najboljše razne rampe in brežine...lih fajn,k imam na šihtu lih to😃

 

S mogoče pomislil,da so ti ga namenoma pobunkali🙄

Dobra ideja. 

 

Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Kar bi bilo v bistvu dost žalostno, ampak čist normalno glede na nivo slovenceljnev.

EV lastniki če si opazil tudi v prometu namerno provocirajo in poizkušajo šparati baterijo ter delajo ostale udeležence živčne, da o zastojih ne govorimo. 

 

A vam te skladbe ne dajo misliti ?

 

Vsakemu povem naj si ga vzame :

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

In kaj se čudite če so odpadi iz dneva v dan bolj polni?

 

Vedite da odpadi niso bili nikoli tako polni kot so zadnjih 20let, sploh pa zadnji 2leti ko večina forsira prehod na EV kateri pa seveda nikoli ne bo uspel.

 

Tesle in podobne neumnosti se prodajajo kot rabljene, ampak cene bodo padale ker jih kupuje le še manjšina oziroma tisti kateri so ozaveščeni, večina pa bo še vedno kupovala dizle in bencinarje.

Saj vidite da je plinski projekt popolnoma zgrešen, kaj bo šele z ostalimi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 57 minutami je g.Wankel napisal:

 

Zanima me, če misliš da je vsak bel espace bil taxi včasih, ali pač pri dotičnemu lahko podpreš s kakšnim dokazom?

Ni vsak, jih je pa bilo dosti. Se pozna da je olepšan in z ogromno kilometri. A ga nameravaš kupiti?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 25 minutami je g.Wankel napisal:

 

Kako veš, da je to isti Espace?

In kaj je narobe če povem resnico?

 

pred 16 minutami je godlike napisal:

Kolegu sem pomagal.

3 dopise sva poslala. Gre pa krepko časa, ker raziskuješ zakonodajo in podobne potrošniške pravice. Jih opozarjaš na zakonske roke itd....

 

Potem je celo k nekemu odvetniku šel, samo je komentiral, da je bil cel postopek v nulo.

Ja, dolga procedura oziroma jara kača.

AH so samo legalizirana oblika goljufanja. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mah to prelagajo odgovornost iz enega na drugega, nihče pa ne-ve-da imaš po pogodbi videno kupljeno uradno 3 mesece garancije oziroma uveljavljanja pravic. 

Na nemški sveti trojici najbolj goljufajo, če si pameten kupiš japonca v čim boljšem stanju in se izpogajaš za ceno pri fizični osebi ali pa na pooblaščenem servisu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Hixxy napisal:

No, sam sem Mazdo kupil pri njih

 

uvožena iz Italije, dal sem jo pregledati tako kleparju, kot mehaniku (Pelko) - kilometri so se ujemali s "delovnim časom" avtomobila, par prask, pač rabljen avto. Se pa spomnim je bila zglancana v nulo, zdej ne vem al majo kakšenga "detail-erja" tam da jim čisti avtomobile, noter in zunaj se je svetila bolj kot nova.

 

Kupil sem jo s 60k kilometrov, novembra 2019, dal sem takrat 17k (vse bi dal da bi se vrnili v čase normalnih cen avtomobilov). 

 

Nudijo zavarovanje vitalnih delov za 1 leto (no takrat so), ne vem, meni avto laufa že 5 let, potrkam po lesu.

 

Jaz jih ne bi s prve metal v koš, saj lepo piše, lahko pelješ avto k svojemu mehaniku na pregled.

Očitno jo vozijo na kemično čiščenje v pralnico na Lavrico, ostalo pa rihtajo pri Žgajnerju ; pri obeh je stalno gužva.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 23 minutami je Agerg napisal:

Eh, če ne sprejmejo na deponijah, potem vržeš v najbližjo hosto. Saj ni tvoja, naj se kdo drug s tem ukvarja. 😁🤣 Ali pa podariš kakšnemu second hand shopu, pa rečeš naj naslednji kupec popravi. Ti še voziti ni treba nikamor daleč...

A ti se igraš omenjeno igro?

Misliš da je zaradi tega toliko odpadov na črno?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Saj pravim, če poznate koga, da ima izrabljen EV, ni važna degradacija baterije, mi povejte. Ga z veseljem odpeljem.

Da jih ne bodo Romunom dajali ...

Aja? Kaj boš pa naredil z izrabljeno baterijo? Imaš viš€k za restavracijo vozila in menjavo baterije katere se ne dobi več?

Lahko povem zadevo glede mojega prvega telefona Alcatel One Touch Easy 301 ; letos bo minilo 20let od konca proizvodnje, original baterije pa se žal ne dobi več, ljubitelji jih uporabljajo za spominke in podobno. 

Za Nokio 3310 se pa brez težav dobi vse dele, tako kot za Yugo-ta ;)

Vprašanje kaj bo pa čez 10, 20let ko bodo kontejnerji in deponije polne teh pametnih telefonov ; podoben primer je s skiroji katere puščajo po ulicah. 

Te dni sta starša menjavala indukcijski štedilnik in nemogoče je bilo dobiti rezervne dele za trenutnega tako da sta naročila novega ; crknil je namreč samo napajalnik za kuhalno ploščo, a rezervnega dela ni mogoče več dobiti oziroma ni dobavljiv, hkrati pa tudi ni več mogoče nikakršna improvizacija. In peljem jaz ploščo na odpad pa so jo sprejeli le na Viru pri Domžalah  zaradi neumnih ekoloških zahtev ; odpad na Škofljici je bil zaprt, v Grosupljem pa ne sprejemajo baterij in indukcijskih izdelkov.  Kdo je sedaj tu nor?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 5. 8. 2024 ob 22:46 je g.Wankel napisal:

 

Ne še. Emira je tapravi ICE, samo Lotus ve, da se to ne bo tok prodajalo kot EV SUVi.

Aja? A je delana v BiH?

Esprita je imel Jonas, ta pa se nahaja v Ribnici 

 

 

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:19 je dvorjan napisal:

Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.

 

Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.

Kam pa boš z viškom baterij? Boš odprl svoj odpad? Že sedaj jih na odpadih nočejo in folk jih vozi v Romunijo in Bolgarijo.

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:22 je Slivka napisal:

Baterija taka ali onaka, ko se ti nekaj ur pretakajo 100A tokovi po napeljavi, kjer je bil cilj proizvajalca varčevanje tako na teži kot pri proizvodnih stroških, bodo požari pogosti, pa obrni, kakor češ...

Kdaj in kako si pa to ugotovil?

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:29 je dvorjan napisal:

Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...

 

Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...

Japonci bodo vedno zanimivi ker se ne kvarijo, samo miselnost folka je že zmeraj da je švabska sveta trojica najboljša

 

dne 6. 8. 2024 ob 7:37 je Slivka napisal:

 

Tu se pa povsem strinjam s teboj.

 

Rusi imajo en pregovor: "Ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fukala." In glede na to, da v EU velja prepoved ICE vozil od leta 2030, ja, slej ko prej bomo vozili EVje. Pa čeprav nam ne bodo všeč. 

 

Razlika je samo v tem, da bomo nekateri odkrito povedali, da nam niso všeč, drugi se boste pa pretvarjali, da so vam všeč...

Lada, UAZ in ostale slovanske legende vse prenesejo.

 

dne 6. 8. 2024 ob 8:37 je Bini napisal:

Saj nam bodo všeč, cenej morjo bit pa 1000km z enim tankom pa neuničljiva baterija pa....😉

To so mokre sanje, tako hibridašev kot elektrašev ;)

 

pred 13 urami je Mraušk Mčk napisal:

 

Se pravi... ne bodo nam všeč

 

 

Obstajajo standardi, ne vidim problema. 

 

 

In to še posebej pri dizlih je izolacija na žicah že po ene 100Kkm čist znucana ker je toliko več vibracij kot pri bencinarjih ane. 

Sploh če je eko-bio in ti jo kune čez noč požrejo. 

 

pred 27 minutami je Agerg napisal:

 

Za tiste, ki so se kdaj srečali z resno tehniko, verjetno poznajo rek, da so standardi napisani z "rdečo barvo". No, nekaj rdeče mora še preteči, da bodo standardi pri EV takšni kot morajo biti, ker smo na začetku uporabe, tako pač je. Lep primer je aviacija, tam se lahko zahvališ približno 80.000 tistim, ki so se neprostovoljno žrtvovali, da lahko danes kar zelo varno potujemo z letali.

Barve danes nič ne pomenijo, če je pa folk nepismen in slep že v osnovi. 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

2.000.000km je lahko prevozil če je ravnal nežno in vozil v normalnih klimatskih pogojih ter res na relacije s čim manj ustavljanja. 

Samo dvomim da bi to zmogel z eno, najverjetneje je menjal že 4 ali več baterij ter zadevo sproti nadgrajeval. 

 

A Lotus je pa sedaj samo na EV modelih?

Jonas, zakaj si prešel na Priusa II ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Če bi res zdržala 2.000.000km potem bi to dokazal tudi z dokumentacijo in računi, tako pa mu ne verjamem popolnoma nič,

Drugam kot za na asfalt to ni, s tem še na robniku nemoreš parkirati. Povsem neuporabna zadeva za vlečt prikolice in ostale zadeve ; ni za kaj drugega kot frajarjenje po mestu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Saj imaš podano razmerje.

 

Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.

Kaj se sedaj EV entuzijasti tolažijo s temi podatki?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 28 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Da raznese 12V aku, to sem bil že prisoten pri takšni eksploziji - vzrok je bil kratek stik. Aku ne gori, to pa zagotovo ne. Edino gorljivo je za en prdec vodika v akuju.

Tudi jaz sem bil že prisoten pri omenjenem dogodku in sicer je bil akumulator dotrajan. Včasih je akumulator zdržal 10 let oziroma smo rekli da je zdržal kompletno življenjsko dobo vozila, danes pa če zdrži 3 leta pa je že veliko, saj ga dosti požrejo oziroma izpraznijo porabniki v mirovanju ter pogosta vožnja na kratkih mestnih relacijah. Najbolj pa ga uničuje današnji start&stop sistem ter ostali nepotrebni porabniki in prepogosta preparkiranja vozil. 

Problem je ker imaš danes komplet elektroniko in opremo stlačeno na malo amperažo ; samo poglej, sosedova 626, letnik 2001 ima 50Ah, današnja 6ica dizel pa skoraj 100Ah ; si se vprašal zakaj in kako je temu?

EV pa čedalje težje prenašajo izziv oziroma obremenitve z tokom ter ostalimi zadevami. Saj vidite kako je z pametnimi mobiteli, kajne?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Vse je odvisno kako si navajen in kaj pričakuješ.

 

Za nas kateri smo vajeni velikih avtov in motorjev od 2000ccm dalje je to precej podhranjena zadeva. 

 

Pozna se da so tudi tu pri Mazdi in ostalih japoncih začeli škrtariti zadnjih 15let. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.