Tako kot pravi Jures. Prva serija bo verjetno problemati?na kot so bili prvi skayactiv dizli in ?ele ?ez kak?no leto se bo spla?alo kupit to zadev??no.
Samo ne pri?akovati ?ude?ev, ker v prvih testiranjih tega motorja v 3-ki poraba ni bila tak?na, kot so obljubljali.
Bomo videli je rekel Stevie Wonder.
Kot opa?am se omenjena cifra prihranka na gorivu maj?a z nove?jim datumom recenzije prototipa na youtubu.
?e bodo ?akali predolgo z izdajo bo poraba vi?ja od dosedanjih motorjev.
Saj te argumente za/proti uvozu smo ?e obdelali bolj me zanima, ?e veste, da bi kdo pri nas ponujal podalj?anje grancije oz. ali mogo?e celo Mazda Slovenije ponuja, ker kot sem ujel enega od na?ih prodajalcev naj bi na?i trgovci sami pla?evali neki tuji zavarovalnici te dodatni dve leti.
Vidim, da nekateri prepodajalci pri nas ponujajo to mo?nost za pri njih kupljene avtomobile.
Menjalnik prestavlja samodejno (avtomatsko), torej je samodejni (avtomatski) menjalnik.
Na trgu obstajajo oz. se prodajajo tri vrste menjalnikov:
robotizirani ro?ni menjalnik - tehni?no in izkustveno najslab?a zadeva
samodejni menjalnik s hidrodinami?no sklopko in planetnim menjalnikom z lamelnimi sklopkami (klasika)
dvosklop?ni samodejni menjalnik, pri VW imenovan DSG. Danes so menjalniki s tako tehnologijo na voljo tudi pri drugih proizvajalcih (Renault, Hyundai...)
Med klasiko in dvosklop?nim menjalnikom je tehni?no velika razlika, pri uporabi imata pa vsak svoje pluse in minuse, na splo?no pa zelo udobna in uporabna.
Katerega ima mazda? Se pravi klasiko?
Je kdo ?e probal za v Nem?iji kupljen avto v Sloveniji podalj?ati garancijo na 5 let? Namre? ne?ka vozila imajo v osnovi 3 leta proizvajal?eve garancije. Na koga se je za obrniti, zavarovalnice ali Mazdo Slovenije. Kakor so mi razlo?ili nem?ki trgovci, da pri njih podalj?ana garancija velja samo za Nem?ijo.
Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.
Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.
Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?
Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?
Hi folks, for all those wanting to customize their infotainment system and asking me how and for help (change the theme, background, install applications such as AUTO ANDROID, VIDEO PLAYER, SPEEDOMETER, COLOR TWEAKS, TOUCHSCREEN WHILE DRIVING, BIGGER ALBUM PICTURE, ETC) can contact me at my email ...
Your sincerely,
zekoiphotocic@gmail.com
Gospodi? iz bratske republike je objavil ve? videev s prirejenim infotainemtom v njegovi M3 (2014).
Ojoj, skoraj turn-off za nakup trojke, ker tako zgleda s stre?nimi nosilci, ki bodo bili 3/4 leta na avtu. Zato verjetno ni dosti slik z nosilci v salonu pa le detajl. Saj so alternative a ne? Kdo uporablja kaj drugega? ?eprav je bil Thule v prvem izboru.
Ok, potem smo verjetno pri?li stvari do dna ... bencinarji avtomatiki imajo sport mode gumbek, za prehitevanja in vklju?evanja na avtocesto. Medtem, ko dizli tega nimajo, verjetno zato, ker imajo ?e sami po sebi dosti navora in dovolj hitro pospe?ijo.
po slikah sode? in opisu opreme .. razen, ?e sem se zmotil in je pri spodnji sliki, sport mode, tisti gumb zgoraj. Je pa ?udno, da bi bil drugje pozicioniran, saj sta avtomobila isti letnik.
Gledam avtomatike pa sem naletel na avtomobila z identi?no opremo. Pravzaprav sploh nisem vedel, da imajo sport gumbek in kaj pomeni vendar me dejstvo, da ga nekateri na slikah imajo in drugi ne, malo bega. Mi lahko kdo pove malo ve? o tem gumbu in njegovi funkciji?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bi kupili avto, ki je imel na sliki videne deformacije? Se na ponovno barvani haubi vidi razlika?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani