Ja, praktično po celi Evropi se bo treba odvaditi tankati na avtocestah. "Premije" so tam res premijske. Pač pogledaš na zemljevid, kje je kaka bencinska kmalu za izvozom in tako izgubiš kvečjemu 5 minut.
Izven AC je bilo 7centov ceneje. Sva raje počakala na lučko za rezervo in tankala na AC za toliko,da je bilo do meje
je pa tole res svinjsko drago. Škoda da nisem nikjer videl koliko je LPG v Italiji .
Kar tocno napisal ljubljana je za nekatere v rondoju pravo dirkalisce in res zapeljala v rondo in naletela na drug avto ki jo je butnil. Ker je avtomatsko kriva ne glede na to z kaksno hitrostjo je drugi voznik pripeljal. Smo dali koponcek da se oba avta popravita na njegovem samo praska.
Hvala bogu sem se letos dal fullkasko na avto kljub temu da sem razmisljal da za 14let star avto ne bi vec dal. Pa se brez odbitne sem imel tako da gre vse preko zavarovalnice
Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
Jp,tipično v lj. Problem so rondoji,kjer lahko dobesedno zapelješ naravnost skozenj.
Pomojem je zapeljala v rondo in kakšno sekundo pred tem je z njene desne nekdo pod pravim kotom precej hitro prav tako zapeljal v rondo . In je zadela v skrajni zadnji levi del avta. Tako sem jaz skoraj nabil enega majstra,ki je s punim šusom priletel notri...
Jaz se nebi niti malo sekiral zaradi težave na TP pred petimi leti. Lahko je bila rja na auspuhu , fuč končnik, pretecena prva pomoč ali pa tisoč drugih stvari. Kar je bilo je bilo, če je 4x potem lepo naredil TP sploh ni razloga da gledaš tisti podatek.
Itak ga pelješ na preventivni pregled in ti tam povedo kaj in kako.
Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.
Ubistvu... Letnik 99, v dveh letih naredil 60.000km brez najmanjšega problema... Sicer je čez TP prišla z nekaj dobre volje,ampak delala je. Rjava je pa bila že po 5ih letih cela.
Je pa bil presenetljivo prostoren in poskocen avto.
Pod kožo je bila to Mazda 121, le motor je imela svoj če se ne motim.
se ti za tak denar sploh splača menjati obstoječi avto oz. zakaj bi ga menjal, če ti dela in nimaš težav z njim?
Pomojem ne jaz sem na istem,pa bolj ko razmišljam,bolj vidim ,da ni nobene pametne racunice. S tem ,da jaz gledam nov avto in ne rabljenega za par jurjev.
Iti iz rabljenega ki ga poznaš in dwa ,na rabljenega ki ga ne poznas,samo za to ker je prvi v letih... V tem pa ne vidim nekega smisla ,razen če:
-je obstoječi avto premajhen
-prevec pije
-se ga navelicas
Tako da jaz tudi mislim,da je pametnejše ostati na obstoječem.
Pri starih avtih rabiš samo asistenco in preklop v glavi,da je to samo pleh in da ji konec sveta,če crkne.:)
Pač 1.0 turbo motor, ker tisti 65-konjski SCe je totalna žalost, ta gre pa še na plin, torej se boš res ekonomično prevažal. Oprema pa že mora biti Comfort, zaradi klime.
Gre tudi ceneje , če se doplača zgolj za klimo in se zadovolji z atmosfercom, s tistim prihrankom se pa gre 2leti zapored kolesarit v Dolomite za 1teden 😎 različne potrebe in pričakovanja od avta
Saj jaz sem se tudi včasih takoj naveličal avta in sem jih menjaval na 2leti,potem sem si pa nekega dne rekel ,da je to zgolj prevozno sredstvo in da me druge stvari bolj osrečujejo in bom raje tja dal denar (pa to ne pomeni ,da me ne rajca npr šestica ali Civic ali pa Volvo...) ; za vse pa pač ni denarja.
Saj bolj ko gledam cene , bolj se mi zdi da bo Xsara še kar lepo pri hiši kakšno leto... Fotr je 2leti nazaj kupil karavanskega Tipa z osnovnim bencinarjem in osnovno opremo za drobiž čez 12jurjev. Zdaj pride osnovni 5vratni 14jurjev.
Cene so šle v nebo .To so tiste prave posledice korona krize,ki nas morajo skrbeti .
Hvala vsem za odgovore, tudi meni se zdi ok ponudba-glede na trenutne razmere, overall pa bo avto star 10 let in ima roko na srce res precej basic opremo. Zgleda pa hudicevo lepo, zato me mika 🤠samo kaj ko na zalost videz ni vse.
Skoda, da se ne prodaja noben bencinski karavan, ki bi bil najbrz idealen zame. Se zavedam, da je treba zagrabiti priloznost, vendar se mi z avtom ne mudi in sem zato toliko bolj pikolovski in ne grem brezglavo v nakup. Dam skoraj raje jurja vec za 5 vratno razlicico-ali sploh obstaja? oz karavana s park senzorji... Potrpezljivo cakam:)
Hyundai i30 Wagon 1.4 CVVT GO BRASIL, letnik:2014,7999 EUR :: www.Avto.net ::
Kaj pa tole? Karavan, brez turbine, rang nižje od šestice , nizji stroški registracije in zavarovanja. Sicer ravno lep ni , grd pa tudi ne.
Osebno tudi imam nekaj malega zaupanja v nakup v AH , verjetno lahko še kakšnega stotaka ali dva dobiš popusta in te skupaj z eventualnim popravilom pride krepko pod 10jurjev.
Auris mi je drugače kar všeč ampak tole ne samo da je prestaro, ampak tudi sploh ni poceni . Pa nevem kaj dosti o teh hibridih in avtomatih od Toyote. Sploh pri rabljenih stvareh sem ljubitelj old schoola
aja,pa ni šans da gre kolo ja kljuko,sploh če bi imel karavana:)
pred 34 minutami je Janez007 napisal:
A ne, kot recimo ena taka zamujena priložnost (jama brez dna) decembra 2021 za 7.000 €. Ni samo čisto jasno, ali avto pije vodo namesto nafte ali poleg nafte. 😁
Za ta denar bi sam, za razliko od Alexa, raje vzel tole še 5 let starejšo bencinarko od 1. lastnika, prodajala se je novembra 2021:
Ene 3 x na leto se pojavi priložnost, taki avti pa seveda gredo hitro, v nekaj dneh.
No,evo,zato sem pristaš novih avtomobilov. Saj vem da lahko crkne tudi nov avto ,ampak vemo da je manjša možnost .
3000eur za generalko, potem pa čez 2leti t.i. lažja okvara . Nisem vedel da pitje vode in prizig lučke za prenizek tlak olja ,spada med lažje okvare. Potem se že raje vozim z 13let staro xsaro ,ki je vredna polovice generalke na dotični šestki.
Je pa lepa.... Pa lepo se pelje . Ampak poznam preveč primerov,ko so se ljudje kar lepo nategnili.
Hmmmm zanimivo ampak Dacio za 11.000 ali pa tole ???? Ne vem no glede kaj dobiš v Dacii za 11.000 ali pa tukaj mislim da ni za razmišljat, če boš pa hotel met malo boljšo Dacio boš pa na 15.000
V Dacii ali cliu dobim nov avto z garancijo in dejstvom,da vem da avto ni bil razbit , s prevrtenimi kilometri ali napol vzdrževan.
Zame je najboljši avto nov avto tako sem naredil že ko sem xsaro kupil in zelo verjetno bom tako naredil tudi v bodoče.
Malo boljše Dacie za 15t pa ne rabim,ker zlahka preživim brez navigacije, kamere, alu platišč , stepway dodatkov in podobnega .
To je itak neverending story, nov avto proti rabljenimu. Mi doma pač že od nekdaj delamo tako , pa četudi to pomeni da smo se 20let nazaj vozili v novi Škodi Felicii namesto v malo rabljenem Golfu.
Imam se par vprasanj za lastnike te generacije Mazde. Se mi zdi kar preskok iz 1., bolj analogne, generacije in me je kar malo strah
Kako neuporaben je tak prtljaznik? Bord in smuci grejo notri najbrz bp, kaj pa kolo? S "pravimi" prtljaznimi vrati sem v avto komot spravil 2 kolesa, tukaj najbrz no go.
Se da preziveti brez park senzorjev? V Lj in zivljenju v bloku, kjer je problem s parkiranjem vkljucen v najem stanovanja, najbrz kar tezko. Koliko stane naknadna vgraditev PDC zadaj
Kako drago je vzdrzevanje takih avtomobilov? Ce prav vidim so gume 19? Ali lahko pri takem avtu kaj zamenjam tudi sam, npr. vsaj zarnico?
Koliko bi realno pilo to v mestu?
In se za konec, kaksne hibe oz. slabe izkusnje imate s takim avtom?
2kolesi ne boš spravil notri (vsaj ne na kulturen način ), eden bo pa šel (pač daš prednjo feltno dol).
Ko sem nekaj časa nazaj gledal ceno kamere in senzorjev,so bili slednji le malo cenejši; jaz bi, če bi karkoli vgrajeval,raje šel v nabavo kamere. V nobenem primeru pa ne nebi manjko seznorjev odvrnilo od nakupa.
19col? Zagotovo se da dati gor tudi manjše dimenzije,ki so cenejše.
Če ti avto ni predrag in prestar , bi ga jaz šel pogledat. Malo ti bo še spustil ceno in to je to . Moraš pa vedeti da je vzdrževanje dražje kot pri manjšem avtu. Če ne drugega registracija/zavarovanje. Če ne gledaš na to tako strogo racionalno kot jaz ( ), potem se mi zdi to čisto ok avto.
Meni se 9 jurjev za najbolj osnovno Mazdo 6 iz 2013, bencinarko z ročnim menjalnikom, brez parkirnih senzorjev pa še sedanko, ne zdi ugodna cena. Ali pa se je vse toliko podražilo, da se vam to zdi kot priložnost.
Glede na cene na trgu rabljenih vozil zadnje case,je tale cena kar primerljiva z ostalimi.
Čeprav sem sicer bolj naklonjen nakupu novejšega in manjšega vozila nižjega razreda, se mi tole sploh ne zdi slaba ponudba (oziroma bolje rečeno kaj slabša od ostalih ).
Jaz sicer še zmeraj raje vzel kakšno leto novejso trojko,ampak ok.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Izven AC je bilo 7centov ceneje. Sva raje počakala na lučko za rezervo in tankala na AC za toliko,da je bilo do meje
je pa tole res svinjsko drago. Škoda da nisem nikjer videl koliko je LPG v Italiji .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani