Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.
Evo še negativna stran 4x4:
- večja obraba gum
- večja poraba goriva
- strošek vzdrževanja
- večja teža avta
- še enea zadeva ki se lahko pokvari
Pozitivna stran:
- boljši oprijem v snegu in spolzkem
- boljši prenos moči na cesto
- pri agresivni vožnji gre boljše skozi ovinke
Pred eno uro je Shrek napisal:
Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4.
Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo.
Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje.
Sem že ti zgoraj komentiral, da ga za normalno uporabo ne rabiš.
Tudi zapisal sem, da gume tudi visoko vrednotim. Ta 4x4 Passat ima vedno Continentalke gor, zima in leto.
Glej Passat 190 konjev DSG ima boljše pospeške po katalogu, če je 4x4.
Lahko da sem jaz nor. Samo zakaj potem imajo Ferrariji 4x4?
Seveda pa je 4x4 na rahitičnem avtu druga skrajnost.
Torej je težji in počašnejši, ker niso trpele pogonske kole....
Skozi ovinke, pa si poglej zgodovino quatra in kako revolucijo je Audi naredil z njim v relly-ju.
Evo povzetek:
The Audi Quattro story begins in 1977 during the winter testing of Volkswagen’s Iltis jeep. Audi engineer, Jorg Bensinger noticed that despite it’s relative low power output, the Iltis all-wheel drive outperformed the more powerful two-wheel drive Audi being driven alongside it.
Pa drugače, imel bi vedno 4x4, če ga bi dobil lahko. Pa ne to ko je 90% časa pogono na en par. Pogon mora biti vedno vsaj določen del na vse 4.
Hja zgleda da so potem vsi vulkanizerji šalabajzli ker ti gumo montirajo večkrat .
Pa saj ne bo vulkanizer reko, da gumo uničuješ....
Ti prideš tja, prosiš za soritev in ti jo nudi.
Lahko ti rečem, da so na naših avtih občasno gume postaje bulaste. Odkar so se po menjavi avta kuple felne. Tega ni več.
Dunlop Sportmax TT 225/40R18 so imele bočnico ojačano s kevlarjem. Na roko je ni dol dobil. Moral je na runOnFlat mašino. In zdaj naj to delamo vsako leto? Če to ne uniči žičnate strukture gume, sem pa pecikl.
pred 47 minutami je Shrek napisal:
Če ti hrani gume je vesel, ker ima korist od tega.
Poznam tudi take, ki jim vulkanizer hrani gume na felnah.
A lahko narediš izračun za prvih 5 let kolk te pridejo stroški, če imaš dva kompleta feltn (19 za letne in 17 za zimske), ker trdiš, da ni računice. Namreč ti si začel razlagat, kot da smo vsi butci, ker imamo dva kompleta in raje samo previjačimo druge, kot pa da jih 2x letno vulkanizer dol ruka iz feltn.
Huh, to pa ne leti na mene?
Realno sta 2 kompleta vedno boljša. Magari pleh, magari manjša dimenzija.
Zato, ker nima pametnega smisla, razen če mi ga kdo najde. Sam please ne ostat pri tem, da lepš zgledajo. Večinoma tema, slabo oblačno vreme, mraz, umazanija vsepovsod tako, da od lepote glih ni efekta.
Zimaki so kot pancerji, fajn je k jih daš gor, še bolj fajn je pa k jih snameš.
Lega 🙃
Drugače pa vidiš kaj gor dobim. Kar ni neke razlike.
Če je blo za avto je tudi za zimske alu felne in gume v poletnih dimenzijah. 😁
Vem, vem, sem odprl rak rano.
Jaz imam oboje 18". Zimske 16" ne morem dat gor. Ne gre, se zabije na čeljust. Zdaj pa mučke 17" al pa 18". Pa ne spet ožja je boljša, ker 215 al pa 235 ni baš neke razlike.
Meni se dopade novi focus karavan. Samo mi pa ne gre v lajšto, kako to, da jih ponujajo samo z 1.0 ecoboost motorjem. Me zanima, kako se to kaj premika, sploh če delaš relacije po AC? Pa kaj je s temi motorji po 200 000km, oz življenska doba tega motorja?
Focus imam MY2020 1.5 182KM bencin, karavan.
Super zadeva. Žal je 182KM bil ukinjen sredi 2020.
1.0 mild sem vozil v Pumi. Premakne se, no kr poskočen. Zvok motorja grozen. Ročka menjalnika kot v Yugecu. Izgleda da je tak menjalnik na 1.0 mašinah. Obnašanje motorja, drugačno od večine.
Puma žal v 10-ih dneh moje vožnje ni vidla AC-ja.
Ostane ti samo 2.3 280KM, ki je pa že brutalen stroj.
Kolegu je 1.0 zružil. Kupil rabljenega MK3, torej prejšnji model. Uradno 90k km, 8 let se mi zdi. Ampak ni povedal kaj točno je šlo in ne veš kaj je prejšnji lastnik delal. Tudi če je sukan dol bil.
V glavnem ecoboost rabi šolsko menjavo olja. Interval mam na 30000/2leti. Menjam na 5% olja. Prvič je javil po 15000km, drugič po 16500.
Ko bo ven iz garancije, bom letno sam delal. Torej bo nekje na 10-12k servis.
Pa 1.5 4cl ima zobati jermen v olje namočen. Če olje zamudiš ti razpade in zabije oljno pumpo, vtrga turbino....
1.5 3cl, pa ima že verigo.
Če so tudi na 1.0 šli iz zobatega na verigo pa ne vem.
Zadnje čase me mika, da bi zamenjal svojo M6, 2.5 bencinar. Mel bi CX 60, sam to je predrago, bo mogla počakat še ene 3 leta, da bo cena sprejemljiva.
Vizualno mi je zelo všeč Alfa Romeo Stelvio. Vem, da je Alfa na slabem glasu glede kakovosti, ampak ko sme prebiral njihov forum in YT komentarje so s Stelvio zelo zadovoljni. Zanima me samo bencinar in sicer sta dve izvedbi 2.0T z 200KM in 280KM.
Ker sem pač popoln amater kar se tiče tehnike, motorjev itd. me zanima vaše mnenje kako je z vzdržljivostjo takega turbo motorja, servisi, kaj lahko crkne, kaj je s turbino, a to zdrži npr. 250k kilometrov....itd. Pa tud druge koristne informacije, če se kdo kaj spozna.
Ceno držijo kar visoko glede na slab glas, me pa malo skrbi kako je ko hočeš avto prodat, verjetno nekega velikega zanimanja ni.
Ravno to sem mislil vprašati s tistim "prej in potem" vprašanjem. Mogoče nisem ravno lepo oziroma jasno napisal kaj želim vprašati.
Meni žal te cifre ne povedo veliko. Nekaj razlike je med "prej in potem" na listu, ampak še vedno ostaja neka razlika. Kaj več pa ne znam razbrati.
Je pa mojster rekel, da je "spredaj levo" in "zadaj desno" bilo veliko razlike oziroma za nastavit. Ampak kolikor vidim na listu, je še več razlike bilo med "desno spredaj", kar pa ni omenil. Saj pravim, ne vem kaj so te cifre...
Če logično pogledava sliko, imaš pri vsaki meritvi puščice. Sredina je v mejah, potem malo iz mej in kritično.
Po končani optiki imaš vse v mejah. Razen levo zadaj, je nad mejo. To pa bi verjetno moral komentirat mojster zakaj ni šlo spravit v meje....
Pa še to je po slikicah. Zgoraj pa piše, da je v mejah tovarniških nastavitev.
Dobro, to je skoraj enako. 😉 V tvojem primeru je prav, da si naredil, kot si naredil. Jaz bi enako. Če bi pa kupil nove gume, bi bo razlike kaka 2,5-3 mm. Takrat bi montiral nove gume zadaj.
Zakaj za boga bi pa bil tak škrt, da bi kupil samo par gum?
Pa ko sem bočnico prerezal, sem 4mm letne zamenjal 4. Rad imam enak oprijem, ne pa under ali oversteer.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepša beseda za skaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani