In 1997, Mazda Redesigned The Symbol Once Again. The New Version Shows Off A "V" In The Centre Of An "M". According To Mazda, It Represents Creativity, Flexibility, And Vitality.
To tud jaz i??em kr neki ?asa. Kje si dobil, pa od katerega avta? Univerzal?
je original Mazda vendar od 323F ba, ne pa?e glih original, je treba malo izrezat, pa potem na sprednji plo??i malo ven stoji, samo ni ktize, se da lepo skup naredit
eno temo sem ?e zaklenil zaradi teh otro?kih preigravanj, tukaj spet samo opozarjam, predvsem zdraveka, pa tudi tiste, ki mu morajo po vsej sili nasprotovat vsak ima pravico do svojega mnenja... zdravek se pa? ne da
P.S: Uh, da sem jaz med mazdinimi razvojnimi in?enirji blo bi rotary reborn
Kaj pa so bile te nev?e?ne napake, ?e ni skrivnost?
najprej to, da je v oglasu pisalo da je nekramaboliran in nepo?kodovan, pa je vseeno treba pobarvat odbija?, spredaj levo je bil zaleten, kar se vidi tudi na notranjem nosilcu blatnika, ?al tega dan prej nisem videl ker je blo malo temneje, nakar sem opazil da ma te?ave z elektriko zadnjih lu?i, ena je v?asih svetila, v?asih ne, meglenka ne dela, ni radijske antene, ni zadnjega vzglavnika, motor se ?udno zaganja pri mo?nej?em pritisku na gas, voznikova vrata kar fajn rjavijo spodaj po robu, ostala tri vrata so sicer v redu,
pa ?e kaj bi se na?lo, kar me je motilo, in ker denar ni kar tako dobiti, sem se pa? odlo?il, da ?e malo po?akam in probam najti vsaj nezaleten in vzdr?evan avto. Ni servisne knjige ali kakr?nihkoli listkov o delanju servisov, tako da je vpra?ljivo kako je s kilometri.
Avta ni blo mogo?e pogledati od spodaj, ker so kao meli vsa dvigala zasedena na servisu, testna vo?nja je bila samo pogojno mogo?a, itd...
Na koncu koncev pa me je odvrnila tudi neprijaznost enega od delavcev na koncu ko sem se najte?je odlo?al.
Iskreno se opravi?ujem, da sem vas zavedel. avta se nisem odlo?il kupiti, ker sem po temeljitem ponovnem pregledu na?el ?e ene 2-3 izjemne napake, ki mi ne di?ijo.
Se opravi?ujem vsem, ki ste mi ?eleli dobre ?elje, pa tudi obenem, da sem temo pa? zbrisal...
Priznavam zlorabo polo?aja, vendar samo in izklju?no pri svoji temi
Poleg toliko plehovja kot se ga dandanes prodaja, ni vrag, da ne bi ?lovek najdel zadovoljivega vozila.
ford probe ma tip motorja KL, mx-3 pa K8, kar po doma?e pomeni, da je motor med sabo zamenljiv, mo?nnost sesalnega kolektorja da se zamenja, lahko pa ostane isti... skratka z malo dela in truda se da marsikaj s?arat
e, onog dana kad bi si kupil dizela bi ga kupil zato da se dopelam na prvi prelazak preko pruge i ?ekal bi vlak da dojde...
ohrani svoje mnenje... probaj ne dominirat z njim
si pa? zadovoljen z bencinarjem... drugi so pa z dizli... tak je in tak bo, ravno tako kot smo nekateri ?ez 180cm visoki, drugi so malo manj?i... pa ?enske majo manj?e noge od mo?kih...
bil, videl, ponudil cifro, moram ?e par dni po?akat, ?e se bomo zglihali, bom mel kar 2 mazdi
druga?e pa je ako potreben velik servis... avto ma 72kkm pa ?e ni blo servisa zdaj, baje pa je na 6 let potrebno menjat jermene... pa tudi to ni mali stro?ek
Glede na to, da mam tak avto v hi?i, ti lahko povem,da ima zdaj 100.000 km vse do zdej b.p. samo redni servisi! Sicer pa je edina napaka tega modela, da je nekoliko podhranjen, seveda odvisno kaj od avta pri?akuje?!
Moja bolj?a polovica ga ne bi zamenjala, jaz pa sem si omislil ?estko (more power)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In 1997, Mazda Redesigned The Symbol Once Again. The New Version Shows Off A "V" In The Centre Of An "M". According To Mazda, It Represents Creativity, Flexibility, And Vitality.
vir: http://www.mx-3.com/emblem/
tale trenutni logotip je meni osebno tudi najlep?i
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani