Lej mazdaalen, ?lovek je nekaj po?teno pla?al in ker mu ne dela tako kot bi moralo, naj pa zdaj kar nekomu kar ?enka al kaj. Sva?ta.
Poznam ta ob?utek, ker vsaki? ko v renoldu od moje najdra?je stisnem tempomat, preklinjam vse rodove francozom, ker so pod dodatno opremo tempomatu v meh?ino vgradili enega velikega hro??a. Pa na renoldu slo. so rekli da je to kar dobro, da ne bo nobenega popravka softwera. Mamu jim...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?ak?ak a nimajo nove mazde zelo dobro zvo?no izolacijo, ne vem kako bi bilo nekaj malega zvoka ob zaviranju lahko mote?e. Po drugi strani pa so preve? tihi avti potencialen varnosten problem za ostale udele?ence (pe?ce), ker jih pozneje zaznajo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Padanje cen nafte in predvsem surovin na sploh ni nujno da je nekaj dobrega. Lahko ka?e tudi na predvidevanja o rasti, bolje re?eno o padanju svetovne gospodarske proizvodnje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Moje mnenje je, da je lepo ?e ti stvari ki si jih kupil, delujejo. Danes trgovci avte prodajajo na na?in, kako lepi so in koliko enih bonbon?kov imajo (podvozje in motor so drugotnega pomena). Tudi v mazdi so ti dodatni bonboni noter zato, 1. ker jih ima konkurenca, 2. ker se na njih najve? zaslu?i. In ravno zaradi slednjega bi bilo fer da delajo kot se zagre.
?e en fail, vsaj zame, pri mazdah: pri vsej bonbonjeri nimajo el. gretja prednje ?ipe. Vsaj jaz bi la?je ?ivel brez recimo el pomika stekel kot brez tega.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
No ja lahko pa so se zlagali tudi policaji sami - ne bi bilo ni? novega.
Od sodelavca bratranec je stal na mestu, ko se je vanj zaletel mili?nik. Ker je pihnil je bil potem kaznovan kot povzro?itelj on in ne mili?nik. Zanimivo da mu je zavarovalnica vseeno pla?ala ?kodo.
Uglavnem, bilo da si pirjen bilo da si vinjen, nikar za volan.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Poleg tega se je zaletel on, ker je pripeljal od zadaj z neprilagojeno hitrostjo ali s premajhno varnostno razdaljo. In zato je kriv. Ker v zakonu jasno pi?e, da mora? voziti s tako hitrostjo, da ima? vozilo pod kontrolo in ga lahko vedno varno zaustavi?...
Varnostna razdalja mora biti tak?na, da si sposoben pravo?asno ustavit tudi v primeru, ?e se ti nekdo bo?no zaleti. V tem primeru je s pravo bo?no varnostno razdaljo vozil tisti na drugi strani AC ki je povzro?il prvo nesre?o.
Kje pi?e kdo je kriv v tem primeru - mediji so objavili novico, da se je pijan voznik zaletel v stoje?i policijski avto ki je urejal promet.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ampak tele verige so pa bolj veri?ice, glede na ceno bi morale biti zlate. Nisem si predstavljal kako tanke so 9/7mm verige. ?e bo tole dr?alo kaj ve? kot ?tantgas...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na?eloma povpre?nega uporabnika skrbi to, koliko avto pokuri in koliko da od sebe (konj). In v obljubljeni porabi VW ni najve?ji la?nivec. Lastniki s spornim programom oku?enih folksvagnov so bili nategnjeni samo majhno malenkost bolj, kot kupci ostalih znamk, ki se jim la?e o porabi in posledi?no izpustih CO2 in ostalega sr ki pride skupaj z ve?jo porabo. Nadalje ve?ino povpre?nih uporabnikov boli k... koliko onesna?ujejo, samo da se za njim ne ustvarja ?rn oblak ki bi utegnil zamazat avto. In na?eloma lastniki spornih VW nimajo kaj imet slabe vesti, dokler po na?ih cestah vozijo stari tovornjaki, kombiji z dimnimi zavesami... in dokler na?a dr?ava iz eko sklada subvencionira ustvarjanje PM 10 in PM 2,5.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kako si to naredu? Meni so na servisu rekli da ne gre. Vem da je to blabla zato pa spra?ujem.
Na servisu ti tega ne naredijo uradno. Pravzaprav ne vem to?no kako je bilo izvedeno, menda en drug tester. Potek pa takole: kolega pozna kolega, ki dela na servisu in ki pozna kolega ki je to naredu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Primerjaj CX-5 in Tiguan, oboje dizl 150 vs 140 KM - ima Tiguan po sprintmonitorju 0,3l ve?jo porabo.
Zame povsem primerljivo. Nazadne sem se odlo?il za TDI ker je avto zame bolj uporaben in ne zaradi ni?je porabe. ?e bi hoteli biti bolj korektni bi bila prava primerjava CX-5 150 konji in Tiguan s 150 konji.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kakorkoli se obrne... Razlike so res le v decilitrih... In so zanemarljive... Sploh ker so kot kaze VAG motorji bolj anemicni .... Vsaj veckrat sem zasledil to tukaj napisano ...
Res je, kateri motor je bolj var?en se danes pogovarja v decilitrih in ne v litrih. A so anemi?ni al ne je spet stvar ob?utka, ker po tovarni?ki podatkih o pospe?kih spet ni nekih razlik.
Boss bo imel pripombo da sem iskal kombinacijo, ampak ko sem kupoval avto, sem se odlo?al med CX 5 in tabornikom. Po spritmonitorju razlika v porabi ni ve? decilitrska ampak 1,3l. Ali je to zanemarljivo ali ne pa...
Uglavnem, TDI je odli?en (iz malo goriva veliko izpustov kar mazdi ne uspeva tako dobro)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Si se pa prav potrudil, da si na?el kombinacijo, kjer je Mazda slab?a pa ?e to ne zarad motorja ampak menjalnika, ker DSG je skoraj enak ro?nemu menjalniku, medtem ko klasi?na avtomatika v Mazdi pove?a porabo za cca en liter.
Scout z ro?nim menjalnikom in 150KM 6,57 (184KM je samo DSG)
Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 (175KM 6,38)
?e bi se trudil najti mojemu taborniku primerljiv avto, bi morala imeti mazda 4x4 kar bi prineslo vsaj ?e dodatnega pol litr?ka porabe, ?e ne ?e ve?.
Si se pa potrudil ti, navadno mazdo primerja? s scoutom. Po moje je primerljiveje:
- Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93
- Octavija z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,63
Ja to je to, mazda?em avti preve? kurjo potem je pa vse drugo krivo, pa razni menjalniki pa nevem kaj ?e vse.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Po spritmonitorju imajo 175 konjske mazde6 dizlce z avtomatskim menjalnikom porabo 7,2l/100km, scouti 184 konj DSG pa 6,7. s tem da so scouti 4X4. Tako da TDI kar se porabe ti?e zna bit malenkost bolj?a ma?ina kot mazda. Pa tudi kar se ti?e NOxov je bolj?i (da ve? od sebe) .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni TDI porabi pri?akovanih 0,9 l ve? od tovarni?ko izra?unane porabe. Verjetno bi bil ?e var?nej?i, ?e bi ne imel start/stop sistema.
Vozim cca 90% va?ke vo?nje kar pomeni kri?i??a, kro?i??a, semaforji... Pri vklopljenem start/stopu se motor v ene 60 - 70 %ustavi samo za sekundo ali dve, mogo?e max 5s. Le v ene 2%primerov pa traja ustavitev ve? kot 40 sekund. In sedaj catch 22 - med tovarni?kimi podatki sem prebral da ?e "samo" 40sekundna zaustavitev motorja prihrani ve?, kot porabi sam zagon. To pomeni, da zaradi ustavitev, ki z veliko ve?ino trajajo manj, meni start/stop pokuri ve? kot ?e ga nebi bilo.
O?itno je sistem v slu?bi goljufanja pri merjenju porabe, druga naloga pa da tr?niki mahajo z njim kot izjemno napredno re?itev za zmanj?anje porabe. Enako kot z downsizingom.
Amiji so imeli ?e od nekdaj ekolo?ko zavest na izjemni ravni. V Yosemitih se pri plezanju ni smelo uporabljat belega magnezija pa? pa takega v barvi skale ?e takrat, ko so par deset milj stran odmevale jedrske eksplozije na testnem poliginu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej, ?lovek ti je ponudil 50% skonto, ti pa takole.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani