Danes na mazdi naredil ?isto ni?, sem pa zanjo kupil nove gume - dunlop maxx TT. So ?e na plati??ih, na avtu pa bodo v kratkem.
Se hvalim za nazaj ?e 3 dni vozim z letnimi gumami ki pa so na drugih plati??ih in kaj naj re?em dr?ijo se ceste bol kot zimske Ampak optimalni pogoji ?ele prihajajo
Heh jaz tudi nisem zdr?al. V petek dobil Federal RS-R (treadwear 140!) za sprednji par pa sem le do danes zdr?al. Danes sem pa zapeljal avto v gara?o na deske, da sem lahko spoliral avspuhe (dolgcajt pa? ), potem pa zamenjal gume. Obenem sem na sprednji konec dal nazaj camber vijake (za ?telanje naklona) ter na?prical vse skupaj z WD40, da bojo maherji na optiki la?e nastavili. Trenutno se ?uti, da nista isto nagnjena kolesa, to bom po?timal jutri.
Spet sem ?okiran nad razliko v primerjavi z zimskimi. Sme?no je pa to, da sem tretjo sezono s Savo S3 zelo zadovoljen, po suhem se je dalo kar hitro peljati. Te letne sprednje sem pa kupil z namenom, da mi jih ne bo ?koda, Michelin PS3 sem pa spravil. Po eni sezoni so sprednje na 4mm, zadnje na 6mm. Torej kar razlika, spredaj grejo zelo hitro.
Strinjam se s kokolado. ?e ne bi imel tweetya v armaturi bi bi kar kul projekt. Gre za avto zasnovan kot celota ne nametano sranje, neki odbija?u, ?isto en x avspuh, malo tega, malo onega... Ta ima pa? tak stil.
Vsi ostali so pa res zgre?ena investicija kar se mene ti?e.
Hvala. To sva s sodelavcem, ki ima M3 ra?unala, da sva se tola?ila, da so uni, ki kupujejo hibride v bistvu ve?je budale kot midva.
Sem pa pozabil, da do 260.000 km mora? ?e enkrat menjati baterije kar je verjetno spet tak stro?ek, da se amortizacija povrne ?e kasneje kot do te kilometrine.
Da ne bomo offtopic, prej?nja runda je bila rekordnih 6,7 l/100km, tokrat malo manj skromnih 8 l/100km. Ko bojo 16ke se bo itak spet vrnilo to na 8,5 ali ve?, ko grejo spredaj letos gume z "ve?jim kotalnim uporom."
@Labi evo, da dokon?am misel. S hibridom privar?ujemo recimo 2 litra kar je 3? na vsakih 100km kot, ?e kupimo 1,3 bencinarja. Predpostavljam, da hibrid pije 5 in navaden 7. Pa sem verjetno rekel veliko cifro za oba. Se pravi privar?ujemo 3? na 100km, a za avto smo dali 8000? ve?:
3?.........100km
8000?....?
Da notri prinesemo unih 8000? razlike rabimo prevoziti 266.000 km ob trenutni ceni goriva.
?e dela? neke normalne relacije, da ne rabi? velikega avtomobila je (teoreti?no) ?e najbolj?i nakup kakega mal?ka (Clio, Polo, Mazda 2) z nekim normalnim motor?kom, da pije 6 ali manj (Clio dci pije 4 naprimer) in ima? ?e vedno ogromno denarja v ?epu. Zaenkrat so ti hibridi bolj kot ne metanje peska v o?i. Kot drugo pa mislim, da so ?e dokazali, da so avtomobili pri onesna?enju vseeno dosti bolj nedol?ni kot industrija in celo govedoreja. Mogo?e bi ve? naredili, ?e bi postali vegetarjanci in kupovali doma?e artikle. Tudi to, da iz neke xy dr?ave pripeljejo banane/cunje/belo tehniko iz nekje dr?ave na koncu sveta prispeva k onesna?enju dan za dnem.
Audi A2 je bila ?uden izlet v var?ne vode. Je pa zato Lupo 3L bil avto pred svojim ?asom. ?koda je le to, da so cene v ?tartu toliko vi?je, da mora? res lep ?as voziti, da dobi? tisti denar nazaj.
Kot Toyota Auris hibrid. Super pila bo 4 litrov (sicer sem govoril z enim lastnikom, pije mu 5 litrov, vozi se na relacijo in AC po omejitvah) ampak v osnovi je avto skoraj 8000? dra?ji od navadnega 1,3 bencinarja (ki pije maksimalno 7l/100km?) ali blizu 5000? dra?ji od Aurisa dizel (ki verjetno pije 5l?). S tem, da je vzdr?evanje gotovo dra?je, preden naredijo hibrida je splo?no znano, da naredijo ve? negativnega vpliva na okolja kot pri navadnem modelu. Mene ?al ne prepri?a.
Razlika na prevo?en km je torej 2 litra=2,9?. Ker je v osnovi razlika v ceni blizu 8 jurjev to pomeni, da ob nakupu pla?a? za 5400 litrov goriva ve?! Oziroma ?e ima? doma blizu 22.000? in kupi? navadnega bencinarja se potem "zastonj" fura? ?e (vsaj!) 77.000 km! Da ne grem v prera?unavanje koliko ?asa se mora? furati, ?e kupi? hibrida, da se za?ne investicija vra?ati in si v plusu. S sodelavcem sva nekaj gledala, ?ele dale? preko 250.000 km si v plusu. Seveda kar se ti?e goriva, kje je ?ele razlika v servisih.
Mah potem se rabim prej pozanimati kje jih dobiti. Pa bi mi verjetno te?ili ?e bi imel stare v pritlja?niku? Pa ?e bi ?el ve?krat bi isto rabil spet ?vercat ali pa si urediti atakarto al kaj je. 2x sem ?el ?ez kot da ni ni? mogo?e ?e kdaj...
ce so ti pilot sport premehke pol probaj bridgestone potenza re050a ali michelin pilot exalto 2 (podobne bridhestonu, obe sem mel)
Tule lahko le napi?em x2! Michelin Pilot Sport ima mehkej?e bo?nice kot Exalto 2 (ki ga bojda ?al ukinjajo). Dr?ijo se pomoje isto le slab ob?utek je ko se bok na meji zvija preve?. Trenutno so pomoje Bridgestone RE050a ene najbolj?ih namensko so jih dali na Megana RS Trophy, da je dobil najbolj?i ?as na ringu med FWD avti, prej?nji rekorder Megane je imel Toyo R888!
Mimogred Labi a slu?ajno ve? ?e za kake nove gume v stilu Federal RS-R, Toyo R1R, Yokohama AD08? Nekaj v tem rangu pa?, ?e je slu?ajno letos kaka nova ponudba, ki je ?e nisem zasledil. Ravno zaradi premehkih bo?nic in potreb po gumah za dirkali??e razmi?ljam o dveh novih sprednjih tokrat kar 16 col pa se pripeljem na dirkali??e pa odpeljem pa ?e jih znucam dam nazaj Michelinke. Da ne bi cvikal s 15kami v pritlja?niku ?ez mejo na Grobnik.
Za 1,8 se dobijo turbo ali kompresor kiti kar hitro kolikor se spomnim. Ja blizu 200 konjev imajo kar hitro. Saj zato vedno trdim, da ima avto ve?ji potencial kakor mogo?e kdo misli.
No kar se tega projekta ti?e, saj je dobro zasnovan ampak.... Kaj je z unim projektom, Petrolija? Ki je imela ?e vse po?timano "kao" in so bili tik pred za?etkom gradnje?
Ma po?aka? (?para?) mesec ali dva, doda? 400? in ima? ?e 323F BA V6 z ve? opreme in izbolj?ano ve?jo varnostjo. ?al tako to je in prej ali slej to ugotovi vsak. Razen, ?e ima? ?eljo imeti tastaro GT le za "oldtimerja", za vsak dan je pa ?e ?koda dati toliko denarja za tak avto.
A ni hecn, 10 konjv ve? pa sta tam tam (v bistvu je Clio bolj?i v pospe?kih, medpospe?kih in na progi) pa je Celica "?portna", Clio je pa sam francoski mal?ek? Aja pa ne glej pospe?kov v dolo?enih prestavah ker Clio ima 5 stopenjskega, Celica 6 stopenjskega. Tu pride v po?tev le najbolj?i ?as 80-120 in 80-180.
@Boss, pa misli? da bi bilo 185KM zadost za Premijce ustrahovat? Verjetno z va?imi power box-i si sicer hitro na kakih 220KS, potem pa je to ?e kar lepa zaloga, sam (tapravi) Premijci pa majo ?e ohoho ve?!
No to?no to razmi?ljam. Pri malo bolj?ih ?vabih se pri 200 konjih ?ele za?ne ponudba. Tole s kakim mapiranjem bi pomoje varno delal na 200 konjih ob isti porabi.
Sicer pa Boss go for it. Verjetno ima? ?e 50% bonifikacije pri zavarovanju, ker je dizel spet ne bo kaj ve? pomoje popila kot aktualna, obenem pa vsaki?, ko jo bo? stisnil bo? vedel, da to pa ni hec.
EDIT: Ugotoviti poreklo res ni problem. ?e la?e tu, potem se obrne? in gre?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jures, Focusi in Renaulti RS so se razpasili kot gobe po de?ju, Mazdin MPS se ni tako prijel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani