Sam klele se pa res poka?e kako neumni so nekateri policaji, ?al - kaj a je res mislil, da ga bo ujel pri tem je pa ?e policaj ogro?al druge udele?ence v prometu in se na koncu ?e v enega zaletel. Mislim, kr neki.
Pri takih norcih kot je ghostraider pomaga samo in le stinger in zapor za kak?nih pet let, da ga bodo pubertetne norosti minile.
Modeli kupte si kako staro 626, ns emrdi in "kuplunga" dela malo bolj ?love?ko.
Moj V6 ma ?e 236+ kkm pa je ?e vedno prva "kuplunga" in dela BP.
Garantirano boste zadovoljni.
hehe... kar tola?i se
Saj ni? ne re?em stare mazde so imele sklopke bolje dimenzionirane tako glede prenosa motornega navora kot zgleda prestavnega razmerja in same te?e avtomobila. Kot ka?e so sklopke pri novih premajhne za vse prej na?teto ?eprav se je meni zgodilo samo enkrat, da je sklopka mace zasmrdela ampak sem bil zato popolnoma sam kriv, ker sem hotel na vsak na?in speljati v zasne?en 25% klanec pa sem malo zibal avto in vrtel kolesa v prazno.
Sicer te?ko re?em, kaj bi bilo je pa pri teh sklopkah nekako tako da se mora? kar navadit. Verjetno ?tartuje? podobno kot jaz pri ene 1000-1200 obratih in tukaj mora? biti kar precizen na doziranju sklopke, da avto ne cuka oz. celo crkne isto?asno pa je treba normalno pritisniti gas, da ne zgleda kot da si nedeljski voznik ali pa upokojenec.
Kar se ti?e pa dr?ala za pija?o pa mislim, da na forumu ?e nih?e ni imel takih te?av pri M6
Jaz sem sli?al, da se poraba za ene 5% pove?a s tem dieslom, ampak pri sebi ne morem potrditi, ker sem skoraj isto?asno ko so uvedli primadiesel zamenjal tudi gume in je lahko pove?anje porabe zaradi gum.
Za primerjavo sem zdaj pri drugem tanku OMV-ja in po porabljenem tretjem bom lahko napisal kaj je vzrok pove?anja porabe.
Sicer nerad zagovarjem ?rpalkarje samo imam ob?utek, da je Petrol kon?no privlekel kvalitetnej?i diesel - bo pa ?as pokazal a bo to tudi prava re?itev na dalj?i rok
Kaj naj re?em - jaz tankam vsepovsod in ta Petrolov primadiesel je sigurno bolj?i kot prej?nji in tudi bolj?i se mi zdi kot OMV-jev (?eprav zimski OMV-jev je bil zelo dober)
Druga? so pa na Petrolovih straneh napisali tole, ?eprav to?ka ?tiri je malce sumljiva ampak recimo da je res.
Primadiesel - iz spo?tovanja do narave.
PETROL Primadiesel je visokokakovostno dizelsko gorivo za vse vrste dizelskih motorjev. Narava bo do nas prijazna le, ?e bomo mi prijazni do nje. Iz spo?tovanja do narave je nastal tudi novi Petrol Primadiesel ? gorivo nove generacije, ki blagodejno vpliva na mo? in delovanje dieselskih motorjev, njegova uporaba pa manj obremenjuje tudi okolje.
Je gorivo nadstandardne kakovosti, saj presega zahteve evropskega standarda za dizelsko gorivo EN 590. Zaradi nizke vsebnosti ?vepla je primerno tudi za motorje, za katere veljajo najzahtevnej?e emisijske norme (euro4). Petrol Primadiesel zagotavlja brezhibno delovanje in za??ito motorjev v vseh razmerah delovanja.
Primadiesel je dieselsko gorivo nove generacije, ki po svojih lastnostih presega zahteve obi?ajnih, standardnih dizelskih goriv. Dru?ba Petrol ga je razvila ob sodelovanju s svetovno znano korporacijo Afton Chemical iz Velike Britanije.
Primadiesel vsebuje posebne dodatke, ki zagotavljajo optimalno delovanje dieselskih motorjev in njihovo visoko za??ito skozi dalj?e obratovalne obdobje. Uporaba Primadiesla torej pove?uje varnost obratovanja motorja, zmanj?ajo se stro?ki njegovega vzdr?evanja, manj obremenjeno pa je tudi okolje. Primadiesel odlikujejo tudi vse potrebne nizkotemperaturne lastnosti, kar pomeni, da njegova uporaba omogo?a delovanje motorja tudi pri temeperaturah, ki so ni?je od minus 20 stopinj Celzija.
Primadiesel - lastnosti in u?inki
1. bolj?i ?istilni u?inek goriva
Primadiesel zmanj?uje mo?nost nastanka oblog na ?obah, zagotavlja optimalno razpr?evanje in izgorevanje goriva, konstantno mo? motorja, zmanj?ano porabo goriva in ni?je emisije ?kodljivih spojih v okolje.
2. izbolj?ana antikorozijska za??ita napajalnega sistema
Primadiesel ??iti klju?ne dele napajalnega sistema (?obe, ?rpalka, visokotla?na tla?ilka) pred korozijo in mehanskimi po?kodbami
3. ve?ja sposobnost izlo?anja zraka iz goriva
Primadiesel se manj peni, s ?imer se pri to?enju v rezervoar zmanj?a tudi mo?nost polivanja goriva zaradi povratnega udara, hitrej?i je tudi sam pretok goriva.
4. izbolj?ane deemulzijske sposobnosti
Primadiesel odlikuje tudi hitrej?e lo?evanje produktov fizikalno-kemijskih procesov iz goriva (izlo?ena vezana voda, kondenz …)
Meni so pa v ponedeljek vse ?tiri "napihnili" z no?em na 0,0 (ampak ne na Mazdi), pa je bila tudi opazna razlika, ko sem se peljal kak?nih 200 metrov do vulkanizerja.
Ja kje hudi?a pa ti ?ivi?, da ima? take kretene okrog sebe?
Ne more? primerjat 10 let stare Mazde z novim Nissanom, ki je ?e ?portnik po du?i in izgledu
Verjetno bi rabil kak?no gara?o ... sem imel kolega, ki je svoje ?ase imel tudi en strup od ?portnega Mercedesa pa je ?ivel v strnjenem naselju brez svoje gara?e. No tip si je najel gara?o, ki je bila skoraj 2km stran. Zato si je kupil eno staro Pando, da se je odpeljal od doma do gara?e, zamenjal avtomobila, se vozil z Meco in na koncu dneva se je zopet pripeljal domov s Pando.
Sam to je pa tolk telovadbe, da je bolj profdat stanovanje in se preselit 30km na pode?elje.
Boss mi je svetoval, naj nafilam gume (trenutno imam spredne 2.1), pa mi je svetoval da jih dam na cca. 2.5, pa naj bi mi avto tut manj pokuril (kar se mi zdi logi?), ampak ne vem pa ?e je idealno da jih tok nafilam, kaj pa drugi mislite!
ja, ?e sem ?el mimo avta pa sem najprej mislil, da ti je guma spustila, k je bla tko razvle?ena spodi... pa probi najprej recimo na 2.3 napolnt pa se mal naokrog vozi...
ne vem kako se lahko ?portno vozi?, ker ?e guma nima bo?ne stabilnosti ti jo v ovinkih valja kot ?igumi po ustih, pa ?e jo bo? na 2.5 napihnil ti bo avto ?e kak cm vi?je stal (skoraj idealno za hribe)
Verjetno obstaja mo?nost kontrole kilometrov na servisu je pa vpra?anje, ?e ti to na servisu sploh ho?ejo povedat. Namre?, ko je Boj? kupoval ?estko sva ?la gledat eno uvo?no iz ITA. Zadeva je bila sumljiva saj avto sploh ni imel servisne (bili so samo neki ra?unalni?ki izpisi). Zanimivo je bilo tudi s temi izpisi saj je avto v prvih dveh letih imel prevo?enih 80.000km potem se je pa kon?ala zgodovina zapisanih servisov in v zadnjem letu je avto prevozil samo ?e 5.000km Na Gami pa niso hoteli povedati zgodovine avtomobila, ?eprav niso zanikali obstoja podatkov v Mazdini servisni mre?i, do katere imajo dostop.
Verjetno je avto imel prevo?enih 120kkm, kar v bistvu ni ni? narobe se je pa postavljalo vpra?anje a sta bila res narejena servisa na 100k in 120k in to je najve?ji problem prevrtavanja kilometrov.
on topic
?e je bil avto redno servisiran tudi kilometri niso problem, ?e so le realni ampak kle bo? verjetno potreboval nekoga, ki se spozna, ker oceniti pri teh kilometrih a ima 180kkm al mogo?e 280kkm je veliko te?je oceniti kot pri razliki 80kkm in 120kkm.
Tudi na forumu nimamo nikogar, ki bi imel ?estko vsaj pribli?no pri teh kilometrih, da bi lahko vizuelno primerjal obrabljenost.
Hectopascali oz hPa se uporabljajo v glavnem oz. zgolj v meteorologiji, ker je en hPa enako en milibar in je veliko la?je uporabljati kot mero za zra?ni tlak, ki se sicer ?e na veliko uporablja izraz milibari.
Za vse ostale pritiske pa je bolje primerna uporaba v kiloPascalih kPa, kar pomeni, da je 1bar =100kPa oz. z drugimi besedami pomeni, d polnimo gume z 220 - 290 kPa.
Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI
hehe, lepa
v bistvu sem mislil, ko imajo avto na dvigalu oziroma na ma?ini za (de)monta?o pnevmatik in ni nobenega dodatnega pritiska zaradi lastne te?e avtomobila
A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi????
Ja, sem se pri Mazdi dr?al navodil in imel originalne gume napolnjene spredaj 2,2 in mi jih je pobralo po robovih pa nisem divjak in lo??ilec ovinkov. Potem sem pa drugo leto zamenjal spredaj zadaj in polnil s tlakom 2,6 pa je gumo pobiralo veliko bolj enakomerno.
Jaz imam ob?utek, da ali je tisto na vratih napisan minimalni tlak polnjenja ali pa je to tlak, ki je namenjen vulkanizerjem, ki polnijo kolesa na neobremenjenem avtomobilu.
Mi je pa neko? nekdaj nek vulkanizer rekel, da ni ni? narobe, ?e polni? s tlakom pol bara ve?jim od tistega napisanega na nalepkah :ne vem:
Dajte mal napisat kolk polnite pnevmatike spredaj/zadaj, dimenzijo gum pa ?e je mo?no ?e pribli?no te?o avta
Firbec me matra zato, ker so strokovnjaki na servisu napumapal mojga slu?benga Golf na 1,8/1,8 gume so ble pa ?ist na tleh pa se jim je vseeno zdelo normalno
Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da vidimo, kerih je najve?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani