Ti pa priznam, da je pa v kategoriji SUV pa Mazda CX-30 pa premium.
V tem razredu so tudi Lada Niva, Suzuke Jimny, Mahindra XUV700, Dacia Duster, KIA Sportage, UAZ Patriot MT in podobni. In med njimi je Mazda gotovo the best of the best of the best...
Torej, kaj si ti misliš, da naj bi bila, me niti ne briga. Uradno je tovorno vozilo.
Konec koncev, kaj drugega niti ni za pričakovati. Mazda BT-50, prikolica in tovor po homologaciji presega 6.000 kg. Težko to spraviš pod 'osebni avto'...
To je Alfa Romeo. A teh 200.000 so kilometri na avtovleki, al so to prevoženi kilometri skupaj s kilometri na avtovleki ali je to 200.000 dvigov z dvigalom v avtomehanični delavnici? Ja, vem, kmet an s hribu doma... Zato pa vprašam.
Ampak, litij-ionska je še kr najbolj učinkovita od vseh. Valjda se bo to premaknil, ampak največji problem bo masa.
V baterijah je velik problem energy density, proti bencinu, za 1kg bencina, rabiš 13kg baterije (samo del kjer je dejansko energija shranjena, brez ohišja etc...). Zanimivo, vodika rabiš nekaj manj kot 0.5kg
To ni niti I od terenca, kaj šele T od terenca. Kaj šele, da bi bilo D od Delovnega stroja.
Amarok v osnovni izvedbi ima nosilnost 830 kg. Čim daš na njega kaj več opreme, nosilnost pade. Najbolj načičkan Amarok ima nosilnosti zgolj 655 kg. To jaz brez nekih večjih težav peljem v Mazdi 5... Seveda je pa najbolj važno, da se tako vozilo lahko pelje 190 km/h. Če so gor pnevmatike za po terenu, se te, pri taki hitrosti, sliši dva dni prej kot se te zagleda...
Dobro, ja, ima štirikolesni pogon. Ki pa spet ni tako zelo zmogljiv, da bi odtehtalo ceno med 50.000 in 70.000€. Če se pa kdo zanima za tisto predelavo iz prej omenjenega članka, bo imel pa samo še slabih 500 kg nosilnosti, pa okoli 12.000€ bo doplačal za vso predelavo...
Včasih so bila pick-up vozila zgolj delovni stroji. Zdaj pa jih opremljajo z boljšo opremo in posledično so že čisto spodobni avtomobili, ki si ga človek brez težav omisli za vsakodnevno rabo. Delovni stroji pa to niso več. Ker so preveč pomehkuženi in preveč nabutani z nepotrebno šaro, kot je, na primer, zaslon na dotik, nežna in občutljiva tapiserija namesto gumirane notranjosti, ambientalna osvetlitev, BOSE ozvočenje,... Stvari, ki jih pri delu ne potrebuješ, ceno vozila pa dvigajo... Nimajo pa tega, kar bi človek pri delu potreboval, kot, na primer, blokado diferencialov, robustno zunanjost, ki zdrži tudi kak dotik z malinami in leskami (brez, da je potem vsa plastika okoli naokoli polomljena...),... V glavnem, to so postala vozila, ki pri sosedih vzbujajo zavist, lastniku pa ne služijo.
Kupujejo jih pa firme, ker drugega nimajo kaj kupit. Land Rover Defender ne delajo več, Puch 300 GD pa že spada med starodobnike - ki je, tako, mimogrede, tudi imel 650 kg nosilnosti...
ob trenutno norih cenah, mislim da je manjšina SLO, ki si lahko privošči nov avto.....ampak ker gre vse na kredit/lizing, itd....in je to statusni simbol SLO, se folk vozi z avtom ranga, ki si ga v normalnih "realnih" razmerah ne morejo privoščiti.....potem pa Barbariga kamp, kekec pašteta in Union :), ampak avto je pa AUDI, MB; BMW.....to šteje
Kako je šlo: karkoli poješ, bo čez tri dni v skretu. Kateri avto imaš, pa vsi vidijo.
Pa opreme se tudi ne kupuje, ker to nihče ne vidi...
Potem pa mene čudno gledajo, ko pridem v salon spraševat za opremo, ki je bila pred 14timi leti normalna, zdaj je pa eksotika - ker tega nihče ni kupoval in so opustili...
Ma Krištidijo, sm kmet an s hribu doma an kolkr se jest spoznam na makine, bencinar poje kvečjemu kvariton. Pa kakšen sopran tudi, ker če ni na puhnih obratih ni nič od njega...
Dizel pa lepo brunda v basu, lahko tudi v tenorju.
Je pa zelo lepa pesmica, kdor ima možnost slišat, ko zapoje dizel sekstet, ne kvartet. Čeprav ima tudi duo svoj čar. Trio pa sploh, ga lahko s harmoniko spremljaš in skupaj zaigrata Avsenikovo Na Golico. Tega z bencinarjem ne moreš...
P.S.: Ne najdem zdaj posnetka na YT. Bom poiskal in dodal sem.
... ... ... ... ... ... Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.
Sm kmet an s hribu doma, ma kolkr se jest spoznam na te zadeve, tisti, ki najbolj dinamično vozijo (rally, drag race, drift,...) nimajo avtomatikov...
Lahko kompliciraš, lahko pa poenostaviš. Jaz tesnila vrat mažem z navadnim parafinovim oljem. Za dišavo pa na ogledalo obesim par klobas ali kos slanine...
Danes na Gorenjki spet tole kar je @Boss povedal. Košnja trave ob jutranji konici. Na drugi strani AC vsi bremzajo in gledajo kaj dogaja.
In to je tisto, kar mene najbolj jezi! Glej svoj pas in vozi, kaj te briga, kaj je na drugi strani. Če je bila nesreča, kaj dosti čez varovalno ograjo ne boš videl. Boš več videl pozneje na internetu, bodo boljše fotografije. Če je karkoli drugega, pa tudi. Če ne moreš pomagati, vsaj gužve ne delaj...
Mi je v takih primerih vsakič žal, da nimam pluga na BTjki. Jih samo poplužim na odstavni pas, pa naj se gledajo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi cene novih Mazd bodo kmalu tam nekje...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani