Pač 1.0 turbo motor, ker tisti 65-konjski SCe je totalna žalost, ta gre pa še na plin, torej se boš res ekonomično prevažal. Oprema pa že mora biti Comfort, zaradi klime.
Meni se 9 jurjev za najbolj osnovno Mazdo 6 iz 2013, bencinarko z ročnim menjalnikom, brez parkirnih senzorjev pa še sedanko, ne zdi ugodna cena. Ali pa se je vse toliko podražilo, da se vam to zdi kot priložnost.
Najprej se pojdite peljat s Cliom 1.0 - trivaljnikom s 65 konji. To je avto za res najmanj zahtevne voznike. Saj tudi pri Renaultu to vedo, zato pa je 1.0 s turbino takoj par jurjev več ...
V glavnem - pomembna je tudi "uporabniška izkušnja" in ta je v olupljenih in šibkih modelih naravnost obupna.
Niste resni. 1.0 trivaljnik s 65 konji pogojno pritiče upokojenki, ki se pelje 1x tedensko kak kilometer, ne pa za "daily driverja". To je kot bi 12 jurjev vrgel stran.
Ja, novi avti so dragi, rabljeni se dražijo, vse se draži. Ampak vedno raje poiščem dober rabljen avto kot pa izberem vstopni model kateregakoli razreda.
Sploh pa se morate zavedati naslednje: avti ranga Mazda 6 so delani za to, da zdržijo 500.000 km, Mazda 3 mogoče 300.000, Clio pa za 150.000 km. Koliko od teh jih bo neproblematičnih, pa je težko reči.
Moje razmišljanje je naslednje:
če imam 12 jurjev, jih ne bom dal za novega clia ali sandera
dal jih bom 10 ali 11 za par let staro Mazdo 6 in jurcka ali dva na stran za morebiten servis, nove gume itd.
Pa se bom peljal kot kralj, prehitel kogarkoli bom hotel, prezivel, ce se kdo zaleti vame itd.
Mali bencinarji s turbinami so skorajda vsi po vrsti problematicni, ne glede na to, katero znacko imajo na sebi. S tega vidika so Mazdini atmosferci prakticno ziheraska opcija za bolj miren spanec.
Kakšen tip avta se pa kupuje? D razred karavan? Enoprostorec? Ali mali mestni avto? Malo sem zmeden, lepite neke passate, pol omenjate clia pa sandera ... Kdaj boste kak avto omenili? 😃
Včeraj zvečer sem veselo zavil na Trojane na krofe. No, da se mi še dolgo ni ne dremalo, še manj spalo, pa je poskrbela srna z metodo "brake check". Ja, ko pohodiš do konca, zavore res primejo, čeprav na mastni cesti in z zimskimi gumami.
Epilog: avto in srna brez kontakta in brez škode, jaz pa imam kako minuto življenja manj. 😃
Mene pri tem računu bolj kot cene vseh postavk (ki so pač takšne kot pritičejo uradnemu servisu) zmoti predvsem dejstvo, da so računali 6+ delovnih ur za menjavo olja in filtrov.
In ja, bil sem zraven, ko se je menjalo olje v avtomatskem menjalniku na moji 6-tki. Če "sanjaš" zraven, nimaš eno uro kaj delati.
Hmm, ne vem točno, če jo daš na kak OBD SW sigurno napiše. Sicer pa - ugibam - najverjetneje pri oznaki računalnika ali pa še kje?
Pač Denso SH12 je najnovejša različica tega motorja preden je dobil AdBlue.
Nekako takole je šlo:
2013 - SH10 (poraz, veliko težav, predvsem odmične)
2014 - SH11 (malo bolje, še vedno težave)
2015-2018 - SH12 (poštimane vse ključne stvari)
To sem napisal zaradi dejstva, ker je CX5 prva registracija 3/2015, ampak je lahko bil nared tudi 2014 in je trajalo par mesecev, preden se je prodal. Zato bi bil previden.
Na 71k km niso menjali olja. Torej je imel dva intervala zapored 25k km (39-64 in 64-89), kar je neumnost in nepotrebno šparanje.
Sicer pa za ta letnik raje preveri, ali je motor SH v1.2 ali še starejši SH v1.1. Če ni 1.2, bi ga izpustil in iskal novejšega, saj se tako izogneš vrsti potencialnih težav.
Za tiste, ki deljo 30.000 in več kilometrov letno, je dizel povsem varna izbira, saj to pomeni, da se avto pošteno vozi in "prediha". Sicer pa lahko dizlu skrajšate interval menjave olja na 15.000 km ali celo 10.000 km in vozite brez večjih skrbi.
Menjava olja in filtra ne stane niti en tank goriva ... torej če namesto ene na 20.000 km opravite dve, ne bo konec sveta. Bo pa vaš spanec bistveno mirnejši. In boste lahko veselo sanjali, kako vlečete težko prikolico, z lahko prehitevate počasnele v klanec itd. 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Perla white ... a to še ni vse. 😃
Stay tuned ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani