Tudi v moji so že vse bele, edin pozicijskih se nisem lotu menjat, se kar nekak še izogibam, čeprav sta mi ogabni tisti dve rumeni pikici ob belih ksenonkah, ampak se mi zdi, da bom za menjavo pozicijskih žarnic tuki zgubu precej živcev, glede na dostopnost le teh.
Ubistvu nimam, pa tudi moti me ne neki blazno. Se sicer vidi, da je blo že prej enkrat požrto, ne zgleda nič na frišno. Je pa pomoje odvisno od zavarovalnice do zavarovalnice, mislim, da ne bi vsaka priznala tega pod divjad. Sam si pa ne želim it menjat te obloge, ker bi mogu pol avta razkopat, da bi pršu zraven.
Zanimivo mi je pa pri temu avtu kako lepo dostopno ima lambdo sondo, dobesedno samo stegneš roko in zamenjaš.
Evo, jaz pa danes naredu redni servis v domači izvedbi. Filter kabine, zraka in oljnega, pa menjava olja. Poleg tega še našprical oblogo požarne stene proti glodalcem. No, kar je še ostalo sploh od nje.
A ni tako, da po Mazdinih navodilih na tem menjalniku ni treba servisirati nič, niti menjati olja, doživljenjsko?
A so to podobne fore kot pri Bmw, ki navaja, da olja ni potrebno menjat, ZF, ki je proizvajalec menjalnika pa priporoča na 70.000km.
Potem pa bodi pameten. Mislim pa, da za navodila proizvajalca malokdo poizve.
Živjo, sam imam 2010, ampak očitno isto nekaj delam narobe ali pa ni kompatibilno? Ko grem v meniju avta na ''pair device'' mi Iphone XR ne pokaže nobene možne povezave. Probali smo tudi s Samsungom in je ista zgodba. A je mogoče kak problem v kompatibilnosti, ker so telefoni novejši, ali jaz kaj delam narobe? Kakorkoli, nikakor mi ne uspe usposobit bluetooth povezave za prostoročno telefoniranje. Če pozna kdo rešitev bom zelo vesel. Imam pa avto brez tiste vgrajene navigacije, če to karkoli spremeni. Hvala za vsako pomoč
Mater 10 centov razlike... nabijaški mediji pa objavijo "nekoliko nižje". Če bi se za toliko povečalo bi v naslovu pisalo najmanj o "grozovitem skoku cen" al pa "apokaliptični podražitvi". Kolk poskušajo teli MSM-ji oblat folk, da to ni več res.
Danes zamenjal zadnje diske in ploscice. Ni omembe vredno, pa vseeno
A rabiš kak tester da ti popusti zavora zadaj?
hehe ne razumem a gre za šalo ali je res kaka procedura 😀 Je pa bil opravljen prvi test že, ko sem se moral s Kureščka po menjavi spustit v dolino... no še vedno sem tukaj 😅
Jaz se tega sigurno ne bom sam loteval. Orodja nimam, da bi pa na roke tole brusil se mi zdi pa mal preveč dolgotrajno. Vse bi delal prvič in v vsakem primeru verjetno zadnjič in ne upam si trdit, da bi bil rezultat za prvič sploh vredu 😅
Vmes bom/o naredil/i cel doktorat, s čim jih je bolje špricati... Se sploh ne grem tega. Nisem niti siguren a so feltne sploh z M6, ali so s CX-7 in predvidevam, da niso enako široke.
Hahaha J.J., ker so tako grde, da niti profita ne rabim, samo da grejo stran in ne na avto? 😄
Men osebno niso neki ekstra napačne, običajne 5 krake mi manj potegnejo. Seveda bi pa rajši videl, da ma kter forumaš kake cenovno ugodne 18'', za prodat, po možnosti še s kakimi gumami, za sezono/dve 😇
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi v moji so že vse bele, edin pozicijskih se nisem lotu menjat, se kar nekak še izogibam, čeprav sta mi ogabni tisti dve rumeni pikici ob belih ksenonkah, ampak se mi zdi, da bom za menjavo pozicijskih žarnic tuki zgubu precej živcev, glede na dostopnost le teh.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani