Pri MaCdi uporabniki odkrivamo toplo vodo s tem C/L home
V bistvu ne - odkrivamo delovanje omenjene funkcije v praksi, kajti Japanezi o?itno niso imeli ?asa testirat tega in so kar dali pod TEST SUCCESSFUL!
Sedaj vsaj to?no vemo, kako zadeva (ne)deluje in je prakti?no (ne)uporabna. Res sr?no upam, da s SW nekako popravijo to anomalijo ampak mislim, da je te?ava nekje drugje. Namre? imam ob?utek, da ta svetlobni senzor na MaCdi ne dela, ko vozilo nima kontakta oziroma ?troma.... to dokazuje dejstvo, da se lu?i pri?gejo vedno - tudi, ko je zunaj sonce. ?e bi senzor deloval tudi ob ugasnjenem vozilu, bi senzor vedel, kdaj je zunaj temno kar pomeni, da mora ob odklepu vozila pri?gati lu?i; in kdaj je zunaj svetlo - takrat ob odklepu vozila ni potrebno pri?igat lu?i. Tako pa je svetlobni senzor "mrtev" ko je vozilo ugasnjeno.
Pri PSA in VW mislim, da ima senzor za svetlobo kot neko "stalno napajanje" iz akumulatorja, pa ?eprav je to minimalno - ravno toliko, kolikor ga potrebuje sam senzor in je le ta vedno v stanju pripravljenosti. Morda bi se tudi pri MaCdi dalo kaj sprogramirat v SW samo vpra?anje je, ?e se kdo sploh ukvarja s tem. Na?eloma velja pravilo, da tak produkt, kot je "?el ven", je to to. Popravkov ni - razen s FL ali novim modelom.
Sej se ne gre za to kaj lahko in kaj ne. Fore je v temu, da C/L zgubi car oz. svojo funkcijo, ce moras non stop neki rocno saltat. Isti primer so obvolanske kontrole. Ni se nobenmu tesko stegniti do radia pa tam nastavljati, vendar je pa zelo prakticno, ce lahko to upravljas na volanu (vsaj meni).
Res je. Zelo dobra primerjava
Na volanu ima? obvolanske tipke, katere bi seveda uporabljal. Predstavljajmo si, da bi vedno za uporabo teh volanskih tipk, moral ro?no na radiu v samem meniju aktivirat tipke (ob vsakem izklopu in ponovnem vklopu vozila)
No sej itak da ni te?ko obra?at 2x na dan tisto ro?ico, ampak zakaj bi?
V bistvu ?e potegnemo ?rto s temi senzorji za svetlobo: mi?ljeno je bilo, da bi naj svetlobni senzor olaj?al vo?njo vozniku, v resnici mu jo je pa "ote?il", saj mora voznik med samo vo?njo sam "pazit" in spremljat, kdaj je dovolj temno zunaj, da ro?no vklopi vse lu?i na avtomobilu.
Seveda lahko pusti? nastavitev na "LU?I VEDNO VKLOPLJENE" in se ne obremenjuje? s tem, saj so vse lu?i LED, ampak potem zgubijo svoj pomen dnevne okrogle LED lu?i. Pa ne samo to, v takem primeru ima? VEDNO vklopljen no?ni na?in osvetlitve kabine kar v praksi pomeni, da je MZD ekran ?rn in sredi dneva ne vidi? popolnoma ni?. Ja - vem, obstaja tisti ro?ni "gumber" pri ?tevcih, katerega lahko zavrti? v desno in se ekran na MZD postavi na dnevni na?in, ampak potem je spet problem ta, da ko pa je zunaj tema, je ekran nastavljen na dnevni na?in in premo?no sveti pono?i - to pa spet pomeni, da more? ta "gumber" pri ?tevcih zavreti nazaj v levo, da aktivira? "no?ni na?in" kabine
Skratka - pri Mazdi je poskrbljeno, da ti med vo?njo - tako po dnevi kot pono?i - ni nikoli dolg?as
Tudi jaz videvam Cliote zve?er in celo pono?i, ko imajo samo sprednje dnevne LED pri?gane. Sedaj pa ne vem, ali jih namerno "ro?no" tako pri?gejo, da so bolj "fensy", ali pa je senzor res tako slab.
Mislim, da je Mazdin senzor vseeno malo bolj?i od Renaultovega, vendar ?e vedno slab?i od PSA in VW grupe. Opa?am, da se tudi pri CX-3 v tunelu ?ele nekje na sredi tunela pri?gejo vse lu?i. Pri PSA in VW se takoj na za?etku tunela, pa ?etudi je zunaj mo?no sonce. O?itno imajo neke druge svetlobne senzorje.
Kar se pa C/L home funkcije na Mazdi ti?e pa ja - se tudi jaz strinjam, da bi lahko ta svetlobni senzor "ponucali" tudi za C/L home, torej da bi se lu?i ob odklepu vozila pri?igale samo, ko je zunaj tema. Sredi belega dne res ne potrebujemo vseh lu?i pri?ganih. ?e vedno nekako upam, da bodo to lahko s SW uredili oziroma "prilagodili" enakemu delovanju, kot ga ponujata PSA in VW. Morda pa je logika Mazde druga?na in se njim to ne zdi ni? sporno, kaj pa vemo.
Pri meni poraba kar pada Ko sem ga prejel na test sem naredil reset porabe, iz 6.0 je v 5 dneh poraba padla na 4.9 (v?eraj ?e 5.1). ?e malo pa bom lahko rekel, da se peljem s Hybridom
Trenutno imam CX-3 Revolution diezel 105, ro?ni menjalnik kot nadomestno vozilo. Na hitro lahko napi?em naslednje:
Plusi:
- lep, majhen in kompakten "SUV"
- zelo lep dizajn sprednjih in zadnji? lu?i
- zelo lep dizajn na splo?no (sama oblika vozila je upadljiva iz izstopa od ostalih)
- lahko se vzame najvi?ji nivo opreme tudi na temu modelu torej Revolution Top
- MZD sistem deluje vsaj 3x hitreje kot pri Mazdi 3 (ni popolnoma nobenega zatikanja, klikne? in ?e se odpre)
- poraba je 5.1 kombinirana vo?nja
Minusi:
- manj?i avto kot Mazda 3 (tako zunaj ko znotraj), saj je delana na osnovi Mazde 2 (VELIK FAIL!)
- prostora na zadnjih sede?ih je res malo (z mojo nastavitvijo voznikovega sede?a za mano ne more sedeti nih?e )
- ni sprednjih parkirnih senzorjev (baje niti z dopla?ilom)
- prtlja?nik ima zelo majhen, ampak na?eloma dovolj za 2 (kaj ve? pa ?e odpade)
- vsako luknjo na cesti ?utim v sede?ih (tr?e podvozje od Mazde 3?)
- sede?i so za moje potrebe "prekratki"
- izolacija je veliko slab?a od Mazde 3 (po mestu in na obvoznici je dokaj OK, na AC pa sli?i? ne samo motor, ampak vsak "vetri?")
- ?e vedno vgrajujejo isti HUD, ki je bolj kot ne igra?ka in ne pa?e v tak segment vozila (taka blagovna znamka si zaslu?i bolj kakovosten in pregleden HUD, ne pa samo en kos plastike, kateri se v?asih dvigne in v?asih ne)
Pod minuse ?tejem tudi "delovanje" Coming/Leacing home funkcije, ki je prakti?no ?isto nekaj drugega, kot je verjetno bila mi?ljena
Zakaj? Zato!
Leaving home:
- ?e ?elim uporabljati funkcijo "Leaving home" (to pomeni, da zapu??am dom in se odpravljam proti vozilu), ga od dale? odklenem s klju?em in vse lu?i (sprednji LED krogci + sprednje LED + zadnje LED + lu?i tablice) se pri?gejo samo v primeru, da imam na sami ro?ici, kjer se upravljajo lu?i, nastavljeno "LU?I VEDNO PRI?GANE"
- s tem se popolnoma izgubi pomen dnevnih LED okroglih lu?i, saj ?e ?elim funkcijo "Leaving home" uporabljat, morajo biti lu?i vedno nastavljene na "LU?I VEDNO PRI?GANE" kar pomeni, da tudi sredi dneva, ko je zunaj sonce, se pri?gejo in svetijo vse lu?i (?eprav bi morale svetit samo sprednji dnevni LED krogci)
- ?e imam lu?i na ro?ici nastavljeno na "AVTO", omenjena funkcija ne dela in se ob odklepu vozila ne zgodi ?isto ni? (tudi, ?e je zunaj no?)
- sme?no mi je tudi to, da ?e imam nastavljeno na "LU?I VEDNO PRI?GANE", da bi lahko uporabljal funkcijo "Leaving home", se vse lu?i vedno pri?gejo ne glede na to, ali je zunaj tema ali beli dan emmm a pa ni ravno namen te funkcije ta, da ti osvetli okolico vozila PONO?I, sredi belega dneva tega res ne potrebujem!
Coming Home (prihajati domov z vozilom):
- funkcija deluje samo v primeru, da ko ?e ugasne? vozilo in ko se vse lu?i ugasnejo, proti sebi potegne? ro?no za nastavljanje lu?i, kot da bi nekomu "poblendal" in s tem ro?no aktivira? funkcijo, katera pri ostalih vozilih z omenjeno funkcijo deluje avtomati?no ob izklopu vozila
Vse je treba nekaj ro?no delat, pa cela zmeda je s temi nastavitvami. Torej ?e ?elim uporabljat funkcijo "Leaving home" moram vedno, preden ugasnem vozilo, ro?no prestavit IZ "AVTO" na "LU?I VEDNO PRI?GANE" samo zato, da bom lahko pono?i, ko bom od?el nekam na pot, lahko koristil to funkcijo. Potem bom pa ves ?as vo?nje imel pri?gane vse lu?i, razen ?e bom ponovno ro?no prestavil nazaj na "AVTO", saj je zunaj bel son?en dan, kjer pa res ne potrebujem vseh LED lu?i imeti pri?gane.
Na dan je torej potrebno, za pravilno delovanje funkcije, ro?no vsaj 2x nastavljati razli?ne nastavitve lu?i na ro?ici, sicer funkciji ne delata.
Sicer ne verjamem, da bodo "pravilno delovanje" uredili samo s posodobitvijo SW, ampak pustimo se presenetit. Namre? Japonci so si ta Coming/leaving home razlo?ili o?itno malo druga?e in od tega ne odstopajo. Evropejci pa smo navajeni na ?isto drug Coming/leaving home, kot to ponuja MaCda
No, sem pa vsaj vezel, da sem lahko sprobal to OH in SPLOH koristno funkcijo na MaCdi sedaj vsaj vem, da ni ?e to to oziroma kot bi nekateri rekli: ne ti? ne mi?
Pa da ne bo sedaj kak?ne slabe volje ali kaj podobnega, to sem napisal zato, da si lahko ?e ostali, kateri se zanimajo za take funkcije, lahko preberejo kako zadeva deluje v praksi.
?e povzamem: definitivno to ni model vozila, ki bi ga pripisal sebi, ?e zaradi same majhne in dokaj neuporabne notranjosti/prtlja?nika.
Verjamem pa, da ?e nekdo namenoma kupuje tako vozilo, da je zadel v polno
Pa da se folk ustavlja in studira table???? Ce si na cesti moras to imeti v glavi.
Vidis druga slika ne velja za Medvoski rondo. Kajti iz notranjega se zavija ven na Zbilje za tiste kinpridejo iz druge strani. Nas rondo ima na dveh vhodih dvopasovnico, in na drugih enopasovnico. Ce gres iz enopasovnice ven na drugo stran na enopasovnico moras po notranjem, drugace te robnik vodi ven na prvem dvopasovnem.
Zato morata OBA avtomobila cakati, slika je narobe
Prav tako ne velja zadnja slika. Ker v medvodah ne smes sekati iz notranjega na zunanji da zapustis rondo. V nasem primeru bi nabil robnike....notranji ima svoj izvoz, zunanji svojega, vmes pa robniki
To je bil samo kot primer, kak?ne slikce bi lahko dali pred kro?nimi (seveda bi se slika na tabli prilagodila kro?nemu, v katerega vstopa?).
Sicer pa ja - morda bi se nekateri ustavili pred kro?nim in gledali sliko na tabli, ampak bi pa vsaj vedeli, kako morajo ravnati naprej. Tako pa gredo nekateri kar pogumno z glavo skozi zid. Saj to tablo bi recimo dal pred kro?nim, ko tako ali tako upo?asni? vo?njo.
No, ideja ni slaba, ima pa vsekakor tudi slabe strani (recimo ta, kot si jo omenil, da bi se ustavili, ?eprav bi kro?no bilo prazno).
Imel je sre?o, da nih?e ni "uletel" iz desne strani kro?nega, ker bi lahko bil KRA?H!
Enako kro?i??e je v Kopru in folk po?ne popolnoma isto! Kar sredi kro?i??a se prestavi na zunanji ali notranji pas - seveda tam, ko ni robnika, da ja ne bi po?kodovali svojega konji?ka.
Jaz mislim, da bi veliko naredili ?e s tem, da bi pred vsakim takim kro?nim, ki "deluje" na tak princip (torej z robniki), postavili take slike (slika bi seveda bila prilagojena glede na kro?no, v katerega vstopa?):
Torej pred VSAKIM TAKIM kro?nim, se naj postavi tabla - na prvem kro?nem bi bila prva slika, na drugem druga itd.... in te table naj pustijo 1 leto. Mislim, da bi se veliko voznikom nau?ilo pravilno peljati skozi taka kro?i??a.
Jah DARS pravi, da HERE nima vnesene njihove tabele v samih zemljevidih, zato tudi sprejem le teh ni mogo?. Baje je DARS ?e v navezi s podjetjem HERE in jih "prepri?uje", da naj v svoje zemljevide omogo?i tudi tako tabelo, katera bo omogo?ala sprejem TMC DARS-a.
Sicer pa izvoli - tu ima? direkten e-mail kontakt od odgovorne osebe TMC podjetja DARS in ga lahko direktno vpra?a?: Brane.Nastran@promet.si
To z TMC je pa totalen fail, ?e posebej ker bp deluje zunaj Slovenije. Zakaj pa majo v tujini te kode vpisane?
Da odgovorim tebi in ?e "jures"-u
Ni fail - najprej mora? vedet, da sta trenutno v Sloveniji 2 TMC ponudnika:
- Traffc Nav, za katerega se pla?uje in kateri je prisoten ?e nekaj let
- DARS. kateri je prisoten ?ele 2 tedna in je javno dostopen ter brezpla?en
Vsi tisti, ki uporabljate iGO program na pametnih telefonih in pravite, da vam TMC dela je to zato, ker tisti zemljevidi vsebujejo kodo za Traffic Nav, katera pa je "shekana" in zato lahko na iGO aplikacijah prejemate TMC obvestila. Ne veste pa, da so ta TMC obvestila od Traffic Nav in ne veste, da jih v resnici ne bi prejemali, ?e sam program iGO ne bi bil shekan
Pri MZD pa je malo druga?e - ta ne prejema TMC od Traffic Nav, saj podjetju MAZDA ni v interesu, da bi pla?evala licenco podjetju Traffic Nav.
Torej ?e povzamem:
- zemljevidi HERE ?e nekaj let vsebujejo kodo za sprejem TMC od Traffic Nav
- zemljevidi HERE ?e ne vsebujejo kode za sprejem TMC od podjetja DARS
TomTom mora v svoje zemljevide vnesti "kodo", katera omogo?a sprejem DARS-ovih podatkov.
Uradni odgovor DARS-a je tak:
Dogodki so sicer ?e ?v zraku? in jih ?e oddajamo. Smo pa naleteli na problem, ki ni povsem odvisen od nas in upamo, da bo re?ljiv ?im prej.
Va?a navigacijska naprava bo sprejemala dogodke, ko bo zemljevid, ki ga naprava uporablja razumel lokacijske kode, ki jih uporabljamo. V ta namen smo izdali javne RDS TMC lokacijske tabele, certificirane pri ustrezni evropski instituciji (TISA). Vendar najve?ji ponudnik zemljevidov za navigacijske naprave ? Here ? trenutno ne ?eli teh tabel vklju?iti v svoje zemljevide. ?eprav gre za brezpla?en, javni servis. ?e vedno i??emo mo?ne poti, da se to spremeni.
Pomagalo bi vse, tudi namig ali vpra?anje posameznih proizvajalcev avtomobilov, naslovljeno na Here. Z nekaterimi predstavniki smo ?e v kontaktu. V na?em interesu je, da se ta problem ?im bolj raz?iri in da se ustvari tudi ?im ve?ji posredni pritisk od uporabnikov.
Torej: poskusite preveriti, kdo je izdelovalec zemljevida, ki ga uporablja va?a navigacijska naprava. ?e to ni Here ali TomTom (oz. po starem TeleAtlas), vas prosimo, da nam sporo?ite, da bomo stopili v kontakt ?e z njim.
Za vsako uradno kupljeno kartico mora Mazda pla?ati licenco, katera prina?a 3 letno brezpla?no posodobitev zemljevidov (2x letno).
Prav zanima me, kaj bodo sedaj pri NNG grupi naredili, ko so jim shekali in ugotovili na?in, da lahko vse Mazde z MZD uporabljajo brezpla?no navigacijo. Verjetno gre za veliko poslovno ?kodo, saj so v samo za??ito vlo?ili ogromno denarja, le ta pa je bila razbita ?e po 2 letih.
Je pa zanimivo to, da smo danes ?e 29.4.2016 in ?e vedno ni uradnih posodobitev zemljevidov za nas, ki pa imamo legalno kupljeno SD kartico lansko leto smo ?e nekje v za?etku aprila prejeli "pomladansko" posodobitev (namre? ena izide pomladi, druga pa jeseni); letos pa kot ka?e zavla?ujejo saj se zavedajo, da bodo te pomladanske posodobitve dele?ni vsi - tudi tisti, kateri SD kartice niso kupili. To pa zato, ker program Mazda Toolbox, preko katerega se opravijo posodobitve, ne more vedet, ali je kartica kupljena ali ne - program samo preverja licenco, ki je na sami SD kartici in v kolikor je le ta ustrezna, bo iz stre?nika pobral in "spustil" nove zemljevide na samo SD kartico.
Servisne storitve (to so online storitve): zadeva deluje brezpla?no 2 meseca od aktivacije v MZD. Pogoj za uspe?no uporabo online storitev je WIFI povezava (torej MZD mora imeti dostop do interneta, da lahko prena?a podatke in jih prikazuje v MZD). Med online storitve v Sloveniji spada: vreme in krajevno online iskanje (za tujino pa ?e cenik goriv na BS ter Online Traffic).
Online storitve bodo po 2 mesecih avtomati?no nehale prena?at podatke iz stre?nika, saj bo potreben dokup za nadaljnjo uporabo:
- za 1 leto 56,80 EUR
- za 3 leta 92,83 EUR
Saj bi ?lovek ?e dal tistih 92,83 EUR za 3 leta, ko bi vsaj prejel Online Traffic za Slovenijo. Za samo vreme in online iskanje krajev se res ne spla?a pla?evati tega zneska. Sicer pa je vpra?anje, ?e ne bodo tudi te online storitve "shekali" in bo "2 mese?no promo obdobje" veljalo kot "life time promo obdobje".
Pa ?e malo o brezpla?nem TMC od DARS-a v Sloveniji: zadeva ?e nekaj ?asa ne bo delala na MZD, saj sami zemljevidi ne vsebujejo dolo?enih podatkov oziroma ne izpolnjujejo dolo?enih pogojev, kateri morajo biti izpolnjeni, da bi DARS-ev TMC delal na MZD.
Torej za nedelovanje nista kriva proizvajalec MZD in tudi DARS ne, ampak podjetje HERE (biv?i Navteq), ker v svoje zemljevide no?e vpisat dolo?enih kod, da bi v Sloveniji lahko uporabljali brezpla?ni DARS-ov TMC, kateri pa je ?e online od sredine aprila in ?e oddaja TMC vsem napravam, katere imajo izpolnjene vse pogoje za sprejem njihovih obvestil.
Lepo, da je to pri?lo kon?no na dan. Prav zanima me, kaj bo ta ITA minister dosegel....lahko predvidevamo, da ni? ?eprav v posnetku trdi, da mu je zdravje ljudi na prvem mestu
Sicer pa je populacijo treba nekako "rezat".... zato so nam vsem - navadnim smrtnikom - dali "hladno" oro?je (FAP) dobesedno v roke, s katerim en drugega ubijamo po?asi
Ne nimam povezano ni?esar - poglej na posnetek - BT ikonca je zatemnjena. ?e bi bil povezan, bi bila BT ikonca ?isto bela, zraven pa bi bila ikonca za WIFI.
Kontaktiral sem uvoznika in obrazlo?il zadevo. Me obvestijo nazaj o dokon?ni odlo?itvi.
Rad bi zadevo re?il na miren in prijazen ter ?love?ki na?in. Nisem tak, da bi TE?IL in vsak dan bil na servisu in tro?il svoj ?as, katerega tudi nimam in mi ga za take primere ni potrebno imeti.
Vse skupaj bom poslal ?e na MMS in na zvezo potro?nikov pa da vidimo, kdo bo prvi kaj naredil. Jaz takega avta no?em ve? imeti, saj funkcija, za katero proizvajalec trdi, da bi morala delat, ne dela in ima o?itno izdelek stvarno napako, na katero sem opozarjal ?e ve?krat.
Servis BTC sem pa ?e zjutraj obvestil in jim poslal posnetke. Verjamem, da nisem edina stranka in da imajo kar gne?o, zato bomo po?akali na kak?en odgovor. Bom pa poslal vse posnetke tudi v Avstrijo na tehni?no slu?bo, da bodo ?e oni na teko?em.
Ker v?asih dela in v?asih ne je te?ava verjetno v prepotraten CPU, ki o?itno pri vklju?eni navigaciji preve? toka potegne, napajanje pa ni ustrezno oziroma je pre?voh. SW probleme bi nekako izklju?il, te?ava je po vsej verjetnosti ?isto HW.
podoben problem je pri PC-jih, ?e je napajalec pre?voh potem pa za?ene? grafi?no zahtevno igro pa se sesede samo aplikacija - da? mo?nej?i napajalnik in je vse OK.
Mene na?eloma ne zanima kaj je razlog temu - jaz sem izdelek kupil, ga pla?al in ?elim, da mi dela. Kaj je v ozadju ali ospredju - mi je ?isto vseeno. ?e mi na servisu re?ejo, da smo poskusili ?e vse in da se ne da ve? ni? re?it pri njih - kaj lahko ?e naredim? Obrnil se bom za zvezo potro?nikov in na MMS.
Povzetek vsega, kar smo delali, da bi odpravili to te?avo:
- zamenjana je bila SD kartica z novo saj so v Avstriji bili mnenja, da je stara SD kartica pokvarjena
- vsaj 3x ali 4x so mi na uradnem servisu name??ali zadnji SW (v?asih je to bila novej?a razli?ica, v?asih pa enaka, kot sem jo imel)
- vsaj 2x resetirane vse nastavitve avtomobila, vklju?no z navigacijo oziroma CMU (vozilo so tudi odklopili iz akumulatorja)
- podatke CMU smo prenesli na USB klju?ek in jih poslali v Avstrijo/Nem?ijo v "obdelavo" oziroma "preverbo" (sicer ne vem ?esa)
- zamenjali celoten CMU + nadgradili na zadnji SW
Kljub vsemu zgoraj napisanemu - navigacija ?e vedno ne dela in tudi ne bo!
Res sem ?e zelo slabe volje, res sem ?e zelo ?iv?en in res mi je ?al, da imam zaradi take neumnosti nekaj sivih las ve?, kot bi jih sicer imel! Skoraj da lahko ?e re?em, da mi je ?al, da sem se odlo?il za Japonca, ?eprav sem prisegal na kvaliteto in zelo dobro uporabni?ko izku?njo!
?e navigacije res ne bi potreboval - potem me nedelovanje ne bi toliko motilo. Ampak tudi takrat bi si prizadeval, da mi zadeva dela, tako kot mora. Navigacijo pa res potrebujem, saj imam tako slu?bo. V kon?ni fazi - tudi ?e je ne bi potreboval - mora delat, saj sem jo kupil in pla?al.
Kaj mi je storiti? Na servisu mi ne morejo ve? pomagat - naredili so vse, kar je v njihovi mo?i. Napaka je ?e vedno prisotna in je ni mogo?e odpraviti.
Napredek, ki se je malo ustavil o?itno novega CMU ?e niso prejeli, ker me od 23.3.2016 do 7.4.2016 nih?e ni poklical, da bi se zmenili za menjavo. O?itno novega CMU nimajo nikjer na zalogi, da bi poslali enega k nam
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri MaCdi uporabniki odkrivamo toplo vodo s tem C/L home
V bistvu ne - odkrivamo delovanje omenjene funkcije v praksi, kajti Japanezi o?itno niso imeli ?asa testirat tega in so kar dali pod TEST SUCCESSFUL!
Sedaj vsaj to?no vemo, kako zadeva (ne)deluje in je prakti?no (ne)uporabna. Res sr?no upam, da s SW nekako popravijo to anomalijo ampak mislim, da je te?ava nekje drugje. Namre? imam ob?utek, da ta svetlobni senzor na MaCdi ne dela, ko vozilo nima kontakta oziroma ?troma.... to dokazuje dejstvo, da se lu?i pri?gejo vedno - tudi, ko je zunaj sonce. ?e bi senzor deloval tudi ob ugasnjenem vozilu, bi senzor vedel, kdaj je zunaj temno kar pomeni, da mora ob odklepu vozila pri?gati lu?i; in kdaj je zunaj svetlo - takrat ob odklepu vozila ni potrebno pri?igat lu?i. Tako pa je svetlobni senzor "mrtev" ko je vozilo ugasnjeno.
Pri PSA in VW mislim, da ima senzor za svetlobo kot neko "stalno napajanje" iz akumulatorja, pa ?eprav je to minimalno - ravno toliko, kolikor ga potrebuje sam senzor in je le ta vedno v stanju pripravljenosti. Morda bi se tudi pri MaCdi dalo kaj sprogramirat v SW samo vpra?anje je, ?e se kdo sploh ukvarja s tem. Na?eloma velja pravilo, da tak produkt, kot je "?el ven", je to to. Popravkov ni - razen s FL ali novim modelom.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani