S tem se ne strinjam, kolikor vem trzaska tam preide iz dvopasovnice v enopasovnico, poleg tega si niso kar izmislili da naj bo tam omejitev 50km/h temvec vsako krizisce razveljavi prometne znake (zato ima trzaska tam kjer je dvopasovnica za vsakim kriziscem tudi vedno znova postavljeno omejitev na 60km/h). Tako da to ni nobena past, pac drzi se omejitev in te ne bodo dobili.
Glej, za kri?i??em, ki je povezava na obvoznico (pri Grudi) je popolnoma lepa dvopasovnica in traja do naslednjega kri?i??a za katerim se pa dva pasova na mostu po?asi zdru?ita v enega in tam je omejitev 50km/h popolnoma opravi?ljiva.
Problem je ta del Tr?a?ke od kri?i??a pri Grudi do naslednjega kri?i??a (s cesto dveh "smetarjev"), ki zaradi neznanega vzroka nima ve? dovoljene hitrosti 60km/h. In to na odseku, kjer ni ne na eni, ne na drugi strani nobenih hi?, ?ol ni?esar - preglednost je odli?na saj gre cesta naravnost, kolesarska je umaknjena na plo?niku, ki je sam ?ir?i od ve?ine va?kih cest. In ti se vozi? celo Tr?a?ko z dovoljenimi 60km/h skozi strnjeno naselje in ko pride? na "?istino" pa na enkrat te omejitve 60km/h ni ve?, ker jo je razveljavilo kri?i??e. Tabel za 60 pa po kri?i??u ni ve?.
?e enkrat, cesta je tam ?e vedno dvopasovna, ravna in se po?asi dviguje v klanec in je 100% idealna za lovljenje "prekr?karjev" saj se policaj postavi lepo v sen?ko, ki jo me?e nadvoz in ker je na hrib?ku ima pregled celih 400m do kri?i??a in seveda veselo strelja "prehitre" voznike. Dragi _m2_ zdaj mi pa ti povej da tisti policaji tam skrbijo za varnost in ne zato, da na najla?ji na?in pokasirajo normo pa se vdam in ne re?em nobene ve?.
Res je da ni fajn....in da je nevarnost dosti manj?a... je pa useeno ?teto pod naselje in na? zakon to obravnava kot naselje..... ?al!!
LP david
no in tukaj je ?e en dokaz, da inkasantske ?efe ba? boli kurac za varnost ampak je pomembno samo kolk kazni bodo njihovi podrejeni napisali oziroma kako se to naredi s ?im manj truda - Zalo?ka je namre? kot ustvarjena za tak?no inkasantsko dejavnost.
Kot podkrepitev naj povem, da se 15 let skoraj dnevno vozim po cesti na Brdo (trasa avtobusa 14 proti Vrhovcem) in v vsem tem ?asu tam nisem videl nikogar, da bi kontroliral hitrost in s tem resni?no skrbel za varnost v strnjenem naselju.
Hja raje se postavijo na Tr?a?ko pod nadvoz avtoceste pri dolgem mostu in zajebavajo voznike, ki pripeljejo 65km/h. Omejitev je tam namre? prav zaradi la?jega pobiranja denarja od kazni postavljena na 50km/h ne glede na to, da je cela Tr?a?ka omejena na 60km/h. In ravno na tem koncu kjer ni nobenih hi?, ?ol, vrtcev, nezavarovanih prehodov, ?ivali (skratka ni?esar) so pa? nastavili past in omejitev zmanj?ali iz 60km/h na 50km/h. Bravo fantje vsaka ?ast tistemu, ki si je tako dobro izmilslil tako foro.
Na ?alost je tako... prehitre vo?nje v naseljih ne tolerirajo ve?....
Kljub temu, da se strinjam s policijsko netoleranco glede hitrostnih prekr?karjev v naselju so pa vseeno razlike kje je ta prekr?ek narejen. Vo?nja recimo po Zalo?ki (ki je dvopasovna s fizi?no lo?enimi smernimi vozi??i in brez nesemaforiziranih prehodih za pe??ce) s hitrostjo recimo 90km/h je 100x manj nevarna, kot pa vo?nja z 80km/h uro po ozkih ulicah recimo mimo ?ole, vrtca, nezavarovanih prehodov, parkiranih avtomobilov itd.
men je pa tale test popolnoma realen in odra?a resni?no stanje ...
In ker si omenil Hyundai naj ti povem, da ima moj brat Lantro in pri 120.000km in 10 letih je edina stvar, ki ni delovala tako kot treba, so bili kabli (prebijanje) pa ?e tiste smo popravili s silikonom tako, da je stro?ek skoraj enak 0. Ravno tako smo imeli v moji prej?nji slu?bi za potrebe servisov tudi dve Lantri, ki sta brez te?av zdr?ali ena 250.000km, druga pa 280.000km (ve? ne vem ker sem menjal slu?bo ) med tem ko je bila Laguna pri 140.000 ve? na servisu kot na vo?nji, da o Omegi sploh ne govorim saj ji je pri 180.000 km odtrgalo ojnico in pognalo bat skozi glavo motorja. Druga?e imam pa ?e dva kolega s Hyundaji in obema se kar smeji koliko malo imata izrednih stro?kov z avti pa sta oba ?ez 200k km.
KIA bi bila verjetno ?e veliko vi?je samo jo dol ti??ijo manj?i modeli (Pride, Rio), ki res niso vzor kvalitete.
?koda je zelo kvalitetno narejen avto in je za moje pojme prenizko v nasprotju z veliko Britanijo kjer je v samem vrhu zanesljivosti.
Te?ave Mercedesov, Audijev in Volvov je predvsem, da so to dra?ji oz. zelo dragi avtomobili, ki imajo precej tak?ne in druga?ne dodatne opreme, kar vse pove?uje mo?nost okvare pa glede tega ni? ne pomaga tudi ?e ta avto stane 2x ali 3x ve? kot primerljiv od neke manj luksuzne znamke.
Mo?no je marsikaj - predvsem so zanimive zgodbe o tem da se kupi "za male pare" totalka karamboliran, prevrnjen novej?i avto in zraven poceni enega starej?ega zjahanega z 200.000 - 250.000 km.
Nato vzame? starega, zamenja? vse notranje obrabljene dele (stopalke, volan, sede?e, prestavno ro?ico in obloge) iz razbitega. Pobarva? kriti?ne dele (odbija?e, pragove, havbo) in vse skupaj prodaja? kot dobro ohranjeno z recimo 80.000km. Pri tem je edina stvar, ki te lahko razkrinka zgolj servisna knji?ica in te se je pa? treba znebiti z raznoraznimi izgovori.
S prodajo ?e delov, ki so ti ostali pri taki mahinaciji si lahko na profitu od 3.000 - 5.000? pri avtomobilih tega cenovnega razreda. Ni slabo za 10-14 dni dela.
Najnovej?e informacije - avto brez potrjene servisne knjige nima ve? garancije in niti ne ve? MES-a.
To pa zato, ker so "izgubljene ali manjkajo?e" servisne knjige prvi indic na to, da kilometri niso realni in nih?e ne prevzema rizika da ta avto nima ?e preko 100.000 in ker se sploh ne ve ali jih ima 110.000, 120.000 al pa 150.000 in koliko serviso je bilo ali ni bilo narejenih na ustrezne intervale.
Druga?e pa za avte s "poreklom" oz. kupljene v SLO ni problema ugotoviti realnost navedenih podatkov na osnovi ?tevilke ?asije.
Na Gami in Cosmosu so rekli, da brez potrjene servisne knji?ice ne bo ni? (ne garancije ne MESa) in da raznorazni servisni izpisi ne veljajo ni?. Tudi na osnovi ?tevilke karoserije ne smejo ni?esar preverjat a so opravljeni servisi in ali so res realni kilometri.
Mislim tole je totalno v kur*u - kot kupec si popolnoma nezavarovan saj tudi preveriti ne more? a je to res kar navajajo prodajalci. Za??ita podatkov my ass - koga ??itijo s tem? Samo prevarante in goljufe, saj ?e so podatki pravi se bodo vsi po?tenjaki itak strinjali, da se zadeve preverijo.
v glavnem, da ne bom preve? nalo?u... avto prodaja ena slovenska firma in je super duper OK ... odli?no ohranjen s precej realnimi kilometri in normalno ceno...
In kje je problem... avto ?e nima 100.000 km in je star dve leti tako, da je dejansko ?e v garanciji ... in zdaj pride besedica ampak... nima servisne knjigice. Prodajalec zagotavlja, da v Italiji sploh ne izpolnjujejo ve? teh knji?ic ampak naj bi se to vodilo elektronsko (o ne?em podobnem smo ?e nekaj govorili http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=851). Pokazal mi je tudi izpis rednih servisov in ostalih.
?e kdo ve kako je zdaj to z garancijo pri nas, predvsem pa kaj je z MES-om?
osamljene kraje so zgolj zaradi rezervnih delov, ?e pa se bodo lotili organizirane kraje zaradi preprodaje avtov v toplej?e kraje potem bo pa sranje... sre?a, da na jugu veliko bolj ?islajo nemce tako, da mo?no dvomim, da bodo Mazde kdaj tako "popularne"...
hy.. spet jaz.. ahm kaj ?e ve? odgovor glede ?portnega filtra?
Lp
way off topic
glih z zanimanjem sledim interesantni debati, ki jo za?enjata Yavarye in Poky pa pride Brainy pa prjav ?portni filter - v tem kontekstu se to skoraj tako sli?i kot, da bi bejbo na prvem sre?anju pobaral katero vrsto tamponov uporablja.
Ja, pri ?estki to dela dimmer in sicer, ko pri?ge? lu?i se avtomatsko zatemnijo vsi displayi s pritiskom na dimmer pa se sredinski display (ura, ra?unalnik, radio, temperatura) nastavi na svetlost, ki je enaka, kot pri ugasnjenih lu?eh. To pa ne velja za display pri ?tevcih (prevo?eni skupni in dnevni kilometri), ki ostaja zatemnjen ampak ta je res precej nepomemben, tako da ni panike.
Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!
A se ne da to nastaviti - "stara" ?estka ima gumb z napisom "dimmer", pri novi pa to naredi? z drsnim potenciometrskim gumbom za nastavljanje jakosti notranje osvetlitve, ki ima v skrajni legi isto funkcijo kot dimmer pri stari.
?udno se mi zdi, da pri petki tega ni... :ne vem: pa sta ziher, da nista kakega gumbka spregledala??
Boss u?eraj sem si pora?unal kilometrino pa je ?e vedno 62 sit.... :ne vem:
Preveril pri na?ih in pri nas imamo 69sit , je pa res, da v uredbi o vi?ini povra?il stro?kov v zvezi z delom in drugih dohodkov, ki se ne v?tevajo v dav?no osnovo je ?e vedno naveden znesek 62 sit. Tako, da :ne vem:
Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.
LP Casper
ne bo vsaj bistveno ne - z enoprostorcem ne more? var?evati predvsem zaradi velikega upora in ve?je te?e - limuzina enaka dol?ine z enakim motorjem bi porabila vsaj liter in pol manj tako, da se kar sprijazni s porabo oz. ?e je prehud stro?ek razmi?ljaj o plinu :ne vem:
Glede nato, da so na avtomobilu original logotipi, ne verjamem, da gre za kopiranje.
a mi to iste slike gledamo? Ta logotip je bolj podoben Oplovem, kot pa Mazdinem - v glavnem, kr neki
pod to?ko dve pa, ?e za?nejo proizvajat po licenci potem so avtomobili skoraj enaki, to na slikah pa ni ne ti? ne mi? ampak po moje ilegalno kopiranje, ki se ga Kitajci poslu?ujejo na veliko v zadnjih desetih letih...
Neko? (ne vem ?e ?e) je tudi Martin Strel vozil sponzorsko ?estko - sam bolj?e, da jo ne bi, ker je v prometu precej divji (in me?e slabo lu? na Mazda?e) pa ?e spije ga rad preve?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glej, za kri?i??em, ki je povezava na obvoznico (pri Grudi) je popolnoma lepa dvopasovnica in traja do naslednjega kri?i??a za katerim se pa dva pasova na mostu po?asi zdru?ita v enega in tam je omejitev 50km/h popolnoma opravi?ljiva.
Problem je ta del Tr?a?ke od kri?i??a pri Grudi do naslednjega kri?i??a (s cesto dveh "smetarjev"), ki zaradi neznanega vzroka nima ve? dovoljene hitrosti 60km/h. In to na odseku, kjer ni ne na eni, ne na drugi strani nobenih hi?, ?ol ni?esar - preglednost je odli?na saj gre cesta naravnost, kolesarska je umaknjena na plo?niku, ki je sam ?ir?i od ve?ine va?kih cest. In ti se vozi? celo Tr?a?ko z dovoljenimi 60km/h skozi strnjeno naselje in ko pride? na "?istino" pa na enkrat te omejitve 60km/h ni ve?, ker jo je razveljavilo kri?i??e. Tabel za 60 pa po kri?i??u ni ve?.
?e enkrat, cesta je tam ?e vedno dvopasovna, ravna in se po?asi dviguje v klanec in je 100% idealna za lovljenje "prekr?karjev" saj se policaj postavi lepo v sen?ko, ki jo me?e nadvoz in ker je na hrib?ku ima pregled celih 400m do kri?i??a in seveda veselo strelja "prehitre" voznike. Dragi _m2_ zdaj mi pa ti povej da tisti policaji tam skrbijo za varnost in ne zato, da na najla?ji na?in pokasirajo normo pa se vdam in ne re?em nobene ve?.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani