Pa saj če imaš kratke vožnje po 5 km poraba ni (oziroma ne bi smela biti) v prvem planu?
Tako ali tako ne delaš 30.000 ali več km letno ... Zakaj torej ne bi kupil vozila, ki ti je všeč?
Se pa strinjam, da bi bila Toyota Corolla Cross Hybrid za tvoje pogoje boljša izbira, a glede na trenutne Toyotine cenike mislim, da jo bodo oglaševali že od 29.990€ dalje ... To pa je razlika "ohoho" litrčkov goriva.
To je zaradi slovenceljnov, ki so hodili s traktorji s plastičnimi cisternami za vodo in flaškoni za vino, po gorivo. 😊
Italijani niso nikolintega delali. 😉
Ja, itak da Italijani niso tega delali, ker bi morali prijaviti izvoz/uvoz derivatov na meji. Sicer bi se tudi na oni strani meje zagotovo hitro našli podobni "pacienti".
Pri CX-30 sploh ni več dizla, pa še tisti, ki je bil, je bil 1.8D, ki je tudi bolj žalost od motorja.
G150 z avtomatskim menjalnikom je taka posrečena kombinacija za ne prav zahtevne - poudarek predvsem na udobju v vožnji. Ni pa to športen avto.
Prav tako ni za pričakovati, da bo za vsako malenkost avtomatik prestavljal navzdol - pravzaprav prestavi "za dve dol" samo ob "kickdownu" ali pa res zelo blizu do konca pohojenemu pedalu za plin. Če bi ugibal, bi rekel, da 99 % voženj dela menjalnika sploh ne boš opazil. In to je zgolj dobro. Njegova vzdržljivost pa je med daleč najboljšimi na trgu, nekajkrat višja od raznih DSG, DCT in kar je še drugih dvosklopčnih pogruntavščin.
Mogoče te kak forumaš s tako kombinacijo zapelje ali pa da za en krog.
Tole sem tud jaz že zjutraj gledal. Avtomatski menjalnik lepo zdrži al so ble že kakšne težave pri kom?
Tile avtomatiki so "bulletproof".
Edino neumen ali neuk voznik ga lahko uniči, sicer pa to dela in dela. V bistvu se v taki kombinaciji niti ne pretegne, nekoliko več dela ima šele pri navorsko močnejših dizlih.
V kolikor pa je normalen režim vožnje je pa nekje v povprečju poraba dizlce s 150KM nekje v rangu 5,80l/100km, 194KM bencinarke pa nekje okoli 8,24l/100km (obe letnik 2018 ali novejše). Tako pravijo statistike pri spritmonitor.de
Ta statistika je tudi varljiva. Nemci kupijo dizla za dolge proge po AC, bencinarja pa za pretežno mestno vožnjo.
Da imaš z 2,2 dizlom 5,8l/100km realne porabe se moraš ves čas zelo lepo voziti in izogibati mestni vožnji. Je dober in zmogljiv motor, pretirano varčen pa vendarle ni.
Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".
Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.
Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...
Ja, praktično po celi Evropi se bo treba odvaditi tankati na avtocestah. "Premije" so tam res premijske. Pač pogledaš na zemljevid, kje je kaka bencinska kmalu za izvozom in tako izgubiš kvečjemu 5 minut.
Kakšna je pa cena menjave verige oz. vodne pumpe in jermena pri bencinskem M3 G120 motorju? To naj bi se preventivno menjalo pri 200k km?
200€ material + xxx€ roke mehanika. Sicer pa lahko morebitno raztegnjenost verige preveri servis z računalnikom, če imaš kaj posluha za mehaniko, jo pa lahko mogoče celo slišiš sam.
Prejle sem se peljal po Dunajski v Ljubljani. Ljudje so nori. Še dobro, da ima dva pasova, eden je bil zaseden z vozili, ki čakajo v vrsti za bencinsko. Norost. Ljudje so pripravljeni pol ure (ugibam?) čakati v vrsti, da bodo prihranili dva ali tri evre - dvomim, da so vsi "na rezervi".
Imam 1/3 poln tank. Tankal bom, ko posveti lučka. Mi na misel ne pride, da bi izgubil pol ure življenja za čakanje v vrsti na bencinski.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Goodyear. Poglej se za kako Dunlop, ce se dobi. Meni so Dunlop Sport MAXX RT fantasticne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani