Jest druga?e avto izredno dobro vzdr?ujem in redno servisiram, ne sicer na poobla??enem servisu (letnik 2002) VENDAR PA PRI MEHANIKU, KI SE NA TE STVARI SPOZNA (SPECIALIZIRAL JAPONSKA VOZILA). Kljub temu pa se mi kar dogaja tudi obrobe zadnjih blanikov so ?e na vidiku skratka
Sem ga na ?alost ?e odvrgu oz. ddal. Kaj mu je bilo da je odpovedal pa resni?no ne vem, enostavno je ?ez no? odpovedal, brez kakr?nih koli opozoril in to dobre tri mesece po izteku garancije zanimivo a ne...
Ja no tko pa? je, tudi ?e je akumulator za en k... bi lahko vsaj mal nakazal da ga zmankuje a ne. Zakaj pa je bil pa prej ?e not Vesna pa res ne vem,mu je vejretno original tud crknu
Zakaj ste me vsi tko nasko?il ?e mal potarnam glede kvalitete in zanesljivosti Mazde a je to kej nemogo?ga, ne morejo biti sami suparlativi al kako..
EJ NISEM TAKO NEZADOVOLJEN SEM PA REALIST, SEM SAMO POVEDAL, DA BO ?LOVEK VEDEL, DA NI VSE TAKO RO?NATO KOT HO?TE NEKATERI PRIKAZAT.
A SI PREDSTAVLJA?, DA VSTANE? 6.15 SE HITRO UREDI? SE VSEDE? V AVTO PA NI? OD NJEGA. ZUNAJ 7 STOPIN IN KAJ TI PREOSTANE NAZAJ V HI?O OBLE?T KOMBINEZON IN SE VSEST NA MOTOR TER ODPELJAT NA ?IHT, DA TE CELA VAS GLEDA ALI SE TI JE ZME?AL DA SE ZJUTRAJ Z MOTORJEM VOZI?. NI PRAV FLETNO MAZDA PA STOJI DOMA, KO TI ZMRZUJE? NA MOTORJU.
Ja jaz ti odkrito povem, da sem kar malo razo?aran. Imam M 6 letnik 02, 1,8 TE, 76.000 prevo?enih pa ni to kar sem mislil da bo. Sem avto kupu od enga malo starej?ega pa sem mislu da bo to ?lo brez problema (vsaj pribli?no tako kot je bilo to s Carismo) pa mam skoz ena jajca, sicer ni? konkretnega same male stvari te pa to moti, vsaj mene. Nazadnje mi je kar ?ez no? skurl akumulator star komaj dve leti in pol pa take stvari od crkovanja lu?k na armaturi oz gumbih, nekam ?udne slopke.
Kupu sem TOPLO, ta star akumulator je bil star dobri dve leti in pol, bil pa je VESNA, tko da res ne vem zakaj ga je ?ez no? pobralo pobralo. Madona me je zdej kar malo strah kje se bom spet ustavu.
No pa se je tudi meni zgodilo. Zjutraj sedem v svojo Mazdo, obrnem klju? pa ni? le nekak?no praskanje desno pod armaturko. Poskusim ?e nekrat ?ista tema nobenega glasu le kazalec za obrate je begal gor in dol, lu?ke so vse ugasnile, pa spet tisto pokalne pod armaturko. ?ez dan zamenjam akumulator in spet vse OK. Spra?ujem ali je mo?no da akumulator skodi kar tako ?ez no? brez kakr?enega koli opozorila. A je kdo ?e imel podobne probleme ion kaj je bilo narobe. Saj se mi zdi da kljub zamenjavi akumulatorja ne v?iga navem kako ?ivo oz. posko?no.
Po kraj?em ?asu se spet ogla?am z enim samim vpra?anjem.
Ali mi kdo pove kak?ne sve?ke ima M6 1.8 TE. Na rednem servisu sem jih menjal pri 70 .000 pa je njihova cena skoraj tretjina celotne cene servisa, da pa nisem gorenjc izpadu pa nisem vpra?al zakaj so tko drage.
Verjetno si mislil na tole temo. Sicer sem odstranjeval ?ernico za dolge lu?i ampak princip je podoben le, da je parkirna ?arnica v tem fokusu na zgornji strani levo.
Labi je ve? ali manj kar dobro opisal, kako naj bi zgledal poseg. Bistveno je, da odstrani? pokrov filtra, vklju?no s priklju?nim kablom za luftmesser (merilec pretoka zraka). Edino tako si bo? naredil pribli?no dovolj prostora, da pride? z roko zraven. Pa ?e kle je pogoj, da je to ali ne?na ?enska ro?ica ali pa otro?ka. ?e ma? mo?ke ?ape pozabi, da bo? pri?el zraven, brez da bi odstranil kompletno ?katlo od filtra - se pravi tudi spodnji del.
Ok Boss in Labi GT hvala za pomo? , grem takoj probat do kje bom pri?el, a mi bo uspelo
Za eno ?arnico vem, da v navodilih pi?e samo 'pelji na servis in ti bodo tam zamenjali'. Mislim da gre za kratko lu?. Poglej ?e enkrat navodila. Ko je meni ta ?arnica izdihnila, sem jo ?el res menjat na servis (opravljeno hitro, prijazno, stro?ek samo za ?arnico), ?e ho?e? pa sam menjat, je pa problem v tem, da je le?i??a ne vidi? in se to ?arnico menja po ob?utku. Pol pa zna bit problem, da bo? nasprotnikom streljal v u?.
A nima noben kak?ne konkretne re?itve. Ja o?itno ni tko enostavno ker ne pride? zraven bom probau, ?e bo ?lo, ?e pa kej zajebem bom pa na servis odpeljal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest druga?e avto izredno dobro vzdr?ujem in redno servisiram, ne sicer na poobla??enem servisu (letnik 2002) VENDAR PA PRI MEHANIKU, KI SE NA TE STVARI SPOZNA (SPECIALIZIRAL JAPONSKA VOZILA). Kljub temu pa se mi kar dogaja tudi obrobe zadnjih blanikov so ?e na vidiku skratka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani