mazda nikakor ni za pikolovce, ker se bo vedno nekaj na?lo.
Po mojih izku?njah to velja za VSE znamke in modele. Lahko pa ima? malo ve? sre?e ali smole. Jaz sem svojo, upam da, ?e odslu?il pri Renaultu in VW, zato bom zdaj pa? poskusil ?e z Mazdo.
Se ne strinjam. Za polno cemo menim, da ti morajo izro?iti brezhiben avto, ?e pa se je kaj z njim pred izdajo zgodilo oz. bilo popravljeno, pa so ti dol?ni to sporo?iti. Tako bi jaz rekel, da je pri po?tenem poslovnem odnosu edno sprejemljivo. Konec koncev pla?amo celotno kupnino a ne?
?ez 10 dni dobim svojo prvo Mazdo 3. Na forumih sem zasledil ?e tudi kak?ne te?ave in me zato zanima ali ima kdo kak?en namig/opozorilo na kaj biti pozoren ob prevzemu (npr. po?kodbe laka ipd?)
Tako kot bi bila stekla minimalno odprta...znano...
Ojoj, a zdaj, ko sem v petek naro?il svojo me boste pa s tem stra?ili? ;-) Za?uda jaz nisem opazil tega pri testnih vo?njah. Pa je kdo reklamiral to na servisu?
Mislim da ga ni na svetu, ki si je prestavo sede? in volan tolkrat kot jaz da bi si na?o pravi polo?aj. Celo gledal sem kak si prav nastavit sede? na youtubu. Vse sem ?e probal. Al mam dolge noge pa mogo? zato.
Problem je po moje v tem, kako ho?e? imeti noge med vo?njo. Jaz tudi sedim na ?iroko in imam desno nogo naslonjeno na konzolo. O?itno nekateri proizvajalci mislijo, da vsi sedimo kot p...e na ozko.
Meni je pa npr. v M3 bil absurden sredinski naslon za roko, neuporaben po obliki in trd. Upam, da bo v 2017 bolj?i (vsaj malo sem preveril v M6).
To?no neki takga sem imel jaz v mislih, da recimo pri 20.000 cekinov vrednem avtu garant zaslu?jo 4 do 5 Smukov, jebomast. Pol pa jamrajo da zaslu?jo 500 ali pa bodo imeli izgubo z njim in to pri "vro?em" modelu, heh barabinkoti!
4-5 jurjev je ?ista utopija. To ne obstaja, ko pride do kon?nega koncesionarja.
?e koga moti armaturka oz. del armature kjer mi desno koleno/noga ti??i v plastiko. Jz bi tist del kr od?agal stran. Al je tak mote?e da bom vse skup spulo ven.
Sem ?e naletel na huj?e primere, kjer po 5 minutah zaradi bole?ine nisem ve? mogel sedet kot ?elim. Moj stari Megane ima tam zaobljen in mehek material. To bom pogre?al. M3 na sre?o ?e ni najhuj?a.
Jaz sem se "off the record" pogovarjal s trgovcem po podpisani pogodbi in mi je rekel, da so ?li v izgubo. Jaz sicer ne poznam njihovih poslovnih pogojev in koliko je govoril resnico, vendar je rekel, da pri enem avtu brez popusta zaslu?ijo najve? 500 ?. Razliko si nekako bojda pridejo noter s kvotami prodanih vozil in s servisi, ker mi je v ?asu pogajanj rekel "pa upam, da boste potem res hodili k nam na servis".
Je pa res, da sem glede na sicer?nje informacije (tudi s tega foruma) zadovoljen in prijetno presene?en. ?e drugega ne, bom na koncu pla?eval kasko za realno vreden avto, ne pa tako kot tam, kjer je po ceniku 25 K?, dobi? ga pa za 19.
Se pa strinjam, da pusti slab ob?utek to, da gremo iz trgovine z razli?no polnimi cekri ?eprav pla?amo isto. Ampak dvomim, da se to da spremeniti. Pri VW npr. imajo javno ogla?evane popuste in akcije, samo jaz sem se tam ?e vseeno zglihal pod tiste "super ugodne akcijske pogoje", kar pomeni, da bo konkurenca vedno prina?ala razlike.
Super, ?estitam. Mene niso smirglali niti pod razno. Lahko prosim ?e zaupa? kateri trgovec je bil tako prijazen?
LP
Tega raje ne bi pisal na forum, da se ne bo na?el kak?en Kekec, ki bo poklical tja in rekel "jaz pa vem, da ste enemu dali to in to ..." pa jim bo takoj jasno.
Lahko pa ti povem, da vsaj 600-700 ? ponudijo iz prve vsi, gume na felgah in ni? stro?kov prevoza in nultega servisa pa so mi ponudili trije in to s pravim pogovorom po telefonu, mi niti ni bilo treba iti tja. Za ve? se pa? odpelje? in se ?e malo pogovarja?. ;-)
Zimske gume 16' na original felgah, centrirane in zmontirane na avto, ni? stro?kov prevoza in nultega servisa, tekstilni tepihi in obvezna oprema, brezpla?en prvi servis ?ez eno leto vklju?ujo? material (menda vredno cca. 180-200 ?).
Sicer pa, ?e koga zanima, ima Mazda trenutno akcijo s 1.800 ? popusta za model 2016 ampak ne bo javno objavljeno.
No, kocka je padla. Danes grem pla?at aro za 2017 M3 sedan Revolution 2.0. Tako dolgo sem ?akal zato, ker sem ?e zbiral informacije, iskal varianto glede barve in dobavljivosti, se pogajal glede "popusta" in predvsem, ker sem ?akal, da pred dokon?no odlo?itvijo preizkusim ?e Toyoto C-HR. In sem jo. Zame Mazda zmaga, ?eprav Toyota ni slaba, vendar je to bolj "joystick" ob?utek vo?nje kot npr. pri Renault 2016, pa tudi cena glede na opremo je ob?utno vi?ja. V M3 dobim za slabih 21 ?e skoraj vse, v Toyoti mora? za nekatere stvari iti do najvi?jega paketa opreme. Pa seveda argument 2.0 proti 1.2T. Saj dobro dela (zdaj, ko je nov) ampak jaz sem bolj za klasiko.
Predvidena dobava v januarju. Pa ?e to, za tiste, ki vas zanima - da se kaj zglihat, ?eprav gre za facelift model. Kar pogumno, spo?tljivo in s potrpe?ljivostjo. ;-)
Pa ne kurjenje v gorivnih celicah pa? pa v fuzijskem reaktorju.
Saj tega, domnevam, nisi resno mislil. Uporabnega fuzijskega reaktorja vsaj ?e desetletje ali dve ne bo. Verjetnost, da bi kdaj bilo mogo?e dosegati pogoje za fuzijo v tako majhnih dimenzijah, da bi ?lo v avto, je skoraj ni?na. Da o varnosti ne govorimo. Gorivne celice so najbr? najbolj?i kompromis med gostoto energije na maso in elektri?nim pogonom. Je pa res, da do vodika najla?je pridemo ravno z elektriko. Elektrarne bodo vsekakor potrebne.
Uradna predstavitev bo januarja, bi se pa lahko baje na?li kak?ni primerki tu ?e decembra. Menda bo ve?ina na za?etku v dveh novih barvah (najve? menda v "machine gray").
Je kdo ?e zasledil cenik za slovenski trg za 2017 modele?
?al rabim malo ve? stvari na dosegu roke v predelu vrat, da bi zmogel le s porstorom za plo?evinko v 2016 modelu. :/
Cene se razlikujejo samo za 100 ? in ?e to ne pri vseh paketih opreme. Tudi jaz ?akam 2017 in bo Revolution samo 100 ? dra?ja, bo pa imela ve? opreme (nor. ogrevan volan, barvni HUD, LED ?aromete namesto xenon itd..)
Sam sem kupil original Mazda3 18 col feltne grafitne barve (to?no take kot jih ima Takumi izvedba) za 742 eur - imam ra?un.
Redna cena je bila 192 eur komad, vendar sem dobil ?e nekaj popusta na gotovino. Gor sem dal hankook evo nekaj za 416 eur +25 eur za monta?o, vse skupaj 1183 eur in mimogrede gume so odli?ne.
Original 18 col srebrne feltne in nove verjetno Michelinke bi bile torej vredne vsaj toliko, glede na mazdine zlatarske cene pa vsaj 1250 eur.
Original 16 col srebrne feltne so nove ca 152 eur komad 4 torej pribli?no 610 eur. Gor so verjetno original mazda prva vgradnja Toyo gume ki jih v Sloveniji ni mogo?e kupit, primerljive nove gume pa so vsaj 240 eur pa tudi ve?. Skupaj bi bil 16 colski komplet vreden med 850 in 900 eur. Ker bi bilo treba bodo?ega kupca nove Mazde3 z opremo Challenge ?e prepri?at da zamenja svoje 16 col za 18 col bi rekel da je dopla?ilo 300 eur kar fer, karkoli ve? pa je ?e zmaga.
Mimogrede, rabljene original nova Mazda3 16 col srebrne feltne so ?e ve?krat prodajali na avtonetu za ceno 300-340 eur z rabljenimi gumami vred. Ljudje o?itno kar menjajo 16 za 18 col, ki so za ta avto tudi najbolj primerne, tako da bi veljalo poskusiti tudi tam.
Odli?en in konkreten odgovor. Hvala. Saj mogo?e ste me nekateri celo prepri?ali, da ostanem na 18''. Bom videl, ko pridem do tja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po mojih izku?njah to velja za VSE znamke in modele. Lahko pa ima? malo ve? sre?e ali smole. Jaz sem svojo, upam da, ?e odslu?il pri Renaultu in VW, zato bom zdaj pa? poskusil ?e z Mazdo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani