Danes je bil pa na gorenjski avtocesti pri vodicah kar en manjši masaker. Nekej je ležalo na voznem pasu, in ko sem šu jest mimo, je bilo ob cesti ene 7 avtomobilov parkiranih, vsi s praznimi gumami
Kar si napisal, je danes definicija izkušenega podjetnika, ni to za nas navadne ljudi, moraš imeti lajtunge v glavi malo čudno zvezane. 😁 V večini primerov. Kot tudi to, da je k sebi potegnil sposobne ljudi in da je mojster PR izjav, za kar mu pa danes nasproti hodijo socialna omrežja, ki jih včasih ni bilo. Zakaj so tam, pa sami vedo. Verjetno se jih da kupiti s tem, da dobijo kaj zanimivega za početi, ne pa samo delati naprej, kar delajo ta stari že 100 let. Meni so tudi te stvari malo uganka in jih z zanimanjem spremljam. Seveda bodo pa najprej nafilali sebi žepe. Kam bodo pa potem dali denar, je pa njihova stvar. Večina mahinira in krade pa ni potem nič od njih. Kakor vem, tudi Rimaca ne bi bilo, če ne bi bil stari nek tajkun. Za neko zgodbo rabiš vedno neko ozadje - ali ti ta stari k riti prinesejo, ali ukradeš, ali greš na banko pa ti posodijo kar so oni ukradli. Še vedno lahko pa potem s tem nekaj narediš. Ta zgodba - sem vse ustvaril sam, brez pomoči - gre samo do s.p-ja, potem pa se pravila spremenijo. Pa še pri s.p.-ju se velikokrat podre.
Se ne strinjam glih da moraš biti nategun/prevarant, karkoli da uspeš, vsaj ne na nivoju muska. Sej ti pravim, on nima teh mahinacij da bi podjetjem šlo bolš, on to dela samo in ekskluzivno za lasten žep.
Ti pa priznam da je mojster PRja, tako kot je bil Jobs. In tudi priznam da je s tem PRjem uspel potegnit zeeelo dobre inženirje.
Veliko pa tale video pove o njem, noben strokovnjak na svojem področju to ne bi šu izjavt, pri njemu pa očitno dunning-kruger kar špila
Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja:
"I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great.
But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."
Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.
Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.
Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....
Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela
Eh, Musk ima vedno kakšnega asa v rokavu, kakor ga poznam. Saj ne, da mi je všeč, samo vedno se na nekaj opre. Bo zanimivo opazovati tole...
Zato pa tipa preiskuje SEC za miljon mahinacij in insider trading ... Iskreno tip ni sposoben, ampak je nategun
pred 11 urami je Boss napisal:
Vprašanje se postavlja ali bo Tesla sploh preživela? Nimajo backupa v ICE tko, da če bo zdrs prehud lahko samo tele giga tovarne lepo zaprejo.
Bo bo, samo vprašanje je pod čigavim lastništvom. Tesla ima dost zaslepljenih sledilcev da bo kot znamka obstala. Sta pa ustanovitelja pomoje naredila veliko napako da sta prodala teslo musku, ne pa kateri od večjih firm.
Razlika je, ko se zavarovalnica ali policija vpikne, da imaš nelegalne gume 😉
Nobenga ne nagovarjam naj napacno dimenzijo da gor, pravim samo da je tolk majhna razlika da pri voznji se pomoje ne opazi.
Zj, ce ma pa kdo potrebo kupit manjse gume kt ima v homologaciji samo da bi prsparov 30e po komadu, pol je pa verjetno ze v startu napacen (beri: predrag) avto kupu
Sem vrgu hitro na eurotonu notr dimenzije. Goodyear efficient grip je pri visini 55 ~85eur, pri visini 60 pa ~115.
Je pa tudi treba vedt da 55 visina imas nizji faktor nosilnosti, ni veliko, je pa. Ene so 91, druge pa 92
Se strinjam. Če so rezultati, boš tudi sprejet. Mogoče bolj velja kar sem zapisal to za države severno od nas, ki nas imajo že od nekdaj bolj za sužnje in se malo bolj vzvišeno obnašajo do nas, čeprav so se razlike v standardih krepko zmanjšale. Že večkrat slišano. Drugače pa če imaš kaj znanja za ponuditi v tehničnih strokah na področju infrastrukture, potem ti danes v tujini ni hudega. Biti nek priložnostni delavec oz. kanonfutr je pa bolj žalostna zgodba ponavadi. Se rabi, samo jih kapital tudi hitro na novo uvozi, če je treba. Tudi delavce z ročnim znanjem obrti. Ponavadi v vrsti stojijo, pa zaenkrat so nižjega standarda navajeni, kot smo ga mi.
Ja, povezano s tem kar sem napisal. Ni firm, ki bi takšen kader potrebovale, zato se pa konča pri steklenih stropih vodilnih iz prejšnjih generacij. Edino pazimo lahko, da ne bomo enaki do naslednjih rodov, ker je škoda. Se pa velikokrat tako konča... Saj vsi vemo, zakaj bi bilo pa naslednjemu bolje kot je bilo meni. Neka osnovna človeška lastnost, ki se jo je treba zavedati in zatreti.
To maš pa prov, čeprov, vem za avstrijo, da moj foh so tam čist iste plače kot pri nas, razlika je samo da jih majo oni 14, ni pa regresa, pa prevoza in malce. Nazadnje ko so mi povedal plačo mi je kr usta zaprl, ker obnašajo se pa kt da oni teb delajo uslugo
- Res da me nihče ne sili živeti v Sloveniji, tudi to sem izbiral nekaj let nazaj, ampak pogovarjamo se o možnostih pri nas. Drugje ne pozabiti, da si vedno tujec, da se pa. Eni lepo živijo, se strinjam.
Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.
Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
Vzemimo Jesenice, kjer bolj poznam. Pred štiridesetimi leti so skozi Jesenice zjutraj pred šesto vozili avtobusi en za drugim. Večina jih je šla od Hrušice do Javornika, nekaj jih je šlo od Hrušice do Blejske Dobrave. In malo po štirinajsti uri so šli v nasprotno smer. In vsi so bili polni, nekateri kar nabito polni. Kaj se je spremenilo, da se zdaj to ne splača več? Celo do te mere, da bodo Jesenice najbrž ostale brez mestnih avtobusov... Resnično me zanima, kaj se je tako spremenilo?
En razlog je tudi, da so fabrke imele načez avtobus, in je lepo pobral delovce, pa jih nazaj domov dostavu. Zj pa dobiš denar za prevoz, in je cenejš z avtom kot pa z avtobusom, sploh ker se teli delovci kar dobro organizirajo, in se vozijo po 4-5 skupaj na šiht, in to ni čisto nič sporno. Sporni so tisti ki so sami v avtu, k bi se z lahkoto organizirali s kakšnim sodelavcem, ali pa sosedom, pa se ne
Jest vidim tudi problem v tem, da avtobusi zamujajo, npr, avtobus na katerega bi lahko jest šu, med tednom zamuja 20-30min, vsak dan. Druga stvar je pa pol spet neučinkovitost LPPja, k recimo da prideš do LJ, pol pa lovit LPP pa presedat za kamor greš ... Najboljši primer neumnosti je 8ica, k gre na Brnčičevo (v industrijsko cono) enkrat na pol ure!? oziroma med šolskimi počitnicami enkrat na uro!!!
Z opisom naše vukojebine se strinjam. Ni nas niti za en dober Dunaj, kar se opazi da je ekonomija države zastavljena kot eno manjše velemesto, periferija bi pa živela vsak na svoji rodni grudi in imela vodo, štrom in telefon do svoje riti, s tem da naslednji trenutek bevskajo, koliko denarja se v infrastrukturi požre. Pa še nimby generacija so večina in ko je treba prekopati grabne čez njihove ultra vredne parcele, se spet vsi bunijo in štopajo napredek. Še vedno je treba pa pri tem vzdrževati infrastrukturo in ko potegneš črto, to potrebuješ hočeš ali nočeš in stane denar, ki ga ne znamo ustvariti, ker smo bolj narod vzdrževalcev in obrtnikov...
Za neko verzijo podzemnega transporta je Ljubljana spet premajhna in potem imaš kar imaš. Je pa tole začaran krog. Če bi več ljudi vzelo javni transport, bi bilo tudi manj zastojev in bi tudi transport bolje funkcioniral. Delno je tudi problem ker je treba tudi pokazati avto in se ljudje pomembnega počutijo, da se lahko vozijo naokrog, ker je to nek dokaz da so v življenju nekaj dosegli.😬 Jebat ga, balkan je blizu in letvice za nek standard so hudičevo nizko postavljene.
Super, še otroke bomo fujickali sem pa tja, kjer imajo ljudje šiht. Užitek in kvaliteta življenja na kvadrat. 6 ur, 4 ure, super za javni sektor, privat sektor pa tega ne prenese, obrtniška in delavska mentaliteta, ki ne ustvarja vrednosti je preveč zakoreninjena in enostavno potrebuješ ljudi, da opravijo delo. Pa če opazuješ demografijo, lahko vidiš da se delovna populacija zmanjšuje, torej boš težko zmanjšal delovne ure v realnem sektorju. Jaz sem to videl že 5 let nazaj, počasi pa začenjajo vsi to kričati. V poslovnih krogih se govori še samo o tem kako tujce pripeljati delati. Bosancev pa ni več, je treba iti dlje iskati.
Ajej, delitev se da rešiti s kakšnim obvodom, če bi naši pravniki znali še kaj drugega, kot samo skrbeti za svoje debele riti. Pač ne rečeš za tujce, ampak za vozila, ki nimajo slovenske registracije. Če je Slovenec v takšnem vozilu je to njegov problem.
Za cestnine se pa delno strinjam. Sicer jih n Nemčiji ni za osebna vozila, če kaj prav vem, razen če niso kaj spreminjali vmes. Kar sem napisal lahko velja za osebna vozila, s tem bi se krile ceste, ki niso ac, nek mali % tudi ac, cestnina za ac bi se pa zaračunala samo za težja transportna vozila. Tisto je biznis in ni tako hudo, če jim kakšno cestnino rukneš. Spet pa, če bi bila logika, bi šlo več na železnico, če bi jo znali izkoristiti, pa so spet riti predebele v določenih državnih sistemih in razvoj infrastrukture je omejen - beri prvi odstavek. Enkrat sem zasledil, kako imajo Avstrijci veliko bolj izkoriščeno železnico proti nam. Pa tam na Semeringu zdaj nekaj kopljejo tunele in delajo na tem da bi nas počasi obšli. Tudi če je počasi, mi ne bomo dovolj hitri da bi se odzvali, na žalost.
Tole z obrtniki bi se pa kr strinjov, oz. bi tako reku, pri nas se ceni samo neko fizično delo. Kolikorat so men že rekl da jest itak nič ne delam na šihtu ker samo na računalnik mal tapkam.
LJ ne rabi podzemnega prevoza, dost bi bilo da bi bil vlak z normalno hitrostjo nekje v krogu 20-30km od LJ, kar bi pokrilo Kranj, vrhnika, grosuplje, kamnik in da bi dost pogosto vozil. V tem krogu je že dost velika masa ljudi da bi se to ob pravilni prometni politiki izplačalo.
Trenutno, bi bilo logčino da je vrtec v kraju dela, ne življenja. Veliko ljudi se vozi 1h na šiht, delajo tam 8h, otroka pa ne smejo pustit v vrtcu 10h. Problem je to kar si reku, vsak mora s svoj avto pokazat, in je že skoraj sramota da bi se na šiht peljov z javnim prevozom. Pa še slovenija je preveč centralizirana.
pred 7 minutami je Janez007 napisal:
da nadaljujem v tem slogu ... ja, pa saj vas nihče ne sili, daživite v Sloveniji, v Evropi, ... 🙂
Kot nekdo ki je živel in delov v par različnih državah, ti povem da povsod so plusi in minusi, je pa pravilno da se negativne stvari izpostavi in se o tem govori. Ko sem se selil nazaj v slovenijo, sem se samo iz enega razloga, in ne zato ker bi bilo v sloveniji boljš, čeprov, je treba priznati, da nekatere stvari so tukaj kar dobro urejene, ampak, če pa pogledaš širšo sliko pa nismo toliko super kot sami radi mislimo da smo.
Procentualno je zelo majhna verjetnost da se EV kar tko vžge, pa kot @dvorjan pravi, more bit nekaj kar lepo narobe s tem avtom oz baterijo. Realno gledano, tudi telefoni se ne vžigajo vsak dan, pa so veliko več v uporabi, pa veliko več prklopljeni na štrom
Gledano za nazaj, največ avtomobilov se vžge od firm ki že zgodovinsko poznano delajo bl pofl od avta kot kaj drugega, npr, range rover, jeep ima tudi te probleme na vsake tolk časa, ford je bil tudi poznan po tem da je nepričakovano "gretje" vklaplov, od EVjev je pa tak pofl tesla, pa kitajci bojo sigurno tudi taki. Pri VW pa ne vem če se je kakšen EV do sedaj vžgal, tudi Renaultu se ni.
Kdor hoče EV vozit naj ga, samo, da se jih pa prodaja kot neko rešitev za okolje, je pa nabijanje in zavanje, ker samo kopanje litija že tolk škode naredi okolju, da ni res.
Že ko pogledaš, za 1kg litija rabiš 2000l pitne vode, za voznike M6 karavana, so to ~4 polni prtlažniki.
P.S. nekoč, ko bo, če bo, potreba po še enem avtu pri bajti, bo to 100% neki EV, skoraj sigurno (90%) bo pa naslednji avto hibrid ali pa PHEV
PS: @Matick jaz sem vsako leto v Grčiji in skoraj vedno vidim in slišim koga podrajsati s podom.
Iz kje pa hodš na trajekte? Ker ti pravm, v vseh letih življenja dol, niti en ni podrsov, je pa res, sem vedno hodu iz Aten na ta orng trajekte, ne na une pičipokije ki vozijo iz raznih Rafin in Volosov
Verjetnost, da bo zagorela 40 ali 90 % napolnjena baterija EV, je skoraj enaka (minimalno razlike).
Zagorela bo poškodovana baterija. In zakaj do poškodbe pride - predvsem na trajektih? Ker ne poskrbijo za ustreznejši naklon nakladalnih ramp in veliko vozil (tudi klasičnih, da ne bo pomote), podrsa s podom. Kar pa pri "električarjih" vsekakor ni zaželeno.
Torej ukrep "40 %" je precej debilen. Odpraviti je treba vzrok. Kako, sem pa tudi že napisal.
V grcij jest se nism vidu, niti ne poznam nobenga k bi kadarkol podrsov ko gre na trajekt.
Mogoce je res 40% precej debilen predpis, ampak, prej bos pogasil baterijo s 40% kot pa 100%
Ja, za teh 100 eur imam lahko manjšo mašino v novem avtu in še motor. Ne gre se sedaj za teh 100 eur, ampak iščem nov avto. In ne rabim več takšne 2.2, 2.5, 3.0 mašine. Zaenkrat več časa preživim na motorju, Mazda pa pozimi pride prav.
Je pa potem prihranek še pri zavarovanju, tam se pa tudi nabere kakšnih 100-400 eur samo na račun kubature in avta.
Zavarovalnica ne gleda kubature, ampak velikost štalce.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ga bojo ljudje odprl na 190, sigurno bo samo softwaresko omejen
Povezava za deljenje
Deli na druge strani