@scania, odprl sem ATE škatli s sprednjimi ploščicami za M3 (zgoraj) in M6 (spodaj). Pri ploščicah M6 so še 4-je plehki, pri ploščicah M3 pa sta 2 plehka na ploščicah. Je vse OK, ali pa je menjavo še kaj manjka?
Eni plehki so za vodila, eni pa za opozorila.
A to boš prvič menjal ploščice? Diske boš pustil stare?
Tisti paketki takšnih in drugačnih tesnil me vedno mikajo. Ampak kaj čem s toliko tesnil, da mi potem nekje neuporabljene gnijejo?
Se mi je zgodilo, da sem v Hoferju kupil 2 x isto stvar na zalogo (če se ne motim je bila kronska žaga). Kupil in nanjo pozabil.
Kaj vse še novega najdem, ko pospravljam garažo ... 😂
Jaz to vedno kupim... "mogoče bom enkrat rabu"
Potem pa sem zadnjič v snegu na kultivatorju izgubil podložko med pluženjem, matica se je obdržala po čudežu na eni plošči spodaj. Pa iščem po delavnici neko odpadno podložko...ko sem zaključu se pa spomnem da mam cel paket teh podložk iz hofra v kleti
A to so vas tile, ki avtomobile uvažali, nahecali, da je treba dati dva jurja, da pride v Slovenijo?
DMV je za tak avto manj kot 200€, homologacija 96€, ostalo pa odvisno od tega, kako ga boš dol spravil - ga greš iskat s prikolico, komu plačaš, da ga pripelje, ali pa ga sam pripelješ z začasnimi tablicami.
V tem konkretnem primeru lahko v Dusseldorf tudi letiš iz Benetk ali Graza (direkt) ali pa greš z vlakom.
Da vložim DMV moram sprocesirat vse papirje - da grem homologirat morm sprocesirat vse papirje - da ga grem iskat morm naročit transport al se pa zapelat gor...vse to košta. Mogoče ne 2 jurja, je pa jurja ziher.
Ah…. Pa se ne bo kar v stotinah EVjev naenkrat vzgala baterija? Ker se to tako pogosto dogaja ane?
To je taka neumnost, kot to, da tisti, ki vozijo na plin, ne smejo v garazno hiso… Statisticno pa kolikor vem, moznost pozara ni nic vecja pri plinskih vozilih…
Li-Ion ima potrjeno verjetnost samovžiga 1:1000000
Zdaj si preštej koliko je telefonov v SLO, in da bodo tisti stari prej ali slej v kakšni nočni omarici naredili svojo reakcijo.
Toyota ima v svojih hibridnih modelih prav Li-Ion...potem pa je tu še kak udarec ali prometna in voilaaa
Ja, 100% povsem normalno za skyactiv-G motorje. Na začetku ti avto 10/20 sekund nabija gas, da čim prej segreje katalizator. Ob tem nabijanju pa seveda porine tudi ves kondenz iz izpušne cevi.
Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃
Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali.
Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.
Pooblaščenci so 50:50 s temi menjavami Jaz vem da bom pri 100kkm župco zamenjal, potem se malo vozil, potem pa enkrat še filter komplet.
uu jebi*a, jaz sem za karavanko dal 12 jurjev pred 2 leti... res da z 170k prevoženimi ampak vseeno... zgleda sem kupil naložbo čez nekaj let bo šla za 20k€
Jaz imam turanzo na avtu, pa se mi zdijo robovi mogoče mal bolj obravljeni. Lahko da se mi samo zdi tako, bom poslikal ob priliki. Sicer nekih pripomb čez njih nimam, razen tega da so pač 'glasne'.
Sej turanzo mamo vsi zaradi prve vgranje. In isto, rob je pobran, na sredini je pa še 5mm
Jaz bi o teh razmislil in tudi cena je ugodna čeprav spadajo v premium segment.....😉👍 Imajo že tudi novejše FX520,ki so približno po isti ceni,odvisno kje jih kupiš.👍
No ko gledaš tale graf in primerjaš recimo bridgestone t005 pa sava uhp2 si rečeš 2,5 mokra cesta proti 3,1 to mora bit razlika...
V realnosti minimum
Jaz bom počakal na amzs test 2023 pa se potem odločim
😊😊 Kubikov za cel kamion, konjev pa kot kak 1,3 mlinček. Se vidi, zakaj so ga črtali iz proizvodnje. Pije pa kot kak večji kombi. Za to porabo bi moralo bit kakih 250 konjičev na voljo. 😉
Jaz se spomnim ko nas je sošolec z unom vozil v srednjo,..števec je šel čez max,.. se mi zdi, da je mel gor do 180km/h? Uno je pa kar čez zabivalo haha,... pa use je treslo, da sm mislu da bo gajba razpadla
No evo, včasih so bile gajbice zabavne...
...danes se jim reče CX-30 in se komaj kam premaknejo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja pri meni imajo diski ogromno mesa ampak se bojim kupit samo ploščice, glede na debate tukaj da so se vam zvili?
Iz kje si naročil
Povezava za deljenje
Deli na druge strani