Skoči na vsebino
Veriga pri mazdi 6
Napisano

Pri 110k je moja imela 9,5, nato pa je v 17k KM posko?ila na 10,97.

 

Kak?na ideja, ali obstaja kak?en trik, da "podalj?a?" ?ivljensko dobo verigi? Na?in vo?nje? Olje je itak vedno pravo... Ni mi ravno do tega, da bi vsaki dve leti in pol menjaval to zadevo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Veriga pri mazdi 6
Napisano

Si mogo?e imela kaj izmerjeno v zadnjem ?asu? Me zanima, kako dolgo kaj zdr?i po prvi menjavi...

 

Jaz sem jo menjal v za?etku meseca pri PID skoraj 11, prevo?enih pa malce manj kot 130.000.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazda 6 2011
Napisano

?ivjo,

razmi?ljam o nakupu tele mazde:

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10121536&show=1&avto=Mazda%20Mazda6%20Sport%20Combi%20CD163%20Luxury%20-X...

 

 

Ve mogo?e kdo kaj ve? o tem vozilu?

 

Zanima me glede motorja, kdaj ima glavni servis, so kake posebnosti na katere bi moral biti pazljiv?

?e sem pravilno zasledil ima avto verigo?

So te modeli tudi glasni v notranjosti? Kolega ima nov model, oz. l2014 pa pravi da je avto kar glasen nad 120 km/h v primerjavi s passatom (sicer stari) model, ki ga je imel prej.

Hvala

 

lp

 

Prav si zasledil, avto ima verigo, ki pa jo je pri nekaterih vseeno potrebno menjati, saj se s?asoma raztegne. Naj me kdo popravi, ?e se motim, ampak nekje sem zasledil, da FL MkII ?estice  (kar ta je) naj ne bi imele ve? toliko te?av s tem.

 

Glede glasnosti...ja, v primerjavi s Passatom prej?nje generacije je nekoliko glasnej?a in manj udobna na AC, ampak je pa tudi dinami?nej?a. 120kW motor pa je po mojem mnenju tudi optimalna izbira. Sam sicer vozim 136kW verzijo, ampak bi tudi s ?vohnej?o lepo zdr?al.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

Tak?nih testov je kar dosti. Eden izmed njih:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ponavadi se zgodi ta druga varianta - ve?ina jih spozna, da ?e ne gre, pa? ne gre. ?e pa ?ustev med vo?njo ne bi imel pod kontrolo, bi glede na vsakodnevno vo?njo po ?tajerki na relaciji CE-LJ-CE pristal ali v zaporu ali pa na zaprtem oddelku psihiatri?ne bolnice. :zvizga:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

In ?e nekaj sem ugotovil. Pri pasatu TDI ?e se potrudim pridem na 5,6 l pri mazdi pod 6,2 nikoli.

vpra?anje kako vi merite in vozite. Brez pospe?evanj, hudih zaviranj ipd. Pri mojem na?inu vo?nje so porabe take kot so.

 

Potem res vpra?anje, kako vozi?. Evo moji podatki za zadnje leto in pol (2.2d, CD185 karavan):

 

2015-10-0105h4607.png

 

Skoraj izklju?no po AC okoli omejitve z ob?asnimi izpadi proti/preko 200-tice...

 

?e to - tole zgoraj je realna poraba. BC mi ka?e 5,4 l/100km... :)

 

Na poraba.com je tudi ena enaka kot tvoja s povpre?no porabo 5,67 l/100km in to preko 161.000+ prevo?enih km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a...

 

To je od oka 16l/100km? Mogo?e dopu??a? mo?nost, da je poraba tudi odvisna od na?ina uporabe in/ali vo?nje? Recimo na Spirit monitorju je situacija BT-jk tak?na. Na sicer dost majhnem vzorcu je povpre?je dobrih 9l...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

SoulMan ne glede na vse, ni izgovora, da si tak kreten, da se ustavi? na AC, in to na prehitevalnem pasu! Pika!

 

Poglejmo moje pisanje do sedaj...

 

2015-09-2918h5322.png

 

in

 

2015-09-2918h5335.png

 

A ga kje zagovarjam? Moja poanta je le in samo to, da pa? moramo na to problematiko gledat ?ir?e. Ja, najla?je je tipa obto?it, da je idiot brez da pomislimo, kaj ga je do tega pripeljalo. In ja, ?e enkrat se strinjam...NE BI SE SMEL tako odzvati. Ampak tak?en odziv je nekaj povzro?ilo. Kaj? Ne vemo. Pojma nimamo. Ampak nekaj ga je. In to je tisto, kar ho?em povedat...?e "normalni" udele?enci v prometu ne provociramo mentalno motenih osebkov po nepotrebnem, tudi oni nimajo povoda za reakcijo. ?e ne kampiramo na prehitevalnem pasu, jih pa? ne razjezimo, ker se peljejo mimo s svojimi 341 km/h. ?e speljemo, ko je zelena na semaforju, jih pa? ne jezimo, ker se premaknemo, ko je to potrebno. ?e se peljemo vsaj 80 km/h tam kjer je omejitev 90 km/h (in kjer je to varno) jih zagotovo jezimo manj, kot ?e se peljemo 45 km/h. ?e uporabimo smerokaz pri zavijanju, jih tudi ne jezimo, ker pa? vedo, kaj imamo v na?rtu. ?e ...

 

V bistvu lahko vse skupaj povzamemo nekak takole...?e se peljemo pribli?no po ZVCP (1) in nekih nenapisanih pravilih za zagotavljanje normalne preto?nosti prometa, obstaja verjetnost, da razjezimo manj imbecilov, kot bi jih v nasprotnem primeru.

 

V bistvu je situacija nekak tak?na...imamo umsko motenega soseda, ki se vsake toliko igra nin?o in me?e no?e v ljudi. Vemo, da po zakonu ne sme nikogar ubiti, ampak a ga bomo vseeno izzivali na dvoboj? :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tako obna?anje na avtocesti je nedopustno, izjemno nevarno ter kaznivo.

Nekdo je potreboval pomo?, zato je tudi re?evalno vozilo bilo na vo?nji. Vsi pa vemo, da v takih primerih sekunde lo?ijo tanko ?rto med ?ivljenjem in smrtjo.

Tako, da sem kar malo razo?aran nad takim mi?lenjem dolo?enih na forumu. Tukaj ni nobenega ampak...

Tudi Mazda ni ve? tako premium vozilo kot si nekateri predstavljate in domi?ljate. Slu?beno sem na cesti in lahko potrdim, da je v na?ih vrstah kar precej nestrpne?ev in domi?ljavcev kateri so nevarni sebi in drugim udele?encom na cesti.

S tem ne pljuvam po znamki ali po mazda forumu, samo ne morem biti tiho, ko vidim kake klatijo nekateri po meni ljubemu forumu.         

 

?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tako obna?anje na avtocesti je nedopustno, izjemno nevarno ter kaznivo.

Nekdo je potreboval pomo?, zato je tudi re?evalno vozilo bilo na vo?nji. Vsi pa vemo, da v takih primerih sekunde lo?ijo tanko ?rto med ?ivljenjem in smrtjo.

Tako, da sem kar malo razo?aran nad takim mi?lenjem dolo?enih na forumu. Tukaj ni nobenega ampak...

Tudi Mazda ni ve? tako premium vozilo kot si nekateri predstavljate in domi?ljate. Slu?beno sem na cesti in lahko potrdim, da je v na?ih vrstah kar precej nestrpne?ev in domi?ljavcev kateri so nevarni sebi in drugim udele?encom na cesti.

S tem ne pljuvam po znamki ali po mazda forumu, samo ne morem biti tiho, ko vidim kake klatijo nekateri po meni ljubemu forumu.

 

Predvidevam, da leti tole na mene.

 

Sem ?e zgoraj napisal, da gre za idiotizem. Pika. Tu se strinjamo. Ampak dajmo na stvari gledat malo manj tipi?no slovensko ?rno-belo...

 

Re?evalno vozilo NI bilo na nujni vo?nji. Sireno je voznik vklopil ?ele ko so stali.

 

Kaj je bilo bistvo mojega pisanja? Ta, ki je objavil video (predvidevam, da voznik re?evalnega vozila) je predvidevam da pokazal eno plat zgodbe. Zakaj se video ne pri?ne ?e kak?ne pol minute ali pa minuto prej? Kaj je BMW fahrerja tako razjezilo? Skoraj sigurno se ni nad re?evalca spravil zato, ker mu tajnica ni skuhala dobre kave. Ali ker je bila polna luna. Nekaj ga je moralo konkretno razkurit. In to je tisto, kar ?elim dopovedat...?e imbecilov na cesti ne jezi? po nepotrebnem, te pa? ne opazijo in gredo dalje. Na ta na?in svet obvaruje? pred enim imbecilnim izpadom. Mogo?e je re?evalec kampiral na levem pasu s hitrostjo konkretno pod omejitvijo? Mogo?e ga je BMW fahrer ?elel prehiteti, pa je re?evalec izvajal brake-checke? Mogo?e je imel na zadnjih vratih nalepko "BMW sucks"? Ne vemo...

 

Ne vem pa, kaj ?eli? povedati z Mazdo in premium vozilom... :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Kakrsenkoli razlog je ze bil... Na avtocesti se ne mores kar tako brez vzroka, ker ti je zavrela kri ustavljati ... sploh pa ne na prehitevalnem pasu ... Ce to pocnes, ne mores imeti v glavi nic drugega kot samo vakuum ... pa se tisto je vprasljivo  :ph34r:

 

Se strinjam. Tip je kreten, brez debate. Za to kar je storil, ni opravi?ila. Aaaaampak...ve? ali manj vsaka posledica ima vzrok. Tukaj vzroka ne poznamo. In ?e odpravimo vzroke za kretenske odzive, potem bi se tudi ?tevilo slednjih bistveno zmanj?alo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 3 (prej?nji model)
Napisano

Trreba preverit v homologaciji. Tukaj v navodilih ima? razpon od 1800 do 2100kg.

 

Zakaj mu?i? ?loveka, ?e ti vse lepo pi?e... Greva lepo po?asi skozi... Smo v Sloveniji, ki je na?eloma v Evropi. Gremo na stran 140.

 

2015-08-1113h1718.png

 

Vpra?al si za CX-5 diesel? Diesli so Skyactiv-D. Nadaljujejo se ?e na naslednji strani. In pri vseh ima? najve?jo dovoljeno skupno maso 2.000 kg.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GTA - Predstavitev
Napisano

e moja ima samo zadaj, pa ?e to naknadno vgrajene :P

 

letniki 2008 niso meli toliko opreme

 

pa je SLO avto od 1. lastnilka in nepolomljena ;)

 

 

zdi se mi da ti to gleda? katalog od FL, ker RVM-ja tudi nima... ;) pa ?e kaj se najde

 

Ne, gledam katalog od pre-FL ampak so dizelce ?e R2 in ne RF. Predvidevam, da je ravno iz kak?nega 2009 in takrat sta tako GT kot GTA imele tako senzorje spredaj/zadaj, kot RVM. Jaz imam recimo CD185 pred FL, GT oprema, slovenska, pa se oprema 100% sklada s tem katalogom.

 

Ker sem len, bom kar tule prilepil tekst iz kataloga:

 

Oprema

Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme

Model CE TE TE Plus GTA GT

Mazda6* 1.8i (88 kW / 120 KM) _ _ ? ? ?

Mazda6* 2.0i (108 kW / 147 KM) ? _ _ ? ?

Mazda6* 2.0i AT (108 kW / 147 KM) ? _ ? ? ?

Mazda6* 2.5i (125 kW / 170 KM) ? ? ? _ _

Mazda6* CD125 (92 kW / 125 KM) _ _ ? ? ?

Mazda6* CD163 (120 kW / 163 KM) ? ? _ ? ?

Mazda6* CD185 (136 kW / 185 KM) ? ? ? _ _

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija; *Sedan, Sport, Sport Combi

CE TE TE Plus GTA GT

CE (osnovna oprema) _ _ _ _ _

Opozorilni ton za vklju?ene lu?i

16 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 205/60 R16

Trito?kovni varnostni pasovi na vseh sede?ih, prednja dva z nastavljivo vi?ino zgornje pritrditve

Trikraki ?portni volan

5-stopenjski ro?ni menjalnik (1.8i)

6-stopenjski ro?ni menjalnik (dizelski motorji)

Aktivna vzglavnika na prednjih sede?ih

Protiblokirni zavorni sistem (ABS) z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile (EBD)

Osvetljen pepelnik z v?igalnikom za cigarete

Barvna stekla, z za??ito proti soncu

Filter trdnih delcev (dizelski motorji)

Digitalna ura

Elektronski sistem nadzora stabilnosti (DSC) s sistemom za prepre?evanje spodrsavanja (TCS)

Elektri?no nastavljivi zunanji ogledali

Elektri?ni pomik prednjih in zadnjih stekel

Sistem za zaviranje v sili

Po vi?ini nastavljiv voznikov sede?

Prednji varnostni blazini za voznika in sovoznika

Prekrivna polica prtlja?nika

Osvetlitev prtlja?nega prostora

Dr?ali za plo?evinki s pija?o na sredinski konzoli in v prednjih vratih

Halogenska prednja ?arometa

Ogrevanje zadnjega stekla

Isofix pritrdi??a za otro?ka varnostna sede?a na zadnjih bo?nih sede?ih

Galvansko obdelani zunanji karoserijski deli

Bralni lu?ki za voznika in sovoznika

?epa za zemljevide na zadnji strani naslonov prednjih sede?ev

Klimatska naprava

Varnostni blazini za za??ito glave in ramen na prednjih in bo?nih zadnjih sede?ih

Zglavniki na vseh sede?ih

Po vi?ini in globini nastavljiv volan

Kozmeti?no ogledalo na voznikovi in sovoznikovi strani

Mazdina karoserija v trikratni H obliki, varnostna potni?ka kabina

Mazdin audio sistem z radijskim sprejemnikom, CD predvajalnikom (predvaja MP3),

AUX vhodom in 4 zvo?niki

Kovinska barva (dodatna oprema)

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija

Mazda6

Oprema

Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme

CE TE TE Plus GTA GT

Zlo?ljiv zadnji sredinski naslon za roke, vgrajeni dr?ali za plo?evinki

Vzdol?no pomi?en prednji sredinski naslon za roke

Mobilna oprema za polnjenje predrtih pnevmatik s kompresorjem in tesnilnim sredstvom

Optitron merilniki

Prednji odbija? zasnovan za za??ito pe?cev ob morebitnem trku

Filter za cvetni prah

Naslon zadnjih sede?ev asimetri?no deljen v razmerju 60 : 40 in zlo?ljiv v ravno dno

(Sport, Sport Combi)

Zlo?ljiv naslon zadnjih sede?ev, asimetri?no deljen v razmerju 60 : 40 (Sedan)

Prednji bo?ni varnostni blazini

Za??ita v vratih ob bo?nih trkih

Elektronski servooja?evalnik volana (EPAS ? Electronic Power Assisted Steering)

Varnostni zavorni pedal (optimiran za primer trka)

Varnostni volanski drog (optimiran za primer trka)

Prevleke sede?ev iz blaga

Odbija?a v barvi karoserije

Dnevne lu?i

Zunanje kljuke na vratih v barvi karoserije

Opozorilna lu? in zvo?ni signal za nepripet varnostni pas

Imobilizator motorja

Centralno daljinsko zaklepanje vklju?no s funkcijo zapiranja stekel

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija

Oprema

Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme

Model CE TE TE Plus GTA GT

TE (dodatno k CE) ? _ _ _ _

Dva dodatna zvo?nika

5-stopenjski samodejni menjalnik Activematic (kot dodatna oprema za 2.0i bencin)

CD izmenjevalnik za 6 CD-jev (predvaja MP3) (namesto CD predvajalnika)

6-stopenjski ro?ni menjalnik

17 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 215/50 R17

Elektri?no sklopljivi zunanji ogledali

Potovalni ra?unalnik

CF omre?je: upravljanje klimatske naprave, audio sistema, potovalnega ra?unalnika

in navigacije na volanu

DVD navigacijski sistem z zaslonom na dotik / naprava za prostoro?no telefoniranje z glasovnim

upravljanjem in bluetooth povezavo (kot dodatna oprema)

Opozorilnik prekora?ene hitrosti in tempomat

Elektri?no zasen?enje notranjega vzvratnega ogledala

Samodejna klimatska naprava z dvoobmo?no nastavitvijo za voznika in sovoznika

Usnjen volan in usnjen gumb prestavne ro?ice

Senzorja za lu?i in de?

Meglenki

TE Plus (dodatno k TE) ? ? _ _ _

Bi-ksenonski glavni ?arometi s svetenjem v ovinek (AFS)

BOSE? zvo?ni sistem z 8 zvo?niki (namesto 6 zvo?nikov)

Naprava za prostoro?no telefoniranje z glasovnim upravljanjem in Bluetooth? povezavo

GTA (dodatno k TE Plus) ? ? ? _ ?

18 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 225/45 R18

Zatemnjena zadnje in zadnji bo?ni stekli

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah

Pomo? pri menjavi pasu (RVM)

Pametna kartica (Smart Card): vstop v avto in zagon motorja brez klju?a

Alarmna naprava

Parkirni senzorji spredaj in zadaj

Prevleke sede?ev v kombinaciji blago ? usnje, ?rne (sredina sede?ev in bo?ne obrobe v usnju)

Ogrevana prednja sede?a

?portni paket: ?portna prednja maska, aerodinami?na odbija?a, obloga pragov,

zadnje lu?i s kovinskim u?inkom, pokrov prtlja?nika s spojlerjem

GT (dodatno k TE Plus) ? ? ? ? _

18 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 225/45 R18

DVD navigacijski sistem z zaslonom na dotik / naprava za prostoro?no telefoniranje z

glasovnim upravljanjem in bluetooth povezavo (kot dodatna oprema)

Usnjeni sede?i z elektri?no nastavljivim voznikovim sede?em in spominsko funkcijo nastavitve

Sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah

Pomo? pri menjavi pasu (RVM)

Pametna kartica (Smart Card): vstop v avto in zagon motorja brez klju?a

Alarmna naprava

Parkirni senzorji spredaj in zadaj

Ogrevana prednja sede?a

_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GTA - Predstavitev
Napisano

ima vso opremo, ki jo ?lovek dejansko rabi v avtu... park-senzorji so bili pa takrat za dopla?ilo tako zadaj kot spredaj...

 

 

Sem ravnokar gledal takratni katalog za ?estice. V SLO si lahko dobil 2.5 bencinarja samo z GT ali GTA opremo (enako, kot CD185). Tako ena kot druga oprema pa sta imeli serijsko prednje in zadnje parkirne senzorje:

 

2015-08-1012h3419.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pomik stekel s daljincem
Napisano

?e Labi pravi da nima niti avtomatskega zapiranja, pomeni da nima niti za??ite (ne more imeti)

 

No, ni nujno. Lahko bi imela za??ito, ampak ne bi imela opcije avtomatskega zapiranja. Avtomobilskim in?enirjem marsikaj ska?e po glavi dandanes... :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup: Mazda 6
Napisano

Lahko bi bila to 2.2 180KM mazda. 185KM je imela 2 auspuha, potem so enega odvzeli in je bila najmo?nej?a z enim in CD180 :)

 

Ampak ja v opisu je 120kW

 

A ni 180 konjska pri?la s FL?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GTA - Predstavitev
Napisano

 

Pozdravljeni vsi skupaj,

opravili smo predstavitev mazde 6 GTA, ki si jo lahko ogledate na povezavi:

Super avto..se vidi, da je Mazda :)

 

Lep pozdrav,

 

Klemen

 

 

 

Najprej pohvale za to, da se trudite na na?ih tleh ponuditi kaj novega glede avtomobilizma, sem na hitro preletel tudi va?e preostale videe, ampak vsaj pri temle pa bi imel nekaj malega konstruktivne kritike:

 

- Glede GT in GTA ste ?e raz?istili

- Od kje podatek o 180-ih konjih? Tele Mazdice so imele "le" 170 konji?ev, kar jih je uvr??alo na drugo mesto po sami mo?i v takratni paleti ?estic. Na prvem mestu je bila dizelska 185-konjska verzija.

- Majhen nasvet glede subjektivnosti..."po?ast iz Hiro?ime"? Gre za solidno motorizirano limuzino, ne pa za kak?no hudo po?ast. Kako boste pa opisali kak?no 300+ konjsko be?tijo, ko jo boste prejeli na test? :)

- Naj vas ne bo strah malo po?infat avtomobila. Sede?i v GT-jki res dr?ijo voznika na svojem mestu...vse do prvega dinami?nega ovinka. Sede?i so v GT-jki dejansko eden najslab?ih elementov avtomobila, posebej ?e to Mazdo primerjamo z Octavijo RS. Tam so sede?i neprimerno bolj?i.

- Tudi nasploh primerjava z Octavijo RS ni najbolj na mestu...?e sam pospe?ek takratne RS-ke je bil mislim da kak?ne 0,5s bolj?i.

- Hitrej?a od takratnega Mondea? Ste pozabili na Mondeotovega 2.5T?

- Pa ?e mogo?e najve?ja zamera..."Zelo blizu EVO 8-ki"? Resno? :vskalo:

 

No, to bi bilo to...vzamite pripombe kot konstruktivne in ne kot zbijanje vneme in ?infanje. ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.