Pri 110k je moja imela 9,5, nato pa je v 17k KM posko?ila na 10,97.
Kak?na ideja, ali obstaja kak?en trik, da "podalj?a?" ?ivljensko dobo verigi? Na?in vo?nje? Olje je itak vedno pravo... Ni mi ravno do tega, da bi vsaki dve leti in pol menjaval to zadevo...
Zanima me glede motorja, kdaj ima glavni servis, so kake posebnosti na katere bi moral biti pazljiv?
?e sem pravilno zasledil ima avto verigo?
So te modeli tudi glasni v notranjosti? Kolega ima nov model, oz. l2014 pa pravi da je avto kar glasen nad 120 km/h v primerjavi s passatom (sicer stari) model, ki ga je imel prej.
Hvala
lp
Prav si zasledil, avto ima verigo, ki pa jo je pri nekaterih vseeno potrebno menjati, saj se s?asoma raztegne. Naj me kdo popravi, ?e se motim, ampak nekje sem zasledil, da FL MkII ?estice (kar ta je) naj ne bi imele ve? toliko te?av s tem.
Glede glasnosti...ja, v primerjavi s Passatom prej?nje generacije je nekoliko glasnej?a in manj udobna na AC, ampak je pa tudi dinami?nej?a. 120kW motor pa je po mojem mnenju tudi optimalna izbira. Sam sicer vozim 136kW verzijo, ampak bi tudi s ?vohnej?o lepo zdr?al.
Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.
Ponavadi se zgodi ta druga varianta - ve?ina jih spozna, da ?e ne gre, pa? ne gre. ?e pa ?ustev med vo?njo ne bi imel pod kontrolo, bi glede na vsakodnevno vo?njo po ?tajerki na relaciji CE-LJ-CE pristal ali v zaporu ali pa na zaprtem oddelku psihiatri?ne bolnice.
Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a...
To je od oka 16l/100km? Mogo?e dopu??a? mo?nost, da je poraba tudi odvisna od na?ina uporabe in/ali vo?nje? Recimo na Spirit monitorju je situacija BT-jk tak?na. Na sicer dost majhnem vzorcu je povpre?je dobrih 9l...
SoulMan ne glede na vse, ni izgovora, da si tak kreten, da se ustavi? na AC, in to na prehitevalnem pasu! Pika!
Poglejmo moje pisanje do sedaj...
in
A ga kje zagovarjam? Moja poanta je le in samo to, da pa? moramo na to problematiko gledat ?ir?e. Ja, najla?je je tipa obto?it, da je idiot brez da pomislimo, kaj ga je do tega pripeljalo. In ja, ?e enkrat se strinjam...NE BI SE SMEL tako odzvati. Ampak tak?en odziv je nekaj povzro?ilo. Kaj? Ne vemo. Pojma nimamo. Ampak nekaj ga je. In to je tisto, kar ho?em povedat...?e "normalni" udele?enci v prometu ne provociramo mentalno motenih osebkov po nepotrebnem, tudi oni nimajo povoda za reakcijo. ?e ne kampiramo na prehitevalnem pasu, jih pa? ne razjezimo, ker se peljejo mimo s svojimi 341 km/h. ?e speljemo, ko je zelena na semaforju, jih pa? ne jezimo, ker se premaknemo, ko je to potrebno. ?e se peljemo vsaj 80 km/h tam kjer je omejitev 90 km/h (in kjer je to varno) jih zagotovo jezimo manj, kot ?e se peljemo 45 km/h. ?e uporabimo smerokaz pri zavijanju, jih tudi ne jezimo, ker pa? vedo, kaj imamo v na?rtu. ?e ...
V bistvu lahko vse skupaj povzamemo nekak takole...?e se peljemo pribli?no po ZVCP (1) in nekih nenapisanih pravilih za zagotavljanje normalne preto?nosti prometa, obstaja verjetnost, da razjezimo manj imbecilov, kot bi jih v nasprotnem primeru.
V bistvu je situacija nekak tak?na...imamo umsko motenega soseda, ki se vsake toliko igra nin?o in me?e no?e v ljudi. Vemo, da po zakonu ne sme nikogar ubiti, ampak a ga bomo vseeno izzivali na dvoboj? :ne vem:
Tako obna?anje na avtocesti je nedopustno, izjemno nevarno ter kaznivo.
Nekdo je potreboval pomo?, zato je tudi re?evalno vozilo bilo na vo?nji. Vsi pa vemo, da v takih primerih sekunde lo?ijo tanko ?rto med ?ivljenjem in smrtjo.
Tako, da sem kar malo razo?aran nad takim mi?lenjem dolo?enih na forumu. Tukaj ni nobenega ampak...
Tudi Mazda ni ve? tako premium vozilo kot si nekateri predstavljate in domi?ljate. Slu?beno sem na cesti in lahko potrdim, da je v na?ih vrstah kar precej nestrpne?ev in domi?ljavcev kateri so nevarni sebi in drugim udele?encom na cesti.
S tem ne pljuvam po znamki ali po mazda forumu, samo ne morem biti tiho, ko vidim kake klatijo nekateri po meni ljubemu forumu.
Tako obna?anje na avtocesti je nedopustno, izjemno nevarno ter kaznivo.
Nekdo je potreboval pomo?, zato je tudi re?evalno vozilo bilo na vo?nji. Vsi pa vemo, da v takih primerih sekunde lo?ijo tanko ?rto med ?ivljenjem in smrtjo.
Tako, da sem kar malo razo?aran nad takim mi?lenjem dolo?enih na forumu. Tukaj ni nobenega ampak...
Tudi Mazda ni ve? tako premium vozilo kot si nekateri predstavljate in domi?ljate. Slu?beno sem na cesti in lahko potrdim, da je v na?ih vrstah kar precej nestrpne?ev in domi?ljavcev kateri so nevarni sebi in drugim udele?encom na cesti.
S tem ne pljuvam po znamki ali po mazda forumu, samo ne morem biti tiho, ko vidim kake klatijo nekateri po meni ljubemu forumu.
Predvidevam, da leti tole na mene.
Sem ?e zgoraj napisal, da gre za idiotizem. Pika. Tu se strinjamo. Ampak dajmo na stvari gledat malo manj tipi?no slovensko ?rno-belo...
Re?evalno vozilo NI bilo na nujni vo?nji. Sireno je voznik vklopil ?ele ko so stali.
Kaj je bilo bistvo mojega pisanja? Ta, ki je objavil video (predvidevam, da voznik re?evalnega vozila) je predvidevam da pokazal eno plat zgodbe. Zakaj se video ne pri?ne ?e kak?ne pol minute ali pa minuto prej? Kaj je BMW fahrerja tako razjezilo? Skoraj sigurno se ni nad re?evalca spravil zato, ker mu tajnica ni skuhala dobre kave. Ali ker je bila polna luna. Nekaj ga je moralo konkretno razkurit. In to je tisto, kar ?elim dopovedat...?e imbecilov na cesti ne jezi? po nepotrebnem, te pa? ne opazijo in gredo dalje. Na ta na?in svet obvaruje? pred enim imbecilnim izpadom. Mogo?e je re?evalec kampiral na levem pasu s hitrostjo konkretno pod omejitvijo? Mogo?e ga je BMW fahrer ?elel prehiteti, pa je re?evalec izvajal brake-checke? Mogo?e je imel na zadnjih vratih nalepko "BMW sucks"? Ne vemo...
Ne vem pa, kaj ?eli? povedati z Mazdo in premium vozilom... :ne vem:
Kakrsenkoli razlog je ze bil... Na avtocesti se ne mores kar tako brez vzroka, ker ti je zavrela kri ustavljati ... sploh pa ne na prehitevalnem pasu ... Ce to pocnes, ne mores imeti v glavi nic drugega kot samo vakuum ... pa se tisto je vprasljivo
Se strinjam. Tip je kreten, brez debate. Za to kar je storil, ni opravi?ila. Aaaaampak...ve? ali manj vsaka posledica ima vzrok. Tukaj vzroka ne poznamo. In ?e odpravimo vzroke za kretenske odzive, potem bi se tudi ?tevilo slednjih bistveno zmanj?alo...
Hja, kot re?eno...BMW-ja? je kreten, ampak ne vemo, kaj se je dogajalo prej. Predvidevam, da voznik Bimmerja ni iz dolgega ?asa ?el po?et kaj tak?nega...
zdi se mi da ti to gleda? katalog od FL, ker RVM-ja tudi nima... pa ?e kaj se najde
Ne, gledam katalog od pre-FL ampak so dizelce ?e R2 in ne RF. Predvidevam, da je ravno iz kak?nega 2009 in takrat sta tako GT kot GTA imele tako senzorje spredaj/zadaj, kot RVM. Jaz imam recimo CD185 pred FL, GT oprema, slovenska, pa se oprema 100% sklada s tem katalogom.
Ker sem len, bom kar tule prilepil tekst iz kataloga:
Oprema
Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme
Model CE TE TE Plus GTA GT
Mazda6* 1.8i (88 kW / 120 KM) _ _ ? ? ?
Mazda6* 2.0i (108 kW / 147 KM) ? _ _ ? ?
Mazda6* 2.0i AT (108 kW / 147 KM) ? _ ? ? ?
Mazda6* 2.5i (125 kW / 170 KM) ? ? ? _ _
Mazda6* CD125 (92 kW / 125 KM) _ _ ? ? ?
Mazda6* CD163 (120 kW / 163 KM) ? ? _ ? ?
Mazda6* CD185 (136 kW / 185 KM) ? ? ? _ _
_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija; *Sedan, Sport, Sport Combi
CE TE TE Plus GTA GT
CE (osnovna oprema) _ _ _ _ _
Opozorilni ton za vklju?ene lu?i
16 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 205/60 R16
Trito?kovni varnostni pasovi na vseh sede?ih, prednja dva z nastavljivo vi?ino zgornje pritrditve
Trikraki ?portni volan
5-stopenjski ro?ni menjalnik (1.8i)
6-stopenjski ro?ni menjalnik (dizelski motorji)
Aktivna vzglavnika na prednjih sede?ih
Protiblokirni zavorni sistem (ABS) z elektronsko porazdelitvijo zavorne sile (EBD)
Osvetljen pepelnik z v?igalnikom za cigarete
Barvna stekla, z za??ito proti soncu
Filter trdnih delcev (dizelski motorji)
Digitalna ura
Elektronski sistem nadzora stabilnosti (DSC) s sistemom za prepre?evanje spodrsavanja (TCS)
Elektri?no nastavljivi zunanji ogledali
Elektri?ni pomik prednjih in zadnjih stekel
Sistem za zaviranje v sili
Po vi?ini nastavljiv voznikov sede?
Prednji varnostni blazini za voznika in sovoznika
Prekrivna polica prtlja?nika
Osvetlitev prtlja?nega prostora
Dr?ali za plo?evinki s pija?o na sredinski konzoli in v prednjih vratih
Halogenska prednja ?arometa
Ogrevanje zadnjega stekla
Isofix pritrdi??a za otro?ka varnostna sede?a na zadnjih bo?nih sede?ih
Galvansko obdelani zunanji karoserijski deli
Bralni lu?ki za voznika in sovoznika
?epa za zemljevide na zadnji strani naslonov prednjih sede?ev
Klimatska naprava
Varnostni blazini za za??ito glave in ramen na prednjih in bo?nih zadnjih sede?ih
Zglavniki na vseh sede?ih
Po vi?ini in globini nastavljiv volan
Kozmeti?no ogledalo na voznikovi in sovoznikovi strani
Mazdina karoserija v trikratni H obliki, varnostna potni?ka kabina
Mazdin audio sistem z radijskim sprejemnikom, CD predvajalnikom (predvaja MP3),
AUX vhodom in 4 zvo?niki
Kovinska barva (dodatna oprema)
_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija
Mazda6
Oprema
Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme
CE TE TE Plus GTA GT
Zlo?ljiv zadnji sredinski naslon za roke, vgrajeni dr?ali za plo?evinki
Vzdol?no pomi?en prednji sredinski naslon za roke
Mobilna oprema za polnjenje predrtih pnevmatik s kompresorjem in tesnilnim sredstvom
Optitron merilniki
Prednji odbija? zasnovan za za??ito pe?cev ob morebitnem trku
Filter za cvetni prah
Naslon zadnjih sede?ev asimetri?no deljen v razmerju 60 : 40 in zlo?ljiv v ravno dno
(Sport, Sport Combi)
Zlo?ljiv naslon zadnjih sede?ev, asimetri?no deljen v razmerju 60 : 40 (Sedan)
Prednji bo?ni varnostni blazini
Za??ita v vratih ob bo?nih trkih
Elektronski servooja?evalnik volana (EPAS ? Electronic Power Assisted Steering)
Varnostni zavorni pedal (optimiran za primer trka)
Varnostni volanski drog (optimiran za primer trka)
Prevleke sede?ev iz blaga
Odbija?a v barvi karoserije
Dnevne lu?i
Zunanje kljuke na vratih v barvi karoserije
Opozorilna lu? in zvo?ni signal za nepripet varnostni pas
Imobilizator motorja
Centralno daljinsko zaklepanje vklju?no s funkcijo zapiranja stekel
_ = mo?na kombinacija; ? = ni mo?na kombinacija
Oprema
Pomembnej?i elementi posamezne ravni opreme
Model CE TE TE Plus GTA GT
TE (dodatno k CE) ? _ _ _ _
Dva dodatna zvo?nika
5-stopenjski samodejni menjalnik Activematic (kot dodatna oprema za 2.0i bencin)
CD izmenjevalnik za 6 CD-jev (predvaja MP3) (namesto CD predvajalnika)
6-stopenjski ro?ni menjalnik
17 pal?na plati??a iz lahke litine s pnevmatikami dimenzije 215/50 R17
Elektri?no sklopljivi zunanji ogledali
Potovalni ra?unalnik
CF omre?je: upravljanje klimatske naprave, audio sistema, potovalnega ra?unalnika
in navigacije na volanu
DVD navigacijski sistem z zaslonom na dotik / naprava za prostoro?no telefoniranje z glasovnim
upravljanjem in bluetooth povezavo (kot dodatna oprema)
ima vso opremo, ki jo ?lovek dejansko rabi v avtu... park-senzorji so bili pa takrat za dopla?ilo tako zadaj kot spredaj...
Sem ravnokar gledal takratni katalog za ?estice. V SLO si lahko dobil 2.5 bencinarja samo z GT ali GTA opremo (enako, kot CD185). Tako ena kot druga oprema pa sta imeli serijsko prednje in zadnje parkirne senzorje:
Cesta na Roglo, po mo?nosti malo bolj pozno zve?er med tednom. V zadnjem mesecu glavni krivec za to, da nisem ve? ziher, ali bodo letne gume zdr?ale do konca sezone ali ne...
opravili smo predstavitev mazde 6 GTA, ki si jo lahko ogledate na povezavi:
Super avto..se vidi, da je Mazda
Lep pozdrav,
Klemen
Najprej pohvale za to, da se trudite na na?ih tleh ponuditi kaj novega glede avtomobilizma, sem na hitro preletel tudi va?e preostale videe, ampak vsaj pri temle pa bi imel nekaj malega konstruktivne kritike:
- Glede GT in GTA ste ?e raz?istili
- Od kje podatek o 180-ih konjih? Tele Mazdice so imele "le" 170 konji?ev, kar jih je uvr??alo na drugo mesto po sami mo?i v takratni paleti ?estic. Na prvem mestu je bila dizelska 185-konjska verzija.
- Majhen nasvet glede subjektivnosti..."po?ast iz Hiro?ime"? Gre za solidno motorizirano limuzino, ne pa za kak?no hudo po?ast. Kako boste pa opisali kak?no 300+ konjsko be?tijo, ko jo boste prejeli na test?
- Naj vas ne bo strah malo po?infat avtomobila. Sede?i v GT-jki res dr?ijo voznika na svojem mestu...vse do prvega dinami?nega ovinka. Sede?i so v GT-jki dejansko eden najslab?ih elementov avtomobila, posebej ?e to Mazdo primerjamo z Octavijo RS. Tam so sede?i neprimerno bolj?i.
- Tudi nasploh primerjava z Octavijo RS ni najbolj na mestu...?e sam pospe?ek takratne RS-ke je bil mislim da kak?ne 0,5s bolj?i.
- Hitrej?a od takratnega Mondea? Ste pozabili na Mondeotovega 2.5T?
- Pa ?e mogo?e najve?ja zamera..."Zelo blizu EVO 8-ki"? Resno?
No, to bi bilo to...vzamite pripombe kot konstruktivne in ne kot zbijanje vneme in ?infanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo pri R2 motorjih so te?ave. Skyactive imajo baje druge, mogo?e ?e huj?e te?ave...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani