Skoči na vsebino
Poraba!
Napisano

Sedajle sem dva tanka skuril z nafto+, natankal v Avstriji.

Ker se parametri stalno spreminjajo, je te?ko re?i kaj dokon?nega. Bistvene razlike v vo?nji nisem opazil, glede porabe pa lahko trdim, da je vsaj 5% ni?ja, nikakor pa prihranek ne presega 10%.

Glede na to, da je dra?ja ca. 15% se s stali??a denarnice ne spla?a.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

@izakus: lahko sicer odpreva filozofsko razpravo kaj pomeni "robotiziran" menjalnik, a v avtomobilisti?nih revijah se to?no lo?i med robotiziranim (ro?nim) menjalnikom in menjalnikom z dvojno sklopko.

 

Robotiziran menjalnik je v osnovi ro?ni menjalnik - torej menjalnik namenjen ro?nemu prestavljanju. ?e se vzame ro?ni menjalnik in se avtomatizira hod prestavne ro?ice in delovanje sklopke, se temu re?e robotiziran (ro?ni) menjalnik.

 

Menjalnik z dvojno sklopko (DSG, PDK...) je ?e zasnovan kot samodejni menjanik. Meni ni poznan menjalnik z dvojno sklopko, kjer bi voznik upravljal s prestavno ro?ico in sklopko. Veliko ve?ino teh menjalnikov itak izdeluje Getrag, proizvajalci jih tr?ijo pod razli?nimi imeni (VW: DSG; Porsche: PDK, Hyundai DCT; Renault: ECD...) s tem, da za Porsche domnevam, da ima menjalnik, ki ga je razvil sam.

 

Tudi pri "klasi?nih" samodejnih menjalnikih je proizvajalcev bolj malo. Za plebs so obi?ajno vgrajeni Aisin, v premium razredu pa ZF.

 

Vendar je mehanika samo en del samodejnega prestavljanja, drug del predstavlja predvsem upravljanje - torej programska oprema; deloma pa tudi razli?ne izbolj?ave. Stari (klasi?ni) samodejni menjalniki so imeli samo hidrodinami?no sklopko. Pri sodobnih klasi?nih menjalnikih je danes v hidrodinami?ni sklopki ?e dodatna lamelna sklopka, ki ustvari togo ve? med motorjem in menjalnikom. Mazda se tako hvali, da se kar 80% vo?nje opravi s togo vezjo - pri tem namre? ne prihaja do izgub (poraba) v hidrodinami?ni sklopki.

 

Hvala, da si me spomnil na CVT menjalnike. Sem pozabil. Ker so pri Japoncih (voznikih) zelo popularni, se jih najde predvsem pri japonskih avtomobilih.

 

"Vandlerju" se lepo po slovensko re?e hidrodinami?na sklopka (tehni?no) oz. pretvornik navora (komercialno).

 

@SoulMan: primerjati Ferrari in Alfo... Pri Ferrariju gre po zasnovi za povsem druga?en menjalnik, kot pri "navadnih" avtomobilih. Ferrari uporablja sekven?ni menjalnik, ki je doma sicer v razli?nih dirkalnikih.

 

Jaz vozim Mazdo 6 s klasiko, ?ena ima Polo DSG, mama si je zaradi te?av z nogo omislila Clia z robotiziranim menjalnikom. Imam torej izku?nje z vsem in z vsemi se da voziti povsem brez te?av. ?e vedno bi bil med samodejnimi menjalniki robotizirani ro?ni moja zadnja izbira.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.

 

Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:

  • robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva
  • samodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)
  • dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)

Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna. 

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

Ha ha ha ce mislis da nemci ne vrtijo kmje nazaj....

 

Za 200? na 1000km gres v zelo nobel hotel. Jebemti kak ?ofer pa si in kak avto potem rabi? ?e je 1000km problem oziroma trpljenje?

?e moji otroci so lani oddelali 1100 in letos 900km v enem dnevu z velikim u?itkom...

?e ti ra?una?, da avto na 1000km poti stane samo 14l goriva, potem se usedi na kanister dizla in se pelji.

Realna cena je 20-25 centov/km

 

Ps: seveda tudi Nemci vrtijo, ampak verjetnost za kaj takega je bistveno ni?ja kot pri nas. Kazen 1?/km. Izogibati se je treba "nur Export"

Poleg tega Mazda in vrtenje - ?e manj verjetno

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

1. pri Mazdi vrtenje kilometrov odpade, ?e je bila servisirana na uradnem servisu. Servisna knjiga je elektronska. Vse Mazde v Sloveniji imajo 3 leta garancije in nato ?e dodatni dve leti (ali najve? 150.000 km) jamstva - posledi?no so prvih nekaj let servisirane uradno.

2. imam karavana s 175KM, avtomatik - je zadosti. ?e posebej v povezavi s samodejnim menjalnikom ne bi ?el pove?evati mo?i (in posledi?no navora). Poleg tega na uradnem servisu ob?asno nadgradijo programsko opremo. ?e gre za motorski firmware, je ?el denar za ?ipanje v ni?.

3. osebno mi je limuzina tudi bolj v?e?, a je karavan vseeno bolj prakti?en. Luknja prtlja?nika je, tako kot pri vseh sodobnih limuzinah, bolj nerodna za nalaganje ?esarkoli ve?jega.

 

Tole se mi zdi zadetek v polno: KLIK

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-5 vs...
Napisano

Najbolj ?alostno je, da pri menjavo Mazda tako mizerno oceni staro vozilo, da se ga sploh ne spla?a dati v menjavo.

Prodajo novega in ?e na rabljenem ho?ejo narediti 4k?...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Navor motorja je dokaj zavajajo? podatek, ker na navor na kolesu, ki je edini(!) pomemben vplivata ?e prestavni razmerji v menjalniku in diferencialu.

 

Turbo motorji (benzin ali dizel) imajo zaradi prisilnega polnjenja "uporabni?ko prijaznej?o" razporeditev navora, zato je vo?nja z njimi udobnej?a.

 

Pri "dirka?ki" vo?nji, ko se vozi v zgornji tretjini obratov, pri motorjih z isto mo?jo(!) skoraj ni razlik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

http://www.mazda.si/kupujem-imam/dodatna-oprema/mazda3/2016-10/kolesa-in-vzmetenje/9965227080CN/

 

Zgoraj ima? vse dimenzije plati?? za aktualno Mazdo 3. Kot vidim, sta samo dve mo?nosti: 6,5x16" ET50 in 7x18" ET50

Glede vijakov se mi zdi, da je ?e vedno 5x114,3

 

Homologirane so sicer samo dimenzije pnevmatik...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Vpra?al sem, ?e mogo?e kdo ve tko na hitr povedat, ker sem imel vklopljeno v meniju pa kljub temu ni delovalo, potem se pogruntal da mora? ko ugasne? avtomobil v bistvu ro?no potegnit levo ro?ico k sebi da potem 30 sekund sveti...to je vsa umetnost, kar sem vpra?al. Sem mislil da je ta forum za v pomo? novim uporabnikom Mazd, izgleda pa da eni ?e zmeraj niste tega po?tekali in delite kao "pametne" nasvete :vskalo: ...brez zamere in lep pozdrav.

Med deljenjem nasvetov in podpiranjem lenobe je razlika.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jaz sem bil kriv....
Napisano

1994; Hyundai Pony

Vi?marje proti Ljubljani, pred semaforjem pri Jelenu. Jutranja konica, se vozimo, zmoti me nekaj na desni, pogledam desno, pogledam naprej...ooops. Polno po zavori, vseeno sem se ustavil v Golfu. Ni? groznega, a dovolj...

Zaradi kaska seveda klical policijo in za povrh fasal ?e kazen...

 

Od takrat naprej.. tok, tok

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ker razmi?ljam o menjavi (nova M6), me zanima delovanje navigacije na MZD sistemu. V sedanji ?estici imam TomTom, ki je res bullet-proof - enkrat samkrat se mi je zgodilo, da je zmrznil.

Kak?na je kaj zanesljivost MZD navigacije (po mo?nosti seveda izku?nje z legalno verzijo)? Potrebujem slu?beno, zato je zanesljivost na prvem mestu. Iz istega razloga se s piratskimi verzijami ne nameravam ukvarjati.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.