to je prednost stanovanja ali manjše hiše, ki nima kleti, itd....enostavno nimaš prostora za kramo....kolega je/bo podedoval 50.let staro hišo, sem mu zadnjič malo pomagal "pucati", in sem med drugim "prevzel", da je sin nesel v šolo star papir....vse lepo zloženo v gajbicah :), reci piši 310kg.....nikoli več ne bo prinesel toliko odpadnega papirja v šolo , da ne govorim o kosovnem odpadu, ki sva ga zvozila na komunalo....
Ja, v letih se nabere čuda stvari. Na podstrešju smo imeli še posteljico od starejšega sina, ki končuje faks, pa voziček, skratka en kup stvari, ki jih nihče ne rabi več, ker so zastarele in dan danes niso več in. Hm, čez kakih deset let bodi zopet moderne. Tega pa nisem pomislil. 🤔
Jaz imam spredaj komplet ate, zadaj pa diski textar in ploščice ate. Zaenkrat je v redu
Tudi poleti montiral textar spredaj, komplet diski + ploščice po neuspešnem brembo projektu nasekanih diskov, ki so se zvili. Spredaj komplet. Bremza zaenkrat zelo, zelo v redu.
Jaz vsake toliko naredim red na podstrešju in v obeh kleteh. Zmečem enostavno stran vse, kar nisem rabil vsaj deset let (izjema je orodje). Itak, ko kaj določenega iščem ne najdem in moram v vsakem primeru kupit.
Zato pa mene niso videli hrčki že 30 let na njihovi obali. 😉 Kar se tiče "polpismenosti" dam Bossu in Janezu 100% prav. Tudi mene razkurijo taki manipulanti in preračunljivci, ki ves čas razmišljajo, kako bodo pretentali državo (razne preračunljivo ločitve, da dobijo olajšave v vrtcih in drugje, pa različni naslovi prebivanja, kjer partner plačuje "kao" mamici samohranilki, ki stanuje s partnerjem v istem stanovanju, prijavljena je pa recimo pri mami v majhnem stanovanju skupaj z dvema otrokoma, alimente za otroke, kateri zopet končajo v denarnici očeta. Seveda je mamica v tem primeru skoraj socialni problem, ker je "samohranilka"
z dvema otrokoma v majhnem stanovanju, kjer se stiska skupaj z ostareli mamo. A le na papirju. V resnici pa živijo vsi v velikem stanovanju(hiši), imajo vsak svoj avto in lepo živijo. Imajo pa seveda cel kup ugodnosti.
Kar se tiče teh vinjet je pa kar prav, da plačajo kazen in kupijo novo vinjeto. Vsaj tako bi jaz vzakonil zadevo. Kdor je polpismen in ne zna prekontrolirati par številk in črk ob nakupu vinjete, bi moral nesti izpit takoj na občino in ključe od avta na omaro,kjer jih ne bi smel več tikati. Ebako pri kreditih v švicarjih. To bi morali takoj v začetku, ko so se začeli javljati tej "oškodovanci", zatreti v kali. Kakšni reveži neki. Zakaj sem lahko jaz vzel kredit za stanovanje normalno v evrih z fiksno obrestno mero? Pa se še dobro spomnim, da mi je uslužbenka na takratni Koprski banki odsvetovala kredit v Švicarjih. In tako je bilo verjetno povsod. Ampak ne, nekateri so bolj pametni (FB doktorji za vse), ki naredijo vedno zanalašč vse kontra in na koncu so vsi drugi krivi razen njih. 😕
Drži, včasih si moral za odmero DMV na lokalni finančni urad, kjer so imeli 30 dni časa za obdelavo vloge. In ja, v LJ so si kar vzeli 30 dni (ne pa več). Zdaj pa ta dokument oddaš elektronsko in ga pač lahko obdela katerikola izpostava FURS v Sloveniji (sicer še vedno lahko izbereš, da ga pošljejo na ta ali oni urad), zato je bistveno hitreje.
Vem, ker sem to delal januarja letos. Homologacija - isti dan, FURS naslednji dan, po dveh dneh od prihoda vozila v SLO je že imelo slovenske tablice (še preden bi se najkrajše nemške sploh iztekle).
Se pravi, da je to vse sedaj poteka izredno hitro? Vsaj nekaj so izboljšali.👍
In se vmes se kaksen mesec vozis s preskusnimi tablicami ali ti avto stoji, ker odmera DMV traja in traja in traja ... Edino, ce to pocnes veckrat in imas kaksne "veze", da mogoce malo pospesijo in tako dobis par dni prej ... Sicer sam tega se nisem pocel, so pa to poceli ze kolegi ali znanci... Birokracije je cel kup... no pa saj sam vidis, kako je, ko avto pripeljes iz tujine in ga ne spravis cez homolgacijo ...
Res je. Če imaš srečo ti papirje uredijo v mesecu dni, lahko pa traja še več. Tako je bilo tudi v mojem primeru.
Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.
Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal po 45000/leto.
Jaz že večkrat-lih špana priporočam👍...imajo enega dečkota,k sam to dela.
In zmeraj,k je mal čohnjeno,dam prec zrihtati.
In pazi to-imam na C-Maxu feltne Mak-Fever5R v mat črni barvi...in to svileno-mat!!!...k če je kera barva zajebana za popravljati,po tem je ta!!!
In sem malce označil na gumi,da bi videl,kje in kako je popravil...in "jaz butelj"-seveda je gumo snel😂🤣...jaz pa pol iskal k blesav...ni šanse,da najdeš kje je popravljeno🧐😲-res tip je neverjetni stručko😊👍
Za povrhu,pa sploh ni bilo drago😀 (glede na to,da tudi guma gor-dol+centriranje)...je pa res,da je zmeraj bil le en "čohec"...cca. 1x2-3 cm...a res čisto do "mesa"...k če je le površinsko-tega ne dam rihtati.
Res-priporočam Špana če ti je do felten👍
Ti si bolj nov na forumu in nisi verjetno seznanjen z problematiko luščenja 19" feltem na mazdah 6. Kot sem že napisal velikokrat, take barve, da bi popravljal ta platišča enostavno ni. To je hyper Silver barva.
"What does hyper silver mean?
Hypersilver isa very complex paint process that uses a translucent metallic outer paint laid over a colored undercoat to give the wheels a deep inner glow. Used effectively it can attract attention to the wheels without the flash of chrome, and without detracting from the beauty of the car"
Žena ja. Že lansko leto. Meni so dali ceno tudi 100 z DDV, ni pa govoril o različnem odtenku. No razlika sigurno je, zdej pa vprašanje koliko in kako se to opazi če se.
Razlika bo opazna. Oni bodo pobarvali pač z neko metalno sivo /grafitno barvo. Te tvoje so pa hyper Silver.
Spodaj črna prašna osnovna svetleča barva čez svetlo srebrna (prosojna).
Skupaj pride tak efekt kot, da je črni crom. Na tvojem mestu bi dal pobarvati vse štiri feltne v nekk lepo, temno grafitno sivo barvo.
Tako je, zagrabiš EV-ja pod pajsko, poiščeš najbližjega mogotca z dovolj velikim zunanjim bazenom in vržeš avto notri. Zadeva simpl in efektivno rešena.
@Mraušk Mčk sej se vidi, da samo nadaljujem tvoj sarkazem, a ne 🤪
Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊
Scania hvala za link in ponudbo. Smo na zvezi. Se ne mudi, na avtih nimam še niti 80.000 km. Ker ga tolk hvalite, ga bom dal zamenjat v obeh Mazdah. Se pa 6-ka po moji oceni prestavlja slabše kot 3-ka, pri kateri mi je že sedaj super.
Tudi pri moji 6-ki ni menjalnik tako dober kot pri cx30. Pri cx30 je res menjavanje tekoče in mehko kot puter. 👍
Je pa po menjavi olja v 6-ki tudi tam veliko bolj tekoče. Definitivno se splača menjava.
Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃
Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo.
Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali.
V vsakem primeru je 30000 km preveč. Potem pa jamrajo nad temi 1,5tsi motorji, da ne zdržijo preveč. Mene je prav ta 1,5 turbo mlinček, ki me ni prepričal odvrnil od nakupa cupre fermenton.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem vedno do sedaj imel višji hitrostni razred. Ne sme bit nižji. Pa nosilnost moraš gledati.
Preberi tukaj.
Pogosta vprašanja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani