Kar se ti?e barantanja s ceno pri novem vozilu, se seveda da, ?eprav je treba imet kar ?ivce. Je pa res tudi, da ?e ne komplicira?, si ob nakupu in kasneje car. Tako je bilo pri meni. Pri ceni nisem kompliciral, ko sem kupoval novo trojko prej?njo jesen. Pa moram re?i, da so mi ?li (in mi gredo ?e vedno) zelo na roko. Z avtom so me ?akali skoraj en mesec, da sem ?el na dopust in do konca zbral denar. Noter sem dobil komplet opremo (tudi s tekstilnimi predpra?niki itd...), pa prevoza in dostave ter priprave novega vozila mi niso posebej zara?unali (kot so mi ga ?eleli pri enem drugem prodajalcu). Tudi sedaj pri servisu in dodatni opremi vedno dobim popust, brez da bi si ga moral izpogajati; pa pri terminih mi gredo vedno na roke, tako da mi ni treba avta pu??at tam, pa kak?no malenkost mi naredijo tudi zastonj itd.
Jaz imam pa? take izku?nje, da se na koncu vse tako ali druga?e povrne. Ni pa denar ?isto vse (?eprav je veliko ) Raje dam kak?en tolar ve?, pa da se do mene obna?ajo kot se spodobi za stranko, ne pa da izgubljam ?as in ?ivce s pregovarjanjem, klicanjem... Tudi z drugih podro?ij (motorji) imam take izku?nje, da se je bolje dr?at enega prodajalca (?eprav bi drugje podobno stvar mogo?e dobil kak?en tolar ceneje). Potem pa dobi? kak?ne popuste, pa kak?no informacijo prej kot drugi, pa kak?no zadevo ti rezervirajo pred drugimi...
hmm... pa a ti resno verjame?, da ?e ne baranta? za ceno te potem bolj peden?kajo... glej za njih si ?e bolj?a stranka takrat, ko vozi? avto na servise in v interesu jim je, da ?e naprej vozi? avto k njim. Polovica zneska na servisu je njihov ?isti zaslu?ek in zato se trudije, da bo? zadovoljen in da se bo? vra?al. Simple as that.
S temi servisi je vedno "zanimivo" - recimo Interclass mi je vedno zelo dobro in po normalnih cenah servisiral KIO in vedno so naredili tako kot je bilo dogovorjeno tudi takrat, ko je bil avto po?kodovan v nesre?i. Jaz sem bil z njimi 100% zadovoljen in prepri?an sem bil, da resni?no obvladajo posel, potem je pa zadnji? Boj? hotel pri njih nastaviti vi?ino svetenja xenonk pa mu re?ejo na servisu, da se to ne da, ker se xenonke ?telajo avtomatsko. Ja fak, zakaj so pa pol vijaki za ?telanje vi?ine?
Kar se pa ti?e Game, od kar so pod Cosmosom, sem servisiral avto samo enkrat (redni servis) in poleg servisa so uspe?no ubili nadle?nega ?ri?ka v zadnjih vratih in brezpla?no zamenjali prednje zavesice (?eh.press) tako, da sem z njimi ?e vedno zadovoljen.
Pa ?e stavek o uradnih servisih. Dokler je avto v garanciji je servisiranje pri neuradnih servisih lahko prekleto drago. Kar se mene ti?e bom avto tudi kasneje servisiral pri uradnih servisih, saj ?e gre kaj narobe jih vseeno la?je dr?i? za jajca kot pa raznorazne fu?arje. Da o MES-u sploh ne govorimo.
edina stvar, ki konje po?ira so pa zavesce in vle?na kljuka, vse ostalo pa jih, po navedbah strokovnjakov, dodaja... sicer na merilnih valjih se to ne poka?e ampak taisti strokovnjaki trdijo, da avto bolj leti - mislim, da je to stvar za Mythbusterje, ker znanstvene razlage tukaj odpovejo
spet nekaj novega zame, al si kupoval rabljenega ali novega? (ker pri novem prvi? sli?im, za kakr?enkoli dodatni popust)
in kako, da si se po tem odlo?il za mazdo, he, he
Pa ?e kako se da zbijat ceno tudi pri novem - ?e jo ne zbije? vsaj 5-6% si slab pogajalec vsaj kar se ti?e kupovanja Japoncev. Pri drugih znamkah pa se da tudi 10, 15 ali pa celo 20% skontat, ?e le ima? ?as in ?ivce. Moram pa priznat, da za fotrov avto ni ?lo ve? kot 4% ampak smo se sprijaznili z dejstvom, da je bila to faceliftana ?estka in da jo je fotr dobil dva meseca preden je sploh uradno stekla dobava.
a kako sem se odlo?il za Mazdo? Kako si se pa ti odlo?ila zanjo? Verjetno obstaja neki vzorec zakaj se odlo?i? za neko znamko in ne za neko drugo. Veliko stvari je pomembno pri izbiri: v?e?nost oblike, zmogljivosti, velikost, ekonomi?nost, zanesljivost in pa seveda cena oz. bolje re?eno price/performance.
Glede tega se je Mazda 6 v dru?bi Peugeota 407, ?kode Octavie, Kie Cerato in Hyundai Elantre izkazala najbolje navkljub temu, da je recimo 2 milijona dra?ja od Hyunjadija. Cena Pugija je bila enaka ampak kljub temu, da je imel ve? opreme od Mazde je pa? prevladal parameter zanesljivosti. In ko zbere? vse pluse in minuse se odlo?i?.
Oh Violet, ti sploh ne razume? bistva tega avta - primarna naloga tega avta ni t.i. peoplecarrier ampak je namenjen u?ivanju voznika. Kdor ho?e ?parat pa? ne bo izbral tega, ker var?evanje in visoke zmogljivosti se med seboj izklju?ujejo. Tudi ?e bi bil HighPower diesel z 260 konji bi bila poraba ?e vedno samo kake dva litra manj?a od bencinarja, kar pa pri povpre?ni porabi okoli 11-13 litrov ni tak?na bistvena razlika, da bi upravi?ilo uporabo diesla v ?istokrvnem ?portniku.
Bo pa glede izku?enj z MPS-ko, verjetno ?e nekaj ?asa zijala velika luknja na tem forumu, ker glede na informacije sta v Sloveniji trenutno samo dva in tudi jaz ga verjetno vsaj ?e kak?no leto ne bom kupil.
Mazda je moj drugi avto, katerega sem kupil novega.
Je bilo pa zanimivo, ko sem kupoval KIO sem prilezel v salon v kratkih spranih hla?ah in eni pretegnjeni majici. Prodajalec je kljub temu poznavalsko po?akal, da sem si kak?no minuto, dve sam ogledoval avto in ?ele nato je nevsiljivo pristopil (tak?en na?in imam najraje, ker takoj?nji napad prodajalcev me ?ivcira) ter mi dodatno razkazal avto, ?eprav je verjetno mislil, da samo firbcam brez namena nakupa.
Kljub tem dejstvom se je prodajalec potrudil in organiziral tudi testno vo?njo a je bil vseeno vidno presene?en, ko sem po pol ure izvlekel ?eke in pla?al avans ter zavaroval nakup. (prodajal?ev pogled)
Pri Mazdi pa sem imel slabe izku?nje s prodajalcem pri Gami, ki je bil stra?no pameten in mi je skoraj jokcal, ko sem se hotel malce zbarantati za popuste. ?e? kako, je Mazda oh in sploh in, da imajo najmanj?o provizijo od vseh zastopnikov drugih znamk in da ne more dat ve?jega popusta kot 100.000 sit. Zraven je spluval ?e nekaj drugih znamk, kar se mi zdi skrajno neprofesionalno, namesto da bi raje poudaril prednosti Mazde.
V glavnem sem potem kupil avto pri Interclassu, kjer sva s prodajalcem lepo barantala tako, da sem zbil ceno za 350.000 sit a sem tudi jaz malce popustil in del tega popusta porabil z nakupom zimskih gum in plati?? (katere bi itak moral kupiti )
Druga?e se pa pred vsakim nakupom pozanimam na Internetu in preberem na desetine testov v revijah in spletu zato je zame prodajalec zgolj orodje za doseganje ?im ve?jega popusta
jaz ti definitivno priporo?am usnje. Imam v avtu ob straneh sky in po sredini mikrofibro, pa se na soncu tako segreje, da komaj sedi?, usnje je veliko prijaznej?e, ?eprav dra?je ... verjemi mi, tistih 40k je definitivno vrednih kasnej?ega udobja v avtu.
hehe, a usnje pa ni vro?e al kaj?
?e no?e? imeti peklensko vro?ih sede?ev je re?itev kve?emu blago na sede?ih ali pa temnenje stekel...
Po moje, da ne dostkrat, ker je to zelo drse? asfalt (stopljen od sonca in pripeke) poleg tega je gor ?e pu??avski pesek zato zgleda kot da bi se po snegu vozili.
Rad bi vas prosu za va?e mnenje s katerim bi se la?je odlo?u kater avto nej kupim. In sicer, Rabim avto ki ne bo imel ve? kot 1.5 ccm, 100 KM, 120.000 prevo?enih Km, da ne bo karamboliran, da ne bo 4X4, da ne bo kabriolet.....
Uglavnem nekaj ?parovnega, pa vsaj kokr tok varnega (ne recimo Maruttia) po mo?nosti naj ma pa ?e klimo.
Naj ne bo dra?ji od 600.000 SIT.
Gledam Cliota pa Megana, Colta, Renault 19, Peugeot 306.......
Uglavnem ?e se vam slu?ajno ljubi mi napi?te kaj bi recimo vi nabavli za ta dnar.
Hvala!
No?em nekaj pametovat samo si izbral ?udne omejitve glede na to, da je cestnina enaka za kubaturo od 1350-1800 ccm in da je je zavarovanje enako za mo?i od 81-108KM.
?e bo taka kriza z nafto ?e naprej nam te novosti itak ne bodo kaj dosti ote?evale ?ivljenje. Al se ne bomo ve? vozili al se bomo pa zelo po?as, da bi bila poraba ?im manj?a.
Na razne ?portnike in terence bomo pa kar pozabili, ker bodo predragi za futrat
Boj? n? jih ?parat naj se ve kdo so lemerji in mogo?e se bodo naslednji? pozanimal okoli te zadeve.
Ok jih bom jaz zato?u: to so Interclassovci, ki se kot ka?e ?edalje bolj samo ?e z Volvoti ukvarjajo, Mazde pa so pri njih bolj na stranskem tiru. :ne vem:
Ampak bolj banalne fore kot je nastaviti dol?ino snopa pa se niso mogli spomniti.
Ma ja saj za to eno sivo vem, da je v SLO, samo drugih ni, da bi lahko ljudem sploh kaj prodali - men je to rahlo ?alostno, da je v vseh katalogih, testih a kupit je pa ne more? in nih?e ne ve/no?e vedet kdaj bo normalna dobava.
Na?alost se je za?elo ?e pri na?i priljubljeni znamki Mazda
Manipuliranje ?tevcev km - vrtenje nazaj
Bodite pozorni na stanje kilometrov na ?tevcu!!!
Mislim, da ni ni? narobe, ?e se ob nakupu rabljene Mazde posvetite z va?im najbli?jim trgovcem Mazda, saj si lahko skupaj pogledate doti?no vozilo, eventualno preverite ?e servisno knji?ico.
?e je prodajalec soliden, ne bi smel nasprotovati temu.
?al smo se ravno sre?ali z tak?nim neprijetnim primerom.
Pojavljajo se sicer le posami?ni primeri, a vendar, saj jih do nedavnega sploh nismo imeli.
Seveda je bistvena razlika v obrabljenosti, ali ima Mazda letnik 2000 realne km skoraj 300.000 ali "samo" 150.000 ?alostno.
Pametno kupujte
Zdej mi pa samo povej, da je to ?estka pripeljana iz Italije, brez servisne knji?ice, ?rne barve - pa je slika popolna. Eno tako sem ?el gledat in je imela vse nekako OK razen da je v prvem letu in pol nardila 80.000km nato pa v zadnjem letu samo ?e 7.000. Zanimivo je bilo ?e to, da je bil volan izredno ohranjen, vklju?no z sredinsko konzolo, stopalkami in sede?i. Kot, da so pri?li iz drugega avta pri 20.000 prevo?enih kilometrih
To pa ni res, poznam ?loveka ki ima 6 MPS je pa iz posavja bli?ina sevnice.V?eraj smo se menl da se nasledn teden primajam dol in se gremo "mal" okrog zapeljat.
ee what, jaz sem se pa pri Cosmusu, 14 dni nazaj, pregovarajal pa so sam jokcal, da jih ?e ni tako za test kot za prodajo ... nekdo tu nekaj prikriva zarota mogo?e
z MPS-ko mal slabo ka?e, ker jih ni in ni v SLO... tako, da bo tudi koli?ina ?ez 2-3 leta pri rabljenih bolj simboli?na kot ne... aja pa ena bo itak moja
Mislim, da se nad dolo?eno zunanjo temperaturo sploh ne v?gejo. Bi pa te?ko verjel, da nima te lu?ke, ker pozimi je treba pustiti sve?kam ?as, da ogrejejo notranjost valjev.
v stekla ti verjetno nebi sli bulit.. ampak pri tehni?nem mora? prit skoz neopazno..
O ja, ?e kasko zavaruje? avto, ki pred tem ni bil kasko zavarovan, ga pregledajo od koles do strehe. Nato pa vpi?ejo vse (tudi najmanj?e) po?kodbe, ki so ?e na avtu tako, da sigurno ne bodo spregledali po?kodbe ?ipe.
Ima? pa drugo mo?nost, da vseeno zavaruje? stekla pa nato vr?e? ogromen kamen v ?ipo in jo ?ist razbije? pol pa prijavi?, da ti je kamen vrglo izpod koles kakega kamiona - glede na to da noben k***c ve? ne o?isti koles ko zapelje z gradbi??a je to zelo verjetna zgodba. V glavnem, tega ti jaz nisem povedal
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hmm... pa a ti resno verjame?, da ?e ne baranta? za ceno te potem bolj peden?kajo... glej za njih si ?e bolj?a stranka takrat, ko vozi? avto na servise in v interesu jim je, da ?e naprej vozi? avto k njim. Polovica zneska na servisu je njihov ?isti zaslu?ek in zato se trudije, da bo? zadovoljen in da se bo? vra?al. Simple as that.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani