Samo toliko v premislek, ve?ino avtomobilov merijo mo? na gredi oziroma sklopki, tako da dejansko je na kolesih je vedno manj.
?e, ?e, samo razlika na gredi in kolesih je vsaj 15% oziroma raje ?ez 20%. Tukaj govorimo pa o 6% razlike na kolesih od tistih, ki jo deklarira proizvajalec v teh.podatkih. Pri tem je pa na istih valjih testni Golf pokazal skoraj to?no nazivno mo? (140KM) in to so tekom supertesta v razli?nih obdobjih (za?etek, sredina in konec testa)merili 3x in je bila razlika med najmanj?o zmerjeno in najve?jo cca 1% (1,5KM).
V glavnem nekaj tu ne ?tima, ker govorimo o 8KM, ki so izginili neznano kam. To ni malo in ta razlika pomeni, da si pla?al nekaj kar nisi dobil (tudi top speed je bil za 8km/h ni?ji od deklariranega).
Pa mi povejte kaj bi vi naredili v takem primeru, da kupite nov avto - odkartate >7milijonov in greste preverit avto na valje in ugotovite, da ne dosega deklariranih tehni?nih podatkov. Poleg tega, da ne dobi? tistega kar si pla?al te vsako leto ?e zavarovalnica "tepe" z vi?jo zavarovalnino (meja je 136KM), ker ima? napisano v karton?ki 140KM, ki pa jih sploh ne dosega? oziroma si po?teno spodaj. Ne vem, jaz se verjetno ne bi sprijaznil s tem, da gre za tolerance, pa slabo gorivo, pa ponedeljkov avto, pa razli?ni pogoji za dolo?anje nazivne mo?i - ja ne vem no saj neki standardi pa morajo obstajati ali je to vse tako malo po doma?e.
ja sem se res, samo se mi zdi, da fantje tam za dolo?ene stvari mal mim tol?ejo predvsem tisti, ki trdijo, da je normalno da ti na valjarjih poka?e 20-30% manj kot na gredi, kjer naj bi se merila mo? za tehni?ni podatek naveden v homologaciji. Ker bi bilo potem pri 140 konjskem motorju na valjih kazalo tam nekje okrog 100 konjev, kar pa ni res, ker recimo pred ?ipanjem ponavadi preverijo serijsko mo? in je ta v ve?ini primerov skoraj to?no taka kot v teh.podatkih - ok par procentov gor dol.
Kle pa govorimo o 6% razlike in za cel zavarovalni razred kar ni sprejemljivo ?e posebej ker so na supertestnem Golfu z enakim motorjem zmerili na teh valjih ve? kot 140KM.
Nekaj tu ne ?tima, lahko tudi pri merilni napravi, ki ali ni umerjena ali pa je celo mo?no manipulirati s podatki :ne vem:
V AM-ju so dobili Passata 2.0TDI za supertest. Avto ima po tovarni?kih specifikacijah 140KM, a ko so ga postavili na valje so namerili le 132KM. OK - pustimo AM, ker v njihovem primeru se pa? podarjenemu konju ne gleda na v zobe.
Kako pa recimo morebitni kupec lahko na to reagira? Kupi avto, ki ima deklariranih 140 konjev in za pi?le 4 konje pade v vi?ji zavarovalni razred a dobi avto, ki ima konjev za ni?ji zavarovalni razred - razlika med razredoma je odvisna od bonifikacije in zna?a od 20-40jurjev.
A kdo ve kako je to pravno urejeno, a se za kaj takega da garancijo uveljavljati...
Mislim tole je res hudo, da si zastopnik VW privo??i tako blama?o saj se niso za supertestnega vsaj toliko potrudili in preverili parametre, kljub temu, da vedo, da ga bodo AM-jevci premerili po dolgem in po?ez. Koliko novih avtomobilov je potemtakem s tak?nim "?ibkej?im" motorjem kot je deklarirano? Poleg manj zmogljivega motorja kupci nato pla?ujejo za "nagrado" oz nevednost ?e ob?utno dra?je zavarovanje.
Res ne vem, a bo treba pri novih avtomobilih pred nakupom zahtevati ?e izpis merjenja mo?i, CO2, ipd al kaj, da te ne nategnejo na suho.
Zanima me naslednje: med katere avtomobile spada dizel megan?!
call me stupid, but i don't get it - a lahko malo bolje razlo?i? kaj te zanima, da bomo dojeli tudi tisti, ki smo na precej ni?jem mentalnem nivoju? :ne vem:
Evo jest delam 50k km na leto... pa bencin njam njam...
letno bi lahko ene 250 do 300 jurjev pri?paral z dieslom
Druga? pa kot zanimivost: v zadnjem AM je test Peugeota 207 1.4 HDI z 68konji. zadevo so verjetno upravi?eno spljuvali, da je motor pre?voh, nepro?en za tako te?ek avto. Povpre?no porabo so mu tekom testa namerili 8,3 Litra/100km , kar si upam trditi, da se da s tako porabo priti skozi tudi pri enako mo?nem ali mo?nej?em bencinarju. Za primerjavo so v isti ?tevilki AM ?e testi "velikih" dieslov Mazda 6 sportkombi 120CD s povpre?no testno porabo 8,5 litra, Honda Accord 2.2 diesel s porabo 9,1 litra in Audi A6 2.0TDI s povpre?no testno porabo 7,7 litra na 100km in supertestni Passat kombi 2.0TDI z 8,5litrov.
Pa da se vrnem k Peugeotu - zakaj tako velika poraba, ki je za ve? kot 3 litre in pol ve?ja od tiste, ki je navedena kot povpre?na v tehni?nih podatkih? Enostavno zato, ker takega malega diesla mora? terati, da da nekaj od sebe.
In kje je tukaj profit? Enostavno ga ni, ker tak avto s takim motorjem ima same minuse: zaradi dieselkega motorja je prete?ka isto?asno pa prostorninsko premajhen, da bi imel neke konkretne konje oziroma navor. Posledi?no pomeni da je poraba velika (razen ?e si upokojenec, ki stopalke za plin ?ez polovico itak ne pritisne?), vo?nja nezabavna, prihranka pri gorivu ni, itd itd in v konkretnem primeru pla?a? za to skupno sranje 3,2 milijona tolarjev Za ta denar lahko kupi? precej mo?nej?ega bencinarja in tudi pri porabi ne bo? na slab?em, ?e ne celo na istem za enak ?eljeni efekt (pospe?ke in dinamiko vo?nje).
Zakaj pri prera?unavanju ne upo?tevate ?e ve? vrednost vozila pri prodaji.....dizel je ?e po eurotaxu ve? vreden... Tako pride izena?enje ?e pri pol kilometrov kot ste jih napisali
?e, ?e, ampak a bi ti kupil rabljen mali avto z dieselskim motorjem, star 5 let, ki bi imel 100.000km. Jaz se ga ne bi upal kupiti, ker je velika verjetnost, da je te kilometre naklepal po mestu oziroma v pogojih, ki so za diesle najmanj priporo?ljivi (kratke vo?nje, mestna vo?nja, malo relacij,...)?
Tak avto ?e povoham ne oz. bi isti letnik in kilometre veliko raje kupil bencinarja, ki mu tak?ni re?imi vo?nje veliko manj ?kodijo kot dieslu.
V bistvu sem ta topic odprl zato, ker mi ni jasno zakaj diesli v majhnih avtomobilih. Ti avtomobili so prvenstveno namenjeni kraj?im relacijam, mestni vo?nji in se v povpre?ju z njimi dela veliko manj kot 20.000 km. V kolikor pa dela? dalj?e razdalje in veliko kilometrov (>20.000 na leto) pa kupi? mali avto si pa mo?no zgre?il poanto malih avtomobil?kov in bi moral gledati vsaj v ni?ji srednji razred (Mazda 3, Golf ) ali vi?je. Tako zaradi udobja, manj utrujajo?e vo?nje, predvsem pa zaradi varnosti (tako pasivne kot aktivne, ki jo je na?eloma v ve?jih avtih ve?).
Ne vem ampak tole je ?e sme?no kako ljudje razmi?ljajo in se neosnovano prepu??ajo trendom. V zadnjih 14 dnevih sem imel dve podobni debati s kolegoma, ki se odlo?ata za nakup malega avtomobila. Oba namre? vstrajata pri nakupu diesla navkljub temu, da bosta ve?inoma avte uporabljala za mestno vo?njo in kratke razdalje ter letno ne prevozita 15.000km. Ne glede, da sem jima razlagal, da se jima finan?no ne spla?a saj pri njuni kilometrini pa pri malo dra?jih servisih za diesle bosta povrnila razliko za dra?jega diesla ?ele nekje po ?estih do osmih ali celo devetih letih, sta ?e vedno prepri?ana, da je diesel precej cenej?i.
za primerjavo neka cen in kdaj se na osnovi porabe cena izena?i
Mazda 2 1.25 TE 6,3 litrov
Mazda 2 68CD TE 4,5 litrov + 350.000sit
izena?enje po 80.000km
Getz 1.4 97KM 6,0
Getz 1.5 CRDi 88KM 4,5 + 440.000sit
izena?enje po 122.000km
Polo 1.4 TDI 80KM 4,6
Polo 1.4 86KM 5,9 + 370.000sit
izena?enje po 118.000km
Kaj pa ostali pravte na to, ker se mi zdi, da ljudje veliko prev? podegajo trendom brez tehtnega razmisleka?
Ej guys - cool down, saj ni tako hudo kot pi?ete. Sirius mogo?e res malce preve?krat omeni (?eprav mene ne moti spljoh ) ?ude?ni preparatek. Vendar je ena velika razlika med njim pa raznoraznimi drugimi prodajalci, ki se najdejo na forumu in sicer v tem, da on poleg omenjanja bonda pomaga cel ?as s celimi kupi nasvetov, ki nimajo nobene veze s tem produktom. Se pravi, da ponuja tudi svoje znanje in mu sigurno ni prvoten namen, da bi prodal tistih nekaj litrov te teko?ine. Z nami nikoli ne bo zaslu?il tolki kolikor ?asa vlaga v pisanje nasvetov.
Pod drugo je pa tako, da lahko kdorkoli reklamira nek izdelek in s tem nobenega ne sili k obveznemu nakupu. Vsak pameten osebek se bo na koncu sam odlo?il ali bo kaj kupil ali ne saj ima svoje mo?gane razen, ?e spada v skupino ov?ic, ki rabi nekega pastirja. Tistim pa itak ni pomo?i
Kot tretje pa je reklamiranje tak?nega in druga?nega, direktnega al pa posrednega na tem forumu vrh glave in zelo te?ko je postavit to?no mejo kaj je komerciala in kaj ne. Da ne nabijam v tri krasne je tukaj nekaj tak?nih dvoumnih primerov:
- temnenje stekel pri to?no dolo?enem ponudniku
- navajanje to?no dolo?enega servisa kot najbolj?ega
- navajanje dolo?enih vulkanizerjev
- omenjanje trgovin kje se dolo?ene stvari dobijo
...itd, mislim, da ste dojeli point
Meni osebno je super, da dobim ?imve? informacij, verjetno ostalim tudi. Na koncu se bom itak sam odlo?il kako in kaj, ?e pa nekdo omeni Metabond 20x ga pa naj, ker ?e ga ne mislim kupiti ga tudi ne bom. ?e pa koga besedica Metabond moti je pa ?e dobro, da si Sirius ni dal nicka "Metabond", ker pol bi nekatere verjetno danes obiskovali na zaprtem oddelku ene od ljubljanskih ustanov zraven Fu?in (da ne bom glih reklamo za njih delal )
So guys chill out, ker ?e ne, bom jaz od danes naprej v vsakem postu omenil Ferrarija
to sem jaz ?e davnaj rekel, da bi nas nekaj sto tiso? lahko brez skrbi melo tablice brez krajevnih oznak, predvsem in pa tudi zaradi tistih bedakov, ki delajo zgoraj opisane bedarije...
Al pa ?e bi take recimo malce policija polovila pa kolena polomila, da ne bi mogli ve? okrog hodit pa ?kodo delat. Aja, saj res, pozabil sem, da je la?je in manj nevarno v BTC-ju kazni pisat za neuporabo ?tirih ?migavcev.
Zdej kolk se bo to v praksi delalo je pa druga stvar.... kako bo pol z izpolnjevanjem "dnevne" "mese?ne" kvote.....???
Mese?na norma bo po novem 10 mobitelov, 5 avtoradijev, 2 otro?ka sede?a in ena zobna proteza
OK zdaj pa resni del:
BTC in gara?na hi?a spadata v sistem nekategoriziranih cest, kjer na?eloma policija nima pristojnosti ampak samo v primeru, ?e bi jih za to uporabljali zgolj lastniki za svojo uporabo in da bi bil BTC zaprt za javni promet z ustreznim znakom ali fizi?no prepreko.
Ker pa je BTC odprt za javno uporabo pa velja v njemu sistem in pristojnosti policije kot na katerikoli drugi cesti vklju?no s kaznovanjem in colanjem s strani inkasantov. Tako, da David ne bo dr?alo tisto kar si napisal, ker z vzvratno vo?njo brez ?migavcev je tvoj kolega kr?il ZVCP, ?eprav bi bilo s strani Policije veliko bolj ?love?ko in prijazno do davkopla?evalcev (ki jih tako ali tako pla?ujemo in vzdr?ujemo), da bi tovrstne kr?itve in kr?itelje zgolj opozarjali oz. bi se raje odpravljali na mesta, kjer bi s svojo prisotnostjo resni?no skrbeli za red in varnost, kar je temeljna naloga policije.
V kolikor pa policija ne izpolnjuje svoje temeljne naloge pa? v o?eh ljudi pade na nivo inkasantov, kar je tudi v Davidovem primeru saj neuporaba ?migavcev pri vzvratni vo?nji iz boksa sigurno ni take vrste prekr?ek, da bi bila ogro?ena splo?na varnost ?e manj pa javni red in mir.
Tudi moj brat je expert. ?el je k carglassu popravit eno pikico na steklu. Zadevo mu popravijo in ko je odpeljal, zaradi spu??enih ?ip ni opazil, da so mu pustili odprta sovoznikova vrata. Prpele do kri?i??a in ko za?ne ustavljat se mu vrata za?nejo odpirat in v trenutku se posku?a stegnit, da bi jih ujel. Vrata so bila ?e predale?, da bi jih ujel a pri tem ko se je stegoval je ?e potegnil volan v desno.
Tako je butnil v plo?nik, do konca odprta vrata pa so udarila v drog uli?ne svetilke. ?koda: razbita alu feltna, vrata, ogledalo (>100.000 sit ?kode).
Dejte se mal razpisat kako vam je ratal ?kodo na avto narest na najbolj neumen na?in.
Najprej moja primera
1. na robu ceste sem zapeljal na 30cm kos veje, ki je bil skrit pod listjem. Ko je guma zapeljala na konec te veje se je ta dvignila in zataknila za zavesco. Kolo je nato zagrabilo palico in jo dodatno potisnilo v zavesico, kjer je tako dobro zataknjena zvila zadnji del blatnika pred za?etkom praga.
2.) Peljem se po kopni cesti, ki ima na robu naplu?en zmrznjen sneg. Par metrov pred mano se cca pol metrska kepa zmrznjenega snega odtrga in zvali direktno pred avto. Nisem se mogel umakniti saj je nasproti peljl drug avto za zaviranje pa ni bilo ?asa ne prostora. ?koda: po?en spodnji del odbija?a
ampak mi ?e vseeno ni jasno zakaj morajo mladi pla?evati +20% ??
po radiu sem poslu?al da najve? nesre? povzro?ijo vozniki med 30 in 40 letom (upam da se ne motim)
pomoje je to samo en na?in kako si ?e dodatno napolnit ?epe (zavarovalnica seveda)!
a shit no.. ko sem bil v dvajsetih so vsi govorili, da dvajsetletniki naredijo najve? nesre? - - - zdaj sem v tridesetih pa vidim da je zdaj to od 30-40... a ?ez pet, deset let bodo najbolj problemati?ni tisti med 40 in 50 let?
torej kaj lahko iz tega povzamemo? Problem zgleda ni v starosti ampak v generacijih in zgleda da je moja generacija ?isto v pi*di al kaj?
ej... a po tvoje naj familijo na ?iht peljem, da se ne bom sam vozil, ?e grem pa z mojega kraja edini tja delat, pa ?e delo mamo tako, da nikdar ne ve? kdaj bo? ?el domov, eni smo pa? prisiljeni bit sami z avtom
tako, familijo na ?iht, da ne bo? imel slabega ob?utka, da se sam v avtu pelje?
Kot je meni znano ni razlike v tem ali povzro?i? ti nesre?o al pa kdo drugi.... vedno prevzame? 20% odgovornosti....
tole pa skoraj ne bi verjel, ker ?e nisi kriv za nesre?o ne more? prevzemati krivde - niti teh 20% ... ?e je slu?ajno to res zadeva itak pade na prvem sodi??u..
to?no tako ko pravi Symon, samo 500 jurjev ?kode je na novem BMW-ju samo, ?e se nasloni? nanj pa kak?na plastika in ?aromet po?ita.
Mislim, da je smotrno dopla?at tisti dodatek pri registraciji pa ma? mir ?e posebej pri situacijah, kjer si zaradi spleta okoli??in lahko celo kriv za kak?no veri?no tr?enje pa lahko zaradi tega pla?a? ve? milijonv iz svojega ?epa.
Lih prele (okol 21.30) sem videl kapse mal naprej od trzinske ind. cone (nasledni ?ist lokalni semafor?ek) proti ljublani ?e se peljemo od ?omdal, pa je polcaj enmu mahal, un pa samo po gasu, ampak je biv Meca A serija, tko da so se najbr? hit sre?al, ker ?kodilakov karavanov ni za podcenjevat!
pa misli?, da se jim da lovit take, ker v tem ?asu, k se ukvarjajo z lovljenjem lahko deset drugih pokasirajo ... za unga bodo pa itak samo tablco preveril pa opravili kak?en vljudnostni obisk ob 3:30 zjutraj
To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
zamenjaj vulkanizerja, ker zgleda, da ne zna centrirat
Povezava za deljenje
Deli na druge strani