Nič vam ne verjamem, dokler ne navedete kaj konkretno ga je servis polomil, da jih grajate (kateri servis, kdaj, kaj).
Pripeljal M3 na zamenjavo leve sprednje roke. So zamenjali, avto odpeljem in na ravnem gledam, volan postrani. Ker so že končali delovnik, pokličem naslednji dan, razložim, da je volan postrani. Čakam na termin, pripeljem, se oproščajo, da so pozabili narediti optiko. Naredijo optiko, ajde, zdaj pa je, si mislim. Spet na ravnini gledam, volan malo manj postrani, ampak še vedno. Pokličem, z druge strani pravijo, smo pogledali papirje in so vse nastavitve v zelenem območju. Ja, so, ampak pred štelanjem postavite volan TOČNO na sredino, škiljoti!
Sem ga peljal k enemu privat mehaniku, 20 min. dela, na špago, volan u nulo, kolesa b.p.
Te porabe je težko vkalupit, podobno, kot je težko pri električnem kolesu vedet, koliko dolžinskih km in koliko višinskih m bo kolo zmoglo.
Podatek povprečne porabe s teh portalov je nek približek, po kateremu se orientiraš glede na tovarniške podatke. Tisti, ki se bolj vozijo po hribih, v mestih ... bodo imeli povprečje višje, tisti, ki se vozijo po ravninah, na dolge relacije ... pa nižje. Jaz si lahko delam primerjavo samo glede na prejšnjo Mazdo, ker se vozim po istih poteh.
Ne preveč zares vzet vse skupaj ampak vseeno ni smiselno navajat podatke, ki ne služijo ničemur, ker niso realni ampak so le rezultat nekih deviacij.
Se oproščam vsem prizadetim za zavajanje. 😄
Mogoče sem to storil zanalašč, da vas usmerim v nakup X motorja.😜
Kot je nekdo v prejšnjem postu omenil, na spritmonitor si lahko vsak ogleda za specifičen motor porabo, pa tudi na YT se najdejo posnetki testov porabe.
Tole je pa čist nereprezantativno. Ribniica in Rakek sta na cca 500m nadmorske, Koper pa ob morju oziroma blizu 0m. Za realen podatek se bi moral vrniti na izhodišče.
To je tko k da bi se sam hvalil, Da iz Logatca do Ljubljane po regionalki imam porabo 3,2l/100km (Dejansko sprobano in drži) in bi trdil, da je to poraba CD150 dizla. Pač ni, ker je Logatec skoraj 200m višje kot Ljubljana.
To je poraba na tej relaciji, kar je vsakemu jasno, ker je jasno napisano. Povprečna poraba (avto nima še 2000 km) je 6,6 z vožno na Obali, kjer se večinoma vozim gor/dol. Prejšnja Mazda3 1,5 je imela povprečje 6,7. Point zapisa je, da avto kuri malo, s čimer sem več kot zadovoljen, če pa to smatraš za hvaljenje, je pač stvar tvojega razmišljanja.
Lahko eno osebno vprašanje: in koliko krat si ti tako naglo pospešil?
Najprej, zakaj sem podal podatke o pospeških. Swift s težo 800 kg in 101 HP, Polo s težo 1000 kg in 125 HP in Mazda s težo 1450 kg in 186 HP. Korelacija je ta, da se avtom veča moč in teža, pospešek pa ostaja enak. Moja Mazda je še nova, nima še 2000 km, zato je nisem še vrtel čez 4000, podatek o pospešku tako ni iz "prve roke". Sem pa z ostalima dvema pred mnogimi leti veselo pospeševal. 😁
Vprašanje za lastnike CX-30. Ali imajo slovenske Mazde CX-30 funkcijo, da se pri prestavljanju v vzvratno desno ogledalo spusti? Če nimajo, se da nadgradit?
Za angleški trg očitno imajo. Zelo koristna funkcija, še posebej blizu robnikov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Najprej zamiži, potem poglej z enim učom, potem z obemi.
Tadaaaaaaa:
🙃 Mnenja?
Popravljeno od etchoPovezava za deljenje
Deli na druge strani