Skoči na vsebino
auto ovo auto no
Napisano

Alex...bojda se z lastnimi dose?ki ni lepo hvalt sam ?e se ?e na tak nivo spu??amo...Nek gor na zapra?enem podstre?ju se v eni izmed mnogih ?katel nahaja med mno?ico drugih tud en 60 cm visok in lepo pokranclan kelih k pi?e gor "SPL COMPETITION-DR?AVNI PRVAK skupnega se?tevka razreda L, Grosuplje 6.9.2003" zelo prikladno, da je bla to ravno najbolj konkuren?na klasa ;) mogo?e za nekoga kup pleha ampak zame neprecenljivo, ker vem koliko lastnega denarja, truda, ?vica, znanja in izku?enj sem vlo?il v to, da sem nesel celo konkurenco, ki je bila mimogrede finan?no v nekaterih primerih tudi do 10× bolj podkovana od mene dobesedno scat...tko da prosim ne ti meni z izku?njami...

No?em te ?alit sam iz avtoakusti?nega stali??a nima? niti blage veze za kaj gre...in zdaj ve? vse ker si en kondlc prilotal na svoje twitije...

Sicer pa tej tvoji "boosterji" :blink: delajo ?e dolgo na 2 ohmih...?e v ?asu ko sem sam tekmoval smo brikal ampe med sabo in nekateri so bili stabilni celo na 0.5 ohma, kar je blo za tekmo pa? ?e kako priro?no, pasivne kretnice smo kar sami delal, da je blo pa? ceneje ker ni blo ravno financ na pretek, za aktivne kretnice pa takrat skor noben ni denarja mel.

Pa da bo? imel ?e nekaj znanja o tem zakaj se uporablja kombinacije kondelcov in tuljav za pasivne kretnice...tuljava ima inverzne funkcije napram kondelcu...visoke frekvence du?i zaradi v grobem re?eno indukcije in s pravo izbiro elementov (C in L ?lena) lahko pride? do kretnice, ki ti iz celotnega spektra frekvenc izlo?i samo dolo?en pas...ta pas je spodaj omejen s pravilno (seveda odvisno kateri pas ho?e? iz spektra odrezat ven) izbranim kondi?em, navzgor pa s pravilno izbrano tuljavo.

In ko smo sami izdeloval kretnice smo to po tvoje "neuporabno" znanje krvavo potreboval, da smo ga prelil v prakso...smo pa ob vseh tekmovanjih veliko tebi podobnih znalcev sre?al...vejo vse, znajo vse, imajo vse...ampak pregre?no drag sodni?ki mikrofon 10 cm nad armaturko pod sprednji steklom na sopotnikovi strani je vedno in nedvoumno lo?eval gobezda?e in tiste, ki smo vedeli po kaj smo pri?li tja...

Sicer so ti forumski spopadi najve?ji poden, ki ga lahko dose?e ?lovek in se jih zato po?teno izogibam samo mi pa preve? na ?ivc stopi ?lovek, ki "vse" ve o ne?em o ?emer nima blage veze...pa grasales ti je mimogrede navedel lep primer kako se zelo hitro ?e samo s teorijo preveri zadeve...

Sicer pa ?e si strokovnjak dejmo debato na vi?ji ravni nadaljevat...brez nepotrebnih besed...?e dobr za?el nismo ti se pa debate ?e otepa? :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

auto ovo auto no
Napisano

?e priklju?i? gor ve?je breme 4ohm,pomeni,da logi?no bolj te?ko diha in da ?e manj od sebe.

Ta oja?evalec dela samo na 2 ohm in ?e to je vsega skupaj 4 X 25 W +25W .To niti ni klasi?en fer?terker ampak neke vrste booster.Na dva ohma je ?el Bose prav zaradi tega,ker je potrebnih mnogo manj Watov in

se ne pregreva niti pol toliko,kot 4 Ohm.Pa ?e vse skupaj strpa? v malo ve?jo ?katlico .?e priklju?i? gor 4 ohm- ski zvo?nik,bo delal polovico bolj potiho.

Pa ?e druga?e so "klasi?ni"zvo?niki zvo?no ukrojeni.Probaj ga priklju?it gor,pa bo? videl,da ne bo ni? muzike.

In obratno.Tejle Bose zvo?niki so ceneni,z kartonsko opno narejeni zvo?niki,ki delujejo na to?no dolo?eni frekvenci za v prednja vrata.Tudi visokotonci,ki sem jim sam zamenjal kondenzator,da gredo malo vi?je,imajo

plasti?no opnico (in ne silk tweeter z neodium magnetom,kot kak?na bolj?i visokotonci),pa ?e brezkretnice so. :whatever:

 

Hm ja no...lej sej men je vseeno sam tole tvoje znanje je iz neta (pe ?e to narobe) pre?itano...

?e bi kaj tak?nega povedal na na?em elektro faksu ti dajo po moje do?ivljensko prepoved vstopa na to univerzo...

Ne bom vsega zdej tle gor pisal, ker je dovolj pravilnih pou?nih vsebin na to temo na spletu ampak tole s tvojim ve?jim bremenom, ?e je le to ve?ohmsko zaslu?i pa prvo mesto v svetovnem pokalu v kotaljenju bu?.

Ena izmed osnov celotne elektro vede je, da je manjohmsko breme VE?JE breme in ne MANJ?E kot pa? sklepajo ljudje po prvem ob?utku.

?e ima? amp stabilen na recimo 2, 4 in 8 ohmih (no saj za navzgor je teoreti?no neomejen) in tro?i na 8 ohmskem bremenu mo? 100W, potem tro?i na 4 ohmih 200W in na 2 ohmih 400W. Posledi?no se bo bolj grel na manjohmskem bremenu.

Poudarjam, da je to zelo grobo povedano, ker gre pri zvo?niku ne samo za ohmsko komponento upornosti (oz. ?isto ohmsko upornost) ampak tudi predvsem za induktivno in ?e nekaj kapacitivne komponente, ki naredita ?isto ?talo potem, ?e posebej zato ker je vseskup zelo frekven?no odvisno. ?e se gremo zdej v detajle spu??at bomo pomrli tukaj za PC-i.

 

?e huj?a bu?a je to da so tw brez kretnic...spusti ti na tw celotni spekter frekvenc pa ti povem da bo? potreboval zelo hitro ?toparico da bo? tiste desetinke delovanja bele?il.

Kakorkoli ?e in kaj je zate ta kondelc drugega kot kretnica? Sicer zelo primitivna ampak vseeno. ?e ti na hitro razlo?im je kondenzator za nizke frekvence ali pa, ?e gledamo limito, za DC napetost odprte sponke, se pravi, da jih ne prevaja oz. jih du?i, medtem ko se prevodnost kondenzatorja z vi?anjem frekvence signala povi?uje, se pravi da ti ta sicer ponavljam primitivna kretnica enostavno odre?e spodnji spekter v tvoji predvajani glasbi.

Z zamenjavo kondenzatorja si ti dosegel le spremembo rezne frekvence te tvoje kretnice in sicer si jo dvignil in s tem razbremenil tw da bi igral frekvence, ki so zanj prenizke. Vi?je ti zato tw ne igra saj je kondenzator pri zelo visokih frekvencah kratek stik in nima nobenega vpliva ve? pa? pa se ti zdi da bolje igra ker si mu zo?al spekter, ki ga mora predvajat.

?e ho?e? to razpredat lahko tukaj spi?emo celo bukvo samo najbolja bukva ti je to, da se s tem ukvarja? skuri? dovolj zvo?nikov, kretnic in ampov, da te vseka po ?epu in si to zelo dobro zapomni?...seveda tudi teoreti?no ozadje ne ?kodi...a je tako uklopko :vesel:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

auto ovo auto no
Napisano

Sicer nisem seznanjen s tem ali ta sistem res deluje na 2 ohmih ampak, ?e zdaj amp deluje na dveh potem na ?tirih vsaj ?e enkrat la?je diha, ker se tro?i ?e enkrat manj?a mo?. Ni?je spu??a? ohma?o ve?ja mo? se tro?i, manj nadzora/kontrole ima amp. ?e gre? na vi?jo ohma?o je kve?jemu bolje za amp ampak slab?e zate ker ne more? max. iz ampa ven stisnit..no tko nekako zelo skraj?ano povedan.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

auto ovo auto no
Napisano

Za ta denar,kot stane,se da nabavit vrhunsko ozvo?enje za avto. ;)

 

...in to se ne dogaja samo pri Mazdi...za original ozvo?enje se bo zmer pla?eval MNOGO preve?...sam je pa to davek za to da kupi? in ima?...lahko se pa sam spu??a? v ozvo?enje oz. ga da? narest...sam to zahteva v obeh primerih dodaten ?as, denar in ?ivce...

Je pa res, da v protivrednosti Bosa lahko kupi? marsikaj...BOLJ?EGA ;)

Ni pa tok slab tale Bose...vsaj v mojem avtu ne...sicer ?e enkrat povem ne vreden tega denarja sam vseeno lep sistem...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

auto ovo auto no
Napisano

Edino kar je uporabno je avt. klima. DSC, nikakor ... sej ni ?udno, da noben ve? ne zna vozit (?e bi recimo pred 15 leti za?el vgrajevat namesto AIRBAGov kovinske pu??ice v volane, bi bli vsi vozniki danes veliko bolj previdni ...)

 

Pri 170kW na zadnjih kolesih in la?ji ritki kot jo ma Osenarca je DSC ZELO pametna izbira...sj si lahko 99% ?asa za volanom zbran...je pa dovolj en sam %, da se spozabi? in pristane? v jarku.

Mene osebno je pred ?asom tole zelo izu?ilo...gre? na de?evno le?erno soboto pozno popoldan iz fitnesa...zjeban ko ?ival...in se po nepri?akovano spolzki cesti loti? prehitevanja Thalije (oz. kaj je ?e tista Francoska spaka), ki vozi 60km/h izven naselja...seveda si prej izklopu ta "brezvezni" sistem DSC (al kaj je ?e to za ena odve?nost) ko je hotu pa? nekdo videt kako se po nepotrebnem zbija tvoj mese?ni dohodek na ra?un kurjenja gum v 3 krasne...no v glavenm...vr?e? dve prestavi dol se postavi? na levi pas in stisne? gas do konca...in potem...potem mora? met veliko sre?e in nekaj izku?enj z RWD da se re?i? iz tak?ne zagate...ker ko za?ne na spolzki cesti to enkrat opletat pa ma? na eni strani Thalio na drugi pa da ne re?em Grand Canyon se za?ne? zavedat da je v bistvu kr ql tale DSC.

 

Sj ne re?em...?e se ho?e? igrat z avtom je tole te?na zadeva oz. ti onemogo?e kakr?nokoli zabavo, druga?e pa ni tam v avtu zarad brejih golobov...

 

Ampak zopet samo moje skromno mnenje... :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

auto ovo auto no
Napisano

Mel sem P206 z vso mo?no opremo in tist je blo res glede ne razred avtomobila prava mala avtomatizacija na 4-ih kolesih...na ?alost neposre?ena...dejansko mi je ?lo vse kar je blo auto po?teno na ?ivce in sm res pogre?u en tak velik gumb na sredini konzole na katermu bi pisalo "all auto madafakers OFF".

Po drugi strani mamo doma tud novga Hondo Civic in tam deluje elektronika ko ?us...najbr? zato ker je avto like 5k EUR dra?ji od vse konkurence <_< razen nem?ke

Kar se ti?e RX-8 morm re?t, da mi je tale koncept ?portnega avtomobila zelo pri srcu...keep it simple and powerfull (v ta razred bi recimo dal ?e S2000) :bravo: zadeva ma elektroniko tam kjer jo potrebuje in na sre?o se zno ukvarja sam avto in gre vse mimo voznika. Najve?jo zmago jim dam pa za ukinitev potovalnega ra?unalnika :jupiii: Zakaj dafak bi ?portni avto rabil potovalni ra?unalnik, park senzorje, 20 colski LCD za filme gledat in 101 sistem, ki opozori tud na slabo po?utje, utrujene o?i in neurejeno prebavo?!?!

To je nekaj podobnega kot bi na kme?ki voz montiral sistem proti zdrsu pogonskih koles in omejevalc hitrosti na 250km/h...

Pa? moje skromno mnenje :P

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kdaj nova M6 MPS?
Napisano

Ne vem zakaj bi pretiraval...mislim, da bi lahko ponudil tud en 6 valjni motor. Navsezadnje konkurenca v ve?ini ponuja to. Mislim da bi bil ?ist primeren V6 motor prostornine od 3.000 do 3500 ccm in pa ?e 4×4 pogon.

Tale V4 motor ?e dolgo ponujajo in lahko bi kak?en korak naprej nardil.

Jures kar se konjev ti?e je pa tko, da nekomu je preve? 100, drugem 200 in tretjem mogo?e ni nikol dovolj...pa? vsak zase a ne. Jaz sem se neprestano smejal na ves glas, ko sem od BTC-ja do Grosuplja peljal EOS-a 2.0TDI 140KM, ker mi je dajal ob?utek kot da peljem nepremi?nino. Najbr? bi druga?e govoril pred nekaj leti, ko sem vozil P206 90KM. Po drugi strani bi se pa smejal nekdo, ki vozi Porschejevo turbino s 500KM in bi se vsedu v RX8.

Merila se znajo zelo spreminjat glede na prestane izku?nje...?lovek pa zmer ho?e ?e ve?...vsaj ve?ina nas je tko narjenih :D

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kdaj nova M6 MPS?
Napisano

Se ?e kaj govori o tem kdaj naj bi pri?la ven nova M6 MPS?

Najbr? bo motor isti kot je bil do sedaj. Mislim, da bi bil zdaj ?e ?as, da vtaknejo v 6-ko en 6 valjni motor. Vsaj za MPS-ko bi se spodobilo. Tale 4 valjnik se sicer zelo lepo poda k M3 za M6 bi pa lahko nekaj malce bolj za?injenega priskrbeli.

Va?a mnenja...

 

LP

 

Barkley

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za Mazdo RX-8
Napisano

Jst pravm tko: Ce mas ze tak avto ku si itak prej vedu da dosti pije in da je z njim dosti stroskov, potem ni problem kupovat originalnega olja, rx-8 je eksotika, tko da jst dajem kr dexelio not :D

 

Hja no...mogo?e mal poklicne deformacije in pa upo?tevanje enega izmed glavnih na?el u?inkovite ekonomike...nikjer ne zaslu?i? hitreje kot tam kjer prihrani?...zate pa predvidevam, da dela? v kak?ni dr?avni slu?bi :bravo: ja tam se pa res dela tako kot si ti omenu :hohoho:

Pa ni mi jasno o kak?nih velikih stro?kih avta govori?...za redne servise na uradnem servisu dajem po 150 EUR, tistih 14 litrov kolikor spije pa tud ni neki bav bav...

Sploh pa ne vem zakaj bi dajal po 20 EUR na liter olja in se moram zarad tega ?e 50 km dale? peljat, ?e lahko dobim istega le v drugi embala?i po 11 EUR liter z vklju?eno dostavo na doma?i prag?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

RX-8 vzdr?evanje usnjenih sede?ev
Napisano

Vsem en lep pozdrav za za?etek :bravo:

 

Kako ownerji RX-8-ic vzdr?ujete usnjene sede?e? Sede? je v ve?ini usnjen (ta del pa? impregniram s kremo za usnje), razen ob straneh in na izpostavljenih mestih je iz neke posebne gume ali ne?esa podobnega. S ?im ma?ete to gumo?

Tak?na kombinacija usnja in gume se je vsaj meni izkazala za zelo dobro saj so sede?i kljub 70k km in 3 letom starosti ?e vedno kot novi in usnje ni napokano ali kaj podobega. Tudi pri nekaterih znamkah avtomobilov navi?jega cenovnega razreda sem namre? opazil, da jim usnjeni sede?i zelo hitro razpokajo in dobijo tisti videz izrabljenega usnja, ki po pravici povedano prav mori.

 

LP

 

Barkley

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za Mazdo RX-8
Napisano

Jaz imam s servisom v BTC-ju ZELO ampak res ZELO dobre izku?nje. Kakor so ?li meni na roko ne vem ?e bi mi lahko ?li ?e bolj.

Mel sem prej izku?nje z Nissanovimi in Peugeotovimi servisi in lahko re?em da so dale? za Mazdinim.

Zmer dobim tud popuste na njihove storitve ipd.

Zadnji redni sevis me je pri?el manj kot redni servis (filtri in olja) za Peugeotova jajca od 206-ke.

A kdo drug ?e na kak?en drug servis vozi Mazdo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Olje za Mazdo RX-8
Napisano

Pozdravljeni,

 

lastnike RX-8-ic bi povpra?al katero motorno olje uporabljajo, ker so mi zadnji? na servisu povedali, da je nadomestilo tega olja, ki se ga dobi na servisu nala?? za RX-8, tudi Elf 5W 30. Cena je seveda dosti ni?ja pri Elfu ampak me pa bega, ker je to Elfovo olje pod to oznako v izvedbi Solaris RNX in v izvedbi Evolution SXR.

Katerega uporabljat?

Jz sem namre? do sedaj to?il Evolutiona od Elfa, ki je sicer precej dra?ji od Solarisa a precej cenej?i od "orignal Mazda olja".

Kaj je razlika med tema dvema oljema od Elfa? En naj bi bil baje za vozila, ki majo nek filter za majhne delce al nekaj podobega.

 

LP

 

Barkley

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

16" plati??a za RX-8 - pomo?
Napisano

premer kolesa za 205/55 16: (20.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm)= 63.19cm

premer kolesa za 225/55 16: (22.5cm*0.55)*2 + (16*2.54cm) = 65.39cm

odstopanje: 3.4% vseen preveliko

 

Ne re?em, da nima? prav ampak mislim, da 3,4% vseen ni tok huda razlika...ali pa? :ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

16" plati??a za RX-8 - pomo?
Napisano

Mogoce edino to, da 205/55 16 ni ravno enako 225/55 16 po premeru in tezave bojo tukaj...

 

Hm...ne v tem primeru je premer popolnoma enak...ne razumem kaj bi imelo skupnega ?irina in premer. Saj pravim sumim samo to, da se lahko ustavi zaradi prevelikih zavornih ?eljusti ali premajhnega ET-ja...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

16" plati??a za RX-8 - pomo?
Napisano

Tudi sam sem zaradi istega razloga ?el v nakup 16" z o?jimi gumami, ker ?iroke gume so pozimi katastrofalne pa ?e mal ?koda je 18" za pozimi, ko ti jih speska na?a sodobna Slovenska posipa?ka podlaga po cesti:angry:

Edino ET bo potem malce problemati?en, saj je med 50 in 35 ?e kar vidna razlika...?e bo prehudo bom ?el pa? na distan?nike, ampak za zimo mi je tko al tko vseeno za izgled ko je avto ves ?as do nezavesti posvinjan.

 

Glede ?irine gum pozimi sem pa do?ivel zanimivo izku?njo, ko smo z 20 let starim Suzukijem Samurai iz sme?no nizkega snega vlekli Range Roverja, ki mislim da je mel 245 ?iroke pnevmatike (skoraj dvakratnik Suzukijevih) in mu kljub kupu elektronike, zapor diferencialov ipd. ni uspelo priti niti 1 m naprej od mesta kjer se je vsidral, mi smo se pa okoli njega vozili, kot da smo na letali??u...sme?en prizor in vsekakor naprijeten za lastnika 80 ali 90.000 eur vrednega ?uda tehnike alias terenca :hohoho:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

16" plati??a za RX-8 - pomo?
Napisano

Lep pozdrav po dolgem ?asu!

 

Trenutno kupujem plati??a z zimskimi gumami za mojo rde?o ?virco in me zanima, ?e bi lahko imel kakr?nekoli te?ave pri monta?i plati?? dimenzij 7J×16, ET 35, razmerje vijakov 5×114,3.

Na plati??ih so gume dimenzij 205/55 R16.

Druga?e so plati??a v originalu za Mitsubishi-e, ki imajo sicer preveliko sredinsko luknjo, vendar bom zadevo re?il z reducirnimi ALU podlo?kami.

Sicer uradno homologirana dimezija plati?? in gum na RX-8 je 7,5J×16 s pnevmatikami 225/55 R16, samo mislim, da kakih ve?jih problemov ne bi smelo biti.

 

Edino kar me skrbi je to, da v samem plati??u ne bo dovolj prostora za nadpovpre?no veliko zavorno ?eljust, spet po drugi strani mora to skup jit, saj druga?e ne bi imeli ?e tovarni?ko homologiranih 16" plati??.

 

?e vpra?anje glede ET-ja:

Mi lahko kdo prisko?i na pomo? s podatkom o ET-ju originalnih plati?? na RX-8, menda naj bi imele ET40.

 

LP

 

Barkley

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Veliko na filling pospe?evanja vpliva tud to, kje ma avto pogon...najbolj varljiv je prednji pogon, ker se avto ob pospe?evanju za?ne spredaj dvigat in dobi? ob?utek, da ful pospe?uje. To sem videl zdaj, ko sem kupoval avto na zadnji pogon in sem pri?akoval ve?ji ob?utek pospe?evanja (prej se vozil P206 s pogonom spredaj)...ko pa realno postavi? ob bok dve vozili z razli?nim pogonom pa dobi? realno sliko...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Zadnje ?ase mam ob?utek da ljudje kupujejo dizla samo zato, da ga pa? majo...vsak lahko naredi zelo hitro in u?inkovito ra?unico, ?e se spla?a ali ne...najve?ji faktor je seveda letna kilometrina...meni osebno recimo v M6 zelo lepo sede dizel (to mnenje ne vklju?uje MPS :rispekt: ) v M3 malo manj...iz mojih osebnih izku?enj lahko na hitro povem samo to, da dizel tako lepo vle?e zaradi navora, da je veselje, hkrati pa je toliko dra?ji od bencinarja (v dolo?eni primerih), da ko spremeni? razliko v ceni avtomobila v koli?ino za isti denar kupljenega bencina...se zamisli? :huh:

Jaz bi na tvojem mestu sprobal eno in drugo verzijo...vsak ?lovek ima svoje subjektivno mnenje...in ker avto (najbr?) kupuje? zase se pozanimaj za svoje ;)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

I??em kakega lastnika RX-8!
Napisano

ReDevil naslednji? pa 2 ?akla cementa od zadej v kufer pa gasa ;)

Splo?no glede RX-8 lahko po nekaj tednih lastni?tva re?em, da mi je zelo v?e?, predvsem zato, ker je zelo dobro na?tudirana kombinacija ?portnega avtomobila in ?e se lastniku zaho?e tudi povsem navadnega, udobnega vozila z dokaj normalno porabo in zelo solidnimi potovalnimi lastnostmi.

Kar se pa na papirju obljubljene mo?i ti?e pa :rispekt: samo kot sem ?e prej napisal takrat ni poceni...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

I??em kakega lastnika RX-8!
Napisano

Ne sam res pa nism vedu, da gre lohk v dolo?enem trenutko popolnoma vse narobe k da snema? film pizda ne pa da si v real lajfu...vsaki? k sm mislu, da je to pa vi?ek vseh vi?kov se je ?e kaka dodatna stvar zalomila...

Poky pa kdo hudi?a je tko skril tist navoj za vle?no kljuko tja nekam v tisto satovje, k ga po moje ?e sam dizajner vozila ne najde ve?...Sj dokler zadeve na potrebuje? je hudo, ker je popolnoma nevidno, sam k pa pride po prakti?ne uporabe si pa na*ebal

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

I??em kakega lastnika RX-8!
Napisano

No ja...ena izku?nja ve? zame danes :whatever:

Ostal v snegu sredi ceste...letne gume, 10cm snega in 15% klanec je ubita?na kombinacija...in potem, ko ugotovi?, da se ne premakne ne naprej ne nazaj niti za mm in ko pride? ?e do spoznanja, da si na obmo?ju brez signala za telefon in je treba 1,5km prete?t po snegu (seveda brez marele, ustrezne obutve in obleke), nakar se ?e (brez pretiravanja) pol ure valja? pod avtom v snegu in v temi i??e? kje za 100 mater se vle?ni klin v?raufa, vmes seveda pridejo ?e :policaj: , ki vr?ejo ven eno ali dve pametni (moram jih pa pohvalt da mi kazni zarad letnih gum niso prtisnli :rispekt: )...uf...kje naj nadaljujem...no ja...potem avto ?e na avtovleko ni ?el, ker je prenizek, medtem pa se je za mano zbralo ?e like maljon folka, ki ni moglo mim in nekateri so postajal ?e po?teno ?iv?ni...in avto ?e kr ni hotu na avtovleko, ker ga je blo treba podlagat in so ble deske mokre so spodrsavale k da so pla?ane za to itd. itd. in kot da niti to ni dovolj je ?e avtovleka nekaj hotla zakopat itd. :vesel:

No pomembno je to, da je avto zdaj v gara?i, nepo?kodovan, sicer pa potreben enega po?tenega pranja zunaj in znotraj :bravo:...lastnik pa potreben ene ?katle persena in teden dni po?itnic na Bahamih v dru?bi treh (90/60/90) dam :hohoho:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.