Pojdi se peljat z x186 pa boš videl in ne piši neke konje,ki niso na grafih niti malo primerljivi z vožnjo,ker je tukaj še navor,ki ga je dovolj,da vleče kot je treba....😉
Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.
Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.
Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.
Se pravi, da opravičuješ paciente, ki zaradi toče ustavljajo na izhodu iz tunela?
Opravičuješ paciente, ki na prehitevalnem pasu zmanjšujejo hitrost in gledajo, kako rožice rastejo?
Ne mi s takim, no.
Ogromno je NEPOTREBNEGA zaviranja in ustavljanja na AC!
In za to NIHČE ne odgovarja.
Pustimo sedaj ta dotični dogodek.
Bolj kot se trudim manj razumem:
- Kako ne zagovarjaš, če iščeš tisoč in en vzrok, kjer je evidentno jasno, da kamionar ni bil z glavo pri vožnji?
- Kaj nima rdeča veze... valjda je treba ustavit in vsi za prvim ravno tako. Gre za isto stvar, promet se je ustavil in zdaj se stoji. Zakaj se je v tunelu nima baš nobene veze.
- Če kdo koga opravičuje si zgolj in samo ti, ker spet insinuiraš, da so se lahko ustavili tudi zaradi toče na izhodu, čeprav v tem primeru ni bilo nič od tega. Pa tudi če bi se se še vedno ne smeš zaletet. Mislim, pa to je osnova v prometu. Ne zaleti se, ne nabaši ali povozi nikogar...
- Sej se vsi pizdimo čez razne paciente (jaz lahko spet kakšno čez Italijane povem, da razjezim Alexa, ki je njihov odvetnik) ampak spet, to mi ne da pravice da popusti moja zbranost in se zaletim. Jebat ga, ne morem vplivat na mentalno stanje drugih voznikov, lahko se samo trudim preprečit nesrečo.
- Seveda je ogromno zaviranja, kot je tudi ogromno tovornega prometa in cesta ne more več normalno sfolgat vsega, saj najmanjša sprememba hitrosti lahko povzroči efekt ustavljanja. Po podatkih, ki so bili zadnjič razloženi s strani DARS-a se osebni promet ni kaj dosti povečal se je pa tovorni za 100% v zadnjih 10 letih. Se pravi nam v tem trenutku tovorni tranzit povzroča največ sranja.
- Seveda ne odgovarja, ker načeloma ni po pravilih nič narobe, če nekdo prehiteva neskončno kolono tovornjakov s 100km/h po prehitevalnem, vsi pa vemo, da bo to povzročilo zadaj verižni efekt zgoščevanja in posledično celo ustavljanja na AC. Ampak še 1x, če bi bile AC manj obremenjene take anomalije ne bi vplivale, ker bolj prazna AC ma več bufferja, da se prepreči zastoj.
- Ta dotični dogodek in še mnogi pred tem so zelo pomembni in jih nimamo kej puščat. Mogoče bo pa kdo bolj pozoren zaradi tega pa se bo zdaj zgodila kaka nesreča manj.
Jaz vozim na 1500-2000rpm,ko rabim pa moč in hitrost dam prestavo nižje ,obrati gedo na 2500 potem pa gasa in gre kot hudič.....
Ti to nas mal hecaš, a je tako. Pri 1500 obratih v 6. prestavi gre 70km/h in razvije ubogih 36KM. Pri 2000 pa 56KM. Pri 2500 pa 75KM. Je pa res, da ne vem kaj zate pomen, da gre k hudič. Jaz k grem z biciklom 50-60km/h mam tud občutrk, da sem najmanj na 600 kubičnem Kawasakiju.😜
To rabim naredit res redko, ker tako se mi pa res ne mudi.... 😁😉
Je pa čisto res, da v višjih obratih tam pri 4000 obratov, ko ima največji navor gre bolje kot vsak dizel in še lepše poje'.... 😉👍
Si že šel kdaj do blokade z tem X186.... 🤔
Ne rabiš do blokade, ker pri 6100-6200 ti navor in moč že padata. Pa tudi 4000 si tam nekje pri 135KM, kar je manj kot 150KM dizel pri teh obratih. Boš moral kr preko 4500 ali pa raje 5000 da se bodo konji res prebudili.
pred 7 urami je Alex napisal:
Ja. V drugi 125,v tretji 140...😊
Tole si nekaj slabo gledal, ker pri ročnem je v drugi blokada pri 107km/h, tretja pa pri 150km/h
Če hočeš konje, ki so oglaševani na papirju jih imaš le od 5300-6100 obratov. In le v tem območju boš izkoriščal vse kar motor premore.
Pri 3000 obratih ima komaj 85KM in je pač nepremičnina za tole težo. Pri 4000 je nekje 120KM in po moje je to minimum, da še občutiš neko moč, drugač pa za maks pospeške 5000-6000 jurjev obratov - ni druge. Jebat ga, to ni turbo dizel, da se lahko lagano z vso močjo voziš že pri 2500 obratih.
Se oproščam, ampak kdor tukaj išče vsemogoče izgovore ga fejst serje. Tole je tipičen primer nepozornosti, gledanja filmov in mobitelov za volanom, tempomat nastavljen pa gas v smrt. Sreča, da ni nabasal na avte in pobil za cel vod ljudi kot v Sv. Roku pred leti.
Ta ni videl ne cisterno, ki se je počasi ustavljala, ne mežikajočega semaforja, ne cel bataljon opozorilnih svetlečih tabel. 🤬
Ampak... a je kdo prebral do konca? Motor menjan pred 13.000km ?!?! Menjaš motor pol pa prodajaš... mislim, da je še kej druzga narobe s tem avtom, da gre v prodajo.
Ma sploh ne bom googlal, ker ekvivalent reaktivnemu motorju bi bil mogoče le še plasma oziroma ionski motor.
Če pa bi spravljeno energijo primerjal baterije s kerozinom glede na maso. bi letalo, ki drugače preleti 10.000km lahko teoretično letelo le 200km z baterijo. Tako, da edini električni avioni s propelerski pa še to bolj počasne sorte oziroma ultralahki.
Ti se kar deli norca, ker v kar nas zdajle poskušajo porint ti bo verjetno res samo še bicikel ostal.
Svetovne znamenitosti boš pa samo še doma v sobi na VR-ju občudoval - zato ne rabiš letala. To ni šala, že digitalizirajo praktično največje znamenitosti in turistične destinacije s točno tem namenom. Seveda pa tudi to ne bo zastonj, da ne bo kdo mislil.
Poglej tole... mi gramčke preštevamo, pizduni od novinarjev in politike ter razni ekoteroristi nam poskušajo slabo vest vzbujat, ker si drznemo tistih 30km vsak dan narest za to, da kurcem plačujemo davke in da imajo NVO-ji denar za delovanje politiki in novinarji pa lepe plače.
Pool pa vidiš tako sliko ti ni pa nič več jasno - do kdaj se bomo pustili jebat?
Saj sem napisal da vozim sedaj na višjih obratih in to teh, ki si že napisal ti(cca2000) in potem gre kot je treba, aja pa ročni menjalnik je in ima sport program.... 👍😉 Pri teh obratih pa moja 30tka bencinc gre enako kot ta disel samo, da je lepši zvok.... 😊
Ampak, da pa vidiš Teslo na 130km/h je pa cel praznik. Mene Tesla razen pri pospeških v mestu na AC-ju še ni prehitela. Se pravi več kot 130 očitno ne vozijo.
Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉
Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍
Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍
Čudno tole... mam tud sam sicer starejšega službenega Passata 2.0 TDI 140KM pa drži menjalnik na sport pri cca 2000 obratih in daleč od tega, da bi bil avto nepremičnina. Je pa pač DSG menjalnik bolj tko tko - fajn za lenuhe pa strašno tečen po lokalnih cestah z velik ovinki, kjer se odloča precej neumno in nelogično. Ampak OK je za prežvet.
Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem verjetno eden izmed prvih tu na forumu, ki je peljal CX-30 1x sredi leta 2019, takrat še s 180KM X-motorjem. Sem takrat kupoval avto in čakal dodatne pol leta, da sem lahko sprobal ta motor. Prav dobro vem kaj je zmožen in česar ne in mene takrat ni prepričal. Ni slab je pa žal N/A motor in to se pozna sploh na prožnosti in občutku.
Navor je pomemben ampak le v navezi z obrati kar ti na koncu da moč, ki je tista stvar, ki ti dejansko da vedet kako se določen motor obnaša. Več navora pri nižjih obratih pomeni, da je moč višja že prej in ne rabiš navijat obrate. Če je navor manj, pa rabiš višje obrate, da dosežeš želeno moč. 240Nm največjega navora pri 4000 obratih pa tud ni pohvedi kaj, ker recimo pri 150KM dizlu ga je 380Nm med 1800 in 2600 obratih. Pri 1100 obratih ga je celo 250Nm kar je še vedno več kot na X-motorju, ampak tam je obratov premalo in seveda ni moči.
Še 1x to ni merjenje kurcev ampak dejstvo in kot je Alex rekel, je kar velika razlika kako je treba vozit dizla in kako Skyactiv-X. Če ga božaš in ne teraš v obrate ne bo dal toliko od sebe kot, če ga zavrtiš nad 5000 obratov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani