A si prepričan? A Forda si čisto odpisal? Mogoče bi še malo premislil? 😆
Želim ti uspešen nakup in varno vožnjo! Pa potem kakšno poročilo nalepi sem - obvezno s slikami. 🙂
Trololo...
Hvala! Poročilo? Sej vidiš, da je to kar blog ratal. Vse zveš, tut kaj je v sendviču. Gledam opcije in najbolje je let iz gradca ali vlak iz beljaka. Sedaj imam pa dva problema:
Nevem zakaj se tip ne javi in nič ne sporoči. Je avto še tam? Se je mene naveličal? Ima super busy day? Pojma nimam.
Ali te njihove tablice in vso papirologijo lahko uredimo v soboto?
6 minutes ago, ignacij said:
Kaj pa če plačaš s plačilno kartico na POS terminalu prodajalca. Torej ne nakazuješ ampak narediš direktno plačilo. Mogoče je pa to takoj izvedeno.
Ma pa res... Jao sem brihten. Sem klical banko in nakazil v soboto ni (čeprav vsaj za male zneske mi na n26 vedno takoj prenese ker založijo), provizije kakšne pa tudi zame ni v nobenem primeru, razen flat rate. Tko da kul. Thanks.
Poleg tega, eno je, če se ti lahko pelješ jurja kilometrov, kaj pa partnerka - lahko tako dolgo vozi?
Raje poglej, če leti kak nizkocenovnik v bližino.
Nemore ampak se je oče ponudil in je čisto preveč navdušen nad idejo. Ampak ne, to je verjetno too much. Nizkocenovec iz bentk, 14 ur vlaka ali 17 ur cjazenja s flixbusom so budget varjante.
14 minutes ago, sportman333 said:
Če ne želiš nakazati 25k€ oz. kolikor boš dal za avto, greš gor nisem bral v kateri kraj greš, ampak verjetno boš v istem dnevu z vlakom tam....greš v prodajalno, si v miru ogledaš avto in če je vse ok, nakažeš plačilo. Greš v miru na pivo in prespiš v lokalnem hotelu in pač plačaš tistih 100-150€ za eno nočitev.....verjetno to ni težava, če boš kupil avto za 25k€ in še vedno boš v plusu v primerjavi z uvoznikom.....naslednji dan ima prodajalec denar na računu in urediš papirje in se v miru odpelješ....če ti pa avto ne bo všeč, pač ne nakažeš, in si imel dnevni izlet :).... (verjetno v takih primerih reklamacije ne štejejo, da bi mu nakazal cash, potem ko bi prišel bi pa ugotovil da ti avto ni všeč, verjetno vračilo ni mogoče, verjetno si dobil kakšno kupo-prodajno pogodbo, kjer je verjetno tudi klavzula videno-kupljeno preko neta.....). Pa srečno pri nakupu.
A veš, da ta ni tok bosa. Hmm. Gledam, da če še kar cinca pač odidem gor pa bo kar bo. Samo sem se res naperil na tega sivega in niti nočem rdečega kot backup več. Zato bi rad da se zjasnejo... Se bom kar pripravil za pot. Če sem pozen in kje prespim, je poslovanje kaj drugačno v soboto? Se, da te tablice in podobno verjetno samo čez teden, a?
9 minutes ago, dvorjan said:
Plus v tem konkretnem primeru je tudi to, da imajo tri podobna vozila na zalogi.
Lahko vzameš drugega - in jim pač zatežiš, da ga dajo po ceni, ki si jo plačal, če pri oglaševanem nekaj ne štima.
Čeprav imam občutek, da ste tukaj na forumu izjemno črnogledi in vidite samo ekstremne scenarije, ko lahko gre kaj narobe. Medtem pa vas Mujo iz celjske avtohiše trikrat okrog prinese v 15 minutah in še vedno kupite mačka v žaklju. Ampak on je tukaj, on je "dobar", poštenjak ... 😃
Hočem najdražjega, tako da kvečjemu popust za ves trud haha. Kot pravim, rdeča je za backup lahko, ja.
Ma nevem, če so črnogledi, samo veliko ljudi je dejansko preveč nepazljivih in naivnih. Bolje potem malo preventivno strašit.
Kolikor poznam SEPA plačilni promet znotraj EU mora biti v parih urah nakazilo na računu banke prejemnika. Zdaj pa... če gre za manjšo banko, hranilnice ipd, kjer mora it plačilo preko posredniških bank pa res traja. To lahko preveriš tako, da recimo aro ali pa manjši znesek nakažeš in prosiš prejemnika, da preveri v kolikšnem času je plačilo prejel.
Če traja predolgo in bo treba gotovino, pa je za moje pojme edina relativno varna rešitev, da se gre z lastnim prevozom in če imaš zraven partnerko z izpitom, lahko nazaj peljeta dva avta pa še če se karkoli zgodi (okvara recimo) sta ves čas mobilna. Namreč, tako kot pravi Alex, se sam tudi ne bi posluževal nakazil še predno avto vidim in je vse dogovorjeno. Namreč, če je prejemnik v stečaju in bo karkoli narobe boš kurac dobu denar nazaj.
Super info! Ampak imam občutek, da se jim ne ljubi prav posebno zajebavat s testiranjem itd. No, bomo videli, zaenkrat me še vedno ni kontaktiral, ko sem ga pa par ur nazaj na fon dobil je pa rekel, da ma informacijo o kolesih zame in, da se slišiva kasneje ker je super busy s strankami tam. Bom prašal, če je opcija are, v ponedeljek tja pa poravnat preostanek. Samo dvomim...
Mislim, da se glede nakazila kupnine nimaš kaj sekirati. Nakažeš in je. Če nakažeš dopoldne, v 99% pride še isti dan (sicer bo Nemec to verjetno videl popoldne).
Kul. Pač je kot je, se bom že navadil. Še vedno ga čakam, da se javi. Tudi njihovo številko veže kar v drug avtocenter, samo tam mi ne more pomagat. Očitno so do amena busy. Na whatsapu je message videl, zdaj pa čičat in čakat. 🤞
Imel 20 jurjev v žepu/denarnici/torbici in šel čez 2 ali 3 države z vlakom? Te lahko za vsakim vogalom kdo počaka in pretrese, če mu zgledaš nekaj več vreden ... ozr. živčen. Verjemi, danes je bolj varno nakazati kot nositi ...
Sicer pa, tudi če nakažeš fizični osebi, imaš dokazilo o nakazilu ... Je pa fino, da se prej identificira s kakim skenom osebnega dokumenta, prometne, homologacije avtomobila itd., da se prepričaš, da je to res človek in njegova imovina, kar prodaja.
Pomoje je bolj mišljeno nakazovanje v naprej? Pač idealno bi blo deposit mu dat pa preostank nakazat, ko si tam. Jbg, če traja greš v airbnb. Ampak ni videt, da se grejo to.
Tako sem jaz nakazal uradnemu Mazdinemu zastopniku komplet znesek. S tem, da imaš bančno dokazilo, da in ko je prejel znesek. Takoj, ko dobi denar, dobiš potrdilo, da lahko prideš iskat avto.
Je oa odvisno, koliko časa te bo pripravljen prodajalec čakati, da se odločiš za nakup. Ne vem, kako je danes, a takrat, ko sem sam kupoval avto, so šli za med. Tako, da mi je dal tri dni časa, da se odločim.
Verjetno takšno delno plačilo ne bo šlo skozi.
Če se odločiš za nakup, pa mi pozneje javi, kar te zanima glede 19", morda 20" felten, dovoljenih dimenzij,homologacij..
Ok potem ne pričakujem, da bo kaj drugače tukaj. Predračun, zahtevajo osebni dokument, plačam, dobim scan in potem me čakajo. Right?
Jaz sem se že odločil. Servisi so, oprema baje je taka kot je listed. Sicer osnovno kar se sedežev itd tiče ampak to smo itaq rekli, da je najlažje in najbolj obstojno. Edino kar nevem je ali ima g vectoring PLUS, ker v ameriki je to z doplačilom. Ampak tudi, če nima na tej točki ne bom kompliciral. Tako, da ko se mi javi in dorečeva glede felten, je to to.
Ja, če res le 17" pridejo zraven bodo te zimske in bom nabavil še 19" letne. 20" je pomoje too much glede na moje pohajkovanje po gorah in čudnih cestah vsake toliko. Vse kar praviš ja, bom hvaležen za info, pa tudi kater brand nabavit.
Sedaj samo moram dobit modela na telefon ker je busy AF danes, da se tole finalizira in se neham sekirat.
Ne drži. Meni so vse uredili, jaz sem na koncu plačal le zavarovanje, dal gor tablice in se odpeljal domov. Ne pisati kar nekaj na pamet, če nisi prepričan.
Na koncu me je stalo vse skupaj mislim da okoli jurja. Pa nobenih problemov in zagat.
Jaz fizični osebi ne bi nikoli v tujino nakazoval denarja vnaprej. Edino, če si res za hazardranje. 😉
Meni so za uvoz citirali 2200 in 1900€. To je od oka 1000 več kot bi sam plačal. To pa je že nekaj.
Nakazal bi pa uradnemu zastopniku mazde. To pa dejansko mora bit ok, ne? Bom sicer prašal, če lahko preostanek nakažem ko sem tam, in sedaj samo nek deposit, ampak pomoje nebo špilalo. Importer pa tudi nebo zalagal, tako da v vsakem primeru bi moral plačat.
Se pripelješ na lokalni AMZS ali podoben urad za tehnične preglede in rečeš "Tale je za homologacijo."
Predaš nemško prometno in kupoprodajno pogodbo in izploniš svoje podatke na vlogi.
Ta čas mojster pogleda št. šasije, poslika avto in že lahko greš na šalter plačat 96€ za homologacijo. 10-20 minut, odvisno od tega, kako hitro pišeš in kako hitro on pregleda avto in ga poslika.
Vlogo za DMV izpolniš na računalniku in oddaš elektronsko. Večina organov jo zdaj obdela v enem delovnem dne. Plačaš znesek, ki ti ga odmerijo, in s potrdilom o plačanem DMV greš izbrat SLO tablice.
Super! B-mat je citiral 1900€. Boljše ampak še vedno me pride kakih 1000€ več. To pa se računica tudi po urah dela ne izide. Očitno grem sam.
Ok superca!! Upam, da ti lahko še usput malo težim glede tega, da me ne bodo živci požrli... Hvala ti!
Torej:
Kupoprodajna pogodba in plačilo vsega naenkrat (to me je kar malo strah tak znesek nekomu randomly nakazat 0o), ampak pravite, da je normalno... To bom kar danes.
Prit do tja z vlakom in že prej prosit za prometno, kupoprodajno pogodbo in kratkotrajne preizkusne tablice.
Domov in to kar si napisal.
Nekako tako simple??
16 minutes ago, dvorjan said:
Pa še glede stroška nemških preizkusnih tablic in zavarovanja. Iz Nemčije do nas je praktično samo avtocesta. Koliko si zaupaš kot šofer? Po AC peljati je najlažje, ni treba že prvi dan v DE sprobati Vmax vozila. Torej tudi strošek kasko zavarovanja lahko odpade. Sicer pa v avtohiši reči, da želiš najkrajše preizkusne tablice (veljavnost 5 ali 7 dni, ne rabiš cel mesec), več kot dovolj, da se pripelješ domov in urediš formalnosti.
Se ne bom afnal, nima smisla. Za dolge proge sem pa ok. Redno v španijo 22ur vožnje. Edina nevarnost so utrujeni dopustniki in delo na cesti, zato sem razmišljal o kasku (bojda 300€ namesto 50).
No... narociavto hoce 2200€ za cel import in pravi da pri konkurenci bo 50€ manj max. Če zahtevajo manj gre za šalabajzerje. O__o
Za tako ceno pa grem dejansko se sam jebat.
Je tu kdo, ki je sam importal in bi ga lahko poklical za info in pomoč? Seveda dobi kebab. V primeru, da bo b-mat tudi tako zasolil ceno. Nekaj je brati, nekaj pa kontakt in izkušnje. @dvorjan?
Ja, ampak ne pozabi, da ti "prevoznik" opravi le del vsega naštetega - zgolj pripelje avto na dvorišče - plačilo DMV in homologacija, torej ukvarjanje z lokalnimi organi, je še vedno v tvoji domeni.
Ne vem, no, če ravno vsak dan ne obračaš velikih denarjev, se mi zdi, da z lastno organizacijo kar nekaj prihraniš. Pa še bogatejši si za izlet in izkušnjo. Sploh v dvoje. 😃
Sicer pa malo poglej urnike vlakov, do sredine Nemčije (Fulda ipd.) lahko prideš tudi za okoli 50€ po glavi (nekaj SuperSparPreis ponudba).
Vlake preveri na več straneh, ker imajo za iste poti lahko znatno različne cene (enkrat so cenejši DE, enkrat AT, včasih pa celo agregator):
www.bahn.de
www.oebb.at
www.trainline.com
Kakor sem jaz razumel je na meni le registracija? Kaj drugega naj bi bilo še zraven?
Nisem bogataš, mi pa tudi ni hudo. Saj verjetno lahko najdem cenejši vlak, ampak potem vso jebanje s prestopanjem itd... Znava potovati precej cigansko, če je treba, ampak tu nebi bil sproščen celo pot tja in nazaj. Sedaj klicarim oba importerja in če je cena okoli 1500€ jim dam. 500€ ni vredno mojih živcev. Če hočejo veliko več, potem pa res... Sicer pa hvala za linke! Mogoče bodo uporabni.
5 minutes ago, Jest said:
Se to se pozanimaj, kako je s placilom... Pri fizicni osebo to ponavadi ni problem... Odkartas gotovino in je problem resen... Pri avtohisah, pa ne vem, ce tako velik znesek gre z gotovino... Banke pa se vedno v dobi racunalnikov in hitrih povezav rabijo kar nekaj casa, da sprovedejo transakcijo... Tako, da pomoje tisto, da pred prodajalcem v spletni banki poklikas in mu pokazes na ekranu ... ne deluje... Ampak bo verjetno avto dal iz rok sele, ko je placano. In verjetno bo sele takrat tudi urejal papirje in izvozne tablice ter podobno ... Torej bi moral ze vnaprej, preden gres gor, vplacat ... Torej odpade to, da gres gor in ce avto ni tako, kot je bilo povedano... da se pac obrnes in pozres tisto, kar si placal za "roadtrip" ...
Sicer se lahko motim... taksno je moje razmisljanje...
N26 takoj nakaže. Je pa res, da takih zneskov še nisem premetaval... Avto najverjetneje je ok, vsaj po tem kar smo izvedeli in slikah. Čakam zdaj da me pokliče, da izvem kako je s plačilom. Po pravici sem še vedno v precepu...
To da grem gor, naredim krog, plačam, dobim prepis in tablice in pripeljem domov je simple. Mene bolj skrbi potem jebanje tukaj z listinami, ko moraš nekaj pošiljat in nevem kaj? To pomeni skakanje okoli sredi dneva, čakanje... Veliko enga časa, ko bi lahko ali delal ali mel proper dopust.
Evo, sem šel poiskat zapis (je v temi Zanimivi oglasi - nasvet glede uvoza CX-5 2.5 bencinar, torej praktično ista stvar):
Evo stroškov (vse na debelo računano, da ne boste jamrali glede centkov):
- gre za rabljen avto, ni nobenih mahinacij glede DDV (beri: doplačila razlike)
- vlak do gor cca. 80-100€
- prepis in preizkusne tablice 150-200€
- pot domov 200€ (bencin, AT vinjeta, sendvič, karkoli tretjega ...)
- homologacija 100€
- DMV 111€
In že si pripravljen na registracijo pri nas ...
Torej - kje je teh par jurjev?! Ti povem: v žepu "šverota", ki ti maha s prešernim nasmeškom, ko se ti odpelješ s parkirišča. 😃
Najs! Hvala, sem pa šel zdaj čez tole in po zelo hitrem googlu bi bilo po tvojih alinejcah ta hip 200 + 300 (če hočes preizkusne + kasko. mogoče pretiravanje, ampak vseeno) + 200 + 100 + 111 = 911. Če se karkoli zalomi časovno moraš še prespat. Tudi punca hoče jit na roadtrip, torej + 200€ za vlak. Vključimo še vrednost časa, ko skačem po uradih in sem prišparal precej manj kot 500€. Saj nič ne nasprotujem, hvala za info, in seveda služijo... Ampak preplačaš pa ne spet tako hudo, če vrednotiš še čas, ki si ga vložil.
Marko Ferlin (naročiavto.si). Res super in prijazen fant, za vsa vprašanja ti je takoj na voljo. Jaz sem na začetku sam komuniciral z prodajalcem a sem prepustil vse njemu. Marko ima svoje ljudi, ki gredo pogledati avto pred nakupom, da vse res štima. In če rabiš, ti še oni pošljejo dodatne slike. Vsaj tako je bilo pred leti, ko sem sam uvažal avto.
Na začetku sem razmišljal, da bi sam vse urejal v Nemčiji, a sem na koncu ugotovil, da nimam izkušenj, časa in volje, da bi se s tem ukvarjal sam.
Vedeti moraš, da moraš denar kupcu nakazati na njihov račun in ni mogoče plačevanje z gotovino nad 10000€.
Pri meni je ta transakcija trajala štiri dni.😬 Ne vem zakaj, a vleklo se je v nedogled.
To bi pričakoval ja, da še dodatno preverijo itd. Tudi tu je bil plan, da potem maticu prepustim.
Saj zato... Ko všteješ vse stroške potovanja tja, prespanje po možnosti, tablica, vse cestne taxe in bencin, nisi spet tako veliko prišparal. Je kul avantura, pa verjetno nekaj živcev, drugega pa ne. To glede plačila mi pa ni jasno zaenkrat kako poteka. A jaz importerju plačam in on tam ali direktno avtohiši takoj, ampak potem je to done deal...? Matic je na hitro omenil, da oni dajo ponavadi 500€ avtohiši, preostanek pa ko vidijo avto.
14 minutes ago, dvorjan said:
Ne vem, koliko ti je naračunal, da bi lahko primerjal.
Jaz sem v eni temi na forumu pred kratkim napisal, koliko "na debelo" stane uvoz - poišči in primerjaj.
Ni pa to noben bav-bav, sploh če delaš z večjo avtohišo, saj zelo verjetno že sami uredijo tako prepis kot preizkusne tablice in ti ni treba po uradih skakati, temveč se le še odpelješ ...
Moram še enkrat prašat. Nazadnje je bilo med 1500 in 1700€ če je avto nekje do dobre sredine nemčije. Ok hvala, bom pogledal.
Hmmm, to pa res ja, mi je še sam omenil, da uredijo tablice in vse. Samo a se prosim da komu opisat malo kaj so morali naredit (oz link do topica)? Tudi potem v sloveniji moraš na nek urad nekaj pošiljat in nevem... Punca navija za roadtrip, ampak nisem še prepričan.
Ja. Na tem forumu nas je kar nekaj, ki smo uvozili svoje mazde iz Nemčije.
In vsi smo zadovoljni. V mojem primeru
so mi poslali okoli 50 slik avta in natančen opis, vse podrobnosti in celo natančne slike letnice in stanja gum.
Sam sem sicer kupil mazdo na uradnem servisu (uvozniku za Nemčijo) Mazde v Leverkusnu. Če imaš čas in voljo pojdi sam po svojega izbranega. Drugače pa nas je veliko tu gor izbralo istega posrednika, ki je to kvalitetno storil za nas.
Najprej, sem na interclass klical, ker se vis gospod trenutno ne javi. Pravijo, da so narejeni vsi servisi in vsi vpoklici. Pomoje je to to.
Sedaj pa, kako naprej... Me bo v kratkem poklical nazaj iz nemčije, da dokrajčiva glede koles. Gume so kakršne so, tako ali tako bom verjetno nove continentalke vrgel gor ker na gumah se ne špara (pa takrat vas bom prosil za nasvet glede 19" felten). Glede uvoza pa, seveda bi bilo super sam to urediti, ampak me je malo strah, da bom kaj zajebal. Vem, da obstajajo neki guidi za to ampak jaz in uradne listine... 😕
Dajmo drugače reči. Za uvoz se po pelkovem nasvetu pogovarjam z maticem iz b-mat. Je to ok? Drugo vprašanje je pa, koliko prišparam, če grem sam? Ko sem na hitro računal nekje 500€. Correct?
Bolj obratno, me je hotel prepričat kako scenic drive je nemčija in naj sam nardim road trip z novim avtom od tam domov.
Čakam sedaj tistega tipa iz avtotehne vis, da mi preveri zadeve. Mi pa ena stvar ni jasna. V ameriki je g vectoring plus del enga višjega trima. V evropi imajo to vsi trimi, ne?
Še malo, da jih gnjaviš in ti bodo dostavili novega, samo da se te rešijo. 😉
Hahah ka te češ. Bom vzel to kot "super, go ahead".
SIcer pa, nič ni fertik dokler ni fertik, ampak zaenkrat lahko gospoda Pete-a iz autohaus schnikers iz moersa samo pohvalim. Kapo dol, se res trudi (bi si mislil, da se bodo vsi, da kaj prodajo, pa se večini v resnici nič ne ljubi). Je tudi fan slovenije in je bil večkrat tu na dopustu.
To ti ga bodo sestavli 😂😂😂. Boljse kot bi novo kupoval maš več možnosti opreme. 😉
Haha sam res! Fancy. Samo nevem, če sem pravilno razumel. Verjetno niti ne...
2 hours ago, NevLado said:
Felge na sliki so druge kot v oglasu.
Barva volana povsem ustrezna za te km.
Ima servise ok?
Tako. Vse slike pri njih so "stock photos" glede na avto, ki ga prodajajo ker ne slikarijo vsakega posebej, vsaj tako pravijo. Po slikah sodeč so trenutno gor 17"? Če bo to, bo treba 18"/19" za letne gume nabavit.
Zjutraj preverim. Ampak uradni dealer... Moralo bi biti ok. Še oni naredijo nek mali checkup in tehničnega preden gre avto od hiše očitno. Sicer pa kdorkoli kakšen zadnji komentar? 25500€ za sivo (in glede na opremo, ki naj bi bila verodostojna), tudi če so na koncu te 17" felge in nimam sestavljanke? Še vedno mi je debilno 1200€ več dat za vbistvu samo cenejšo barvo, a jbg.
Ko sem ga prašal glede zimskih felten na tem avtu mi je pa rekel: "The online picture are samples for all mazda6 sport line. So, we have them on Stock for you. No Problem. Wich color do you want?", tako da pitaj boga kaj to točno pomeni. Jutri pogruntam.
edit: Zdaj, ko še enkrat berem, mislim, da je hotel povedat, da bodo na stock kromirana kolesa mi dali, vprašanje glede barve je pa za avto. Ajme...
Si lastim mazdo 6 s takim motorjem in je za NORMALNO vožnjo čisto zadovoljiv. Povsod se lahko pelješ po omejitvah, vedno prideš na cilj in tudi prikolico lahko vlečeš na dopust. Kako bi se 30 let nazaj vozili z avti...
Lažje prikolice!
27 minutes ago, godlike said:
Bi doplačal.
Rebernik je pač mislil, da bo na meni služil. Po župi že nisem pripraval, moj je pa ja bolj redek kot ST.
Sedaj sem bolj racionalno zadevo vzel. M2 gre od hiše, Focus gre ženi, jaz pa dobim i20n Performance 1.6 204km. Tak da bo zanimivo, ko dobim svojo raketo.
Kul, makes sense. Vbistvu, a je komu jasno zakaj imajo tako dobre deale v nemčiji za nove STje? 34 jurjev! Nov! Piše, da ni za export, ampak to nima dosti veze.
Jao... Zakaj misliš, da tako težim tukaj. Se bojim vseh teh prodajalcev... Po pravici povedano, cena 25k za 2021 mazdo 6 s 36kkm...? Je ok deal, a ni? No, če ne bi bral in slišal kako dosledni so mazda dealerji bi bil ziher, da je nateg.
Sliši se kul! Samo i20n je hatchback? Novega? Pa ko praviš M2 misliš mazdo 2? Če je tako, se strinjam z ljudmi, ki se pizdijo, da je to rezervirano za bemfle.
-------------------------------------------------
SIcer pa slikice sem dobil od obeh dealerjev in nič posebnega. Opcija 1 ima precej poškrtano havbo, opcija 2 ima hecne slike (prilagam spodaj, a je samo zaradi telefona taka čudna rdeča pod prtljažnimi vrati?), opcija 3 siv je pa pomoje najdražji ker je vštet nov odbijač in barvanje havbe.
Preden so zaključili, mi je stric rekel še, da lahko feltne izberem. Treba jutri razjasniti kaj to pomeni točno. Se pa nagibam k opciji 3, ker izgleda najmanj pobuškana (ker je popravljena, seveda) in mogoče je vseeno bolj under the radar v čudnih krajih v katere zaideva kdaj, kot rdeča. Čeprav je 1200€ več od opcije 1, 7000km manj in 3 mesece manj garancije. Moram prespat.
@hermelin: Prvo. Pa še jurja (vsaj) naj spusti ceno. 😃
Haha so final cene pa tko ene 2 jurja vsaj pod ceno vseh ostalih. nekje na istem nivoju kot 01/2019 avti. Ni šans nižat.
15 minutes ago, ignacij said:
Hmm, nisem vsega prebral, sem pa pogledal oglase. Ne vem kaj tocno isces, sam 165km motor je len. Ce ti pa paše pa ignoriraj moje pametovanje.
Smo obdelali ja, hvala. Ampak je kot je, se zavedam, da ni ravno močen, je pa edina opcija za šalter met, pa še bolj reliable je. Sedaj se je samo za odločit katerega vzet in smo končali to poglavje.
Pri tem sem se 2 leti nazaj tudi sam zanimal za eno. Menda je trgovec OK.
Zelo so korektni in prijazni! Sedaj se moram samo odločiti za eno od treh, ki jih imajo na voljo. PRVA, DRUGA, TRETJA. Prva in druga imata enake slike ker so bili lazy. Prva ima nekaj prask v prtljažniku ampak nič ni barvana, druga ima prebarvano prasko na vratih in manjkajoč rolo v prtljažniku, tretja pa ima prebarvano havbo in zamenjan sprednji odbijač. Glede na "prices are final", kaj bi vzel?
Haha a bi se me rad znebil? Za vedno? Saj sem entuziast ampak to pa nevem, če bi si upal pod prsti met. Preveč nor avto. In ja, mora nujno biti karavan, drugače mi ni uporaben. Če bo kdaj drugi avto pri hiši bomo pa novo temo odprli. Ampak hvala haha
35 minutes ago, godlike said:
A ti nekaj zaupam. Če bi dobil 26k za njega bi ga dal noter in vzel ST-ja. Uradni zastopnik mi je rekel po eurotaxu 17k. Sem se zasmejal in odšel.
V Sloveniji je 3 leta garancije + 2 jamstva. In ja, za jamstvo je pogoj redno servisiranje na uradnem servisu. Ni tu nobenih cak z doplačili itd...
Nisem nič plačal in že 2x koristil.
Bi doplačal za STja novega? 17k? Ah kje, probaj po mobile.de prodat! Ja v tujini tega ni so mi rekli. Oz vsaj ni v navadi. To, da je pri 2.3 mašini manjkal servis je pa itaq komunizem tko da nope.
Ne obremenjuj se s tem, če je rental avto. Če so servisi poštimani (narejeni po intervalu) in da je avto nerazbit, nimaš kaj razmišlat. Nekateri od prvega lastnika pa so lahko kupljeni v sloveniji so lahko slabši kot rental avti.
Gotcha. Hvala. Edina hecna zadeva je da imajo dva avta listana, drugi še z manj kilometri, ampak imata oba iste slike! Malo so bili lazy, čeprav je pri prvem prodajalec trdil, da je točno ta avto na sliki. Bom še drugega klical in bomo videli...
edit: Tale drug ma neko prebarvano prasko na vratih, sicer je ok. Tip je pa tok prijazen, da mi bo prek whatsappa streamal avto in greva pogledat. Svašta... Je kar sam predlagal. Pa fan slovenije je, rad pride na dopust sem.
Jup. Očitno. Samo nekaj veliko izbire nekadilskih avtov pa prav ni. 😮 Npr. tale ima super ceno, trik je pa v tem, da gre za rental avto. Glede na to da ga vseeno prodaja mazda dealer? Vseeno ognit se?
Včeraj sem 6 ur vozil Kio Sportage 1.6 ... armatura kot v avionu, ampak mi je sedaj moja Mazda še bolj všeč, zakaj?
- najprej sem Kio komaj vžal - moral sem se prej pripeti, pritisniti pedal sklopke + zavore
- line assist nisem znal trajno izklopiti ... z vklopljenim pa mi je bil občutek vožnje podoben pokvarjenemu podvozju
- čeprav ima avto ročni menjalnik se pojavlja občutek avtomatskega oziroma včasih kakšno sekundo ali 2 neodzivnosti ... avto preklaplja v t.i. "jadranje" ... po občutku sam odmika sklopko, ko ne rabi navora
- čeprav ima po občutku turbino in lahko da iz sebe veliko moči, moč motorja ne sledi zvezno pedalu za plin
- večina gumbov je na dotik .. tudi za uravnavanje ventilacije ... v soncu slabo vidnih oz. ni jasna nastavitev
- lega na cesti OK, ampak dosti slabša od Mazde 3 ali Mazde 6
Skratka, naših 5 let starih Mazd, Mazde 3 2.0 G120 MT in Mazde 6 2.0 G165 MT, obeh z odlično lego na cesti, odlično delujočim neproblematičnim, zanesljivim in vzdržljivim motorjem, nepogrešljivimi mehanskimi gumbi na konzoli, kljub muzejskim info in navigacijskim sistemom, ne bi nikoli zamenjal za novo Kio Sportage. 🙂
Tole kar pa berem o Fordovih mašinah z nekaj 10.000 km, pa mi postane kar slabo, če pomislim, da bi imel tak avto ... 😀 Pri Mazdinih bencinarjih je lahko še ena nula zraven (nekaj 100.000 km), pa ni takih težav.
Hud breakdown! Kar se pa fordovih mašin tiče sem imel pa sedaj dolg pogovor s šefom lokalnega ford servisa. In... Boš kar vindicated. Pravi, da preventivno menjanje tesnila glave je neumnost in motor nikoli nebo enak. Torej vse kar lahko narediš je, da redno menjaš olje. Na veliko pokajo tudi neki konektorji, ki te vsakič koštajo kar nekaj 100€. Poleg tega garancija je le 3 leta, extra 2 pa z doplačilom. Vse to le pod pogojem, da izvajaš redne predpisane servise, ki morajo biti v digitalni servisni knjigi. No... Junak zadnjega avta, ki sem ga gledal je izpustil drugi servis.
5 hours ago, godlike said:
Take so bile takrat cene. In to je veljalo za drago takrat. Seveda nov.
ST z isto opremo, je bil takrat 38k s popustom.
Danes je okoli 42k. Glede na to, da so Škode zlezle proti 50k, je novi ST zastojn, čeprav ni.
Škoda pa je, da so zaradi doseganja emisij ukinli moj motor, ker je bomba. Kafe mlinčka 1.0 jaz res ne bi imel.
Poznam že 2, ki sta rekla, če bi se mojega dalo kupit, bi ga takoj, sploh zaradi slabe ponudbe na trgu.
In vse kar pride v Slovenijo gre v Koper v skladišče, potem pa se prodajalcem od tam razvozi.
Ja informacija je bila, da ni homologacije, ker so bile spremembe na mašini in je to prvi taki avto v Sloveniji.
Serviserji po navadi nimajo pojma o teh spremembah. Sem 1x celo gnjavil, če je update mašine. Pa ni bilo nekega pametnega odogovra.
Ma še vedno je to preveč za kolikor sem ta hip pripravljen dat. In dejansko v nemčiji se novi STji z neko hudo akcijo prodajajo za 34k, ampak je izvoz prepovedan! To bi dal, ampak afaik tega pri nas ni. 😕
1.0 sem poskusil in ni šans, ja.
Ja za tvojega daš 25k+, kar ga naredi očitno najboljši nakup leta 2020. 5 jurjev izgubil v 3h letih?! Noro. Čestitam!
Kul hvala za info, zanimivo.
Jap, sem mu težil, če lahko pogleda kater blok motorja je, ali ima tiste luknje namesto zarez pa je vse kar je iz sebe spravil glede tega, da je 2019+ motor. Kar verjetno pomeni updatano mašino glede na to da je prejšnja pokala od 2017.
Bottom line ford zgodbe: kupi novega in menjaj olje na krajši interval kot predpisano in pazi na redne servise. Rabljen turbo je ticking time bomb, ki te košta 6 jurjev za novo mašino.
Izredno dobri avti za vozit ampak na žalost njihov performance čisto podvžen volji prejšnjega lastnika. Ko se stanje na trgu in v žepu normalizira se grem igrat s tem, za zdaj pa Mazda. Nimam več časa se zajebavat in kolebat. @Janez007 kaj dobim ker nisi zmagal?
Poči lahko tudi blok med cilindri oz. stena med cilindri.
2+3 jamstva. Tak da za mašino ti ziher krije.
Servisiram pri Reberniku v Breznem. Za 1x by the book. Ko bo izven garancije, bom interval prepolovil in tega vmesnega delal sam.
Jaz imam najredkejšo varianto Focusa v Sloveniji. 1.5, 182 konjev. Identična mašina je 1.5 150 konjev, dejansko je nad 3-4k obratov zadušen, navor je isti. Prodajat se je nehal v prvi polovici 2020.
Imam STLine business, torej športno podvoje in doplačane 18". Poglej mojo temo za slike.
Pogosto se novo modelsko leto lansira konec tekočega leta. Torej moj je bil dobavljen konec novembra.
Ja poznam zadevo za 1.5 mašino, da je znala pri brutalni vožnji olje spenit in zaribat. Vejretno je moja popravljena, ker sem ga imel v Kopru 1 mesec, da je nova homologacija prišla.
Pokrov na ketni je drugačen kot na jermenu, ker ni namenjen rednemu servisiranju. Vprašaj googla, boš takoj videl razliko.
Svašta... ampak ja ok dve leti garancije in velik servis. Bi moralo bit ok.
Hvala ampak malo daleč haha... Ampak kul taktika. Pri pooblaščencu, kasneje pa pol pol. Noted.
Wow res hud! Čestitke! Pa za 30 jurjev nov?? V nemčiji so očitno od 25k 2020 letnik naprej. Ta ST, ki ga gledam je 27k, 2020, ~60kkm (prejšnji je kadilski jao...). Hecno mala razlika, 2k€, ne? 0o Pa oprostite vsi ker stalno težim za mnenja, ampak kak komentar na zadnji avto? Oprema je top. Spet dva lastnika pri 60kkm. Cena? Če se tale ne izide so več ali manj le modri še ostali. 😕
Ok, hvala, torej načeloma bi morali 2020 imeti novo mašino. Bom jutri preveril pri dealerju z VIN. Kako, da si ga mel tam? Ne razumem čisto, homologacija za kaj? Za update mašine? 0o
Ja vidim, nek simple pokrov pri jermenu, bolted on kovinski pokrov pri ketni. Smiselno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Trololo...
Hvala! Poročilo? Sej vidiš, da je to kar blog ratal. Vse zveš, tut kaj je v sendviču. Gledam opcije in najbolje je let iz gradca ali vlak iz beljaka. Sedaj imam pa dva problema:
Ma pa res... Jao sem brihten. Sem klical banko in nakazil v soboto ni (čeprav vsaj za male zneske mi na n26 vedno takoj prenese ker založijo), provizije kakšne pa tudi zame ni v nobenem primeru, razen flat rate. Tko da kul. Thanks.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani