Ti pa zra?unaj vsaj 10.000.000 elektri?nih vozil (ena elektrarna jih popapa vsaj miljon za polniti) proti tistim s Co2, pa vzami 120g...konzervativno na enega
?e nekdo v gostilni re?e nekaj ?e ne pomeni, da velja. Jedrska energija ?e od nekdaj velja za naj?istej?o, a hkrati najbolj tvegano.
Koli?ina nastalih nizko in srednje radioaktivnih odpadkov je odvisna od stabilnosti obratovanja elektrarne in obsega vzdr?evalnih posegov. V zadnjih letih nastane v NEK povpre?no pribli?no 30 m[/size]3 nizko in srednje radioaktivnih odpadkov, kar predstavlja nami?ljeno kocko s stranico 3,1 m.[/size]
Zdej pa za primer zracunaj 10 elektrarn pa 10 let, pa da je to v vsaki drzavi...
Ampak tuki se hitro pojavi velik problem z energetsko infrastrukturo (dovolj mo?i), saj hitre polnilnice potrebujejo izjemno veliko mo?. ?e bi pri?lo do tega, da bi vse avtomobile zamenjali z elektro bi potrebovali ene dve al tri novi mo?ni nuklearki...
To, da je tabla za divjad, ne spremeni nicesar pri zavarovanju... Ce imas splosni kasko ali delni kasko za trcenje z zivaljo (kombinacija D) je cisto vseeno ali je na odseku tbla ali ne... Krije pa se le skoda, ki je nastala zaradiu direktnega udarca... ne pa tudi indirektne skode... recimo, ce bi se izogibal in pristal v jarku ... >> http://vsebovredu.triglav.si/na-poti/najbolj-pogosta-vprasanja-o-trku-z-divjadjo
Ja res je, tabla nima nobene veze. En moj primer pred leti, ko sm zbil srno ponoci pri 90km/h kak kilometer pred domom. Klical policijo, so rekli naj malo pocakam, da me poklicejo nazaj. Res me poklicejo nazaj recejo naj odstranim srno s ceste in da lahko grem. Grem naslednji dan popoldan na prizorisce nesrece pa srna se vedno tam. Cez 2 dni (ker je bil vmes pac vikend in ceo praznik) sem sel oddat prijavo za nesreco in jim povem, da je sramotno da je zival se vedno na prizoriscu, oni so seveda zgovarjal na vikend in praznike, pa da oni nimajo nic s tem, da ima to lovska druzina...
Skode pa k sreci nism mel veliko, razbita luc, razbita meglenka in na sredini malo pocena havba, kar je za 90km/h dobro zavarovano sm mel pri zavarovalnici mb in so mi v roku 4ih dni vse porihtali
Tudi pri nas se ga je dobi in sicer 2.7 v6 z "brutalnimi" 167 km. Druga?e je pa H Coupe super avto, zanesljiv, sam sem imel 2005 letnik, 1.6 in ga vozil 8 let. Samo redni servisi, tankaj in vozi... Edino poraba dokaj visoka za 1.6 mlin?ek, bila je okrog 8 l/100 km... Aja najve?ja pomanjkljivost je pa ta, da ko ga prodaja? da enostavno ni kroga kupcev, saj je to avto za "bolj mlade" oz. samske...
?eprav imam ob?utek, da mo?akar ni dobro razumel. Jaz posku?am primerjati, ?e bi to bilo edino vozilo (ne kot zimski avto). Registrirat ga mora? pa ?e je na plin ali nafto, zavarovat tudi,... Je pa res, da bi bilo bolje, ?e bi primerjal dva enake velikosti ali pa celo dva enaka avta, enega na plin in drugega na nafto.
Sem pa presene?en, kako majhna je razlika med ceno na prevo?en kilometer na plin ali pa na nafto. Mislim, glede na to, kako vsi hvalijo, kak?ni so prihranki... Najprej da? 1000? za vgradnjo, potem je pa en evro na sto kilometrov razlike...
Slivka, mocnejsi kot je avto bolj smisdlna je predelava na plin.
Drugace pa ja, pri meni je bil 1x dizel in nikoli vec dizel, pa naj bo nevem kolk varcen, ker je blo ostalih stroskov pol tolk vec...
ok... na koncu pa 300 konj pa Nexen gume, ?e dobr vidm.... zajebi vse skupi, ?e nima? za kur?it se komplet, pol raj vozi enga blueline TDI 1,9 105km pasata!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
za bencinarje to dr?i ja, za diesle pa ?al ne...
problemi so predvsem na glavnih gredeh kjer ne prihaja samo do obrab ampak enostavno po?ijo
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani