Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Ne, v leru ne slišim tega, sem že probaval...kar je zanimivo.

Kovinski zvok? FORScan nič ne pokaže? 😜

 

Dvomim, da bi filter v škatli zaresoniral.

 

Pri Hondi je eno leto cingljalo, kot da bi bil kakšen auspuh, nekaj pri mašini. Tudi v prostem teku, a ko sem dvignil havbo, nič. Potem mi enkrat kapne - plastično ležišče palice za oporo havbe je počilo in je ta palica opletala v okoliški pleh.

 

Če še nisi poskusil na mestu, eden naj pritiska na gas, da ulovi resonanco (1300-1500 obratov), ti pa glavo notri v havbo in se s kakšno leseno palico dotikaj različnih delov, da morda neha resonirat. Seveda pazi, da palice ne zagrabi kakšen jermen. 

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Po nekaj mesecih vožnje izključno z bencinarji danes prevozim 300 km s Škodo Kodiaq dizel 150 4x4 MT. Kako sem bil zadovoljen, ko sem se po nekaj urah vožnje s tem robatim dizlom spet usedel v uglajeno Mazdo bencinarko.  :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Alex napisal:

Saj imam oba pogona ampak vseeno se mi zdi, da te cene kar poljubno oblikujejo brez nekega reda in logike. 🤔

Pa Alex, kokrat ti moram še napopat v to temo tisto formulo in predpis, da boš razumel ??? Kot pri norcih. 😜

 

Sta samo 2 možnosti: ali se delaš neumnega, ali pa ..... 😀

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 11 minutami je sportman333 napisal:

to moraš biti malo bolj specifičen...ne vseh japonskih dizlov metati v isti koš :), ker z enimi imam jaz zelo dobre izkušnje brez kakršnih koli težav do 250k celo 320k km....tako da....

še natančneje Mazda dizlom

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

In dvomim, da so za to ceno porihtali "usnje" volana. 😜

 

Kot že drugi ugotavljate, to s cenami je postalo noro. Evforija potrošnikov, povzročena s helikopterskim denarjem, predvolilnimi darili, včasih nerazumnimi covid dodatki, po mojem občutku že popušča. Kljub temu so trgovci cene še navili, čemur neizbežno sledi krč, ko se bodo avti zataknili v salonih brez kupcev. Spomnim se konec leta 2008, ko je bila podobna zadeva. Japonski avto, ki je bil na ceniku 28.000€, si decembra dobil za 19.000 € + zimske pnevmatike. Zato, da so rešili svojo likvidnost - niso si pa tega upali oglaševati.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je TiEn napisal:

Vozim avtomatik že leta in leta pa ne morem rečt da imam ob vožnji v hribe probleme...

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol/gor/dol/gor/ ..." hribih. 🤔

 

Is there any difference between transmission systems of petrol and diesel  engines? - Quora

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano (urejeno)
pred 30 minutami je Boss napisal:

Vsak zase ve, kolk bi rad realno dobil za avto. To cifro naj si zamisli pol pa zniža za 15% pa je to cena za v oglas. 😜

Sem pa tja se kakšen znanec pohvali, da je dal oglas za avto ter ga takoj prodal prvemu, ki je klical, v nekaj minutah, prepričan, da je imel veliko srečo, da ga je tako hitro in drago prodal. 😀

 

Nisem ekonomist, ampak vem, da na trgu deluje ponudba in povpraševanje. V Sloveniji zato ne moreš prodati M6 l. 2018 dražje, kot je ekvivalentna v Nemčiji + stroški uvoza iz Nemčije. To je izhodišče (v teoriji najvišja možna cena, ki jo lahko dobiš, v praksi pa je treba upoštevati še "kolko ljudi, tolko čudi" in je lahko tudi ta najvišja cena še višja). V realnosti opažam, da se v Sloveniji prodajo M6 2018 celo po nižji ceni, kot so nastavljene nemške cene na mobile.de, recimo 5-10% nižje.

 

Je in bo držalo: "vsak avto ima svojega kupca". 😉 Slovenski trg je zelo majhen, za Mazde 6 pa zelo zelo majhen in zato traja nekoliko dlje (recimo nekaj mesecev), da se lahko srečata ozaveščen kupec in ozaveščen prodajalec za primerno ceno. Seveda preprodajalci in še kdo kupijo takoj za -20% tržne cene (takih prodajalcev skoraj ni, ki bi v to privolili), prodajalci pa bi tudi takoj prodali za +20% tržne cene (na žalost je kupcev za tako drage avte še manj). 🙂

Naloge

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je dvorjan napisal:

Jaz sem že tak - če vidim "lovsko" visoke cene, sploh ne pokličem. Saj to potem prodajalci ugotovijo tudi sami in se cene v oglasih spuščajo - dokler avto ne izgine iz oglasov. Potem veš približno, za koliko se je prodal.

 

So mi pa šli izredno na živce ljudje, ki so mene klicali ob prodaji avtomobila. Bil je najcenejši na avto-net, pa so še kar preko telefona ponujali dva jurja nižjo ceno - brez da bi avto sploh videli.

 

En "pacient" je ponudil 4 jurje manj in pol na negativen odgovor pristavil: "Na tak način avta ne boste nikoli prodali." Jaz pa njemu nazaj: "Vi pa kupili ne." tu-tu-tu

Sam se s tem ne obremenjujem. Vsak ima pravico nastaviti ceno po svojih željah, potencialni kupec pa pravico ponuditi svojo. Kakršnakoli slaba volja okrog tega se mi zdi neosnovana, sploh če gre za kulturen način. Itak nobeden na koncu ne more prisiliti nasprotne strani v sklenitev pogodbe.  

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je scania napisal:

2018 letnik je ne 2017 in 20000km manj ima kot ta, pa še karavan je, ki jih ni 😁😁😁😁

Karavan ima večji bazen kupcev. To pomeni v Sloveniji 1 potencialnega kupca na mesec, pri limuzini pa 1 kupca na 3 mesece (si zmišljujem), seveda ob realno postavljeni ceni. Tale Selmar je po mojem kar dobra referenca, avto pa se prodaja že nekaj časa.

 

Obstaja vsaj 2 vrsti kupcev. Eni v osnovi pričakujejo spuščanje cene (določeni celo zelo velike), drugi ne - sploh ne pokličejo, če je nastavljena cena za njih malenkost previsoka. Zato je postavitev optimalne oglaševane cene težka naloga, da uloviš oba segmenta kupcev. Sam bi poskusil z 21.000, pol pa odvisno od sreče in tvoje nuje, ali jo boš dal, če ti nekdo ponudi 19.000? Kaj pa 18.000 ali 17.000, ko te bo klical samo eden v 2 mesecih? :) Imam občutek, da se sedaj na trgu dogajajo spremembe po 2-letnem nenormalnem stanju in se bo zgodila korekcija.

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano
pred 4 minutami je scania napisal:

Verjameš čemu želiš, če si ti tvojega pod ceno prodal ti jaz nisem kriv. Meni ni sila avta prodat, prihaja corolla cross in čakam na testno vožnjo, zato sem v precepu ali menjati ali ne. Baje pa prihaja po besedah Selmarja tudi mazda 6 s hybridno tehnologijo, zdaj pa samo kaj je bolje za koga. Glede na zdajšnje cene če bi že šel  v menjavo razmišljam o 20000€. Saj vem da vse kar si vložil nikogar ne zanima servisi na 8000-10000km zascita krown.... ampak meni tudi ni sile za prodat avto mi suzi in je super, ce se najde kupec v primeru menjave hvala bogu drugace pa pac vozis dalje.

Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Moja ocena, okrog 18.000, ki zajame tudi 20.000. Kar nekaj mora biti sreče, sploh pri M6, ki ni kakšna vroča žemljica. In telefonske ponudbe so zgolj ponudbe/obljube, dokler nimaš v roki denarja ne pomenijo nič.  

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je scania napisal:

Zdravo, nevem v katero temo bi nalepil post, pa bom kar sem. Da slišim mnenja koliko je po vaše danes vredna moja mazda?

Mazda 6 karavan G165 letnik 2018 (ni zadnji facelift) oprema revolution, prevoženih 96000km. Gledal sem na mobile.de in je približek moji samo ena pa še ta ima bord computer staro varianto, nima HUD-a, letnik je pa 2016 s kilometri 98000km cena 19500€. Na avto net sta pa dve limo. Obe sta letnik 2018, obe G165 revolution, ena s kilometri 44000 in ceno 21000€ druga ima 115000km in ceno 18000€. Da slišim vaša mnenja in ocene kakšno ceno bi dali mojemu avtomobilu za prodajo.

Ja glej @scania, pred enim letom so ti ponujali 24.000 € - to ti najbolje veš. :) Od takrat so cene še malenkost narasle, za isti letnik (ne starost). :) Eden od teh 2 stavkov zelo verjetno ne drži, sam pa bolj verjamem v drugega. 😉

 

Tista M6 2018 lim za 21.000 se prodaja že celo leto in je očitno za ta denar neprodavljiva. M6 G145 2018 FL karavam s km okoli 50.000 je bila pred mesecem prodana za 19.000 oziroma 21.500 €.

 

Težko je rečt, dokler je ne poskušaš prodati. Po mojem bi dobil okoli 18.000, dokler ne minejo popolnoma zlati-nori časi rabljenih vozil. Meni so za G165 z vso opremo 2018 FL in 60.000 km pred 2 mescema po telefonu ponujali dobrih 20.000.

 

Zadnjič se je ene 2 meseca prodajala premijska Mazda CX-30 G122 kristalno rdeča l. 2020 z okoli 40.000 km. Lastnik je začel s 24.800, po 2 mesecih, ko je postopoma spuščal ceno, sem jo nazadnje videl za 21.000 . Nekaj so nastavljene cene, nekaj pa cene sklenjenih poslov.

 

Danes berem, da se na trgu avtomobilov v Nemčiji razmere in obeti slabšajo, slabšajo za trgovce. Imam občutek, da gre trenutno za nek prenapihnjen cenovni balon. Inflacija v povezavi z energetsko draginjo se bo poznala v kupni moči ljudi, ki kupujejo take stare avte, kot ga prodajaš ti.

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Saj ni v tem štos ali si nezaupljiv ali ne. 

Ko sem sam prodajal pred kratkim ta staro mazdo 6 sem vozil na začetku normalno kot vsi. Kupec je sedel zdraven. Nato me je vprašal, če lahko vozi on. Ker je moj sodelavec sem mu seveda  dovolil. 😊 In je pohodil gas in ga je lepo zalepilo na sedež. Vse, kar je izdavil je bilo:"to pa gre boljše kot moj bmw". Tako, da sca sklenila kupčijo po le 5 prevoženih kilometrih. 😊

In je mož lepo prodal svoj bmw (isti letnik 2004) in ne more prehvaliti mazde. Jaz zadovoljen, ker sem dobil precej za njo, on pa tudi. 😊

Alex, Alex, kdo ne bi vedel-verjel, tukaj na forumu, pa mislim tudi na tvoje sodelavce, da so tvoje Mazde rdečke najbolje ohranjeni primerki svoje populacije? Ta zadnji vedno premijski. 😄 Saj če en to nonstop posluša, začne v to verjeti, čeprav ni res. 😔

 

Potem mu je nisi prodal po pošteni tržni ceni, ki jo ti, ne dvomim, najbolje poznaš. Se še spomnim, kako so bile meni ugodne cene servisa tebi še enkrat previsoke. Glede na to bi rekel, da si jo prodal za ene 2.000 €. 😃

 

Zdaj pa zares. Čestitam za dobro prodajo 👍, avto si po mojem zgledno vzdrževal, le laka je bilo na njej bolj malo - prevečkrat spolirana. :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je FuManchu napisal:

Je pa res, da ne smeš pozabiti na servisiranje menjalnika. Če tle zajebeš potem denarnica najebe.

Tukaj pa sem zmeden. 🤔 A ni tako, da proizvajalec Mazda svetuje, da se v AT ne posega, da je že v konceptu narejen, da brez vzdrževanja preživi življenjsko dobo avta?

 

Kako bi v ribjih konzervah menjal olje, da ne bi pokvaril rib, saj vsak (netovarniški) poseg v zaprt sistem pomeni določeno tveganje, da več pokvariš, kot pridobiš? 😉

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

A ste že kdaj kupili kak rabljen avto? Najbolje, da si greste pogledat več primerkov vozila, ki ga želite kupiti, morebiti celo novega (ali malo rabljenega) najprej in potem rabljene. Ter kupite tistega, ki je najbližje "idealu".

 

Glede stila vožnje so že napisali: rečeš lastniku naj te zapelje en krog. Če je "levak", pač ne bo mogel niti enega kroga "fejkati".

 

pri ročnem menjalniku:

- sinhrone slišiš in čutiš, če so problem

- prav tako lahko zaznaš, kdaj in kako prime sklopka

- pa kako gre v prestavo

 

pri avtomatiku:

- pozorno spremljaš kako menja gor in dol (brez trzanj, tresljajev ...)

 

Pa dobro kupite.

 

Evo, to je to. 👍 Občutki morajo biti dobri, najlažje na osnovi primerjave z referenco - čim bolj podobnim avtom, ki ga dobro poznaš. 

 

Ljudje so že kupili rabljen avto, brez da so se vanj usedli, brez da so odprli pokrov motorja. 🙃 Sto ljudi, sto čudi. 🙂

 

Pri prejšnji M6 CD175 MT moji prvi občutki vožnje niso bili dobri. Niti ženini (to je na žalost povedala šele kasneje, jaz pa njej). Ne vem zakaj sem se tolk zaletel v tisti avto, verjetno zaradi lepe oblike in brezhibne ohranjenosti, ki mi je zameglila razsodnost. Potem sem se spraševal, zakaj sem plačal 4 x vrednost 11 let stare Honde Accord za 3,5 leta staro Mazdo 6, s katero se celo slabše pelje, slabše zavira, v MT menjalniku je včasih kar nekaj klokotalo (menda normalno za dvomasno sklopko). 🤔 Še slabše sem se počutil, ko so se začele prižigati rumene lučke in sem počasi ugotovil, da se bo treba na to navaditi. 😏 Prvi vtis je zelo pomemben in ne ga skrivat pred ženo in obratno. 😃

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano (urejeno)
pred 19 minutami je dvorjan napisal:

Dodal bi nekaj, na kar redko kdo pomisli: jaz rabljen avto bistveno raje kupim avtomatika (z dokazljivo servisno zgodovino) kot pa z ročnim menjalnikom. Sploh Mazde, ki imajo klasične avtomatike s pretvornikom navora.

 

Pač zelo malo ljudi zna lepo pretikati in z leti in kilometri so sklope in vztrajniki, marsikje pa tudi zobniki, v zelo slabem stanju, kar pomeni, da naslednjega lastnika zelo verjetno čaka ne prav poceni servis - smo v sosednji temi videli, da sta sklopka in vztrajnik že več kot jurja, k temu je pa treba prišteti še roke mehanika.

 

In ker avtomatiki lepše in nežnejše speljujejo in menjujejo, so tudi bolje ohranjeni kot celota. Če ne verjamete, imate avto.net pa se zapeljite na ogled par vozil katerekoli znamke in primerjajte ohranjenost med tistimi z ročnimi in tistimi z avtomatskimi menjalniki.

 

Pa še nekaj bom dodal, kar ljudje tudi ne slišijo radi: avtomobili z avtomatskimi menjalniki so dražji za nakup, neredko so avtomatiki pogojeni tudi z višjim nivojem opreme, torej si ta vozila lahko privoščijo ljudje z višjimi dohodki. Ti pa navadno ne varčujejo pri servisih in vzdrževanju, kar je še dodaten plus pri nakupu rabljenega vozila z avtomatskim menjalnikom.

 

Edini minus, ki ga jaz vidim pri (rabljenem) vozilu z avtomatskim menjalnikom, je ta, če ga je imel v lasti kak analfabet, ki je uničil menjalnik. Popravila avtomatskega menjalnika so namreč draga. A ob ustreznem vzdrževanju Mazdini menjalniki preživijo življenjsko dobo vozila, kar za mnogo drugih znamk ne drži.

Zdaj mi pa ti @dvorjanpovej, kako naj ugotovim, ali prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) grdo pretika MT ali da je prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) analfabet pri AT? 😉 😀

 

Glede ohranjenosti kot celote v povezavi z MT ot. AT s tabo ne strinjam. So avti z 200.000 km včasih bolje ohranjeni od enakega modela in letnika s 50.000 km. Nekateri jih imajo za na lepše, se z njimi niti v snegu ne vozijo, ampak samo na nedeljske izlete po lepih asfaltiranih cestah, drugi vanje bašejo drva in celo hlevski gnoj in jih terajo po luknjastih hribovskih cestah, tretji jih uporabljajo za dolge službene poti. 😀 Kaj ima to zveze z MT/AT?

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano

Glede varnosti sem v dilemi. Pri AT sta obe roki vedno na voljo za zanesljivo držo volana. Če se med ročnim šaltanjem na cesti kaj zgodi, je mogoče leva roka nekoliko premalo, za hiter manever???

 

Pri AT mene moti odzivnost, ki je v 95% OK, v tistih 5% pa ni OK. Seveda razumem, da AT ne more vedeti, kaj mislijo moji možgani. :)

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀

Tole s ključi se lahko tudi zaplete. Kakšnih 25 let nazaj sem prodajal Hodo Civic. Imela je črn (že vidno rabljen) in nekje v predalu stanovanja pospravljen rdeč rezervni ključ (nov).

 

Da bi pred kupcem naredil vtis :D, sem vzel rdečega in ga vtaknil v ključavnico. In avto ni vžgal. Poskusim vse živo, nič. :vskalo: Pokličem na Honda servis, kjer izvem, da se je avto z rdečim ključem zaklenil in da ga lahko odklenejo samo na servisu. Sem mislil, da me zajebavajo, pokličem kolega, ki je delal na Hondi v upravi in pove isto. Mi je pa pomagal in so poslali mehanika naslednji dan k meni na dom. Kakšno uro se je z nekimi postopki in računalniki zafrkaval, da mu je uspelo avto odklenit. Trajalo je in ni bilo poceni. 😔 😂

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
Pravkar je NevLado napisal:

......ps. za vse z zabitimi filtri še vedno ponujam čiščenje ventilov in motorja po dobri stari metodi "dej mašini da diha"

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 8 minutami je SeekK napisal:

Sem imel mičkeno neprijetno situacijo, isto sem imel rezerven ključ pospravljen doma, prodajam avto in nisem preveril prej. Dam kupcu, ko sva že vse dogovorjena na koncu še rezervo v roke in ključ ne dela :) je potem hitro razumel da ne dela baterija itd., samo je mal smotano izpadlo.

Pred časom se mi je zgodilo podobno, le da sem še pravočasno pred predajo zamenjal baterijo v rezervnem ključu z novo. 😀

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Sem notri v Mazda daljinec zabasal tudi že debelejšo zmogljivejšo baterijo CR2032 - ene 38% močnejšo.

 

The CR2025 battery has a capacity of 170 mAh. On the other hand, the CR2032 battery has a capacity of 235 mAh. The CR2025 battery is comparatively less durable. On the other hand, the CR2032 battery is more durable and long-lasting.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.