Ah... Lej, če so moji komentarji izpadli neumno, mi je žal. Poklicna deformacija, da se zapičim v detajle, ker mi je zanimivo. Na ven pa izpade butasto (npr. da se bom igral z vsemi asistencami, da jih zgruntam), če si potem ljudje predstavljajo nekega nadrkanca, ki misli kaj je. Not the case, samo uživam v tinkeranju s takimi zadevami.
Pač hotel sem povedat, da sem entuziast, rad imam ovinke, nekaj časa sem redno hodil trenirat karting itd. Sedaj pa, ker zaenkrat bo samo en avto pri hiši, bi rad nekaj kar je fino za po ovinkih premetavat in reliable/varno za potovanja. Mašino gledam bencinarja ker rad nabijam obrate kjer je peak torque in lepo je slišat. Ker pa sem fidgeter po naravi pa tudi uživam ko šaltam, torej nima smisla avtomatik. Ima sedaj moj profil in izbira kaj več smisla?
p.s. trenuten zoom je 2.0 cca 150 konjev in hp/kg je na papirju manjši kot pri g165, kar bi načeloma moralo biti fun enough, brez da kuri preveč benza za dolge ture. ali pač? 😕
Tvoje besede v moj avto prosim. ⛪
Sej mogoče sem pa jaz čuden, ker sem pred nakupom dobil G165 za cel dan testa pa sem jo hotel po dobri uri kr nazaj odpeljat.
Čak mal, ti si dinamičen, napol dirkaški voznik pol pa gledaš G165. Kakor pišeš hočeš od avta čim več in tole je anemija. Za umirjene voznike cool za vse ostale pa raje 2,5 al pa dizel, če ti ne diši avtomatika.
G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.
Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.
To je res... z 19 colarji daje veliko bolj povratne informacije kaj se dogaja s kolesi, medtem ko 17 colarke, sploh zimaki so pa v kategoriji "kr neki". Drugač pa tudi G-vectoring je neki kar se je treba navadit, ker v začetku imaš full čuden občutek.
1. To ne moreš primerjat, ker ne veš kje je kdo vozil oziroma kako se je avto uporabljalo. Meni je pri vseh generacijah 6-ke delalo pikice pa tudi na službenih Golfih in Passatih je tako, da ne rečem slabše.
2. Spet odvisno od uporabnika oziroma celo od tega kako so poskušali čistit. Razni Maxibrili ipd so "super" za naredit sranje.
Jest pa doma priklopim … Edino ce kdaj grem kam dlje… Najvec vozenj je takih, da se vecino casa vozim na strom…
Ja, točno to je smisel hybrida, da večino časa lepo živiš z elektriko, ko se gre pa na daljšo furo pa spet ni stresa pred dosegom in iskanja polnilnic.
Pa čist resno sem vprašal o moči ISG-ja in kapaciteti baterije pa očitno ni tako lahko priti do odgovora.
Nekje na netu je sicer omenjeno 5,2kW za ISG in 0,216kWh za baterijo. Tole je premalo za neko hudo pomoč pri speljevanju je pa lahko v pomoč pri zaganjanju motorja po samodejnem ugašanju, da je to mnogo manj občutno. Ne vem, sem iskal kaj več na to temo pa so informacije skrite razen teorije kako to deluje. Kolk pa kej dejansko pomaga in kje se pozna pa izgleda kot da gre za vojaško skrivnost.
Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.
dne 1. 7. 2023 ob 20:14 je Bini napisal:
Kaj je avto kriv,če ga budala vozi....
Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo.
Golf 2, 1.6 55 konjičkov letnik 86, bencin. 4 brzine. Sem ga zrihtal, da ni nič teklo od njega potem sem ga pa nabasal v betonsko cev in zgodba je bila končana. Bla ledena cesta. Števec kilometrov je šel do 100 tisoč zavrtel se je pa 3x😁
Tole pa neki ne bo štimal. Če si mel 1.6 je blo od 73-75KM. 55-60KM je mel pa motor 1.3. To vem, ker sem mel VW 1.3 v Wartburgu in je takrat bil zapisan v prometni 58KM.
Vse imaš prav kar si napisal in jaz vse to tudi poznam iz prakse a v praksi in na cesti je lahko vse skupaj malo drugače. V vsakdanjem prometu ti tisti dizelski konji in ogromen navor nič ne pomeni,če ga ne moreš iz motorja spravit na cesto zaradi prometa in neugodnih prometnih razmer in v primeru mojega trenutnega dizla Passata tdi 150 v primerjavi s citrončkom hdi 110 je slednji dosti boljši pri vožnji po mestu in do 100km/h. Relacijske vožnje pa Passat opravlja z odliko....😉 To je isto kot,da spustiš v mesto Fomulo in kaj ji bodo tisti konji....🤔😁
Kakorkoli,meni je x186 ravno tisto kar potrebujem in se požvižgam na razne dizle s strašnim navorom,ki v vsakdanjem strnjenem prometu ne pridejo prav....😉
Logično, za stoječo kolono je še bicikel boljš oziroma celo pešhonda jih nese.
Se ne spomnim točno ampak kej več kot par tisoč kilometrov res ni mogel imeti. Sam me je pa vseeno pustil kar precej hladnega glede na visoko številko glede konjev in, ko sem se vsedel nazaj v mojo prejšnjo šestko je dilema izginila. Rad se dinamično peljem, ampak sem že v teh letih, da mi rjovenje in siljenje motorja v obrate nekako ne sede več. Zato sem ostal hladen tud pri testu g165 Mazde 6. Kurc, če sem že kompromis delal pri obliki (karavan), pri takrat že 7 let starem modelu, ga pač nisem hotel delat pri motorju. Če bi me še to motilo bi verjetno kmalu razmišljal o menjavi.
Pojdi se peljat z x186 pa boš videl in ne piši neke konje,ki niso na grafih niti malo primerljivi z vožnjo,ker je tukaj še navor,ki ga je dovolj,da vleče kot je treba....😉
Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.
Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.
Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.
Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela?
Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo?
Ne mi s takim, no.
Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC!
In za to NIHČE ne odgovarja.
Pustimo sedaj ta dotični dogodek.
Bolj kot se trudim manj razumem:
- Kako ne zagovarjaš, če iščeš tisoč in en vzrok, kjer je evidentno jasno, da kamionar ni bil z glavo pri vožnji?
- Kaj nima rdeča veze... valjda je treba ustavit in vsi za prvim ravno tako. Gre za isto stvar, promet se je ustavil in zdaj se stoji. Zakaj se je v tunelu nima baš nobene veze.
- Če kdo koga opravičuje si zgolj in samo ti, ker spet insinuiraš, da so se lahko ustavili tudi zaradi toče na izhodu, čeprav v tem primeru ni bilo nič od tega. Pa tudi če bi se se še vedno ne smeš zaletet. Mislim, pa to je osnova v prometu. Ne zaleti se, ne nabaši ali povozi nikogar...
- Sej se vsi pizdimo čez razne paciente (jaz lahko spet kakšno čez Italijane povem, da razjezim Alexa, ki je njihov odvetnik) ampak spet, to mi ne da pravice da popusti moja zbranost in se zaletim. Jebat ga, ne morem vplivat na mentalno stanje drugih voznikov, lahko se samo trudim preprečit nesrečo.
- Seveda je ogromno zaviranja, kot je tudi ogromno tovornega prometa in cesta ne more več normalno sfolgat vsega, saj najmanjša sprememba hitrosti lahko povzroči efekt ustavljanja. Po podatkih, ki so bili zadnjič razloženi s strani DARS-a se osebni promet ni kaj dosti povečal se je pa tovorni za 100% v zadnjih 10 letih. Se pravi nam v tem trenutku tovorni tranzit povzroča največ sranja.
- Seveda ne odgovarja, ker načeloma ni po pravilih nič narobe, če nekdo prehiteva neskončno kolono tovornjakov s 100km/h po prehitevalnem, vsi pa vemo, da bo to povzročilo zadaj verižni efekt zgoščevanja in posledično celo ustavljanja na AC. Ampak še 1x, če bi bile AC manj obremenjene take anomalije ne bi vplivale, ker bolj prazna AC ma več bufferja, da se prepreči zastoj.
- Ta dotični dogodek in še mnogi pred tem so zelo pomembni in jih nimamo kej puščat. Mogoče bo pa kdo bolj pozoren zaradi tega pa se bo zdaj zgodila kaka nesreča manj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej mogoče sem pa jaz čuden, ker sem pred nakupom dobil G165 za cel dan testa pa sem jo hotel po dobri uri kr nazaj odpeljat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani